Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ChuckNorris

Oldalak: [1] 2 3 ... 20
1
Általános / Samp World,tiranon és facebook
« Dátum: 2014. Április 15. - 22:26:53 »
Idézetet írta: Zolee_D date=1397509579\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47721\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Anno a fórum írt arról, hogy tervez együtt mûködni a samp-wordel, most meg egy bannerért kell könyörögnûnk. Igaz, a fórum már nem is a játékról szól, hanem arról, hogy ki milyen  zenét hallgat, mi a helyzet Ukrajnában, ki milyen házban szeretne lakni, stb. Aztán csodálkoznak, hogy kevés a játékos. Na hagyjuk a fenébe. A Triatlon 2 játékossal is meg lesz tartva, bár hiszem, hogy a fórum segítsége nélkül is ismét tele lesz a szerver, mert ugye az elsõn se kaptunk segítséget és összejött a dolog.
 
Jogos a dolog.
Ki kéne találni erre egy rendszert vagy valami hasonlót hogy népszerûsíteni lehessen az ilyen rendezvényeket, mert ezek is segítenek életbentartani a SA:MP-ot, tehát végsõ soron a fórumot.
Elsõ körben kiírom õket facebookra.
Ez amúgy lehetne az elsõ lépés. A facebook kihasználatlan, pedig több mint ezer lájkolója van és sokan látják a bejegyzéseket.
A komoly rendezvényeket írjuk ki és legalább hetente egy két frissítést hogy mi van a rendezvénnyel.
Csabesz, ez egy jó felhasználás lenne a szervernek.
Ellenvetés?
Ötletek a facebookhoz?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Április 15. - 22:28:36 )

UI: Csabesz, ez egy jó felhasználás lenne a szervernek, nem?

2
Üdvözletem!
Ne aggódjatok, utoljára olvassátok a fantáziátlan köszönésemet a közleményeknél, ugyanis pár napja \"beadtam\" a lemondásomat a többi adminnak.
Elvileg most már nincs is meg a jogom, de ha igen, akkor is csak percek kérdése.
Indoklás?
2 fõ tényezõ van, de inkább a második dominál. Elõször is, mostanában nagyon kevés az idõm, még mindig, alig tudok fórumozni vagy bármit csinálni, a másik meg, egyszerûen úgy érzem hogy végeztem, (szinte) megcsináltam mindent amit akartam/tudtam, a fórum biztonságban van,anyagilag és helyileg is, az üzemelés biztosított, van jó moderátor csapat,van fentebb utánpótlás is, (Csabesz) tehát rám már nincsen szükség, már nem nagyon történhet olyan dolog ami nagyon megrengetné a fórumot. Eredetileg már november-december környékén le akartam mondani, sõt, nyár elejétõl megfordult a fejemben, de végül Csabesz megzsarolt :D meg különben sem akartam lemondani amíg nem klappol minden.
A fórumon jelen leszek, mint felhasználó, de nem valószínû hogy aktívan (99%-ig biztos hogy inaktívan) ezért át is ugrom a V.I.P csoportot, mert nem akarom foglalni a helyet a többiek elõl.
Nagyon hasznosnak érzem ezt a pár évet amit eltöltöttem a fórumon, sokakkal megismerkedtem, sok tapasztalatot szereztem, remélem a közösség számára is lett valami kis hozadéka a dolognak :)
Az utánam következõ admin kiválasztásában már nem szeretnék beleszólni.
Még 1-2 projectel tartozom a fórumnak, ne aggódjatok, ezeket természetesen befejezem, csak nem mint admin.
Tehát, további jó fórumozást kívánok mindenkinek, sziasztok!

3
Archívum / Rövid közlemény
« Dátum: 2013. Január 05. - 23:19:00 »
Üdvözletem!
Azért írok ide, mert már nagyon rég nem írtam/fórumoztam magánéleti problémáim miatt, tehát egyfelõl ez egy életjel, hogy még életben vagyok, nem csapott el egy kamion (nincs ekkora mázlitok) illetve elnézést szeretnék kérni azoktól akik November 5 után privát üzenetben vagy egyéb módon megpróbáltak elérni, mert nekik nem tudtam válaszolni a megkeresésükre.
Amúgy utólag is BUÉK ;)

4
Archívum / Szkriptek részleg átalakítás
« Dátum: 2012. Október 20. - 23:54:49 »
Üdvözletem!
Szeretnék bejelenteni pár újítást, amit részben a támogatóknak is köszönhetünk hogy megteremtették rá az anyagi hátteret.
Az elsõ a Szkriptek és pályák részt érinti. Páran emlékezhettek, hogy régen volt egy Szkriptek menüpont, ahol minden script és pálya elérhetõ volt amit publikáltak a fórumon, de ez megszûnt amikor bekerültek a prefixek. Ennek ellenére 10 000+ oldalletöltést tudhatott magáénak amíg aktív volt, ezt a hihetetlen szintet eddig csak a Google keresõ érte utol, bátran kijelenthetjük hogy nagyon népszerû oldal volt.
A másik, máig aktuális szabályozás szintén a scriptek és pályák fórumrészt érintette, egy ideje már kötelezõ a fórumra is kötelezõ [*code] cimkék között kirakni a teljes kódot is, ami kisebb scriptek esetében még elmegy, de a több száz/ezer/tízezer soros kódoknál, a lassabb géppel/internettel rendelkezõket hihetetlen mértékben lassította vagy akár meg is gátolhatta az oldal megtekintésében.
Ez a szabályozás azért kellett, hogy ne vesszenek el a kódok, ha valamilyen oknál fogva bezárnak egy fájlmegosztót (lásd megaupload), vagy a fájlmegosztó törli a fájlokat (lásd data.hu) stb... Úgy gondoltuk így tudjuk a legegyszerûbben megõrizni a publikációkat. (A mi tárhelyünkön nem megoldás õket tartani, ezt nem engedhetjük meg magunknak)
Nos, az utóbbi idõben elkezdtem újragondolni ezeket a dolgokat, meg is született a megoldás.
A scriptek és pályák fórumrésznél megszûnik a kötelezõ code-ba illesztés, helyette megszületett a sampforum.hu kódtár, ami elérhetõ a code.sampforum.hu (BÉTA verzió) oldalon, ez egy saját fejlesztésû kód tároló rendszer, amiben az a csavar, hogy itt is van a kód, meg nem is ;)
Ez azt jelenti, hogy elõfizettünk egy pastebin.com felhasználóra, ami azt jelenti hogy hihetetlen méretû kódokat (pl. a teljes See RPG az egy kódra jutó limit kb 1/3 részét teszi ki) rakhatunk fel,korlátlan számban az oldalra, amik örökre ottmaradnak, illetve az API-jüket felhasználva tulajdonképpen pont olyan mintha a fórum tárolná a kódokat. Ezek a kódok csak a fórumról tekinthetõek meg, a pastebin keresõje, vagy bármilyen más keresõ nem jelzi õket, csak a kódtárban található linkek mutatnak az oldalakra.
Ezzel a módszerrel valószínûleg végre megoldódik a script tárolási probléma. Tudjuk, hogy vannak olyan scriptek amik igényelnek pluginokat stb, úgy döntöttünk hogy ezek a pár megás fájlok simán mehetnek a tárhelyre, ahol teljes biztonságban vannak. A kódtár rengeteg sok kényelmi funkcióval bír, például egy scriptnél felismeri milyen include fájlok szükségesek a futtatáshoz és azokat is közvetlenül linkeli/felajánlja a letöltésüket, a scripthez tartozó pluginokat/csatolmányokat úgy szintén, van benne verzió követõ rendszer stb...
BÉTA verziós a dolog, a hibákat és az ötleteket ide várom.
Elmagyarázom a gyakorlatban, mert így egy kicsit bonyolult:
Valaki publikál valamit.
Ha az a valami megfelel a publikációs szabályoknak és teljesen mûködik és megbízható, akkor egy admin, vagy valaki akinek majd erre jogot adunk (Van hozzá grafikus felület), feltölti a kódtárba a scriptet, (nem valószínû hogy minden 50 soros scriptet feltöltünk, azoknál marad a kódba illesztés, kivéve ha a munka minõsége kiemelkedõ) ami ott azonnal elérhetõ lesz.
Aki feltöltötte a scriptet a kódtárba, visszamegy a témába, és ha kódba volt illesztve a script akkor azt törli, a helyére rakja a letöltõ BB kódot, ha nem volt kódba illesztve akkor egyszerûen a többi letöltési lehetõséget kicseréli a BB kódra.
Ez a BB kód:
 
[dload]

 
Ennyi, semmivel nem kell kiegészíteni, kész is van. Módosítja a hozzászólást.
Ezután bárki aki bemegy a témába, látni fogja a \"Letöltés a sampforum.hu kódtárból.\" szöveget, rákattint, a link átviszi õt a kódtárba egy új böngészõ oldalon ahol a script található, annak leírása, a szükséges INC-k stb, ott megnézheti, vagy letöltheti a kódot, annak kiegészítõit, INC-it, látja a készítõ nevét, a leírást, tehát mindent tulajdonképpen, és ha akar, vissza is térhet az eredeti témába. Vagy csak simán bezárja az ablakot. A folyamat alatt senki nem hagyta el a fórumot, nem irányítódott át más weboldalra.
Ha a scriptnek több verziója van, akkor a letöltõ BBC mindig a legújabbra fog irányítani, de a kódtárban a beépített verzió követõ rendszer miatt lehetõség van megtekinteni az elõzõ verziókat is.
Példák:
Gentleman ház scriptje:
http://code.sampforum.hu/share/Lah7AmwL
Elkezdjük a scriptek feltöltését a rendszerbe illetve a rendszer beüzemelését, hibákat írjátok kérlek és ha vannak ötletek azokat se tartsátok vissza.
A kódtár mellé visszakerül a scriptek és mappok oldal, teljesen felújítva, új lehetõségekkel, kódtár kompatibilitással.
http://sampforum.hu/index.php?page=scripts
Valószínû hogy ez a menübe is be fog kerülni.
Ennek is rengeteg újítása elérhetõ. Például nagyon egyszerû munkagyûjteményekhez linkelni, csupán a saját publikációkra megyünk, kimásoljuk a linket a címsorból és kész.
Megjegyzés: A kódtár és a scriptek oldal is téma függetlenül mûködik, illeszkednie kell a világos/sötét témákhoz is.
Nemsokára még további hasznos újítások következnek, legközelebb remélem olyan újítást (is) tudok majd bejelenteni ami nem csak azokat érinti akik valamilyen szinten érdekeltek a scriptelés témában.

5
Archívum / Támogatási lehetõség
« Dátum: 2012. Október 02. - 19:30:17 »
Üdvözletem!
Mostantól lehetõség nyílik emelt díjas SMS-ben segíteni a munkánkat.
Tech infós tények: Mivel a fórum elég nagy, az adatbázis meg gyorsan nõ, illetve produkáljuk a napi több százas látogatót, az oldal elhelyezése mindig aktuális kérdés, ami elég nehéz, tekintve hogy már olyan céget találni ami egyáltalán elvállalja az üzemelést, tartani is tudja az ütemet és viszonylag nagy is, megfizethetõ áron. Nem titok hogy a fórum jelenleg kizárólag a fenti reklámoknak köszönheti a stabilitását, mivel semelyikünk nem egy pénzes csávó hogy elõkapjon véletlenszerûen x ezer forintot bármikor, több alkalommal is. A költözések is ezért voltak. Most egy jó tárhelyen vagyunk, de ez elmúlt hónapban egy VPS-en voltunk (nem tudunk finanszírozni egy elég jó VPS-t), azelõtt egy sima tárhelyen (öm, hát igen, nem önszántunkból jöttünk el :D) azelõtt meg egy másik tárhelyen, amit meg szimplán kinõttünk. (Ha jól emlékszem, de már nem is érdemes számon tartani õket)
További tények: Nem kérünk senkit arra, hogy mindenképpen dobjon egy SMS-t, sírni meg végképp nem fogunk hogy \"jaj lécci lécci,csak 1-et\" elõbb lövöm fõbe magam, ez csupán egy lehetõség arra, hogy hozzájárulj a fórum stabilitásához, illetve hogy esetleg még több lehetõségbe fektethessünk be, hogy még kellemesebb legyen az itteni idõtöltés. Nekünk ebbõl semmiféle hasznunk nincsen, sõt, Petinek ez többszörös kiadás is volt (nem mindig voltak ám reklámok) és az elsõ SMS-t én küldtem el, illetve minden egyes fillért vagy a fórum finanszírozásába forgatunk, vagy hogy kényelmesebbé tegyük az itt eltöltött idõt.
Nekünk ez nem munka, hanem önkéntesség, amit a saját szabadidõnk feláldozásával csinálunk, ha akartok segíteni segítetek, ha nem akkor nem, most megmondom hogy nem tudunk érdemi dolgot felajánlani ezért, aki küld egy SMS-t az automatikusan bekerül egy csoportba, (Támogató,menõ ikoja van  8)) és köszönetünket élvezi, de tulajdonképpen ez minden, talán majd még találunk ki mást is, DE, DE a szabályok ugyan úgy érvényesek rájuk is, semmit nem nézünk el nekik amiért mást büntetnénk és befolyást sem kapnak,  tehát ez is önkéntesség, amiért egy jelképes jutalmat tudunk adni (A rang) illetve egy ígéretet, hogy a fórum továbbra is stabilan futni fog (mindent megteszünk), de a fórum vezetésébe és irányításába senkit nem kívánunk bevonni csak azért mert támogató.
Bárki akinek valami ilyesmi hátsó szándéka van ne olvasson tovább.
Ez minden, ilyen nyávogós promó szöveget ha nem haragszotok most nem írnék, nem a befolyásolás a cél. Akinek nagyon hiányzik itt van egy rögtönzés:




Támogass minket!
Most!
Most!
Most!
És nyerj egy ingyen kávéfõzõt!
\"width=425http://muszakishop.hu/images/30/3000007075_2.jpg[/img]
 

IGEN!JÓL LÁTJA! EZ A KÁVÉFÕZÕ MIND A MAGÁÉ LEHET HA MOST AZONNAL KÜLD EGY SMS-T!

Tudja mit?INGYEN jár mellé egy \"Támogató\" rang (*sejtelmes suhogás*) aminek a leges legmenõbb ikonja van a fórumon, mutasd meg milyen menõ vagy!



 
Ezen az oldalon vannak a telefonszámok illetve az árak,meg hogy mit kell elküldj az SMS-ben: http://sampforum.hu/index.php?page=donate
Aki hozzájárul a fórum fent tartásához, az fogadja köszönetünket.

6
Archívum / Lokális moderátor felvétel eredmények
« Dátum: 2012. Október 01. - 15:25:41 »
Üdvözletem!
Elégé elhúzódott a dolog, (egészségügyi problémáim adódtak...) de itt vannak az eredmények, köszönjük mindenkinek a jelentkezését, elõször is leszögezném hogy voltak, akik már csak azért nem kaptak megbízást mert nem volt több hely, tehát mindenképpen ajánlom a legközelebbi újra próbálkozást pár embernek.
Szriptek és pályák
zeteni
Segítségkérés és alfórumai
staR
JBauer
Beszélgetések és alfórumai
Nocoxil
Szerverek és alfórumai
Carlos
Sheet
Rangok/csoportok kiosztása folyamatban...

7
Archívum / "PAWN gyakorlati tanfolyam"
« Dátum: 2012. Szeptember 23. - 19:23:18 »
Üdvözletem!
Az imént elkészítettünk egy új fórumrészt (PAWN gyakorlati tanfolyam) aminek a célja nem más mint a tanítás, de nem csak leírásokon keresztül, hanem tényleges, nyílt forrású project is készül mellette, a fórumrész inkább a logikákat kívánja bemutatni, ha szájbarágós anyag van az linkelve lesz egy másik, kész témából, talán így könnyebben meg lehet tanulni hogyan is írjunk játékmódot a nulláról.
1-2 további önkéntes jelentkezését várjuk akik még segítenek véghez vinni ezt a projectet. (Tapasztaltabbakra gondolunk)
További információ: http://sampforum.hu/index.php?topic=32371.0
További jó fórumozást!

8
Archívum / Új Globális Moderátor!
« Dátum: 2012. Szeptember 23. - 12:35:10 »
Üdvözletem!
Új Globális Moderátort köszönthetünk, Anthony személyében, sok sikert kívánunk!

9
Archívum / [VÉGE]Lokális Moderátor felvétel
« Dátum: 2012. Szeptember 21. - 19:03:36 »
Üdvözletem!
Ismételten embereket keresünk moderátori feladatok ellátására a fórumon, jelentkezni itt a témában lehet, kérlek Ne írjatok PM-ben ezzel kapcsolatban, mert a jelentkezésed egyrészt publikus kell legyen, másrészt a többi döntéshozó is lássa.
Ez most kicsit másképpen fog enni mint az eddigiek, de kipróbálnám ezt a felvételi megoldást is.
Feltételek:
Ismeretség. Ez azalatt azt értem hogy beregisztráltál ~1-2 hete, és máris moderátori feladatot akarsz vállalni. Kicsit több idõ kell ahoz hogy egy reális, nem elhamarkodott kép alakuljon ki rólad a vezetõségben.
Hozzászólás megkötés nincs, mert ez nem befolyásolná azt hogy milyen munkát végeznél, (persze a jövõben meg kell sokszoroznod õket ha moderálsz), sokkal inkább számít a fentebb említett tényezõ.
Életkor. Leírhatod ha akarod, de nem kötelezõ. Úgy is kialakul egy feltételezés az írásképedbõl.
Figyelmeztetési szint elenyészõ. Ha túl magas a figyelmeztetési szinted akkor nem érdemes jelentkezned. (50+ már necces)
Motiváció,probléma megoldó késég, objectív személyiségtípus elõny. Ez azt jelenti, hogy akard és szeresd csinálni azt amit csinálsz, jelen esetben a fórumnak való segítség nyújtást, ha probléma elé kerülsz próbáld meg önállóan, a legjobb képességeid által megoldani (természetesen ebbe bele kell jönni, az egyáltalán nem baj ha kérdezel az elején, sõt) valamint próbáld harmadik szemszögbõl nézni a dolgokat, vagy ha egy egy konfliktust kell megoldani akkor minden résztvevõ szempontjából ÉS harmadik szemszögbõl is nézni az incidenst, ne sértõdj meg ha kritikát kapsz vagy valaki leszól, fontos a nyugodtság. Ha hibázol az nem baj, csak az a baj ha azt a hibát még elköveted párszor (miután szóltunk érte).
Írnák ilyen dolgot hogy miért akarsz moderátor lenni stb de felesleges, úgy is mindenki a sablon szövegeket tolná.
Tehát, hova jelentkezel, opcionális infóként az életkorod, ha fel van tüntetve elõny az adott fórumrésznél akkor azzal rendelkezel-e, esetleges tapasztalat máshol.
A jelentkezés bizonytalan ideig tart (valószínûleg a hétvége).
Fórumok:
 

Beszélgetés és alfórumai
Szkriptek és Pályák
Scriptelés tapasztalat elõny.
Leírások/Útmutatók & Pluginok és Programok
Scriptelési tapasztalat feltétel, itt nem a moderálás a fõ feladat, aki ide jelentkezik az tõlem kap majd feladatokat a fórumal kapcsolatban.
Segítségkérés és alfórumai
Scriptelés tapasztalat elõny.
Általános (SA:MP kategória)
Ide olyanok jelentkezését várom akik kis lendületet vinnének a dologba, esetleg híreket/érdekességeket írnának ki stb.
Szerverek és alfórumai
 
[/quote]
A kiírt fórumok nem biztos hogy mindegyikékébe veszünk fel moderátort, ezek csak lehetõségek.

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Host
« Dátum: 2012. Augusztus 29. - 06:58:46 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Társalgó.
http://sampforum.hu/index.php?topic=31382.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=31382.0

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Hosting
« Dátum: 2012. Augusztus 29. - 06:58:29 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Társalgó.
http://sampforum.hu/index.php?topic=31317.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=31317.0

12
Archívum / Rangok újra kiosztása!
« Dátum: 2012. Augusztus 29. - 06:38:37 »
Üdvözletem! Elõször is jó reggelt mindenkinek, örömmel tudatom hogy a rang rendszer átalakult és szinte mindenki elvesztette a rangját. (  >:D )
Nos, ugye minél több hozzászólásod volt, annál több csillagot és nagyobb rangot kaptál, (és annál \"gizdább\" voltál pár ember szerint) de ez most megszûnt.
A ranghoz mostantól teljesen mindegy hány hozzászólásod van, mivel mostantól annak van nagyobb rangja aki több idõt tölt a fórumon.
Ez talán igazságosabb rendszer, mivel nem tud senki beregisztrálni majd napi 250 hozzászólással megszerezni 60 csillagot hogy bárki azt higgye õ a helyi menõ csávó. Nem nem. Mostantól, ha fórumozol, olvasod a témákat, küldöd a hozzászólásokat, akkor aktív vagy, minél aktívabb vagy annál több lesz a csillagod. Nem, ha megnyitva hagyod a fórumot majd youtubozol egész nap az semmit nem fog érni. Fórumozni kell.
Több dolgot is várunk ettõl a rendszertõl melynek bevezetése még kísérleti jellegû, elõször is a tudatos hsz vadászat csökkenését, másodszor hogy a csillagok és hozzászólás alapú rangok kicsit reálisabb képet fessenek az adott illetõrõl. A mértékegység az óra. Alább látható egy táblázat, ami mutatja a következõ szinteket. Én a számláló szerint ennyi idõt töltöttem a fórumon:  52n 3ó 35p Ez átszámítva kb. 1300 óra. Hiába van mit tudom én hány ezer hsz-em, akkor is csak Õs fórumozó leszek.
NévCsillagokFelhasználókSzükséges órák
Újonc149630
Lelkes újonc214250
Teljes tag3130100
Vérbeli tag459250
Hõs tag534500
Õs fórumozó6161000
Õskövület701500
Veterán3 zöld32000
Mint mondtam a dolog kísérleti jellegû, de nagy reményeket fûzünk hozzá. További jó fórumozást!

13
Függvények / GetAnimationName
« Dátum: 2012. Augusztus 24. - 19:15:45 »
GetAnimationName
Lekéri az animáció könyvtárát/nevét index alapján.
Ez a funkció a 0.3b verzióban került hozzáadásra, nem fog mûködni az az elõtti verziókban.
Paraméterek:
 
(index, animlib[], len1, animname[], len2)

 
                                    
index  Az animáció indexe. 
animlib[]  A karakterlánc ami eltárolja az animáció könyvtárát. 
len1  A karakterlánc mérete ami eltárolja az animáció könyvtárát.   
animname[]  A karakterlánc ami eltárolja az animáció nevét.   
len2  A karakterlánc mérete ami eltárolja az animáció nevét. 
Visszatérés1 ha sikeres, 0 ha sikertelen. 
Példa
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    if(GetPlayerAnimationIndex(playerid))
    {
        new animlib[32];
        new animname[32];
        new msg[128];
        GetAnimationName(GetPlayerAnimationIndex(playerid),animlib,32,animname,32);
        format(msg, 128, \"Futó animáció: %s %s\", animlib, animname);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, msg);
    }
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók
A következõ funkciók hasznosak lehetnek, mert valamilyen módon kapcsolódnak ehez a funkcióhoz.
GetPlayerAnimationIndex: Visszatér az éppen futó animáció indexével.

14
Eljárások ( Callbackok ) / Nyilvántartás
« Dátum: 2012. Augusztus 21. - 20:25:30 »
Ez az oldal tartalmazza az összes eljárást amik elérhetõek a SA:MP-ben. Az eljárások a scriptben a szerver által hívódnak meg ha valami fontos dolog történik, valami aminek köze van az eljárás nevének. (Pl. az OnPlayerSpawn meghívódik ha egy játékos spawnol). A legtöbb eljárásnak van egy playerid paramétere ami megjelölheti a játékost akivel az esemény történt, de nem mindnek. (Mivel néhány nem függ össze a játékossal)
Fontos: Ha ezeket az eljárásokat egy FilterScriptben használod, bizonyosodj meg róla hogy a visszatérésük 1, (return 1;) különben nem fognak lefutni a többi scriptben. Ha nincs visszatérésed vagy az 0 (return 0;), a többi filterscriptben lévõ eljárás ami késöbb töltõdik be nem fog lefutni. (Pl. a cfg fájlban ez van: filterscripts s1 s2, ha az s1-ben az egyik eljárás végén return 0;-a van, akkor az nem fog lefutni az s2-ben, hiába csinálna valami fontosat)
A visszatérési érték nem fontos a OnFilterScriptInit és OnFilterScriptExit eljárásokban.
Az OnPlayerCommandText fordítva mûködik: ha \"1\"-el tér vissza az azt jelenti hogy megtalálta a parancsot, ha nullával (\"0\") akkor a chatbe elküldi az \"Unknown Command\" üzenetet.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Scripting_Callbacks


Késõbb linkesítem õket és lecseréli Star régi témáját.
 
a_mysql.inc
 
  • public OnQueryError(errorid, error[], callback[], query[], connectionHandle);

a_npc.inc
 
  • public OnNPCModeInit();

  • public OnNPCModeExit();

  • public OnNPCConnect(myplayerid);

  • public OnNPCDisconnect(reason[]);

  • public OnNPCSpawn();

  • public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid);

  • public OnNPCExitVehicle();

  • public OnClientMessage(color, text[]);

  • public OnPlayerDeath(playerid);

  • public OnPlayerText(playerid, text[]);

  • public OnPlayerStreamIn(playerid);

  • public OnPlayerStreamOut(playerid);

  • public OnVehicleStreamIn(vehicleid);

  • public OnVehicleStreamOut(vehicleid);

  • public OnRecordingPlaybackEnd();


a_samp.inc
 
  • public OnGameModeInit();

  • public OnGameModeExit();

  • public OnFilterScriptInit();

  • public OnFilterScriptExit();

  • public OnPlayerConnect(playerid);

  • public OnPlayerDisconnect(playerid, reason);

  • public OnPlayerSpawn(playerid);

  • public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason);

  • public OnVehicleSpawn(vehicleid);

  • public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid);

  • public OnPlayerText(playerid, text[]);

  • public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);

  • public OnPlayerRequestClass(playerid, classid);

  • public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger);

  • public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid);

  • public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate);

  • public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid);

  • public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid);

  • public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid);

  • public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid);

  • public OnRconCommand(cmd[]);

  • public OnPlayerRequestSpawn(playerid);

  • public OnObjectMoved(objectid);

  • public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid);

  • public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid);

  • public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid);

  • public OnEnterExitModShop(playerid, enterexit, interiorid);

  • public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid);

  • public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2);

  • public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid);

  • public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat);

  • public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row);

  • public OnPlayerExitedMenu(playerid);

  • public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid);

  • public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys);

  • public OnRconLoginAttempt( ip[], password[], success );

  • public OnPlayerUpdate(playerid);

  • public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid);

  • public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid);

  • public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid);

  • public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid);

  • public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]);

  • public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid);

  • public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid);

  • public OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);

  • public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid);

  • public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid);

  • public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source);

  • public OnPlayerEditObject( playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ );

  • public OnPlayerEditAttachedObject( playerid, response, index, modelid, boneid,Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ,Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ,Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ );

  • public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);


15
Archívum / Jó éjszakát! [Karbantartás vége]
« Dátum: 2012. Augusztus 19. - 07:32:51 »
Jó reggelt mindenkinek!
Nos, a tegnap este ~10 körül kezdett karbantartás sikeresen lezárult, kisebb technikai problémák adódtak de mostanra elvileg minden tökéletes, szóval lehet fórumozni  ;)
Én viszont megyek aludni mert kezdek fáradt lenni, jó8.
UI.: 1-2 hozzászólás lehetséges hogy elveszett, ez azért van mert pont aközött írtátok hogy lementjük az adatbázist és bezárjuk a fórumot.

Oldalak: [1] 2 3 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal