Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Flash
Oldalak: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 318
3481
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 17:28:03 »
250% életnél, már nem hiszem hogy hamarosan robban.. :angry:
3482
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 13:09:18 »
Kitöltöttem. :angel:
3483
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 00:51:24 »
Hülye vagyok.. este van. Erre javítsd: if(GetPlayerWantedLevel(playerid) > 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Csak akkor lophatod el az autót ha nem köröznek a rendõrök\");
3484
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 00:23:52 »
Tessék: #include <a_samp> #include <zcmd> CMD:dmki(playerid) { if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Te egyetlen DM-ben sem vagy bent!\"); SetPVarInt(playerid, \"dm\", 0); ResetPlayerWeapons(playerid); SpawnPlayer(playerid); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél a DM zónából!\"); return 1; } CMD:dm(playerid) { if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Te már bent vagy a DM zónában\"); //ide a poziciót, ahova rakja. SetPlayerPos(... //SetPlayerInterior... csak ha szükséges SetPVarInt(playerid, \"dm\", 1); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 23, 250); SendClientMessage(playerid, -1, \"El lettél teleportálva a DM zónába! Ha egyszer meglõnek meghalsz!\"); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1) { ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 23, 250); switch(random(3)) { case 0: SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// Ide a DM poz-t (1.-t) case 1: SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// Ide a DM poz-t (2.-at) case 2: SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// Ide a DM poz-t (3.-at) } } return 1; } public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid) { if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1) { SetPlayerHealth(damagedid, 0); } return 1; }
3485
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 00:13:46 »
Tessék: ///////////////////////////////////////////////////// // A Scriptet Készítette: HugoTheOne // // Másodlagos engedély nélkül a Scriptet Terjeszteni szigorúan tilos! // // Használjátok egészséggel // ///////////////////////////////////////////////////// #include <a_samp> #define HOLDING(%0) \\ ((GetPlayerState(playerid) & (%0)) == (%0)) #define RELEASED(%0) \\ (((GetPlayerState(playerid) & (%0)) != (%0)) && ((GetPlayerState(playerid) & (%0)) == (%0))) new fire[MAX_PLAYERS],firee[MAX_PLAYERS],fireee[MAX_PLAYERS],fireeee[MAX_PLAYERS],fireeeee[MAX_PLAYERS],fireeeeee[MAX_PLAYERS],fireinfo[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { fireinfo[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/parancs\", true) == 0) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new model = GetPlayerVehicleID(playerid); model = GetVehicleModel(model); if(HOLDING(KEY_SPRINT)) { if(model == 400||model == 401||model == 402||model == 404||model == 405||model == 410 ||model == 411||model == 412||model == 413||model == 415||model == 418||model == 419 ||model == 420||model == 421||model == 422||model == 426||model == 429||model == 436 ||model == 438||model == 439||model == 440||model == 445||model == 451||model == 458 ||model == 459||model == 466||model == 467||model == 470||model == 474||model == 475 ||model == 477||model == 478||model == 479||model == 480||model == 482||model == 489 ||model == 490||model == 491||model == 492||model == 494||model == 495||model == 496 ||model == 500||model == 502||model == 503||model == 504||model == 505||model == 506 ||model == 507||model == 516||model == 517||model == 518||model == 526||model == 527 ||model == 528||model == 529||model == 533||model == 534||model == 535||model == 536 ||model == 540||model == 541||model == 542||model == 543||model == 546||model == 547 ||model == 549||model == 550||model == 551||model == 554||model == 555||model == 558 ||model == 559||model == 560||model == 561||model == 562||model == 565||model == 566 ||model == 567||model == 568||model == 575||model == 576||model == 579||model == 580 ||model == 582||model == 585||model == 587||model == 589||model == 596||model == 597 ||model == 598||model == 599||model == 600||model == 602||model == 603||model == 604||model == 605) { if(fireinfo[playerid] == 0) { fire[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0); firee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0); fireee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0); fireeee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(fire[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(firee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(fireee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, -2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(fireeee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, -2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0); fireinfo[playerid] = 1; } } if(model == 465||model == 448||model == 581||model == 522||model == 461||model == 521 ||model == 523||model == 463||model == 586||model == 468) { if(fireinfo[playerid] == 0) { fireeeee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0); fireeeeee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0); AttachObjectToVehicle(fireeeee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 1.3, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0); AttachObjectToVehicle(fireeeeee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, -1.3, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0); fireinfo[playerid] = 1; } } } else if(RELEASED(KEY_SPRINT)) { if(fireinfo[playerid] == 1) { DestroyObject(fire[playerid]); DestroyObject(firee[playerid]); DestroyObject(fireee[playerid]); DestroyObject(fireeee[playerid]); DestroyObject(fireeeee[playerid]); DestroyObject(fireeeeee[playerid]); fireinfo[playerid] = 0; } } } } return 1; } Nem 100% hogy jó lesz így.
3486
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 00:08:49 »
Sziasztok! Készítettem egy olyan rank rendszert,hogy lekéri a játékos adott pontszámát és ilyenkor nõ a szint (pl:200pontod van,ilyenkor felmegy a szint 1-re). Nos ez mind szép és jó,csak hogy ha valaki csatlakozik a szerverre,be bugolódik és a másik játékos is látja a saját pontszámát és a másik playerét.Hogy tudnám azt meg csinálni,hogy mindenki csak a saját pontszámát lássa?
[MAX_PLAYERS] -el. De ha bemásolod ide a scriptet, vagy elküldöd PÜ-be, akkor megcsinálom neked szívesen.
3487
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 00:06:21 »
Tessék: if(GetPlayerWantedLevel(playerid) < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Csak akkor lophatod el az autót ha nem köröznek a rendõrök\"); Javítva: if(GetPlayerWantedLevel(playerid) > 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Csak akkor lophatod el az autót ha nem köröznek a rendõrök\");
3488
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 00:00:50 »
Nah ugye, ez eléggé rossz megoldás, mivel nem tilt semmit, és valaki elkezdi floodolni a /fizetkapuki parancsot, akkor floodoli a timert, ami laghoz, vagy bughoz vezethet. És észrevettem hogy a pénzt se tiltja, ezért azt is beletettem a scriptbe, hogy tiltsa a kapu kinyitását amennyiben nincs pénze a játékosnak. Ezért is készítettem el neked biztos megoldással ezt a scriptet. #include <a_samp> #include <zcmd> #include <streamer> #include <gvar> new kapu1; forward kaputimer(); public OnFilterScriptInit() { kapu1 = CreateDynamicObject(986, 64.099998474121, -1525.1999511719, 5.9000000953674, 0, 0, 86); return 1; } CMD:fizetkapuki(playerid) { if(GetGVarInt(\"KapuNyitva\") == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A kapu még nem zárt le!\"); if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed a kapu kinyitásához.\"); MoveDynamicObject(kapu1,64.099998474121, -1525.1999511719, -1.6000000238419,5.0); SetTimer(\"kaputimer\", 60000, false); SetGVarInt(\"KapuNyitva\", 1); GivePlayerMoney(playerid, -5000); return 1; } public kaputimer() { MoveDynamicObject(kapu1,64.099998474121, -1525.1999511719, 5.9000000953674,5.0); SetGVarInt(\"KapuNyitva\", 0); return 1; } Használatához szükséges feltelepítened: - GVar KATT - ZCMD KATT - Streamer KATT Ha esetleg nem sikerülne feltelepítened, õket, akkor írj PÜ-t és segítek.
3489
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 23:35:34 »
Szakács, és asztalos.
3490
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 21:09:53 »
És csak akkor rakja vissza a játékost ha dm be van. if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1)
3491
« Dátum: 2012. szeptember 24. - 20:59:27 »
Jelentkeznék mappernek. Milyen feladatokat kapnék?  xD Am sok sikert a szevrverhez. Mindenkinek ajánlom!!
3492
« Dátum: 2012. szeptember 24. - 20:05:16 »
Az a baj, hogy nálam lassabban töltenek akkor az objectek..
3493
« Dátum: 2012. szeptember 24. - 16:37:47 »
És a pawn nyelvben, milyen nehézségi szintig fogunk eljutni?
3494
« Dátum: 2012. szeptember 24. - 12:24:13 »
Jaja  így vagyok vele én is, hogy jó nézni.
3495
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 23:48:51 »
The Orange Box Left 4 dead 2 GTA 3 GTA Vice City FEAR gold edition Crysis warhead Battlefield 2 Serious sam HD Cold War Hitman: blood money true crime: New york city Terrorist takedown 2
Oldalak: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 318
|