Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - AlexSwamp

Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36
436
Archívum / SocialGaming
« Dátum: 2015. december 07. - 17:50:19 »
SocialGaming
 


\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Bemutatkozó:
 
Sziasztok! Én vagyok jelenleg a SocialGaming tulajdonosa, azaz jelenleg az én és kis csapatom ötletei alapján készül a szerver. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy a jelenlegi játékmód- és stílus végett nincs nyitva a szerver, habár már egyszer megnyitottuk a 2015-s ősz folyamán. A jelenlegi mód merőben eltér a megszokottól, hiszen számos rendszer felépítése, kapcsolódása nem a már megszokott dolgok alapján történik. Nem véletlen, hogy egyéb kategóriába került a szerver, lévén mind fun, mind Rp szerverek jellemzőit magában hordozza majd a mód. Ez némi bizonytalanságot is okozhat, habár szerintem pont ezzel lesz a játékélményé a főszerep és nem olyan apróságoké amire jelenleg nem igazán megy idehaza. Igyekszünk olyan dolgokat is meghagyni amik eddig beváltak akár nálunk akár máshol, ilyen például a parancsos anim rendszer, így ezt a megszokott módon érhetitek el és zárhatjátok is be. Igyekszünk saját rendszerek felépítésére is, hiszen ebben látjuk az értelmet az egésznek(ezt tudjuk javítani kényelmesen, ha nem megy, míg más munkájában nehezebb lenne kiigazodni). Fontos továbbá, hogy a járművek nagy része maximum egy újratexturázáson esik át, így az alap megszokott GTA járművei lesznek jelen a szerveren. Ezenkívül a skinek sem lesznek bántva, hiszen itt is leginkább némi átdolgozást igényel csak.
 


\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Alap történet:
 
Az alaptörténet szerint minden játékos a nulláról kezdi az \"új\" életét a városban. Ezáltal mindenki Los Santos szegény részében kezdi el a játékot. Így mindenkinek megvan a lehetősége, hogy kiemelkedjen és valami maradandót alkosson. Azonban a gazdagsághoz vezető út rengeteg kereszteződéssel van teli, így akár többféle úton is elérheted a céljaid. Azonban nem minden út törvényes, így fontos, hogy légy mindig résen, tud mindig mit csinálsz. Los Santos csóró negyede nem éppen biztonságos környék, így ha dobbantani szeretnél gyorsan kell cselekednek, hiszen hamarosan ha nem vagy elég gyors a helyi bandák területért folytatott harcába csöppenhetsz, melyben számodra nem sok babér terem, de azt se feledd, hogy a város igazi vezetősége nem a városházán található meg...
 

\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Módról:
 
Igyekszünk úgy kialakítani az egész módot, hogy az minnél több számítógépen szépen és a lehető legjobban elfusson, így nincs szükség drága számítógépre a szerveren történő játékhoz. A szerver legfőbb eleme a quest rendszer, illetve a szintrendszer. Ezekhez van kötve a munkarendszer, illetve számos dolog ezek segítségével lesz elérhető. A questek segítenek a szerveren való tájékozódásba, segítenek még tovább az elhelyezkedésbe, illetve extra pénzkeresési lehetőséget is teremtenek. Igyekszünk minnél több és változatosabb küldetést létrehozni a jobb játékélmény jegyében. Terveink szerint a lehető legtöbb dolog IG történne, így tehát a bugokat, a pk-t is IG \"report\" segítségével tudja megtenni majd a játékos, így fórumra nem lesz szükség(szavazástól függ, hiszen ha a játékosnak is tetszik, akkor elkészítjük!). Fontosnak tartom továbbá, hogy minnél többféle lehetőség lesz a szerveren való időtöltésre, sőt lehetőség lesz drogot és/vagy fegyvert gyártani, árulni. Lehetőség lesz házat szerezni, járműveket venni,adni. A szerver dollárt használ fizetőeszköznek. A saját képernyőd személyre is szabhatod, hiszen a lehető legtöbb előtted folyamatosan megjelenő panelt te magad pozícionálhatod az áltad tetsző helyre, sőt a méretet is te adhatod meg. Ez mellett válogathatsz még számos lehetőség között, melyeket meg szeretnél jeleníteni folyamatosan előtted. Természetesen minnél kevesebb dolog van kint előtted, annál kevesebb a CPU és RAM használatod.
 

\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Elkészülésre várnak:
 


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Tuning Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Report Rendszer


  • \"exit.16x16.png?version=1&modificationDate=1430229413652&api=v2\"Körözés Rendszer


  • \"latest?cb=20150416101326\"Graffiti Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Autórádió Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Bank Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Bankrablás Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Drog Rendszer


  • \"exit.16x16.png?version=1&modificationDate=1430229413652&api=v2\"Fegyverskill Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Telefon Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Group Rendszer


 

\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Leírások:
 
Telefon --> A telefon legfontosabb része, hogy aksival láttuk el. Azaz képes lemerülni és töltésre is. Ez azt is jelenti, hogy lemerült állapotban nincs lehetőségünk azt használni, nem tudnak hívni minket, mi sem tudunk hívni, stb. Továbbá bizonyos helyeken(pl föld alatt) nem fogunk tudni hívni, mert a térerő nem megfelelő lesz hozzá. Továbbá lehetőségünk lesz az internet ki/be kapcsolására is, ezzel is kímélve az aksit. Számos tulajdonsággal fogjuk még ezeken kívül ellátni, azonban egyenlőre a hasznos és alapvető dolgokat készítettük el, míg idővel pedig amolyan \"update\" jelleggel befognak kerülni a további funkciók(játékok, zene hallgatás, stb). Alap dologhoz tartozik még, hogy saját hátteret tudunk választani. Ami még mindig fontos, hogy a főoldal az aktuális szerver időt és egyebet látunk kint.
Időjárás --> Az időjárás sem egy egyszerű rendszer, hiszen célunk, hogy minél reálisabb legyen a szerver. Így arra jutottam, hogy a szerver saját éghajlati rendszert követel meg, így saját magunk megírtunk egy kis időjárást amely tartalmazza a magyarországi és az amerikai jellemzőket is. Így akár lehet -15 fok is, míg lehet akár +40 fok. Természetesen a megfelelő évszakban. Illetve ami fontos még, hogy 0 fok és alatta havazás előfordulása igen ritka, így ha eléri az adott hőmérsékletet a szerver, figyelmeztet minket a meteorológiai szolgálat, hogy hamarosan havazás várható. Így érdemes gyorsan téligumira váltani a kocsin, esetleg hólánc felszerelése, ezzel megóvva a kocsit a csúszástól(természetesen nem teljes védelmet ad, azonban érezhető különbséget!).
 


\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Ötletek, kedvcsináló:
 
Tervünk hogy minél élethűbb rendszereket készítsünk el, úgy hogy azok megértéséhez ne szükségeltessék diploma vagy akár előképzettség. Rengeteg rendszerünk önállóan nem érne semmit, ilyen például a körözés rendszerünk, mely minden rablás és ölés esetén csillagot ad, majd egy adott szint után már a rendőrségi körözési listára is rákerülsz. Természetesen, ha X időt eltöltesz úgy hogy a rendőrség nem kap el, akkor ezért jutalmat is kapsz, illetve Y idő közönként csökken a körözési szinted, így úszhatod meg a lebukást is. Továbbá fontos az is, hogy lehetőséged lesz a saját házadból drogtanyát készíteni, ahol tudsz különböző szereket előállítani, így például lehet az alagsorod egy metlabor, vagy akár egy fű ültetvénynek otthont adó pince. Továbbá a megfelelő frakcióban a megfelelő küldetéséket fogod kapni, így tehát rendőrként például, hogy kapj egy x embert, míg bandásként, hogy termelj ki z gramm füvet vagy hogy gyárts fegyvert. A helyi maffiák egyik tagjaként lehetőséged nyílik több nehéz küldetésben is részt venni, így tehát például megismerheted a testőrség nehézségeit vagy akár egy autólopás sajátosságait.
 

\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Munkáink:
 


  • Szemeteszsák pakoló(lvl 1-től)


  • Úttisztitó(lvl 5-tól)


  • Taxisofőr(npc alapú)(lvl 10-tól)


  • Autószállító(kapcsolva a carshophoz!)(lvl 15-től)


  • Bányász(lvl 20-tól)


  • ?(lvl 30-tól)


  • ?(lvl 40-től)


  • ?(lvl 50-től)


 

\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Pár kép a jelenleg elkészült dolgokról:
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/12304417_1691604651083213_343495804505993728_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/t31.0-8/12339175_1691231784453833_4531552099940563628_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/12291293_1690455641198114_7819793151094120712_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/12182898_1681875692056109_1662843334635909133_o.png[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/t31.0-8/12322845_1692639704313041_3119319205074002155_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/12356973_1694523740791304_8767398140611218902_o.png[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/12471803_1701343653442646_8927049422058051804_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlt1/t31.0-8/10338679_1696473180596360_3121109543934307207_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/701936_1697426280501050_517341817404653155_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/12485880_1705966506313694_4858430471764369519_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/12419069_1704466633130348_3794818243325087596_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/12493669_1702308126679532_9808308943043736_o.jpg[/img]
 

Elérhetőség:
 
Teamspeak3 szerverünk: ts.sgrp.hu
MTA szerverünk: sgrp.hu
Weboldalunk: www.sgrp.hu
Facebook: www.facebook.com/sgaminghu
 

437
Archívum / FPS Lekérés, majd kiírás szerver oldalon
« Dátum: 2015. december 05. - 11:51:00 »
local roundedFPS = math.floor(getCurrentFPS())

438
Archívum / AydenCity - Gaming System | Roleplay Project
« Dátum: 2015. december 03. - 18:18:25 »
Idézetet írta: id100 date=1449149297\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58357\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
AlexSwamp[/member] Ezt imádom. Szóval mindig ahol te ottvagy, ahova írsz, ott születik egy hosszú és értelmes vélemény. Becsülendő. Csak ennyi róla a véleményem :DD
 
Örülök, ha ez tetszik.  :D Igyekszek mindig érveket, példákat és egyéb alátámasztásokkal indokolni valamit vagy olyan tényszerűen leírni ahogy csak lehet, két szó helyett. Sokan nem szeretnek olvasni, de legalább azokat az embereket ilyenkor kilövöm akik amúgy se tartoznak a mondandóm célközönségébe.  8) Mellesleg a szerverről, hogy ne csak nem ide illő legyen... Vártam régebben is és még most is várom, hogy mit alkotnak a srácok az egészből, hiszen minden adott. Reméljük élnek vele, sok más emberrel ellentétben(pl. én  :no:).

439
Archívum / AydenCity - Gaming System | Roleplay Project
« Dátum: 2015. december 02. - 23:57:06 »
Idézetet írta: id100 date=1448795463\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58357\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát na, egy admin-system nem a világ legnagyobb gondja ha valhalla. A playerek részéről semmi valhalla ne legyen.
Mondjuk a Dream és a SocialGaming befigyel, de m1.
 
Alap esetben nincs gond a valhallával, hiszen nem születik mindenki profi scripternek, nem tud mindenki egyből saját módot összerakni(hiszen lássuk be nem kis munka, főleg hogy rengeteg kiskaput le kell zárni, stb...). Ha az a mód egyben szépen működik, megteszi azt amire utasítva van, ténylegesen minden a funkciónak megfelelően működik akkor nincs gond még egy edittel sem. Csak be kell látni, hogy gyerekek ez biza edit viszont a jövőben, mikor már ott tart a tudásunk megírjuk magunk az adott dolgokat(pl egy frakirendszert azért nem dob össze mindenki \"csak úgy\").
 

Egyébként, kezdek rájönni, hogy nem is azzal van a baj, hogy Valhalla majdnem minden szerver, hanem az, hogy kevés egyediséget visznek bele. Valószínűleg a SeeMTA v2 és v3 sem tiszta, hanem annak is egy Valhalla az alapja mai napig, de legalább egységes zöld-fehér stílust használnak. Ha minden panel, hud, stb. szépen lenne kialakítva, és nem egy communityről letöltött moslék lenne, egy szavam se lenne. Na mindegy, remélem lesz végre egy jó szerver a közeljövőben. ;D
 
[/quote]
Ez a baj a tömeggyártással. Nem a minőség, hanem a mennyiség uralkodik, így pedig jönnek sorra a szarabbnál szarabb szerverek. Nem lehet mindenki profi designer, profi scripter, valahol mindenki elkezdni, mindenki dolgozott valhallával(nincs kivétel!), mindenki tudja milyen is az. Meg lehet azt akár jóra csinálni, persze egy saját rendszer azért jobb. Én úgy vélem, hogy az egyedi ötletek igénye halt ki vagyis inkább úgy fogalmazok, hogy a mostani szerver tulajdonosok nagy része még nem érett erre a feladatra, nincs élettapasztalta, nincs ötlete, stb. Nincs ezzel baj, csak akkor ne akarjon ő lenni a megváltó, hiszen nem lesz semmi az egészből. Amit pedig utálok, hogy ezek a szerverek és a tulajdonosaik olyan tévhitben vannak a dolgokkal, hogy az na. Az ember segíteni akarna nekik, ők pedig egyből fikázzák a másikat, kritizálják és belekötnek. Nem néznek magukba, hogy hé te ez ocsmány kinézet, inkább leáll veled harcolni, hogy ez meg az mekkora ember és hogy ez jó, de amúgy a tied szar, csinálj jobbat, meg amúgy is anyád...  :crybaby: Tömegszerverekről meg annyit, hogy úgy gondolom a történelem megmutatta már párszor, hogy hova jut a tömegtermelő ország. Ha ezt az MTA-ra akarom kivetíteni akkor úgy értelmezhető, hogy ezek a tömeg szerverek előbb utóbb eltűnnek és tényleg csak a normális réteg marad. Záró gondolatként engedjetek meg még annyit, hogy az ilyen szerver tulajok nagy része azt hiszi, hogy ő lesz az új PP király, ő lesz a leggazdagabb, és mivel nincs egy normális életképe, gondolkodása még (-> megint csak nem érett!). Reméljük előbb utóbb változni fog minden a jó irányba és csakis jó szerverek készülnek majd!  8)

440
Archívum / VPS kérdés
« Dátum: 2015. november 29. - 18:15:42 »
Idézetet írta: Pedró date=1448803460\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58568\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egyébként van gyakorlati példád erre, hogy valaki tett feljelentésd DDOS támadás miatt, és nem lett belőle ügy? És ennek az ellenkezőjéről?
 
Rendőr ismerősöktől tudom, hogy nem sokat foglalkoznak vele, főleg ha azt nézzük hogy nem egy igazán jelentős dologról beszélnük, főleg az hogy legtöbb esetben nem igazán van az elkövetőhöz \"nyom\" csupán megérzésre, esetleg szóbeszédre alapul. Mellesleg igen volt személyes tapasztalatom is az ügyben, illetve azt is tudom, hogy az esetleges feljelentésből mire bármi is lenne, már az ember el is felejti, hogy miért is pereskedik. :) Magyarország az egyetlen hely ahol az ártatlannak kell bizonyítania...  :thumbsup:

441
Archívum / VPS kérdés
« Dátum: 2015. november 29. - 11:02:13 »
Idézetet írta: kundlam date=1448786491\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58568\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rendben köszönöm a gyors választ.
DDos védelme milyen?
 
Teljesen rendben van már. :) Volt egy kis időszak mikor a kedves internetszolgáltató nem szerette volna, ha menne a rendszer amiért fizetnek, de már teljesen okés. :)
Erről a DDOS-ról meg annyit, hogy szánalmas, hogy a sok netharcos ezzel tudja a másik munkáját szétverni, mert ő nem képes arra amire más igen. :/ Érdekes, hogy ez csak az MTA MAGYAR(!!) közösségben ennyire elterjedt dolog, bár jellemző magyar viselkedés, hogy ha a másik jobb akkor őt mindenféle úton módon meg kell állítani, nem hogy úgy állna hozzá, hogy ha van jobb akkor én is jobbat akarok alkotni és ezen töri az agyát. Sajnos erre \"tanították\" meg a közösséget akiknek volt lehetőség azóta pedig erről szól már az egész. Remélem, hogy ezek a nagy hackerek az életben is ennyire \"kemények\" lesznek, na meg mikor a rendőrség kopogtat akkor is nagy arccal fogja a dolgokat csinálni(csak sajna egy ilyen kis piti ügy miatt nem fog ez bekövetkezni :no:).

442
Archívum / VPS kérdés
« Dátum: 2015. november 29. - 09:14:03 »
Nekem közel fél éve van a https://gnrexpert.hu/-tól vpsem. Nem volt gondom vele, maximum a saját hülyeségeim miatt. Árban és minőségben is tökéletes. Voltam más magyar és nem magyar cégnél is, nem is egynél és ezek után is a GNR-t ajánlom neked.

443
Archívum / Windows Server 2008 vagy Windows Server 2012?
« Dátum: 2015. november 23. - 08:44:05 »
Felsorolt játékok esetén én mindenképpen linuxra cserélném az OS-t(Minecraftnál kicsit \"nehezebb\" megoldani, de nem vészes). Illetve ha egy jó webadmin van alatta még akár erőforrást is tudsz nyerni, hiszen szépen beállított értékekkel, megfelelő teljesítményt tudsz kinyerni belőle, és nem foglal el felesleges forrásokat. Amennyiben ragaszkodsz a windowshoz, akkor érdemes kicsit utána olvasni(sajnos windows szerverekkel nem vagyok annyira gépben és csak pár angol oldal leírásával kaptam némi rálátást az egészre).
Pár oldal, leírás ami segítségedre lehet:
\"Microsoft-Windows-Server-2012-Hardware-Requirements.png\"
Forrás: http://www.servethehome.com/microsoft-windows-server-2012-hardware-requirements-recommendations/
\"\"[/img]
Windows 2008: http://www.serverintellect.com/support/windowsserver/2008-hardware-requirements/
Ha esetleg van kis türelmed olvas végig pár tesztet egyesével róluk(bár gondolom ha már újabb akkor jobbnak is kéne lennie... bár windows...  :D).

444
Archívum / Windows Server 2008 vagy Windows Server 2012?
« Dátum: 2015. november 22. - 20:26:23 »
Amennyiben csak MTA fut rajta(ts,web nem számít most) akkor a 2008-t ajánlom. Persze ez függ a VPS paramétereitől is.

445
Archívum / Object modolás!
« Dátum: 2015. november 19. - 18:35:23 »
Mi lenne a kérdésed? Megírni nem fogja senki neked, ha pedig kérdésed nem teszed fel, nem fog tudni senki se segíteni.  ::|

446
Archívum / Marker eltűntetés Help!
« Dátum: 2015. november 19. - 18:02:28 »
Első kérdésem az, hogy client vagy server oldalon szeretnéd az egészet megcsinálni? Szerintem client oldalon érdemes ilyennel dolgozni, hiszen felesleges \"terhelés\" a server oldal felé. Csináltam neked egy példát, hogy hogyan old meg. Nálam kicsit eltér az által megadott infóktól, hiszen én az összes markert 1.5-s mérettel adtam meg. Én a te helyedben az elsőt megadnám egy méretre(az látszódik így), a többit pedig kezelném. Létezik erre egy jobb megoldás is, ha táblában az értékét állítgatod vagy akkor hozod létre mikor az előzőbe belemész.  :D
 
local marker = {}
local objectMarker = {
{-2195.0295410156, -2472.5825195313, 29.7,\"cylinder\",1.5,43,148,103,255},
{-2201.3298339844, -2480.7800292969, 29.7,\"cylinder\",1.5,43,148,103,255},
}
function create.Marker()
for i ,z in ipairs (objectMarker) do
   marker = createMarker(z[1],z[2],z[3],z[4],z[5],z[6],z[7],z[8],z[9]) -- Marker elkészítése
end
end
create.Marker()
function MarkerHit (hitPlayer, matchingDimension)
setMarkerSize (marker[1], 0) -- Amibe belemegyek 0-s méretű lesz
setMarkerSize (marker[2], 3) -- A második marker pedig 3-as méretű lesz
end
addEventHandler (\"onClientMarkerHit\", getRootElement(), MarkerHit)

447
Archívum / American Villages RolePlay
« Dátum: 2015. november 18. - 13:14:44 »
Effektíve jó szerver lett volna, de nekem olyan érzésem volt, mintha egy fejlesztői szerón lennék. Hol volt design hol csak egy gui volt, laggoltam, mint a bűn(és nem az én hibámból, mert még See-n se laggoltam, mikor felnéztem oda régebben a v2-idején), stb... Vártam a szervert lévén, nagy hájpot kapott, egész fasza ötletek kerültek be. Az első nyitáskor sajnos nem voltam jelen, de a másodiknál mikor kicsit javult a helyzet felnéztem. Mellesleg a csatlakozó játékosokat ha áttették volna másik dimenzióba nem laggolt volna az arra bóklászó ember. Még amúgy így is többre becsülöm azért ezt a szervert, mint egy valhallás paintes szervert, csak sajna azon valamiért mindig vannak/lesznek emberek, míg a normálisabb szervereken nem(persze hogy nem bugos egy valhalla szerver amit előtte már 100-an javítottak  :facepalm:). Kíváncsi vagyok erre a v3-ra, bár nem értem mi ez a v1,v2,v3 megnevezés. Mondják azt, hogy eddig volt egy alpha verzió most pedig érkezik az 1.0 vagy valami. Ne legyen már mindenki see...  :\'(

448
Archívum / ArtMTA szervere
« Dátum: 2015. november 18. - 13:04:43 »
Idézetet írta: zιтяσиє date=1446233209\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58292\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a weboldal tényleg nagyon ottvan, viszont az ucp nem tudom, hogy hibás-e, vagy már regisztrálva van egy `asdasd` nevezetü felhasználó. Ugyanis tesztelni akartam az UCP-t beírtam randomba a névhez, hogy asdasd, a jelszóhoz pedig szintén asdasd és lásd mi fogadott:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/151030/741983222N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
PHP részét annak idején én és az egyik fejlesztő barátom írtuk meg és mivel még nem igazán voltunk profik ilyesmiben, ezért elég sok sebezhető pontja lett a regisztrációnak. Példaként hozom fel hogy lehet botoltatni, akármennyi felhasználót lehet hozzáadnod egy gépről,ipről. Ezért is tudtál belépni mert valaki csinált egyet funból, hiszen az asd-os karakterek sem voltak tiltva.  :D Amúgy pacek kinézetet varázsoltak rá a srácok azóta, csak sajna a szerver hanyatlóban van ismét...  :noexpression:

449
Archívum / Átlátszó GUI felület,néhány kérdésem
« Dátum: 2015. november 16. - 21:26:18 »
Idézetet írta: Jason133 date=1447695669\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58458\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ó,köszi! :) Az enyém is valami ilyesmi lett :)
Edit.: Az enyém valami ilyesmi:
local serial = createMarker(1896.4000244141, -1950.9000244141, 13, 3, 1274, 10000 )
function MarkerHit ( hitElement, matchingDimension )
    local szeriaszamomatkerem = getPlayerSerial ( hitElement )
outputChatBox(\"Tessék gyerkőc,itt van a te szerialod: szeriaszamomatkerem\")
    end
addEventHandler(\"onMarkerHit\",serial, MarkerHit)

 

Ez így nem fogja megadni neked a kért értéket. A hiba az outputChatBox-nál rejtőzik, mivel te a localizált értéket is betetted a \"\"-jel közé, így nem a lokalizált értéket fogja adni neked, hanem amit odaírtál.
Így már elvileg jó kell hogy legyen:
 
local serial = createMarker(1896.4000244141, -1950.9000244141, 13, 3, 1274, 10000 )
function MarkerHit ( hitElement, matchingDimension )
    local szeriaszamomatkerem = getPlayerSerial ( hitElement )
outputChatBox(\"Tessék gyerkőc,itt van a te szerialod:\" ..szeriaszamomatkerem)
    end
addEventHandler(\"onMarkerHit\",serial, MarkerHit)

 


Szia. Elkészítettem a kódot,ami kiirja chatbe a serialt aki beleáll annak. Itt is lenne:
 

local serial = createMarker (1896.4000244141, -1950.9000244141, 13,\"cylinder\",1.5,255,255,0 )
function pickupUse ( hitElement,matchingDimension )
local serialom = getPlayerSerial ( hitElement )
outputChatBox(serialom)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\",serial, pickupUse )

 
Ezt mta szerver oldalra írd,és tök jó lesz! :)
 
[/quote]
Ezzel csak az a baj, hogy szerver oldalon így mindenkinek kiírja az értéket. Mellesleg ha már megy client oldalon akkor felesleges ezzel is \"terhelni\" a szervert oldalt, így ott érdemes megírni.  ;D

450
Archívum / Átlátszó GUI felület,néhány kérdésem
« Dátum: 2015. november 16. - 15:45:43 »
Idézetet írta: Jason133 date=1447617544\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58458\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
...
Avagy,írtam egy scriptet ami lerak egy markert és ha bele megy a player ki kéne adja a serial kódját,szerintetek ebben van hiba?
 
-- EV:RP Serial ellenörző
local serial = createPickup (1896.4000244141, -1950.9000244141, 13, 3, 1274, 10000 )
function pickupUse ( player )
    getPlayerSerial ( player )
end
addEventHandler(\"onPickupUse\", checkMySerial, pickupUse )

 

Hiányzik egy pár dolog ahhoz, hogy működjön. Honnan tudja a szerver/kliens, hogy mikor áll éppen a pickupban, vagy mikor érinti azt? Mellesleg markert írtál, míg a másolt script részletben pickup van, az pedig nem ugyan az.  :D Én inkább markerrel oldalán meg. Segítség hozzá:
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/OnMarkerHit
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/CreateMarker

Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal