Szerző Téma: FPS Lekérés, majd kiírás szerver oldalon  (Megtekintve 1305 alkalommal)

FPS Lekérés, majd kiírás szerver oldalon
« Dátum: 2015. november 21. - 14:15:50 »
0 Show voters
Az FPS számot szeretném lekérni. Globálisan szeretném kezelni, hiszen szeretném , hogy egy admin megtudja nézni a player fpsét. Hogy tudnám megoldani ezt?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. november 21. - 15:14:44 )

Vagy például hogy lehetne megoldani, hogy kiírja a scoreboardban más emberek FPSét? Mert azt megoldottam hogy kiírja a sajátom, de ezen kívűl, minden más embernek a sajátomat írja
« Utoljára szerkesztve: 2015. november 21. - 15:14:44 írta kundlam »

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
FPS Lekérés, majd kiírás szerver oldalon
« Válasz #1 Dátum: 2015. november 26. - 17:55:53 »
0 Show voters
setElementData-val leszinkronizálod, https://wiki.multitheftauto.com/wiki/GetCurrentFPS
Egyéb: NE azonnal frissítsd be, tehát ennél a funkciónál NE a renderbe írd be a setElementData-t, tegyél rá egy timert ami 2 másodperceként szinkronizálja a szerverrel

FPS Lekérés, majd kiírás szerver oldalon
« Válasz #2 Dátum: 2015. november 29. - 08:01:18 »
0 Show voters
Sikerült köszönöm, viszont annyi lenne még a kérdésem, hogy lehet megoldani, hogy a getElementData után az fps ne (39.2323232) formában jelenjen meg, hanem csak (39)?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
FPS Lekérés, majd kiírás szerver oldalon
« Válasz #3 Dátum: 2015. november 29. - 08:26:14 »
+1 Show voters
local root = getRootElement()
local player = getLocalPlayer()
local counter = 0
local starttick
local currenttick
addEventHandler(\"onClientRender\",root,
function()
if not starttick then
   starttick = getTickCount()
end
counter = counter + 1
currenttick = getTickCount()
if currenttick - starttick >= 1000 then
   setElementData(player,\"FPS\",counter)
   counter = 0
   starttick = false
end
end
)
function drawStates ()
    addEventHandler ( \"onClientRender\", root, logoCiz )
addEventHandler ( \"onClientRender\", root, pingFpsCiz )
end
addEventHandler ( \"onClientResourceStart\", resourceRoot, drawStates )
 
function logoCiz()
local sx, sy = guiGetScreenSize()
local wx = 450
local wy = 40
local px = (sx-wx)
local py = (5 - wy)
        dxDrawImage(sx - 220, py + 200, 189, 131, \"data/logo.png\", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
        dxDrawText(\"[My World Race]\", px - 1, 5 - 1, 1928 - 1, 56 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.50, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"[My World Race]\", px + 1, 5 - 1, 1928 + 1, 56 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.50, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"[My World Race]\", px - 1, 5 + 1, 1928 - 1, 56 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.50, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"[My World Race]\", px + 1, 5 + 1, 1928 + 1, 56 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.50, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"[My World Race]\", px, 5, 1928, 56, tocolor(13, 241, 131, 255), 1.50, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
end
function pingFpsCiz()
local sx, sy = guiGetScreenSize()
local wx = 600
local wy = 40
local px = (sx-wx)
local py = (sy-wy)
        dxDrawText(\"FPS: \"..getElementData(getLocalPlayer(),\"FPS\")..\"  PING: \"..getPlayerPing(getLocalPlayer()), px - 1, py - 1, 1806 - 1, 1050 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, true, false)
        dxDrawText(\"FPS: \"..getElementData(getLocalPlayer(),\"FPS\")..\"  PING: \"..getPlayerPing(getLocalPlayer()), px + 1, py - 1, 1806 + 1, 1050 - 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, true, false)
        dxDrawText(\"FPS: \"..getElementData(getLocalPlayer(),\"FPS\")..\"  PING: \"..getPlayerPing(getLocalPlayer()), px - 1, py + 1, 1806 - 1, 1050 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, true, false)
        dxDrawText(\"FPS: \"..getElementData(getLocalPlayer(),\"FPS\")..\"  PING: \"..getPlayerPing(getLocalPlayer()), px + 1, py + 1, 1806 + 1, 1050 + 1, tocolor(0, 0, 0, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, true, false)
        dxDrawText(\"FPS: \"..getElementData(getLocalPlayer(),\"FPS\")..\"  PING: \"..getPlayerPing(getLocalPlayer()), px, py, 1806, 1050, tocolor(13, 241, 131, 255), 1.00, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, true, false)
end

 
itt egy példa, ez úgy írja ki

FPS Lekérés, majd kiírás szerver oldalon
« Válasz #4 Dátum: 2015. november 29. - 08:54:11 »
0 Show voters
Az FPS lekéréssel már nincs gond, csak nem egész számok vannak :c

Nem elérhető Xenius

  • 668
    • Profil megtekintése
FPS Lekérés, majd kiírás szerver oldalon
« Válasz #5 Dátum: 2015. november 29. - 12:35:07 »
0 Show voters
math.floor(szám)

FPS Lekérés, majd kiírás szerver oldalon
« Válasz #6 Dátum: 2015. december 05. - 10:28:31 »
0 Show voters
Egész pontosan ezt hogy építem bele?

FPS Lekérés, majd kiírás szerver oldalon
« Válasz #7 Dátum: 2015. december 05. - 11:51:00 »
0 Show voters
local roundedFPS = math.floor(getCurrentFPS())

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal