Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - AlexSwamp

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / [Megoldva] Speciális karakterek onClientKey esetén
« Dátum: 2018. Január 17. - 09:27:40 »
Sziasztok.
Nem tudom belefutottak -e már ebbe a dologba, de onClientKey esetén pl az \'ő\' betű lenyomásakor az angol megfelelőt helyettesíti be a rendszer. Nos ez esetben gondoltam, hogy egy táblát veszek fel, melyből megnézetem, hogy a leütött karakter mi is pontosan. De jelen esetben például az ő-t egy \'[\' jelként jelöli és az ugye azt például elérheted máshogyan is. Esetleg erre van valakinek valamiféle ötlete (nyilván nem csak az ő betűnél fordul elő, csak ez egy példa volt). Előre is köszi az ötleteket. 
UPDATE: Megoldva, így zárható.

2
Segítségkérés / Optimalizált dolgok
« Dátum: 2017. November 07. - 09:13:33 »
Sziasztok!
Huzamosabb ideje gondolkodok már azon, hogy miként lehetne még jobban optimalizált dolgokat létrehozni főként client oldalon (szerver oldalt most ez esetben nem említem, de persze arról is eshet szó, hátha tanulok belőle valami új dolgot). Tehát mondjuk for ciklussal szeretnék felrajzolni valamit. Tegyük fel egy inventory-t csinálok. Ki milyen praktikákra esküszik esetleg mivel tudsz segíteni a minél eredményesebb végcél elérésében?
Actionbar esetében miket érdemes csinálni? Esetleg milyen praktikákat ismertek a jobb optimalizálás érdekében?
Előre is köszönöm az ötleteket, remélem tudok belőle valami hasznosat tanulni amit a jövőben fel is tudok használni. 

3
Segítségkérés / Kocsi rendszám defaultra állítása
« Dátum: 2017. Január 06. - 19:37:48 »
Sziasztok.
Biztos többetek látta már, hogy van egy jó modell minden passzol rajta, csak a rendszám valami teljesen más, nem állítható. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet visszaállítani a modellen az eredeti rendszámot, úgy hogy oda a SetVehiclePlateText segítségével tudjak beleírni. Én shaderes megoldásra gondoltam, de ott csak maximum levenni tudom a módolt rendszámot, az eredetit viszont nem igazán értem, hogy kerülhetne vissza rá. :D Ötlet rá valakinek?
 

4
Segítségkérés / Égbolt modifikáció
« Dátum: 2016. December 31. - 22:19:21 »
Sziasztok. Már régóta foglalkoztat a téma, hogy az égboltot lehet -e alakítani (itt most arra gondolok, hogy több csillag legyen például). Tudom, hogy a csillagokat kilehet cserélni shaderrel, illetve az égbolt színezése is tiszta sor, engem speciel az érdekel, hogy felsőssé tegyem vagy például az, hogy ne az a pár darab csillag legyen fent, hanem még több. Shaderek között nem találtam meg, ezért is adtam fel annak idején és már azt hittem, hogy ez egy veszett ötlet, ámbár láttam már rá megoldást, így újra terítékre került a dolog. Valaki tud rá megoldást vagy hogy egyáltalán melyik irányba kéne elindulni? A válaszokat előre is köszönöm!

5
Segítségkérés / Füvek és egyéb dolgok eltávolítása
« Dátum: 2016. December 21. - 12:28:29 »
Sziasztok!
Már régóta keresek rá valami megoldást, hogy a GTA-ban alapból található füvet kiszedjem, na most, SA-MP editorban nem kattintható az object(ezáltal nem tudom megnézni az id-jét), de MTA map editorban sem tudom törölni. Ezeket, mint shader kell törölni, vagy hogyan lehetne? Gondolok itt például a déli mögött található füvekre példaként. A válaszokat előre is köszönöm.

6
Bemutatkozás / AlexSwamp
« Dátum: 2016. Október 21. - 22:41:47 »
Bemutatkozás
 


Ki vagy te?
 
Engem Szilágyi Sándornak (itt a fórumon AlexSwamp néven vagyok jelen, erről bővebben később...) hívnak és a Duna csodás partja mellől, egész pontosan Gödről vagyok itt veletek. 1995-ben láttam meg a napvilágot. Rengeteg dolgokkal foglalkoztam már és reményeim szerint még fogok is jó sokáig. 2005 óta focizok amatőr szinten, amit jelenleg is űzök, a csodás mennyei megyeiben. Ez mellett egy mások sportot is űztem (és most végre újra fogok..), amely az amerikai foci. Ebben némileg több sikerem volt, hiszen divizó II.-s játékos voltam az egyik fővárosi csapatnál, lévén a Budapest tőlem nincs túl messze. Jelenleg Elektronikai Technikus és Rendszergazda szakmákat tanulok. Ezenkívül Villamosmérnök hallgató voltam az idei évig, az egyik fővárosi egyetemen.


Honnan a név?
 
Nos a nevem onnan ered (mármint az AlexSwamp), hogy régóta foglalkoztatott a zenei ipar, melybe lehetőségem nyílt becsatlakozni. Ezt sikerrel is abszolváltam. Ez egész pontosan azt jelenti, hogy elkezdtem a DJ világgal foglalatoskodni, megtanultam rengeteg dolgot, hangszerekkel kapcsolatban is, illetve nem csak a dj pult mögötti részre tértem ki, hanem a hangtechnikusi oldalra is. Szerencsés helyzetben voltam, mert a budapesti elit szórakozóhelyeken már volt lehetőségem fellépni, így a bakancslistámról is lehúzhattam egy csomó tételt. Mivel ebben a szakmában valamilyen művésznév szükségeltetik, így jött az Alex Swamp név, mely azóta is elkísér utamon. Rengeteg buliban megfordultam már vagy mint DJ vagy mint vendég, persze a pult mögött mindig jobban érzem magam.


Miért vagyok itt a fórumon?
 
Kezdetben még inkább csak olvasó és kérdező szerepet töltöttem be a fórum életében, főként MTA-s vonalon, melyet azóta bővítettem és habár tudásom számos embernél kisebb lua terén, de igyekszek minden általam ismert részben segítséget nyújtani, hiszen személy szerint szeretek adni másoknak, még akkor is ha nem kapok cserébe semmit. Jelenleg is amikor van lehetőségem, segítek az MTA részlegben.

7
Modellezés / Tuning alkatrész igazítás
« Dátum: 2016. Szeptember 29. - 13:39:35 »
Sziasztok!
 
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy ugyebár MTA-ban léteznek tuningolható kocsik. Ezekhez van hogy van tuning elem van hogy nincs. Viszont amikor nincs, akkor valami olyasmi rémlik, hogy Zmodellerrel tudok hozzá ráigazítani elvileg egy másikat is. Nos tehát főként az a kérdés, hogy ehhez tud -e valaki tutorialt, mivel sajnos nem igazán tudom hogyan is kéne ezt az egészet elkészíteni. :D

8
MTA: Szerverfejlesztés / [SCRIPT] Infobox
« Dátum: 2016. Szeptember 27. - 23:44:21 »
Sziasztok!
Nemrégiben összedobtam pár infoboxot, amiből megmaradt egy példány, amit én nem használok semmire, de hátha valakinek hasznos lehet. Amit tudni kell róla, hogy nincs beleírva export a meta-ba, ezt hozzá kell adnod, illetve a képeknek is kell egy files mappát létrehozni. 4db infobox tud egyszerre megjelenni, de tudsz hozzáadni, kivonni is belőle. Ha az add_info functionhoz hozzáadsz egy addCommandHandler-t (/parancsod típus[0,1,etc] szöveg -> ezzel a paraméterrel tudsz majd hozzáadni kényelmesen) akkor tudod tesztelni is paranccsal, hogyan is nézz ki az egész. Jó szórakozást hozzá.  :thumbsup:
https://github.com/AlexSwamp/infobox

9
Archívum / Existence Roleplay
« Dátum: 2016. Szeptember 26. - 15:27:38 »
\"b5ae76f2b834442dabfb3c0fc060c4fd.png\"
 


Engedjétek meg, hogy bemutassak egy olyan szervert, melyet annak idején azért hoztunk létre, hogy olyan még nem létező rendszereket, lehetőségeket aknázzunk ki az MTA által, mely a magyar rp közösségben nem és a magyar scripter közösség nagy részében nem található meg. Így a szerver rengeteg olyan megoldást tartalmaz, mely eddig sehol nem volt jellemző, hiába lenne rá szükség. Annak idején Enigma, Miki, Boti és én kezdtük el a szervert készíteni, ki-ki a saját tudás területén szolgáltatva segítséget. Azóta már csak Miki és jómagam maradtunk a csapatból és bár játékosok nélkül ugyan (egyenlőre), de töretlenül célunk felé tartunk, hiszen számunkra inkább a tudás és a lehetőség kiaknázása a fő csapásvonal sokkal inkább azzal szemben, hogy folyamatos minőségtelen RP létezzen a szerveren. Természetesen játékos nélkül mit sem ér az egész, azonban minőséget sem szeretnénk elhanyagolni, jó pár kortárs szerverrel ellentétben (SAJNOS!  :-X).


Szerver tematikája
 
A szerver fő csapásvonala egy fiktív világ, melyben jelenleg (annak idején ezt szavazták meg a legtöbben) forint fizetőeszközt használ. Témájában azonban inkább egy amerikai világot képzelhetünk el. Fő célunknak tartsuk, hogy a játékosok már maguktól tudják, hogy mit kéne és mit nem illetve, hogy az általuk formált karakter mire képes és mire nem. Számunkra nem az a cél, hogy minél több és nagyobb börtönbüntetést osszunk ki vagy minél több pénzt keressünk az egésszel, aztán majd a szerver meg lesz ahogy akar. Pontosan azért a csapat tagjai is olyan személyek akik e gondolat jegyében képesek alkotni és létezni. A szerver Los Santos városát és San Fierro városát használja fel, ezen nevekkel megformálva is.


Szerver háttere
 
Mint említettem jelenleg ketten (azóta egy régi cimborám is csatlakozott hozzánk) vezetjük a szervert illetve, ami fontos, hogy nálunk nincs olyan hogy Tulajdonos. Staff létezik, melynek tagjai közösen döntenek mindenről ami számunkra szükséges. Jelentős különbség még, hogy nálunk nem a Staff veszi fel az admint, nem ő koordinálja őket és nem is lehet nála \"gyors tgf-t\" kérvényezni (\"tesó... adjá má egy admint... tudod hogy aktív lennék!\"  :wave:). Az admin ügyekkel nálunk csakis az Admin Controller foglalkozik teljesen szabad kézzel.


Szerverről egy rövid kedvcsináló
 



\"login.png\"
 


Login Rendszer
 
Login rendszerünk újragondolásra került, így immár online is lehet regisztrálni és egy karaktert elkészíteni. Fontos, hogy minden adatot pontosan tölts ki, hiszen ezekkel az adatokkal tudsz majd az UCP-re is belépni! Továbbá fontos, hogy a valóságot tükrözze a karaktered, tehát valós adatokkal lásd el! Ügyelj a leírásra, hiszen a karaktered viselkedése is ezen múlik!


\"halal.png\"
 


Halál Rendszer
 
Halál rendszerünket teljesen újraírtuk. Ennek az az oka, hogy szeretnénk lehetőséget adni a mentősöknek illetve minden játékosnak is az RP kialakítására. Éppen ezért halál esetén lehetőségünk van a sérültet újraélesztenünk. Fontos, hogy amennyiben nem vagyunk szakképzettek (tehát nem vagyunk LSES tagok), némileg csökken az esély az újraélesztésre, ellenkező esetben szinten biztos, hogy sikerrel járunk el. Fontos, hogy amennyiben újraélesztünk valakit, az nem veszít pénzt, ellenben ha meghal a fele pénze bánja az esetet, így fontos segíteni a másikon. Amennyiben elfogy az életerőnk 10 percünk van, míg a karakter újraéled, így ez idő alatt kell segítséget szerezni.


\"kapu.png\"
 


Kapu Rendszer
 
Kapu fontos lehet számunkra, ha szeretnénk, hogy a birtokunkra, házunkhoz csak adott személyek jöhessenek be gépjárművel. Továbbá fontos lehet a határ lezárásához is. A kapunál lehetőségünk van új számkódot megadni, illetve kinyitni és bezárni a megfelelő kód megadásával.


\"rendszam.png\"
 


Rendszám Rendszer
 
Mostantól minden jármű fix, egyedi rendszámmal közlekedik, melyet a jövőben tetszőlegesen lehet majd egyedire szabni. Fontos, hogy a jármű rendszáma fontos kellék, hiszen ez alapján kaphat körözést a jármű, illetve ez alapján azonosítják be.


\"mdc.png\"
 


MDC Rendszer
 
Egyenlőre még béta verzióban de bekerül, ami pedig fontos, hogy igyekeztünk olyan kialakítást kitalálni ami sehol máshol nincs. Pontosan azért, lehetőség van körözés kiadására és visszavonására is. Fontos, hogy a megengedett járművekben (azok melyek rendelkeznek MDC felszereléssel) lehetőségünk van a rendszer bekapcsolására, mely automatikusan ellenőrzi az előttünk elhaladó járműveket és személyeket és amennyiben az adott személy/kocsira van körözés jelzi azt felénk illetve azt is, hogy milyen indokkal van kiadva az. Ezenkívül hamarosan lesz lehetőség a teljesen körözés lista ellenőrzésére, illetve több adatbázis átvizsgálására is a rendőrségen.
 

  • Parancsok:

    • /korozes  -> Körözés kiadása. Fontos, hogy mindent rendesen tölts ki, hiszen ez alapján fog keresni az aktív rendszer.


    • /delkorozes -> Körözés törlése id alapján (fontos, hogy amikor használatban van a rendszer jegyezd meg az ID-t, hogy utána tudd törölni az alapján!).




 


Extra
 
Szerveren jelenleg is dolgozunk, habár jelenleg a szerveren játszók létszáma igen kicsit, de elszántak vagyunk azzal szemben. Hiszünk benne, hogy még léteznek olyan mta kedvelők, akik minőséget szeretik és megbecsülik a befektetett munkát. Mivel jelenleg már hárman dolgozunk rajta némileg könnyebb és rugalmasabb a munkavégzés is amely talán még több és még jobb lehetőségeket fog magával hordozni a szerveren. Úgy gondoljuk, hogy nem csak fix munkákkal lehet a való életben is pénzt keresni, így a fiktív világban sem lehet ez másképp, ezért úgynevezett sidejobsokat vezettünk be, ilyen például a stoppos szállítása vagy akár Big Boby munkaadási lehetősége, de természetesen a jövőben lesz még több ilyen lehetőség, hiszen ezzel akár könnyen munka mellett némi extra kereset is a házhoz állhat, ami valljuk be nem rossz.


Elérhetőségek
 


10
Grafikai Munkák/Logók / MTA designer/grafikus vagy valami ilyesmi :D
« Dátum: 2016. Március 27. - 20:30:40 »
Halihó!
 
Fogalmam sincs, hogy hol lehetne ilyesmi \"munkaerőt\" keresni, így hát itt próbálkozok meg keresni valakit. Nos a koncepció az, hogy marhára igényes dolgot csinálnák a kis/nagy/közepes csapattal azonban design téren vannak határaink, így ez talán egy hozzáértőnek látszódik is. Nos erre a \"munkakörre\" keresnék egy olyan embert, aki valóban ért hozzá, lenne is kedve egy profi csapatban dolgozni (nem 12 éves editerek vannak a csapatban és nem is valhallát editelgetünk stb...) az dobjon már ide egy kommentet pls. Természetesen megtudunk egyezni, hiszen én is tudom, hogy már mindenki a pénzért dolgozik ezen ne múljon az egész. :)
A komolyságit jelzi, hogy jelenleg egy 49Gb RAMos, 2x4/8-s CPU,val megáldott vasat tartok fent a szervernek (tehát saját fizikai szervergép van azaz nem függök a noki hostingoktól, stb). Ezenfelül a géphez 2x1000mbit/s-es internet is kapcsolódik. Ezenfelül két fejlesztő van a csapatban (Enigma és Miki \"fejlesztői\" név alatt futnak). Én magam, amennyiben olvasgatsz mta-s részt akkor tudhatod, hogy normális, korrekt ember vagyok. További dolgot privátban szeretném folytatni, amennyiben pedig érdekelne kérlek dobj ide egy kommentet és értekezünk.  ;D

11
Archívum / Jármű robbanás
« Dátum: 2015. December 17. - 23:53:04 »
Sziasztok!
Mivel egy ideje gondolkozok és próbálok utánajárni, hogy hogyan tudnám megoldani azt, hogy egy kocsi ne robbanjon fel, hanem csak füstöljön(tűzet rá gondolom csak létre kell hozni, mint effect), így felétek fordulok és reménykedek, hogy valakinek van megoldása a kérdésemre. :question: 
Előre is köszönöm a segítséget! :thumbsup:

12
Archívum / SocialGaming
« Dátum: 2015. December 07. - 17:50:19 »
SocialGaming
 


\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Bemutatkozó:
 
Sziasztok! Én vagyok jelenleg a SocialGaming tulajdonosa, azaz jelenleg az én és kis csapatom ötletei alapján készül a szerver. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy a jelenlegi játékmód- és stílus végett nincs nyitva a szerver, habár már egyszer megnyitottuk a 2015-s ősz folyamán. A jelenlegi mód merőben eltér a megszokottól, hiszen számos rendszer felépítése, kapcsolódása nem a már megszokott dolgok alapján történik. Nem véletlen, hogy egyéb kategóriába került a szerver, lévén mind fun, mind Rp szerverek jellemzőit magában hordozza majd a mód. Ez némi bizonytalanságot is okozhat, habár szerintem pont ezzel lesz a játékélményé a főszerep és nem olyan apróságoké amire jelenleg nem igazán megy idehaza. Igyekszünk olyan dolgokat is meghagyni amik eddig beváltak akár nálunk akár máshol, ilyen például a parancsos anim rendszer, így ezt a megszokott módon érhetitek el és zárhatjátok is be. Igyekszünk saját rendszerek felépítésére is, hiszen ebben látjuk az értelmet az egésznek(ezt tudjuk javítani kényelmesen, ha nem megy, míg más munkájában nehezebb lenne kiigazodni). Fontos továbbá, hogy a járművek nagy része maximum egy újratexturázáson esik át, így az alap megszokott GTA járművei lesznek jelen a szerveren. Ezenkívül a skinek sem lesznek bántva, hiszen itt is leginkább némi átdolgozást igényel csak.
 


\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Alap történet:
 
Az alaptörténet szerint minden játékos a nulláról kezdi az \"új\" életét a városban. Ezáltal mindenki Los Santos szegény részében kezdi el a játékot. Így mindenkinek megvan a lehetősége, hogy kiemelkedjen és valami maradandót alkosson. Azonban a gazdagsághoz vezető út rengeteg kereszteződéssel van teli, így akár többféle úton is elérheted a céljaid. Azonban nem minden út törvényes, így fontos, hogy légy mindig résen, tud mindig mit csinálsz. Los Santos csóró negyede nem éppen biztonságos környék, így ha dobbantani szeretnél gyorsan kell cselekednek, hiszen hamarosan ha nem vagy elég gyors a helyi bandák területért folytatott harcába csöppenhetsz, melyben számodra nem sok babér terem, de azt se feledd, hogy a város igazi vezetősége nem a városházán található meg...
 

\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Módról:
 
Igyekszünk úgy kialakítani az egész módot, hogy az minnél több számítógépen szépen és a lehető legjobban elfusson, így nincs szükség drága számítógépre a szerveren történő játékhoz. A szerver legfőbb eleme a quest rendszer, illetve a szintrendszer. Ezekhez van kötve a munkarendszer, illetve számos dolog ezek segítségével lesz elérhető. A questek segítenek a szerveren való tájékozódásba, segítenek még tovább az elhelyezkedésbe, illetve extra pénzkeresési lehetőséget is teremtenek. Igyekszünk minnél több és változatosabb küldetést létrehozni a jobb játékélmény jegyében. Terveink szerint a lehető legtöbb dolog IG történne, így tehát a bugokat, a pk-t is IG \"report\" segítségével tudja megtenni majd a játékos, így fórumra nem lesz szükség(szavazástól függ, hiszen ha a játékosnak is tetszik, akkor elkészítjük!). Fontosnak tartom továbbá, hogy minnél többféle lehetőség lesz a szerveren való időtöltésre, sőt lehetőség lesz drogot és/vagy fegyvert gyártani, árulni. Lehetőség lesz házat szerezni, járműveket venni,adni. A szerver dollárt használ fizetőeszköznek. A saját képernyőd személyre is szabhatod, hiszen a lehető legtöbb előtted folyamatosan megjelenő panelt te magad pozícionálhatod az áltad tetsző helyre, sőt a méretet is te adhatod meg. Ez mellett válogathatsz még számos lehetőség között, melyeket meg szeretnél jeleníteni folyamatosan előtted. Természetesen minnél kevesebb dolog van kint előtted, annál kevesebb a CPU és RAM használatod.
 

\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Elkészülésre várnak:
 


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Tuning Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Report Rendszer


  • \"exit.16x16.png?version=1&modificationDate=1430229413652&api=v2\"Körözés Rendszer


  • \"latest?cb=20150416101326\"Graffiti Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Autórádió Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Bank Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Bankrablás Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Drog Rendszer


  • \"exit.16x16.png?version=1&modificationDate=1430229413652&api=v2\"Fegyverskill Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Telefon Rendszer


  • \"Icon-16x16-OK.png\"Group Rendszer


 

\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Leírások:
 
Telefon --> A telefon legfontosabb része, hogy aksival láttuk el. Azaz képes lemerülni és töltésre is. Ez azt is jelenti, hogy lemerült állapotban nincs lehetőségünk azt használni, nem tudnak hívni minket, mi sem tudunk hívni, stb. Továbbá bizonyos helyeken(pl föld alatt) nem fogunk tudni hívni, mert a térerő nem megfelelő lesz hozzá. Továbbá lehetőségünk lesz az internet ki/be kapcsolására is, ezzel is kímélve az aksit. Számos tulajdonsággal fogjuk még ezeken kívül ellátni, azonban egyenlőre a hasznos és alapvető dolgokat készítettük el, míg idővel pedig amolyan \"update\" jelleggel befognak kerülni a további funkciók(játékok, zene hallgatás, stb). Alap dologhoz tartozik még, hogy saját hátteret tudunk választani. Ami még mindig fontos, hogy a főoldal az aktuális szerver időt és egyebet látunk kint.
Időjárás --> Az időjárás sem egy egyszerű rendszer, hiszen célunk, hogy minél reálisabb legyen a szerver. Így arra jutottam, hogy a szerver saját éghajlati rendszert követel meg, így saját magunk megírtunk egy kis időjárást amely tartalmazza a magyarországi és az amerikai jellemzőket is. Így akár lehet -15 fok is, míg lehet akár +40 fok. Természetesen a megfelelő évszakban. Illetve ami fontos még, hogy 0 fok és alatta havazás előfordulása igen ritka, így ha eléri az adott hőmérsékletet a szerver, figyelmeztet minket a meteorológiai szolgálat, hogy hamarosan havazás várható. Így érdemes gyorsan téligumira váltani a kocsin, esetleg hólánc felszerelése, ezzel megóvva a kocsit a csúszástól(természetesen nem teljes védelmet ad, azonban érezhető különbséget!).
 


\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Ötletek, kedvcsináló:
 
Tervünk hogy minél élethűbb rendszereket készítsünk el, úgy hogy azok megértéséhez ne szükségeltessék diploma vagy akár előképzettség. Rengeteg rendszerünk önállóan nem érne semmit, ilyen például a körözés rendszerünk, mely minden rablás és ölés esetén csillagot ad, majd egy adott szint után már a rendőrségi körözési listára is rákerülsz. Természetesen, ha X időt eltöltesz úgy hogy a rendőrség nem kap el, akkor ezért jutalmat is kapsz, illetve Y idő közönként csökken a körözési szinted, így úszhatod meg a lebukást is. Továbbá fontos az is, hogy lehetőséged lesz a saját házadból drogtanyát készíteni, ahol tudsz különböző szereket előállítani, így például lehet az alagsorod egy metlabor, vagy akár egy fű ültetvénynek otthont adó pince. Továbbá a megfelelő frakcióban a megfelelő küldetéséket fogod kapni, így tehát rendőrként például, hogy kapj egy x embert, míg bandásként, hogy termelj ki z gramm füvet vagy hogy gyárts fegyvert. A helyi maffiák egyik tagjaként lehetőséged nyílik több nehéz küldetésben is részt venni, így tehát például megismerheted a testőrség nehézségeit vagy akár egy autólopás sajátosságait.
 

\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Munkáink:
 


  • Szemeteszsák pakoló(lvl 1-től)


  • Úttisztitó(lvl 5-tól)


  • Taxisofőr(npc alapú)(lvl 10-tól)


  • Autószállító(kapcsolva a carshophoz!)(lvl 15-től)


  • Bányász(lvl 20-tól)


  • ?(lvl 30-tól)


  • ?(lvl 40-től)


  • ?(lvl 50-től)


 

\"width=500
http://shawridgeplaygroup.org.uk/wp-content/uploads/2011/07/hr_line.png[/img]
 

Pár kép a jelenleg elkészült dolgokról:
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/12304417_1691604651083213_343495804505993728_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/t31.0-8/12339175_1691231784453833_4531552099940563628_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/12291293_1690455641198114_7819793151094120712_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/12182898_1681875692056109_1662843334635909133_o.png[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/t31.0-8/12322845_1692639704313041_3119319205074002155_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/12356973_1694523740791304_8767398140611218902_o.png[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/12471803_1701343653442646_8927049422058051804_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlt1/t31.0-8/10338679_1696473180596360_3121109543934307207_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/701936_1697426280501050_517341817404653155_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/12485880_1705966506313694_4858430471764369519_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/t31.0-8/12419069_1704466633130348_3794818243325087596_o.jpg[/img]
 


\"width=500
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/12493669_1702308126679532_9808308943043736_o.jpg[/img]
 

Elérhetőség:
 
Teamspeak3 szerverünk: ts.sgrp.hu
MTA szerverünk: sgrp.hu
Weboldalunk: www.sgrp.hu
Facebook: www.facebook.com/sgaminghu
 

13
Kérdések, Segítség / SMF CHAT
« Dátum: 2015. Március 16. - 13:09:23 »
Sziasztok!
Régóta keresem már azt a chatet amit a legtöbb smf fórum használ(Pl.: HL vagy akár SEE, stb...). Esetleg ebben tud valaki segíteni nekem, hogy hol találom meg vagy akár esetleg maga a letöltési link megvan neki.
Előre is köszönöm!

14
Archívum / Esti fények kiszedése
« Dátum: 2015. Március 11. - 21:51:50 »
Már régebb óta érdekel az, hogy hol tudnék utánajárni annak, hogy egy épületen található fényeket hol találom meg. Szóval LS-ben kiszedek egy épületet kiszedek akkor van ahol ott marad az éjszakai ablakok fénye... Na már most az megvan, hogy mi a script azonban, maga az object idt hogy a francba tudnám megtalálni. MEdbe érdemes keresgélni ez után vagy hol?
A válaszokat előre is köszönöm!

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Március 11. - 22:01:40

Közben megtaláltam...
MEd-be éjszakát kell csinálni és akkor ha rányomsz az épületre akkor kiadja az object idjét. :)

15
Archívum / Zónanevek/utcanevek
« Dátum: 2015. Február 19. - 15:20:41 »
Sziasztok!
Egy olyan gondolat jutott eszembe, hogy utcanevek/városrészeket készítsek el. Na már most az alap GTA-ba lévő városrészeket teljesen \"kiirtanám\" és helyettük új városrészeket hoznék létre. Na más most itt a kérdés az, hogy ezt mivel tudnám megoldani?
Az megvan, hogy egy alap gta-s zona nevet hogyan nevezek át másra...      
 
if location == \"Los Santos International\" then -- Reptér kiírása
   location = \"LS Reptér

\"
Ötletek erre? :)

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal