Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 135
391
Segítségkérés / Wanted
« Dátum: 2013. április 20. - 20:50:29 »
Találd meg a bûnöst:
 

SetPlayerWantedLevel(playerid, newlevel);
SetPlayerWantedLevel(playerid, 0);

392
Segítségkérés / GTA indítási hiba.
« Dátum: 2013. április 20. - 17:19:14 »
Általában nekem akkor fordult elõ, mikor a GTA-nak nem volt meg az \"audio/streams\" mappa és annak tartalma, de legalább is ez az 5 fájl szükséges a mûködéshez:
 
  • CUTSCENE

  • BEATS

  • ADVERTS

  • AA

  • AMBIENCE


Illetve a \"text\" mappa tartalma üres (általában egy american.gxt fájlnak kell ott lennie).

393
Segítségkérés / Élet adás
« Dátum: 2013. április 20. - 12:08:19 »
Idézetet írta: kos date=1366398793\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36308\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted.
Én ilyet a kérdésében nem látok.... de legyen, a kód mûködik mert teszteltem... és nem másolt csak lebutítottam nagyon a kódot, azért tûnhet másoltnak... a harmadik, csak egy példa volt, hogy hogyan is csinálhatja meg pl egy zcmds paranccsal, és még valami :laugh: fölös az ossz, mert ha mondjuk valami életadó helyet akar csinálni avgy valami tök mindegy mit, az a lényeg van ahol életet tölt akár azt  a parancs nem akadájozná meg ne menjen 100 fölé még ha kérte is volna, nem úgy kell megoldani, hogy parancsban... Mindegy az a lényeg, hogy megértette...
 
[/quote]
Nos a kód, amit te írtál alapból nem lett tesztelve, és nem is mûködne, hiszen az \"id\" változó nincsen létrehozva, amit a feldarabolásnál használsz, ergo már alapból error-t dobna ki. Sõt, a parancs létrehozásnál nem egyezik a parancs neve \"akhp\", a használatban leírttal \"hp\". A kérdésben pedig ott van benne, a \"Dupla hozzászólás egybefûzve\" szöveg alatt, hogy ha az élete nagyobb lesz mint 100, akkor írjon ki egy hiba üzenetet. Illetve ha a funkcióra gondolsz, hogy ne menjen 100 fölé, az is téves, hiszen jóval 100 fölé lehet vinni a játékos életét. Gondolj a \"god\" parancsra.
 

 

Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted.
 
[/quote]
Nem írtam ilyet, nekem az a lényeg, hogy ne engedje az illetõnek oda adni az életet, ha akár csak 1 el több is lenne(pl 90 nél adnék 11 életet és 100 a max) akkor maradjon az élete 90 en.
 
[/quote]
Ha elolvasod mégegyszer rájössz, hogy azt írtam, hogy ha az illetõnek több HP-ja lesz a parancs által (tehát 100), akkor az életét nem fogja változtatni. (Amit a példádban bemutattál az pont érvényes a mondatomra: 90 + 11 = 101 | ,,ha az illetõnek több HPja lesz mint 100\").

394
Segítségkérés / Élet adás
« Dátum: 2013. április 19. - 20:30:20 »
Az összegamennyitakarsz, azt jelöli, amennyi életet szeretnél adni az adott játékosnak. De ha akarod megírom a teljes parancsot, bár reménykedtem, hogy nem kellesz megírnom azt.
 
Idézetet írta: kos date=1366395862\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36308\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv!
 
new Float:health, ossz;
GetPlayerHealth(playerid, health);
ossz = floatround(health + osszegamennyitakarsz);
if(ossz > 100)
SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");
ez csak egy példa volt tõle....
íme paranccsal zcmd-sen:
 
CMD:akhp(playerid,params[])
{
    new HP,ossz,Float:Health;
    GetPlayerHealth(playerid,Health);//lekérdezi
    ossz = floatround(Health + HP);//a parancsnál ami értéket megadsz azt hozzá adja lekérdezet hpdhoz
    if(sscanf(params, \"ud\", id, HP)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /hp < Név / Id > < Százalék >\");
    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beállítottad az illetõ életét!\");
    SetPlayerHealth(id,Health + HP);//oda adja elõzö magyarázatnak az értékeit
    /*if(ossz => 100) szerintem ez nagyon fölös, mert ezt máshol meg tod határozni amúgy is...
SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");*/
return 1;
}

 
ami nem kell sezd ki belõle...
 
[/quote]
Igazság szerint ez a kód rossz, hiszen azt kérte, hogy ha az illetõnek több HPja lesz mint 100, akkor ne engedje azt odaadni. Illetve a kódodból látható, hogy másoltad, és alapból nem tesztelted.
 

CMD:hp(playerid,params[])
{
new
HP,
id,
ossz,
Float:Health
;
GetPlayerHealth(playerid, Health);//lekérdezi
if(sscanf(params, \"ud\", id, HP))
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Használat: /hp < Név / Id > < Százalék >\");
if(!IsPlayerConnected(id))
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\");
ossz = floatround(Health + HP);
if(ossz > 100)
SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Beállítottad az illetõ életét!\");
SetPlayerHealth(id,Health + HP);//oda adja elõzö magyarázatnak az értékeit
return 1;
}

395
Segítségkérés / Élet adás
« Dátum: 2013. április 19. - 13:51:03 »

new Float:health, ossz;
GetPlayerHealth(playerid, health);
ossz = floatround(health + osszegamennyitakarsz);
if(ossz > 100)
SendClientMessage(playerid, -1, \"Már teljes az élete!\");

396
Sõt, azt még tegyük is hozzá, hogy a szerver még meg sem nyílt, és a játékosok, illetve még az adminok türelme is véges. Ezt a leírást is akkor kellett volna megnyitni, mikor már az utolsó fázisban jártok. Hiszen már ez a \"Hamarosan\" szó több mint fél évet jelent (jelen esetben itt). Illetve az is hülyeség hogy akkor akarjátok megnyitni a szervert, mikor minden full 100%-os. Ez is hülyeség, hiszen akkor a jármûgyártó cégek is csinálhatnák azt, hogy legyártanak 4 millió modellt, és majd aztán kezdik el árusítani. Aztán ti is abba a hibába estek, hogy legyártottok 4 millió jármûvet, csak nem lesz rá kereset. Illetve azon gondolkodtatok már, hogy ha ti mindent megcsináltok 100%-osra akkor mit fogtok a játékosok részére nyújtani késõbb? Tehát hogy ha már mindent megcsináltatok, akkor a játékos azonnal ráun. Egy módot úgy kell megtervezni, hogy a játékosok számára késõbb még élvezetesebbé tegyétek a játékot.

397
Paradise is jó sok visszajelzést kapott, csak hát a durva RP igény miatt senki nem lett rajta mégse.

398
A kõkemény RP szervereken is azért vannak sokan, mivel VILÁGSZERTE vannak rajta, és nem ORSZÁGSZERTE. Ezt azért figyelembe kéne venni.

399
Archívum / Core RPG ~ Éld át a világot másképp | FRISS KÉPEK
« Dátum: 2013. április 17. - 23:20:58 »
A leírás alapján megfogott ez a Tycoon típusú dolog. Ígéretesnek hangzik.
Zharko: gondolkodtam, és lehet róla szó.

400
Idézetet írta: Domingo date=1366231597\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29973\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Biztos hogy egy ilyen volumenû rp szintre van igény Magyarországon? Mi lesz ha egyszerûen ráunnak az emberek arra hogy csak egy karakter elkészítése 1 órát vesz igénybe..
Persze így is lehet jókat rp-zni, sõt.. Jó kis pszichopata karakter, egy sárgalapos farmer, stb.. Így tényleg szabadjára lehet engedni a fantáziát.. Viszont nem olyan biztos hogy ez mindenkinek tetszene.
 
Many, akinek nem tetszik ez nagy volumenû rp szint, akkor elmehet GF szerverekre játszani. :D Az õ döntése, hogy szeretne-e ilyen szintû roleplayben részt venni, vagy sem. Mellesleg, igen, egy alap karakter elkészítése kb. 1 óra, és ez nagyon fontos, mivel innen tudod megállapítani (részben) hogy az adott szituációban hogy viszonyulna a karaktered. Ha nem lennének ilyenek, akkor az egész átmenne GF típusú játékmenetbe, mindenkinek azonos tulajdonságai stb. Egy nagyon szépen kidolgozott karakterhez nem is elég 1 óra, volt hogy 1 karakter elkészítéséhez megnéztem 4-5-6 filmet, utána olvastam a származási helyének a helyzetérõl, politikájáról stb. életszínvonal, szokások, nyelvek ÉS ezáltal rengeteg dolgot megtanultam, ami késõbb még jól is jöhet. :D Meg persze volt hogy egy könyvet is elolvastam a karakterem megformálása elõtt. :D
 
[/quote]
Sok sikert meg minden. Csak emlékeztetnélek titeket egy szerverre, aminek az RP szintje kb azonos volt ezzel, illetve a szerveren elõforduló scriptek is nagyon jól megvoltak csinálva. Sõt, még karaktertörténetet is muszáj volt írni. Csak aztán megnyílt a szerver, és nem volt rajta játékos, mivel a szerver nagyon az RPhez volt költve. Most gondoljatok bele, ha nincs sok lövöldözés, hanem csak a munkákat csinálják a játékosok (pl farmerkedés, úttisztítás), akkor arra nagyon hamar ráunnak, hiszen szereznek pénzt, vesznek házat, jármûvet, aztán puszipá. Amit már megakart szerezni már megszerezhetett és onnantól kezdve unalmas lesz a játék.

401
RP/RPG kérések / Seerpg csatlakózás gond
« Dátum: 2013. április 17. - 22:33:54 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1366222009\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35516\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Esetleg ha nem a router IP-ddel csatlakoznál fel?
 
Az nem router IP, hanem localhostnak hívják... Router ip 192-vel kezdõdik (legtöbb esetben).
A mód azért nem indul el, mert gondolom a MySQL nincs rendben, esetleg nincs a karakter regisztrálva és/vagy nincs egy accounthoz kötve.

402
RP/RPG kérések / Telefonszám!
« Dátum: 2013. április 17. - 22:31:16 »

new formatunk[12], rand;
format(formatunk, sizeof(formatunk), \"0670%07d\", (rand = random(1000000) + random(9999999 - rand)));

403
Most nem azért, de ez a leírás úgy ahogy van (elnézést Moderátorok), SZAR. A megnevezés amit te keresel az nem az hogy KÓD, hanem hogy FUNKCIÓ! Illetve ezen funkciók nem arra szolgálnak, hogy \"parancshoz kössük\" õket, hanem utasítás(ok) végrehajtására. A paraméterek listázása megint csak rossz, hiszen vegyük például a SendClientMessage-t: nem annak fogja kiküldeni az üzenetet, aki beírta a parancsot, hanem amit megadtunk az elsõ paraméterbe. Ez persze függ attól, hogy az adott játékos fent van-e a szerveren, vagy nincs. Illetve a példában nincs definiálva a \"KEK\" sem, így megint csak errort kapna, aki lefordítja. Illetve a leírásban sehol nem látom, hogy ZCMD-t használnál. Sõt! ha már elvileg az alapoktól kezded, akkor minek kezded egybõl ZCMD-vel amit a kezdõk fel se tudnak fogni?

404
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Ki akarja? (kérdés)
« Dátum: 2013. április 16. - 16:27:45 »
\"Figyú!\" Te most nem tudnád elolvasni egyszer a fórum Szabályzatát? Hidd el, nem fog megölni téged.

405
Archívum / Suite Life City Role Play Gaming
« Dátum: 2013. április 14. - 19:27:38 »
Nos, mivel ez a mód a mi kezünkben van jelenleg is. Egy személynek adtuk el a módot, akirõl máig is tudunk. Azt a személyt nem ruháztuk fel azzal a joggal, hogy ezt a módot továbbítsa vagy publikálja más emberek számára, amíg mi úgy nem rendelkezünk. És mi errõl az adás-vétel dologról nem tudunk semmit. Tehát magyarul, és érhetõen: nem mi adtuk el a módot, tehát ugyan úgy lopottnak van nyilvánítva, hiszen a pénzt nem mi kaptuk meg (elvileg fizettél érte). Ezen felül, végig olvastam a leírást, illetve a képeket, és nem úgy néz ki, hogy akármi is lett benne fejlesztve, hiszen ezek a dolgok alapból benne vannak ugyan úgy a mi módunkba.

Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal