Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ZoleBB

Oldalak: [1] 2 3
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / What\'s up Bitches?
« Dátum: 2014. Április 04. - 17:52:21 »

 

2
Archívum / [HUN/ENG] Hungarian Airlines - International Server
« Dátum: 2014. Április 03. - 23:05:39 »
Üdv!
Hát hogy is kezdjem el ezt a kis bemutást a jelenlegi fenállás alapján.. Kezdeném azzal, hogy mi ikhletett ahoz, hogy egy Repülõ szimulátor féleségû szervert hozzak létre. Elsõ sorban, szeretnék olyan szervert létrehozni, és nyitni mely még soha sem volt, vagy nem látható. Másodsorban, akik szeretnek repülni, vagy csak úgy eljátszani, hogy most õk a kapitányok és repülnek egy jót(mint pl. én :) ) így kiélhetik magukat. Harmadsorban pedig azért mivel, hogy a magyar SA:MP játékosok ne csak azt lássák, hogy x RP szervert nyitott, 1 hónap múlva már senki sem játszik rajta, és eltûnik, és senki nem fogg vele törõdni. Honnan jött a Hungarian Arlines szöveg/szervernév? Elsõnek mutattnák egy kis büszkeséget, ami mára nagyon elfeledett, és nagyon senki se beszél róla.:
\"width=500http://www.ferenczigabor.jobbik.hu/sites/default/files/users/Ferenczi%20G%C3%A1bor/malev.jpg[/img]
Ha jól tudom ez egy Boeing 747. Ahogy látható a törzsön ott van az a felirat, hogy: Hungarian Airlines. Tehát a Malévtól jött ez a név, sajna csõdbe ment, még 2012-be. De nem csak akor voltak a Malévnak gondjai, hanem már 15 ével ezelõtt is. :(
Hogyan is nézne ki a szerver?
Fogalmam sincs milyen kategóriába soroljam be ezt a játékszervert, inkább Egyéb mivel még nincs ilyen fajta játékszerver. A szerver az egész pályán fog játszódni, nemzetekre osztva nézzük meg!: Los Santos - Amerikai rész, ott fognak játszani az Angol nyelven tudóak. Los Santos - Nemzetközi repülõtér. San Fierro - Magyar légtér, illetve repülõtér.
Akor most beszélgesünk, hogy ki mit csinálna/vagy fog a szerveren.:
\"Occupations-Pilot-Male-Light-icon.png\"Pilóta: A pilóta dolga, hogy pl.: San Fierroból(M.O) eljutni Los Santosba(Amerika). Persze ha eljutott egy pénz összeget kapp(Pl.: 130 ezer).
\"Office-Customer-Male-Light-icon.png\"Utas: Kitalált személyek. Mikor a pilóta beáll az utasbejárathoz, akor kb. fél percig levan fagyasztva a pilóta, míg beszálnak a kitalált utasok.
\"Occupations-Firefighter-Male-Light-icon.png\"Repülõtér - Tûzoltóság: Mikor valami baj történik, a repülõgépel, vagy valamenyire füstül/ég(Csak hogy legyen benne egy kis csepp RP.)
\"DIY-Screw-icon.png\"Repülõtér - Karbantartó: Gondolom érthetõ. A sérült repülõgépeket kell megjavítania, vagy kerék csere alkalmazása.
\"Command-Prompt-icon.png\"Milyen parancsok lennének?
Fúú, mivel is kezdjem?
Ugyebár mindenkinek érthetõ az alap parancsok: /help, /rules, /cmds
Munka kezdéséhez(Munkák szerint): Pilóta - /airspace (Felszálási engedély kérés.), /takef (Mikor ott vagy, ahol az utasok betudnak szállni, ott kel beírni ezáltál, így már lehetõvé teszi azt, hogy elkezdhes a munkát.
Tûzoltó - Jelenleg még nincs semilyen személyes funkciója.
Karbantartó - Jelenleg még nincs semilyen személyes funkciója.
Keresek-e segítõket?
Igen keressek, nem véletlen, mivel én csinálom egyedül ezt a projectemet/szervert. Hogy pontosan kiket, és milyen feltételel keressek:
 
  • Minimális angol nyelv ismeret.

  • Legalább középfokó Pawn nyelv ismeret, illetve MySQL kezelés

  • Legfõbb a megbízhatóság.

  • Kort nem köttöm meg, csak kérem olyan jelentkezzen aki tudja magát kordában tartani.


\"Home-Server-icon.png\"Szerver adatai/információi
A szerver még nincs elhelyezve semien szolgáltatónál, még gondolkodok rajta, hogy kihez menjek, akiknek majd bírja a szervergépük egy nemzetközi szervert.
IP cím: Nem publikus/vagy még nincs.
Szerver neve: [HUN/ENG] Hungarian Airlines - International Server
Szolgáltató:
A szerver még nincs elhelyezve semien szolgáltatónál[/quote]
Nyelvek: Magyar, Angol, talán még német.
Admin(ok): Nincsen 1 db. adminunk sem.
Tulajdonos/Scripter: citromhun.

3
Beszélgetés / Fidesz - Még a választások utolsó napjai
« Dátum: 2014. Április 02. - 20:12:22 »
Üdv!
Ugyebár most az összes párt hajt a hatalomra jutásra, de utánna ahogy szokták mondani a bölcs öregek, magasról tojnak ránk.
Mai nap miután hazértem az iskolából a posta ládába ezt a kis papírt találtam.:
\"2014-04-02_13.21.24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Ahogy látható direkt, ki van emelve a Fidesz, és direkt be is van X-elve.
Aztán pedig délután 17 óra tájékán a szomszéd jön és, hozz pár Fideszes hülyeséget.:
\"2014-04-02_17.05.12_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Adott egy golyóstollat, és egy hûttõmágnest, azután még a kezembe tolt egy borítékot.:
\"2014-04-02_17.09.27_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Gondolom egy nagy csomó embernek, ugyan ez van ráírva aki ezt megkapta így nem írnám le mi, hogy történt, és hogy mi áll rajta.
Vélemény errõl az egészrõl?

4
Képek / Videók / Malaysia utasrepülõ
« Dátum: 2014. Április 01. - 23:38:24 »
Üdv!
Netet böngészve találtam ere a csodás homokszoborra.:
\"width=500http://static.euronews.com/images_news/img_pod_RTR3GBS9.jpg[/img]

5
Beszélgetés / Választási bringaút - Fail!
« Dátum: 2014. Április 01. - 17:01:09 »
Na ilyen hülyeséget még nem láttam a neten  :laugh: .:
 
Elhamarkodtuk az ünnepélyes választási átadóról szóló örömhírt, figyelmeztetett a Velencei tó környékén lakó olvasónk.
A több mint 800 millió forintból megépített Dinnyés és Velence közötti kerékpárutat hétfõn adták át a helybelileg illetékes kormánypárti politikusok részvételével tartott ünnepségen.
A Szalay Dániel az átadó utáni este készített néhány fotót az új kerékpárút valós állapotáról.
\"width=500http://kep.index.hu/1/0/580/5802/58022/5802242_4861af716a9f9545c5c20267a74769cb_wm.jpg[/img]
[/quote]

6
GTA V: Alap információk / Hold gravitáció
« Dátum: 2014. Március 31. - 16:26:28 »
Hali!
Nézegettem GTA V-s videókat, és az egyik választáknál találtam rá ere a videóra, ahol Hold féle gravitáció van.
 

Kinnek mi a véleménye?

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Admin szolgálatra parancs
« Dátum: 2014. Március 30. - 11:27:47 »
Ilyen a See-be van.

8
Készülõ munkák / [Filterszkript]Szerver beszélõ - Citrom féle
« Dátum: 2014. Március 28. - 23:38:52 »

\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140328/Szerverb_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 


\"information-icon.png\"Informácó
Ez egy olyan fs ami, ha beírsz egy adott szöveget akor válaszol rá. Nos, eddigi szókincse: 4 szó. A \"beszélõ\" neve: István.
István még elég fejletlen jelenleg, így még van mit javítanom, és szépítenem rajta :) . A jelenlegi verzió: β0.1
\"Window-new-icon.png\"Funkciók
Jelenleg még egy funkció sincs beépítve.
Amiket szeretnék beépíteni:
 
  • InGame szókincs növelés.

  • István, mint zenelájátszás.

  • Istvánnal olyan párbeszédet folytatni(PM-ben), amelyel kicsit megismerheted személyiségét.

  • Illetve lesz olyan parancs, hogy: /istvan, ezáltal ki írja milyen szavakat tudd, és hogyan kell használni.


\"document-word-icon.png\"Szókincs
Amely szavakat eddig tudja, és a válasza:
A szókincsek elvannak táplálva egy .txt fájlba ahol kiolvasa, a választ, és a kérdést.

9
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Haladó SAMP-Mellékletek
« Dátum: 2014. Március 28. - 19:20:45 »
Haladó SAMP-Mellékletek
E, filterszkript verziója 1. E, filterszkript készítõje Excel. E, filterszkriptet 2014.03.23.-án ossztották meg.
Információ
Ez a szkriptet teljesen egyszerû használni. Ebben a  szkriptben bármely SA-MP Objectet lehet csalatkoztatni a játékoshoz. Ez a szkript Dini-t használ elsõ sorban, mivel a készítõ elmondása szerint a y_ini-t nem tudja jól kezelni,zcmd parancs feldolgozó, mSelection tárgy elõnézetéhez kell, sscanf2 párbeszéd kialakítás, és további. Itt a tárgyat dialog párbeszédel tudod hozzáadni/törölni/kiválasztani.
 

Tulajdonságok

 
  • Menti a tárgyakat.

  • 2 fajta dolgot lehet választani: Megadott tárgyak között, vagy egyedi tárgyakat(ID szerint).

  • Felhasználó barát szkript


  • Könnyen tudsz hozzáadni tárgyakat, és eltávolítani is.

 
 
new AttachmentObjectsList[] = {
18632,
18633,
18634,
18635,
18636,
18637,
18638,
18639,
18640,
18975,
19136,
19274,
18641,
18642,
18643,
18644,
18645,
18865,
18866,
18867,
18868,
18869,
18870,
18871,
18872,
18873,
18874,
18875,
18890,
18891,
18892,
18893,
18894,
18895,
18896,
18897,
18898,
18899,
18900,
18901,
18902,
18903,
18904,
18905,
18906,
18907,
18908,
18909,
18910,
18911,
18912,
18913,
18914,
18915,
18916,
18917,
18918,
18919,
18920,
18921,
18922,
18923,
18924,
18925,
18926,
18927,
18928,
18929,
18930,
18931,
18932,
18933,
18934,
18935,
18936,
18937,
18938,
18939,
18940,
18941,
18942,
18943,
18944,
18945,
18946,
18947,
18948,
18949,
18950,
18951,
18952,
18953,
18954,
18955,
18956,
18957,
18958,
18959,
18960,
18961,
18962,
18963,
18964,
18965,
18966,
18967,
18968,
18969,
18970,
18971,
18972,
18973,
18974,
18976,
18977,
18978,
18979,
19006,
19007,
19008,
19009,
19010,
19011,
19012,
19013,
19014,
19015,
19016,
19017,
19018,
19019,
19020,
19021,
19022,
19023,
19024,
19025,
19026,
19027,
19028,
19029,
19030,
19031,
19032,
19033,
19034,
19035,
19036,
19037,
19038,
19039,
19040,
19041,
19042,
19043,
19044,
19045,
19046,
19047,
19048,
19049,
19050,
19051,
19052,
19053,
19085,
19086,
19090,
19091,
19092,
19093,
19094,
19095,
19096,
19097,
19098,
19099,
19100,
19101,
19102,
19103,
19104,
19105,
19106,
19107,
19108,
19109,
19110,
19111,
19112,
19113,
19114,
19115,
19116,
19117,
19118,
19119,
19120,
19137,
19138,
19139,
19140,
19141,
19142,
19160,
19161,
19162,
19163,
19317,
19318,
19319,
19330,
19331,
19346,
19347,
19348,
19349,
19350,
19351,
19352,
19487,
19488,
19513,
19515,
331,
333,
334,
335,
336,
337,
338,
339,
341,
321,
322,
323,
324,
325,
326,
343,
346,
347,
348,
349,
350,
351,
352,
353,
355,
356,
372,
357,
358,
361,
363,
364,
365,
366,
367,
368,
369,
371
};

 
Képek
Kattints ide!
Letöltés
 

\"English-Language-Flag-1-icon.png\"
(Angol)
\"Hungary-Flag-icon.png\"
(Magyar)
 

Spoiler for Magyar verzió:
//==============================================================================
#include <a_samp> // Alap függvénykönyvtár
#include <mSelection> // Model elõnézethez
#include <sscanf2> //Dialoghoz
#include <dini> // \"INI Processor\"
#include <zcmd> // Parancshoz
//==============================================================================
#define DIALOG_ATTACH_INDEX             13500
#define DIALOG_ATTACH_INDEX_SELECTION   DIALOG_ATTACH_INDEX+1
#define DIALOG_ATTACH_EDITREPLACE       DIALOG_ATTACH_INDEX+2
#define DIALOG_ATTACH_MODEL_SELECTION   DIALOG_ATTACH_INDEX+3
#define DIALOG_ATTACH_BONE_SELECTION    DIALOG_ATTACH_INDEX+4
#define DIALOG_ATTACH_OBJECT_SELECTION  DIALOG_ATTACH_INDEX+5
#define DIALOG_ATTACH_OBJECT2_SELECTION DIALOG_ATTACH_INDEX+6
//==============================================================================
#define MAX_OSLOTS  MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS
//==============================================================================
#define         COL_WHITE       \"{FFFFFF}\"
#define         COL_BLACK       \"{0E0101}\"
#define         COL_GREY        \"{C3C3C3}\"
#define         COL_GREEN       \"{6EF83C}\"
#define         COL_RED         \"{F81414}\"
#define         COL_YELLOW      \"{F3FF02}\"
#define         COL_ORANGE      \"{FFAF00}\"
#define         COL_LIME        \"{B7FF00}\"
#define         COL_CYAN        \"{00FFEE}\"
#define         COL_BLUE        \"{0049FF}\"
#define         COL_MAGENTA     \"{F300FF}\"
#define         COL_VIOLET      \"{B700FF}\"
#define         COL_PINK        \"{FF00EA}\"
#define         COL_MARONE      \"{A90202}\"
//==============================================================================
new AttachmentObjectsList[] = {
18632,
18633,
18634,
18635,
18636,
18637,
18638,
18639,
18640,
18975,
19136,
19274,
18641,
18642,
18643,
18644,
18645,
18865,
18866,
18867,
18868,
18869,
18870,
18871,
18872,
18873,
18874,
18875,
18890,
18891,
18892,
18893,
18894,
18895,
18896,
18897,
18898,
18899,
18900,
18901,
18902,
18903,
18904,
18905,
18906,
18907,
18908,
18909,
18910,
18911,
18912,
18913,
18914,
18915,
18916,
18917,
18918,
18919,
18920,
18921,
18922,
18923,
18924,
18925,
18926,
18927,
18928,
18929,
18930,
18931,
18932,
18933,
18934,
18935,
18936,
18937,
18938,
18939,
18940,
18941,
18942,
18943,
18944,
18945,
18946,
18947,
18948,
18949,
18950,
18951,
18952,
18953,
18954,
18955,
18956,
18957,
18958,
18959,
18960,
18961,
18962,
18963,
18964,
18965,
18966,
18967,
18968,
18969,
18970,
18971,
18972,
18973,
18974,
18976,
18977,
18978,
18979,
19006,
19007,
19008,
19009,
19010,
19011,
19012,
19013,
19014,
19015,
19016,
19017,
19018,
19019,
19020,
19021,
19022,
19023,
19024,
19025,
19026,
19027,
19028,
19029,
19030,
19031,
19032,
19033,
19034,
19035,
19036,
19037,
19038,
19039,
19040,
19041,
19042,
19043,
19044,
19045,
19046,
19047,
19048,
19049,
19050,
19051,
19052,
19053,
19085,
19086,
19090,
19091,
19092,
19093,
19094,
19095,
19096,
19097,
19098,
19099,
19100,
19101,
19102,
19103,
19104,
19105,
19106,
19107,
19108,
19109,
19110,
19111,
19112,
19113,
19114,
19115,
19116,
19117,
19118,
19119,
19120,
19137,
19138,
19139,
19140,
19141,
19142,
19160,
19161,
19162,
19163,
19317,
19318,
19319,
19330,
19331,
19346,
19347,
19348,
19349,
19350,
19351,
19352,
19487,
19488,
19513,
19515,
331,
333,
334,
335,
336,
337,
338,
339,
341,
321,
322,
323,
324,
325,
326,
343,
346,
347,
348,
349,
350,
351,
352,
353,
355,
356,
372,
357,
358,
361,
363,
364,
365,
366,
367,
368,
369,
371
};
//==============================================================================
new AttachmentBones[][24] = {
{\"Gerinc\"},
{\"Fej\"},
{\"Bal oldali felkar\"},
{\"Jobb oldali felkar\"},
{\"Bal kéz\"},
{\"Jobb kéz\"},
{\"Bal oldali comb\"},
{\"Jobb oldali comb\"},
{\"Bal láb\"},
{\"Jobb láb\"},
{\"Bal sípcsont\"},
{\"Jobb sípcsont\"},
{\"Bal alkar\"},
{\"Jobb alkar},
{\"Bal kulcscsont\"},
{\"Jobb kulcscsont\"},
{\"Nyak\"},
{\"Száj\"}
};
//==============================================================================
CMD:o(playerid,params[])
{
        new string[128];
        new dialog[500];
        for(new x;x<MAX_OSLOTS;x++)
        {
        if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, x))
                {       format(string, sizeof(string), \"\"COL_WHITE\"Slot:%d :: \"COL_GREEN\"Használt slot\\n\", x);    }
                else format(string, sizeof(string), \"\"COL_WHITE\"Slot:%d\\n\", x);
                strcat(dialog,string);
        }
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ATTACH_INDEX_SELECTION, DIALOG_STYLE_LIST,\"Játékostárgy\\Melléklet: (Válasz slotot)\", dialog, \"Választ\", \"Zár(X)\");
        return 1;
}
CMD:att(playerid,params[])
{
        return cmd_o(playerid,params);
}
CMD:attachments(playerid,params[])
{
        return cmd_o(playerid,params);
}
//==============================================================================
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    switch(dialogid)
    {
        case DIALOG_ATTACH_INDEX_SELECTION:
        {
            if(response)
            {
                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, listitem))
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ATTACH_EDITREPLACE, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \\
                    \"Játékostárgy\\Melléklet: (Töröl/Szerkeszt)\", \"\"COL_WHITE\"Szeretnéd szerkeszteni a mellékletet abban a slotban, vagy szeretnéd törölni azt?\", \"Szerkeszt(!)\", \"Töröl(X)\");
                }
                else
                {
                                        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ATTACH_OBJECT_SELECTION,DIALOG_STYLE_LIST,\"Játékostárgy\\Melléklet: (Válogatott tárgyútvonal)\",\"Tárgy:1 :: \"COL_GREY\"Szerver tárgy menü\\n\"COL_WHITE\"Tárgy:2 :: \"COL_GREY\"Egyedi tárgy\",\"Következõ(>>)\",\"Vissza(<<)\");
                        }
                SetPVarInt(playerid, \"AttachmentIndexSel\", listitem);
            }
            return 1;
        }
        case DIALOG_ATTACH_OBJECT_SELECTION:
        {
            if(!response)
            {
                cmd_o(playerid,\"\");
            }
            if(response)
            {
                if(listitem==0) ShowModelSelectionMenuEx(playerid, AttachmentObjectsList, 228+38, \"Játékostárgy\", DIALOG_ATTACH_MODEL_SELECTION, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, 0x00000099, 0x000000EE, 0xACCBF1FF);
                if(listitem==1) ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ATTACH_OBJECT2_SELECTION,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Játékostárgy\\Melléklet: (Tárgyid beillesztés)\",\"\"COL_WHITE\"Ha szeretnél betenni egyedi tárgyat az alábbi linken tudod elérni. \'\'http://wiki.sa-mp.com\'\'.\",\"Szerkeszt\",\"Vissza(<<)\");
                        }
                }
        case DIALOG_ATTACH_OBJECT2_SELECTION:
        {
            if(!response)
            {   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ATTACH_OBJECT_SELECTION,DIALOG_STYLE_LIST,\"Játékostárgy\\Melléklet: (Tárgyid beillesztés)\",\"Tárgy:1 :: \"COL_GREY\"Szerver tárgy menü\\n\"COL_WHITE\"Tárgy:2 :: \"COL_GREY\"Egyedi tárgy\",\"Következõ(>>)\",\"Vissza(<<)\");    }
                        if(response)
                        {
                                if(!strlen(inputtext))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Játékos: Nem tudod elhagyni az ûrlapot.\"),ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ATTACH_OBJECT2_SELECTION,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Játékostárgy\\Melléklet: (Tárgyid beillesztés)\",\"\"COL_WHITE\"Ha szeretnél betenni egyedi tárgyat az alábbi linken tudod elérni. \'\'http://wiki.sa-mp.com\'\'.\",\"Szerkeszt\",\"Vissza(<<)\");
                                if(!IsNumeric(inputtext)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Játékos: Nem tudsz több tárgyat ilyen tárgyat betölteni, egyetlen tárgyid engedélyezet.\"),ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ATTACH_OBJECT2_SELECTION,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Játékostárgy\\Melléklet: (Tárgyid beillesztés)\",\"\"COL_WHITE\"Ha szeretnél betenni egyedi tárgyat az alábbi linken tudod elérni. \'\'http://wiki.sa-mp.com\'\'.\",\"Szerkeszt\",\"Vissza(<<)\");
                                new obj;
                            if(!sscanf(inputtext, \"i\", obj))
                                {
                                        if(GetPVarInt(playerid, \"AttachmentUsed\") == 1) EditAttachedObject(playerid, obj);
                                    else
                                    {
                                            SetPVarInt(playerid, \"AttachmentModelSel\", obj);
                                            new string[256+1];
                                            new dialog[500];
                                            for(new x;x<sizeof(AttachmentBones);x++)
                                            {
                                                format(string, sizeof(string), \"Csont:%s\\n\", AttachmentBones
  • );

                                                strcat(dialog,string);
                                            }
                                                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ATTACH_BONE_SELECTION, DIALOG_STYLE_LIST, \\
                                                \"{FF0000}Melléklet módosítás - Csont kiválasztása\", dialog, \"Választ\", \"Mégse\");
                                    }
                                }
                        }
        }
        case DIALOG_ATTACH_EDITREPLACE:
        {
            if(response) EditAttachedObject(playerid, GetPVarInt(playerid, \"AttachmentIndexSel\"));
            else
                        {
                            RemovePlayerAttachedObject(playerid, GetPVarInt(playerid, \"AttachmentIndexSel\"));
                new file[256];
                            new name[24];
                            new x=GetPVarInt(playerid, \"AttachmentIndexSel\");
                            new f1[15],f2[15],f3[15],f4[15],f5[15],f6[15],f7[15],f8[15],f9[15],f10[15],f11[15];
                            GetPlayerName(playerid,name,24);
                            format(file,sizeof(file),\"Player Objects/%s.ini\",name);
                            if(!dini_Exists(file)) return 1;
                            format(f1,15,\"O_Model_%d\",x);
                            format(f2,15,\"O_Bone_%d\",x);
                                format(f3,15,\"O_OffX_%d\",x);
                            format(f4,15,\"O_OffY_%d\",x);
                            format(f5,15,\"O_OffZ_%d\",x);
                            format(f6,15,\"O_RotX_%d\",x);
                            format(f7,15,\"O_RotY_%d\",x);
                            format(f8,15,\"O_RotZ_%d\",x);
                            format(f9,15,\"O_ScaleX_%d\",x);
                            format(f10,15,\"O_ScaleY_%d\",x);
                            format(f11,15,\"O_ScaleZ_%d\",x);
                            dini_Unset(file,f1);
                            dini_Unset(file,f2);
                            dini_Unset(file,f3);
                            dini_Unset(file,f4);
                            dini_Unset(file,f5);
                            dini_Unset(file,f6);
                            dini_Unset(file,f7);
                            dini_Unset(file,f8);
                            dini_Unset(file,f9);
                            dini_Unset(file,f10);
                            dini_Unset(file,f11);
                                DeletePVar(playerid, \"AttachmentIndexSel\");
            }
                        return 1;
        }
        case DIALOG_ATTACH_BONE_SELECTION:
        {
            if(response)
            {
                SetPlayerAttachedObject(playerid, GetPVarInt(playerid, \"AttachmentIndexSel\"), GetPVarInt(playerid, \"AttachmentModelSel\"), listitem+1);
                EditAttachedObject(playerid, GetPVarInt(playerid, \"AttachmentIndexSel\"));
                SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"JÁTÉKOS: Tudod tartani a spawn helyet, vagy az Egérel tudod irányítani.\");
            }
            DeletePVar(playerid, \"AttachmentIndexSel\");
            DeletePVar(playerid, \"AttachmentModelSel\");
            return 1;
        }
    }
    return 0;
}
//==============================================================================
public OnPlayerEditAttachedObject( playerid, response, index, modelid, boneid,
                                   Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ,
                                   Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ,
                                   Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ )
{
    /*new debug_string[256+1];
        format(debug_string,256,\"SetPlayerAttachedObject(playerid,%d,%d,%d,%f,%f,%f,%f,%f,%f,%f,%f,%f)\",
        index,modelid,boneid,fOffsetX,fOffsetY,fOffsetZ,fRotX,fRotY,fRotZ,fScaleX,fScaleY,fScaleZ);*/
    SetPlayerAttachedObject(playerid,index,modelid,boneid,fOffsetX,fOffsetY,fOffsetZ,fRotX,fRotY,fRotZ,fScaleX,fScaleY,fScaleZ);
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"JÁTÉKOS: Abba hagytad a melléklet szerkesztését, a jelenlegi helyzetét elmentettük.\");
    new file[256];
    new name[24];
    new f1[15],f2[15],f3[15],f4[15],f5[15],f6[15],f7[15],f8[15],f9[15],f10[15],f11[15];
    GetPlayerName(playerid,name,24);
    format(file,sizeof(file),\"Player Objects/%s.ini\",name);
    if(!dini_Exists(file)) return 1;
    format(f1,15,\"O_Model_%d\",index);
    format(f2,15,\"O_Bone_%d\",index);
        format(f3,15,\"O_OffX_%d\",index);
    format(f4,15,\"O_OffY_%d\",index);
    format(f5,15,\"O_OffZ_%d\",index);
    format(f6,15,\"O_RotX_%d\",index);
    format(f7,15,\"O_RotY_%d\",index);
    format(f8,15,\"O_RotZ_%d\",index);
    format(f9,15,\"O_ScaleX_%d\",index);
    format(f10,15,\"O_ScaleY_%d\",index);
    format(f11,15,\"O_ScaleZ_%d\",index);
    dini_IntSet(file,f1,modelid);
    dini_IntSet(file,f2,boneid);
    dini_FloatSet(file,f3,fOffsetX);
    dini_FloatSet(file,f4,fOffsetY);
    dini_FloatSet(file,f5,fOffsetZ);
    dini_FloatSet(file,f6,fRotX);
    dini_FloatSet(file,f7,fRotY);
    dini_FloatSet(file,f8,fRotZ);
    dini_FloatSet(file,f9,fScaleX);
    dini_FloatSet(file,f10,fScaleY);
    dini_FloatSet(file,f11,fScaleZ);
    return 1;
}
//==============================================================================
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new file[256];
    new name[24];
    new f1[15],f2[15],f3[15],f4[15],f5[15],f6[15],f7[15],f8[15],f9[15],f10[15],f11[15];
    GetPlayerName(playerid,name,24);
    format(file,sizeof(file),\"Player Objects/%s.ini\",name);
        if(!dini_Exists(file))
        {
            dini_Create(file);
                for(new x;x<MAX_OSLOTS;x++)
                {
                    if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, x))
                    {
                            format(f1,15,\"O_Model_%d\",x);
                            format(f2,15,\"O_Bone_%d\",x);
                                format(f3,15,\"O_OffX_%d\",x);
                            format(f4,15,\"O_OffY_%d\",x);
                            format(f5,15,\"O_OffZ_%d\",x);
                            format(f6,15,\"O_RotX_%d\",x);
                            format(f7,15,\"O_RotY_%d\",x);
                            format(f8,15,\"O_RotZ_%d\",x);
                            format(f9,15,\"O_ScaleX_%d\",x);
                            format(f10,15,\"O_ScaleY_%d\",x);
                            format(f11,15,\"O_ScaleZ_%d\",x);
                            dini_IntSet(file,f1,0);
                            dini_IntSet(file,f2,0);
                            dini_FloatSet(file,f3,0.0);
                            dini_FloatSet(file,f4,0.0);
                            dini_FloatSet(file,f5,0.0);
                            dini_FloatSet(file,f6,0.0);
                            dini_FloatSet(file,f7,0.0);
                            dini_FloatSet(file,f8,0.0);
                            dini_FloatSet(file,f9,0.0);
                            dini_FloatSet(file,f10,0.0);
                            dini_FloatSet(file,f11,0.0);
                        }
                }
        }
}
//==============================================================================
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new file[256];
    new name[24];
    new f1[15],f2[15],f3[15],f4[15],f5[15],f6[15],f7[15],f8[15],f9[15],f10[15],f11[15];
    GetPlayerName(playerid,name,24);
    format(file,sizeof(file),\"Player Objects/%s.ini\",name);
    if(!dini_Exists(file)) return 1;
    for(new x;x<MAX_OSLOTS;x++)
        {
            format(f1,15,\"O_Model_%d\",x);
                format(f2,15,\"O_Bone_%d\",x);
                format(f3,15,\"O_OffX_%d\",x);
                format(f4,15,\"O_OffY_%d\",x);
                format(f5,15,\"O_OffZ_%d\",x);
                format(f6,15,\"O_RotX_%d\",x);
                format(f7,15,\"O_RotY_%d\",x);
                format(f8,15,\"O_RotZ_%d\",x);
                format(f9,15,\"O_ScaleX_%d\",x);
                format(f10,15,\"O_ScaleY_%d\",x);
                format(f11,15,\"O_ScaleZ_%d\",x);
            if(dini_Int(file,f1)!=0)
            {
                SetPlayerAttachedObject(playerid,x,dini_Int(file,f1),dini_Int(file,f2),dini_Float(file,f3),dini_Float(file,f4),dini_Float(file,f5),dini_Float(file,f6),dini_Float(file,f7),dini_Float(file,f8),dini_Float(file,f9),dini_Float(file,f10),dini_Float(file,f11));
                }
        }
        return 1;
}
//==============================================================================
public OnPlayerModelSelectionEx(playerid, response, extraid, modelid)
{
        if(extraid==DIALOG_ATTACH_MODEL_SELECTION)
        {
            if(!response)
        {   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ATTACH_OBJECT_SELECTION,DIALOG_STYLE_LIST,\"Játékostárgy\\Melléklet: (Tárgyid beillesztés)\",\"Tárgy:1 :: \"COL_GREY\"Szerver tárgy menü\\n\"COL_WHITE\"Tárgy:2 :: \"COL_GREY\"Egyedi tárgy\",\"Következõ(>>)\",\"Vissza(<<)\");    }
            if(response)
            {
                    if(GetPVarInt(playerid, \"AttachmentUsed\") == 1) EditAttachedObject(playerid, modelid);
                    else
                    {
                            SetPVarInt(playerid, \"AttachmentModelSel\", modelid);
                new string[256+1];
                                new dialog[500];
                                for(new x;x<sizeof(AttachmentBones);x++)
                        {
                                        format(string, sizeof(string), \"Bone:%s\\n\", AttachmentBones
  • );

                                        strcat(dialog,string);
                                }
                                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ATTACH_BONE_SELECTION, DIALOG_STYLE_LIST, \\
                                \"{FF0000}Melléklet módosítás - Csont kiválasztása\", dialog, \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
                    }//else DeletePVar(playerid, \"AttachmentIndexSel\");
                }
        }
        return 1;
}
//==============================================================================
stock IsNumeric(string[])
{
        for (new i = 0, j = strlen(string); i < j; i++)
        {
                if (string > \'9\' || string < \'0\') return 0;

        }


        return 1;


}


//==============================================================================


Hozzáfûzni való: Eredeti topic, itt van!

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SQL problémám
« Dátum: 2014. Március 28. - 17:58:29 »
Szívesen!

11
Beszélgetés / Így támasztják fel Paul Walkert
« Dátum: 2014. Március 26. - 22:03:20 »

Paul Walker tragikus halála után folytatódik a Halálos iramban hetedik részének forgatása - azt már eddig is tudtuk, hogy a készítõk semmiképp sem akarták kiírni a részbõl Brian O\'Connort, vagyis Walker karakterét, azt azonban csak most mondták el, hogy ez milyen konkrét lépéseket jelent.
„Az eddig leforgatott jelenetei mellett négy dublõrrel is forgatunk, akik hasonlítanak rá, a közeli részeknél pedig Paul hangját használjuk majd, valamint számítógépes animációval alakítjuk át a dublõrök vonásait” - nyilatkozta az egyik készítõ.
Ez az elsõ számú megoldás, amit a producerek, a készítõ stúdió és stáb is felvetett, úgyhogy mindenki bízik abban, hogy a rajongóknak is tetszik majd a végeredmény - ami Vin Diesel egyik posztja alapján 2015. április 10-én kerül majd a mozikba.
[/quote]

12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kezdõknek mi is aza script?
« Dátum: 2014. Március 23. - 22:48:50 »
Hát.. hogy a kezdõk megtudják mit taksr a \"szkript\" szó jelentése.[/quote]

13
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Samsung Galaxy SIII
« Dátum: 2014. Március 17. - 16:48:49 »
\"Button-Info-icon.png\"nformáció
Filterszkript készítõje: ADRI1
Eredeti fórumról származó leírás (Kattints rá <----)
A filterszkript ezeket a funkciókat tartalmazza:
 
  • Hívás és SMS küldés

  • Számológép

  • Idõ

  • Galéria

  • Kamera

  • Térkép

  • Idõjárás

  • Rádió

  • Zene lejátszó

  • Mechanikus játék


\"Command-Prompt-icon.png\"Parancsok
 

  • /s3 - Telefon elõvétele


  • /sel - Telefon kikapcsolás


  • /answer - Hívás indítás


  • /hang - Hívás befejezés


\"Button-Play-icon.png\"Videó
 

 

\"Downloads-1-icon.png\"Letöltések

\"English-Language-Flag-1-icon.png\"
(Angol)
\"Hungary-Flag-icon.png\"
(Magyar)
\"talk-icon.png\"Hozzáfûznivaló
Filterszkript-hez hozzá tartozik, egy mappa amiben majd tárolja a telefonszámokat, ezt ne felejtsd el! Mappa neve: phones. Megtalálható az Angol letöltésben.

\"Actions-go-last-view-icon.png\"
További szép napot kívánok! \"Smiley-12-icon.png\"

14
Multiplayer / VC:MP Vezetõségi blog
« Dátum: 2014. Március 16. - 13:41:21 »
Hello!
A VC:MP fejlesztõi és béta tesztelõi egy blogot hozott létre, még 2012 elején. Azért hozták létre, hogy:
megmutassuk, hogy új funkciók jelentek meg késõbbi változataiban. Ez a blog az egyik fõ forrása a hivatalos tájékoztatást a VC:MP 0.4 és az egyéb fejlesztési törekvéseket, valamint hozzászólások béta tesztelõk és a fejlesztõk, valamint videók és screenshotok, és még sorolhatnám. [/quote]
 

15
Hangszerek és előadók / Headhunterz ft Tatu - Colors (Unextended Mix)
« Dátum: 2014. Március 15. - 18:39:22 »
Headhunterz ft Tatu - Colors (Unextended Mix)

 

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal