Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ChuckNorris
Oldalak: 1 ... 237 238 [239]
3571
« Dátum: 2010. március 09. - 20:12:42 »
Én ugytudom hogy a \"new\" az egy operátor. És amit létrehozunk az operandus. Tehát ebben az esetben: new Film; new = Operátor, Film = Operandus. Mint pl.: a feltételes utasításban.
3572
« Dátum: 2010. március 08. - 21:53:31 »
Tesk: Sajnos pwn nincs a birtokomban,valamint csak 0.2X alatt használtam.
3573
« Dátum: 2010. január 12. - 17:20:18 »
És hol menjenek?Ugyértem LS/SF/LV ?
3574
« Dátum: 2010. január 11. - 14:42:27 »
Ha lesz egy kis idom akkor megírom (Lehetoleg még ma.) De ne duplapostolj szerkezd az elozo hozzászólásodat.
3575
« Dátum: 2010. január 04. - 17:00:42 »
- print(\" DiePos FS Chucktól Depinek UNLoaded!\"); Na meg ez xD nem Depinek hanem VTX-nek xD
Igen mert elotte a valamejik topicodat olvastam és megkavarodtam xD
3576
« Dátum: 2010. január 04. - 13:28:33 »
Ezzel mikor még nem mentette a pozíciót, vagyis mikor még nem halt meg, vidékre kivágja a playert. (igen, sry, csak ennyi idom volt, ha senki sem írja meg du-ig, megírom) [/quote] Errol megfeledkezdtem,ez már muxik:
#include <a_samp> new bool:Saved[MAX_PLAYERS]; new Float:DiePos[3][MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() return print(\" DiePos FS Chucktól Depinek Loaded!\"); public OnFilterScriptExit() return print(\" DiePos FS Chucktól Depinek UNLoaded!\"); public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { GetPlayerPos(playerid,DiePos[0][playerid],DiePos[1][playerid],DiePos[2][playerid]); return Saved[playerid] = true; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(Saved[playerid] == true) return SetPlayerPos(playerid,DiePos[0][playerid],DiePos[1][playerid],DiePos[2][playerid]); return Saved[playerid] = false; }
3577
« Dátum: 2010. január 03. - 23:36:28 »
#include <a_samp> new Float:DiePos[3][MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() return print(\" DiePos FS Chucktól VTXnek Loaded!\"); public OnFilterScriptExit() return print(\" DiePos FS Chucktól VTXnek UNLoaded!\"); public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) return GetPlayerPos(playerid,DiePos[0][playerid],DiePos[1][playerid],DiePos[2][playerid]); public OnPlayerSpawn(playerid) return SetPlayerPos(playerid,DiePos[0][playerid],DiePos[1][playerid],DiePos[2][playerid]);
Nem volt idom tesztelni de elvileg muködnie kell.
3578
« Dátum: 2009. december 31. - 11:34:00 »
ez kell neked :
public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } Ide szúrd be ezt :
TogglePlayerControllable(playerid,true);
Ez benne volt a kódban,adam ha odaraktad az OnPlayerExitedMenu-s részt is amit írtam akkor elvileg muködnie kellene,de igen így is jó ahogy leírtad.
3579
« Dátum: 2009. december 31. - 10:28:05 »
Pillanat és átírom. Szerk: #include <a_samp> new Menu:Teleport; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Teleport menu FS ChuckNorristol Adamnak\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); Teleport = CreateMenu(\"~b~Teleport Menu\", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport1\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport2\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport3\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport4\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport5\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport6\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport7\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport8\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport9\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport10\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport11\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() return print(\" Teleport Menu Unloaded\"); public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/teleportmenu\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowMenuForPlayer(Teleport,playerid); return TogglePlayerControllable(playerid,false); } return 0; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid); if(Current == Teleport) { switch(row) { case 0: if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1353.407,2188.155,11.02344); else return SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 1: if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1353.407,2188.155,11.02344); else return SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 2: if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1353.407,2188.155,11.02344); else return SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 3: if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1353.407,2188.155,11.02344); else return SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 4: if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1353.407,2188.155,11.02344); else return SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 5: if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1353.407,2188.155,11.02344); else return SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 6: if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1353.407,2188.155,11.02344); else return SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 7: if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1353.407,2188.155,11.02344); else return SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 8: if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1353.407,2188.155,11.02344); else return SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 9: if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1353.407,2188.155,11.02344); else return SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 10: if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1353.407,2188.155,11.02344); else return SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); } return TogglePlayerControllable(playerid,true); } return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) return TogglePlayerControllable(playerid,true);
Viszont most 2 koordinátát is át kell írj. Ebben 11 teleport van,és jármuvel is lehet teleportálni.
3580
« Dátum: 2009. december 31. - 07:33:46 »
#include <a_samp> new Menu:Teleport; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Teleport menu FS ChuckNorristol Adamnak\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); Teleport = CreateMenu(\"~b~Teleport Menu\", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport1\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport2\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport3\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport4\"); AddMenuItem(Teleport, 0, \"Teleport5\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() return print(\" Teleport Menu Unloaded\"); public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/teleportmenu\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowMenuForPlayer(Teleport,playerid); return TogglePlayerControllable(playerid,false); } return 0; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid); if(Current == Teleport) { switch(row) { case 0: SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 1: SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 2: SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 3: SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 4:SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); case 5:SetPlayerPos(playerid,1353.407,2188.155,11.02344); } return TogglePlayerControllable(playerid,true); } return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) return TogglePlayerControllable(playerid,true); Tessk,ebben 5 teleport van,a koordinátákat cseréld le és nevezd át őket.Remélem látod hogy kell folytatni. Am egy menübe 12 menüpontot rakhatsz csak,szóval készíts majd egy másik menüt ha megvan a 12. http://wiki.sa-mp.com/wiki/AddMenuItem [/quote] Minek linkelni wikit?Mire megkeresed a linket,fele anyi idő alatt meg lehet írni ezt a könyű szkriptet
3581
« Dátum: 2009. december 30. - 23:21:42 »
Jó szerver de amikor fentvoltam akk még 2 másik playerel gameltem,és én lettem a zombi ( ) és miután az egyiket bekajáltam feljött még1 player,nemsokal késöbb elkaptunk még 1 embert,és az folyamatosan reconentelt amint elkaptuk és ezért nem tudtunk gyozni
3582
« Dátum: 2009. december 30. - 15:51:05 »
Nincsmit,és nekedis. Zárd a témát.
3583
« Dátum: 2009. december 30. - 15:37:53 »
Ittvan,ez a fügvénykönyvtár + maga a script. A rocket.pwm a függvénykönyvtár,a rocket_demo a már kész légvédelem. ZeX Készítette,de valamiért törölte a témát,azért ír ki neked hibát.
Oldalak: 1 ... 237 238 [239]
|