Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZoleBB

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 32
361
Segítségkérés / Definíció probléma
« Dátum: 2014. február 28. - 13:49:01 »
Üdv!
Lenne egy problémám a foreach nevezetû függvényel. Nos, mikor le generálom .amx-re akor a Pawn 4 db hibát talál ugyan abban a sorban, és ez a hiba:
 
d:\\Documents and Settings\\Citrom\\Dokumentumok\\csbs\\greg.pwn(466) : error 017: undefined symbol \"foreach\"
d:\\Documents and Settings\\Citrom\\Dokumentumok\\csbs\\greg.pwn(466) : error 029: invalid expression, assumed zero
d:\\Documents and Settings\\Citrom\\Dokumentumok\\csbs\\greg.pwn(466) : error 017: undefined symbol \"id\"
d:\\Documents and Settings\\Citrom\\Dokumentumok\\csbs\\greg.pwn(466) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
Ez lenne a problémám és itt a hiba forrás.:
 
stock CounterRadio(const string[])
{
    foreach(new id : Player)
    {
        if(GetPlayerState(id) != PLAYER_STATE_NONE)
        {
            if(GetPlayerClass[id] == TEAM_COUNTER)
            {
                SendClientMessage(id, BLUE, string);
            }
        }
    }
    return true;
}

 
Ha tudja valaki mi a probléma, nagyon köszönöm szépen a válaszát.

362
Idézetet írta: TheDon date=1393532169\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46778\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Én is örülök, hogy észrevetted hogy írtak.. Ez nem kötekedés, szimplán a témát összecsaptad/nem figyeltél oda rá.
 
Igen. Nem szokásom kötekedni. Azt amúgy is észre vennéd. Csak elmondtam, hogy milyen hiba van benne.
E: Ezt a témanyitónak írtam.
 
[/quote]
Igen, az nem \"szúrta\" ki a szemem, hogy kifelejtettem azt ahonan lõttek stb.

363
Idézetet írta: TheDon date=1393527864\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46778\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

print(\" WallShot 1.0 Fordította: citromhun(.so) !\");
Eleve nem sok fordítani való van ezen, de annak is csak a felét tetted meg.
 
[/quote]
Örülök, hogy észrevetted.
 

A videó link is sz*r.
 
[/quote]
A videó link az eredeti topic-ban van.
De amúgy nagyon szerettek másokba belekötni, de mikor te beléd kötnek akor az fáj.
Videó URL linkjét pedig javítom.

364
Fal lövés
 
  • Ez a filterszkript ara szólgál, hogy: Mikor a falra tüzelsz, azon a falon áttmegy, és ha a közelébe van egy játékos akor eltalálja.

Eredeti készítõ:SupermaN
 

 
#include <a_samp>
 
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" WallShot 1.0 készítette: SupermaN betöltve !\");
print(\" WallShot 1.0 Fordította: citromhun(.so) !\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
ConnectedPlayers = 0;
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID)
{
return SendClientMessage(playerid,-1,\" \");
}
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
return 0;
}
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(hittype == 1)
{
}
else
{
    new szString[144];
    new str1[256];
    format(szString, sizeof(szString), \"Fegyver: %i. HIT(EK): %i   HIT: %i   Pozíció: %f, %f, %f\", weaponid, hittype, hitid, fX, fY, fZ);
    //SendClientMessage(playerid, -1, szString);
    if(fX < 2 && fY < 2 && fZ < 2 && fX > -2 && fY > -2 && fZ > -2)
    {
    }
    else
{
//HIT ÉRZÉKELÉS
new pid = playerid;
//SendClientMessage(playerid,-1,\"DEBUGPOINT:1\");
for(new j = 0;j<MAX_PLAYERS;j++)
{
//SendClientMessage(playerid,-1,\"DEBUGPOINT:2\");
if(IsPlayerConnected(j))
{
        //SendClientMessage(playerid,-1,\"DEBUGPOINT:3\");
   if(j == playerid)
   {
            //SendClientMessage(playerid,-1,\"DEBUGPOINT:PLAYER-ID\");
   }
   else
   {
       //SendClientMessage(playerid,-1,\"DEBUGPOINT:4\");
      new Float:pX,Float:pZ,Float:pY;
      new pX2,pZ2,pY2;
      new fX2,fZ2,fY2;
      GetPlayerPos(j,pX,pY,pZ);
      pX2 = floatround(pX,floatround_round);
      pY2 = floatround(pY,floatround_round);
      pZ2 = floatround(pZ,floatround_round);
      fX2 = floatround(fX,floatround_round);
      fY2 = floatround(fY,floatround_round);
      fZ2 = floatround(fZ,floatround_round);
 
      if(fX2 < 0 && pX2 > 0)
      {
      fX2 = fX2 * -1;
      }
      if(fX2 > 0 && pX2 < 0)
      {
      fX2 = fX2 * -1;
      }
      if(fY2 < 0 && pY2 > 0)
      {
      fY2 = fY2 * -1;
      }
      if(fY2 > 0 && pY2 < 0)
      {
      fY2 = fY2 * -1;
      }
      if(fZ2 < 0 && pZ2 > 0)
      {
      fZ2 = fZ2 * -1;
      }
      if(fZ2 > 0 && pZ2 < 0)
      {
      fZ2 = fZ2 * -1;
      }
      new strsend[256];
      format(strsend,256,\"Player Pozíció: %i , %i , %i Lövés pozíció: %i , %i , %i\",pX2,pY2,pZ2,fX2,fY2,fZ2);
      //SendClientMessage(playerid,-1,strsend);
      if((pY2 - fY2) < 5 && (pZ2 - fZ2) < 5 &&(pY2 - fY2) > -5 && (pZ2 - fZ2) > -5)
      {
      //PlayerPlaySound(playerid, 17802, 0.0, 0.0, 0.0);
      //SendClientMessage(playerid,-1,\"hit\");
         switch(weaponid)
         {
             case 22:
            {
            minushealth(j,playerid,2,22);
            }
             case 23:
            {
            minushealth(j,playerid,2,23);
            }
            case 24:
            {
            minushealth(j,playerid,45,24);
            }
            case 25:
            {
                        minushealth(j,playerid,10,25);
            }
            case 26:
            {
            minushealth(j,playerid,10,26);
            }
            case 27:
            {
            minushealth(j,playerid,10,27);
            }
            case 28:
            {
            minushealth(j,playerid,5,28);
            }
            case 29:
            {
            minushealth(j,playerid,7,29);
            }
            case 30:
            {
            minushealth(j,playerid,3,30);
            }
            case 31:
            {
            minushealth(j,playerid,6,31);
            }
            case 32:
            {
            minushealth(j,playerid,5,32);
            }
            case 33:
            {
            minushealth(j,playerid,25,33);
            }
            case 34:
            {
            minushealth(j,playerid,40,34);
            }
            case 38:
            {
            minushealth(j,playerid,50,38);
            }
         }
      }
   }
   }
}
//----------------------------------
}
}
    return 1;
}
minushealth(playerid,killerid,amount,reason)
{
new Float:health,Float:armour;
GetPlayerHealth(playerid,health);
GetPlayerArmour(playerid,armour);
if(armour >= amount)
{
SetPlayerArmour(playerid,armour-amount);
}
else if(armour > 0 && armour<amount)
{
amount = amount - armour;
SetPlayerArmour(playerid,0);
SetPlayerHealth(playerid,health - amount);
}
else if(armour < 1)
{
SetPlayerHealth(playerid,health - amount);
}
else if(health < amount)
{
SendDeathMessage(killerid, playerid,reason);
}
return 1;
}

365
SA-MP: Szerverfejlesztés / [DD] Evil Lemon -vol 1- (Carsumo)
« Dátum: 2014. február 24. - 20:06:44 »
Idézetet írta: Tamas1324 date=1393268572\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46698\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak MTA nem is laggosít annyira mint a SAMP ;)
 
MTA:SA-n valóban nem laggolja szét magát az egész játék, SA-MPon nem teszteltem a pályát.

366
SA-MP: Szerverfejlesztés / [DD] Evil Lemon -vol 1- (Carsumo)
« Dátum: 2014. február 24. - 14:06:46 »
Legközelebb, majd nem fogok így gondolkodni, hogy teli rakom a közepét robbanós hordóval. :)

367
SA-MP: Szerverfejlesztés / [DD] Evil Lemon -vol 1- (Carsumo)
« Dátum: 2014. február 23. - 22:45:33 »
Utólag mikor megnéztem, valóban vannak illesztési hibák. És köszönöm!

368
Beszélgetés / Kijevi zavargások
« Dátum: 2014. február 23. - 22:39:49 »
Én tisztelem azokat az ukrán embereket akik a hazájukért kész áldozatott vívtak a \"jogukért\". És ahogy elnéztem a videókat, elég durva ami ott van mint pl.: Olesya, a torkon lõtt önkéntes lány, vagy az utcákon ülõ-fekvõ betört koponyával ott. Elgondolkodtató.

369
SA-MP: Szerverfejlesztés / [DD] Evil Lemon -vol 1- (Carsumo)
« Dátum: 2014. február 23. - 19:14:03 »
Elso carsumo palyam, es hat eleg sokkat dolgoztam rajta.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 23. - 20:17:14 )

A hordók pedig, azért vannak, hogy egy kicsivel nehezebb legyen, a játék.

370
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:libmysqlclient_r.so.16 kellene!
« Dátum: 2014. február 23. - 18:57:34 »
Sehol, holnap adok egy linket ahonnan letoltheted.

371
SA-MP: Szerverfejlesztés / [DD] Evil Lemon -vol 1- (Carsumo)
« Dátum: 2014. február 23. - 18:17:57 »
Idézetet írta: cappsy date=1393175506\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46698\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Elvileg 290 objectet tartalmaz
 
Értem, köszönöm!

372
SA-MP: Szerverfejlesztés / [DD] Evil Lemon -vol 1- (Carsumo)
« Dátum: 2014. február 23. - 18:09:01 »
Üdv!
Objectek száma: 290
Stílus: Carsumo
Készítette: Citrom[](Én)
Képek:
\"gallery22.jpg\"
\"gallery23.jpg\"
\"gallery24.jpg\"
\"gallery25.jpg\"
\"gallery26.jpg\"
\"gallery27.jpg\"
\"gallery28.jpg\"
\"gallery29.jpg\"
\"gallery30.jpg\"
Pálya letöltése: ITT!

373
Idézetet írta: BoOy date=1391846650\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46044\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


zsalekosz
 
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
Bocsánat az offért.
 
[/quote]
Én is tévedhetek.

374
Archívum / |HuN|TDc. TheDriftCrew Official Drift Server™
« Dátum: 2014. január 30. - 21:56:28 »
Amint rá érek felkukkantok :D

375
Bemutatkozás / [email protected]
« Dátum: 2014. január 30. - 18:33:31 »
Jo forumozast, kivannok szamodra.

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 32
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal