Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Flash

Oldalak: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 318
3481
Segítségkérés / Jármû robbanása...
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 17:28:03 »
250% életnél, már nem hiszem hogy hamarosan robban.. :angry:

3482
Beszélgetés / Kérdõív
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 13:09:18 »
Kitöltöttem.  :angel:

3483
Segítségkérés / Rosszúl le kért WantedLevel
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 00:51:24 »
Hülye vagyok.. este van.
Erre javítsd:
 
if(GetPlayerWantedLevel(playerid) > 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Csak akkor lophatod el az autót ha nem köröznek a rendõrök\");

3484
Segítségkérés / DM parancs
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 00:23:52 »
Tessék:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:dmki(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Te egyetlen DM-ben sem vagy bent!\");
      SetPVarInt(playerid, \"dm\", 0);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    SpawnPlayer(playerid);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél a DM zónából!\");
    return 1;
}
CMD:dm(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Te már bent vagy a DM zónában\");
//ide a poziciót, ahova rakja. SetPlayerPos(...
    //SetPlayerInterior... csak ha szükséges
    SetPVarInt(playerid, \"dm\", 1);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 23, 250);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"El lettél teleportálva a DM zónába! Ha egyszer megl&#245;nek meghalsz!\");
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1)
{
    ResetPlayerWeapons(playerid);
       GivePlayerWeapon(playerid, 23, 250);
switch(random(3))
{
   case 0: SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// Ide a DM poz-t (1.-t)
   case 1: SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// Ide a DM poz-t (2.-at)
   case 2: SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);// Ide a DM poz-t (3.-at)
}
}
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1)
{
         SetPlayerHealth(damagedid, 0);
}
    return 1;
}

3485
Segítségkérés / Tüzes Kerekek parancsra
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 00:13:46 »
Tessék:
 
/////////////////////////////////////////////////////
//            A Scriptet Készítette: HugoTheOne    //
//       Másodlagos engedély nélkül a Scriptet Terjeszteni szigorúan tilos! //
//               Használjátok egészséggel                   //
/////////////////////////////////////////////////////
#include <a_samp>
#define HOLDING(%0) \\
       ((GetPlayerState(playerid) & (%0)) == (%0))
#define RELEASED(%0) \\
       (((GetPlayerState(playerid) & (%0)) != (%0)) && ((GetPlayerState(playerid) & (%0)) == (%0)))
new fire[MAX_PLAYERS],firee[MAX_PLAYERS],fireee[MAX_PLAYERS],fireeee[MAX_PLAYERS],fireeeee[MAX_PLAYERS],fireeeeee[MAX_PLAYERS],fireinfo[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        fireinfo[playerid] = 0;
        return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/parancs\", true) == 0) {
    if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
            new model = GetPlayerVehicleID(playerid);
            model = GetVehicleModel(model);
            if(HOLDING(KEY_SPRINT))
                {
                         if(model == 400||model == 401||model == 402||model == 404||model == 405||model == 410
                         ||model == 411||model == 412||model == 413||model == 415||model == 418||model == 419
                         ||model == 420||model == 421||model == 422||model == 426||model == 429||model == 436
                         ||model == 438||model == 439||model == 440||model == 445||model == 451||model == 458
                         ||model == 459||model == 466||model == 467||model == 470||model == 474||model == 475
                         ||model == 477||model == 478||model == 479||model == 480||model == 482||model == 489
                         ||model == 490||model == 491||model == 492||model == 494||model == 495||model == 496
                         ||model == 500||model == 502||model == 503||model == 504||model == 505||model == 506
                         ||model == 507||model == 516||model == 517||model == 518||model == 526||model == 527
                         ||model == 528||model == 529||model == 533||model == 534||model == 535||model == 536
                         ||model == 540||model == 541||model == 542||model == 543||model == 546||model == 547
                         ||model == 549||model == 550||model == 551||model == 554||model == 555||model == 558
                         ||model == 559||model == 560||model == 561||model == 562||model == 565||model == 566
                         ||model == 567||model == 568||model == 575||model == 576||model == 579||model == 580
                         ||model == 582||model == 585||model == 587||model == 589||model == 596||model == 597
                         ||model == 598||model == 599||model == 600||model == 602||model == 603||model == 604||model == 605)
                         {
                         if(fireinfo[playerid] == 0)
                         {
                         fire[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0);
                         firee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0);
                         fireee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0);
                         fireeee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0);
                         AttachObjectToVehicle(fire[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                         AttachObjectToVehicle(firee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                         AttachObjectToVehicle(fireee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, -2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                         AttachObjectToVehicle(fireeee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, -2.0, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                         fireinfo[playerid] = 1;
                         }
                         }
                         if(model == 465||model == 448||model == 581||model == 522||model == 461||model == 521
                         ||model == 523||model == 463||model == 586||model == 468)
                         {
                         if(fireinfo[playerid] == 0)
                         {
                         fireeeee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0);
                         fireeeeee[playerid] = CreateObject(18694,0,0,0,0,0,0);
                         AttachObjectToVehicle(fireeeee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 1.3, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                         AttachObjectToVehicle(fireeeeee[playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, -1.3, -2.0, 0.0, 0.0, 0.0);
                         fireinfo[playerid] = 1;
                         }
                         }
                         }
                         else if(RELEASED(KEY_SPRINT))
                         {
                         if(fireinfo[playerid] == 1)
                         {
                         DestroyObject(fire[playerid]);
                         DestroyObject(firee[playerid]);
                         DestroyObject(fireee[playerid]);
                         DestroyObject(fireeee[playerid]);
                         DestroyObject(fireeeee[playerid]);
                         DestroyObject(fireeeeee[playerid]);
                         fireinfo[playerid] = 0;
                         }
                        }
        }
    }
    return 1;
}

 
Nem 100% hogy jó lesz így.

3486
Segítségkérés / Rank rendszer
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 00:08:49 »
Idézetet írta: nap3lem date=1348321723\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27809\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Készítettem egy olyan rank rendszert,hogy lekéri a játékos adott pontszámát és ilyenkor nõ a szint (pl:200pontod van,ilyenkor felmegy a szint 1-re).
Nos ez mind szép és jó,csak hogy ha valaki csatlakozik a szerverre,be bugolódik és a másik játékos is látja a saját pontszámát és a másik playerét.Hogy tudnám azt meg csinálni,hogy mindenki csak a saját pontszámát lássa?
 
[MAX_PLAYERS] -el.
De ha bemásolod ide a scriptet, vagy elküldöd PÜ-be, akkor megcsinálom neked szívesen. :)

3487
Segítségkérés / Rosszúl le kért WantedLevel
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 00:06:21 »
Tessék:
 
if(GetPlayerWantedLevel(playerid) < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Csak akkor lophatod el az autót ha nem köröznek a rendõrök\");

 
Javítva:
 
if(GetPlayerWantedLevel(playerid) > 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Csak akkor lophatod el az autót ha nem köröznek a rendõrök\");

3488
Segítségkérés / Script
« Dátum: 2012. szeptember 26. - 00:00:50 »
Nah ugye, ez eléggé rossz megoldás, mivel nem tilt semmit, és valaki elkezdi floodolni a /fizetkapuki parancsot, akkor floodoli a timert, ami laghoz, vagy bughoz vezethet.
És észrevettem hogy a pénzt se tiltja, ezért azt is beletettem a scriptbe, hogy tiltsa a kapu kinyitását amennyiben nincs pénze a játékosnak.
Ezért is készítettem el neked biztos megoldással ezt a scriptet.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <gvar>
new kapu1;
forward kaputimer();
public OnFilterScriptInit() {
kapu1 = CreateDynamicObject(986, 64.099998474121, -1525.1999511719, 5.9000000953674, 0, 0, 86);
return 1;
}
CMD:fizetkapuki(playerid) {
if(GetGVarInt(\"KapuNyitva\") == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"A kapu még nem zárt le!\");
if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed a kapu kinyitásához.\");
    MoveDynamicObject(kapu1,64.099998474121, -1525.1999511719, -1.6000000238419,5.0);
    SetTimer(\"kaputimer\", 60000, false);
SetGVarInt(\"KapuNyitva\", 1);
    GivePlayerMoney(playerid, -5000);
return 1;
}
public kaputimer() {
     MoveDynamicObject(kapu1,64.099998474121, -1525.1999511719, 5.9000000953674,5.0);
SetGVarInt(\"KapuNyitva\", 0);
return 1;
}

 
Használatához szükséges feltelepítened:
 - GVar  KATT
 - ZCMD  KATT
 - Streamer  KATT
Ha esetleg nem sikerülne feltelepítened, õket, akkor írj PÜ-t és segítek.

3489
Off Telep / Ti minek fogtok dolgozni?
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 23:35:34 »
Szakács, és asztalos.  8)

3490
SA-MP: Szerverfejlesztés / Paintball DM
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 21:09:53 »
És csak akkor rakja vissza a játékost ha dm be van.
 
if(GetPVarInt(playerid, \"dm\") == 1)

3491
Archívum / [HuN].: Base Jump Szerver 2012™ :.[0.3e] @ sunwell HAMAROSAN!
« Dátum: 2012. szeptember 24. - 20:59:27 »
Jelentkeznék mappernek. Milyen feladatokat kapnék?  :-[ xD
Am sok sikert a szevrverhez. Mindenkinek ajánlom!!

3492
Leírások/Útmutatók / [Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
« Dátum: 2012. szeptember 24. - 20:05:16 »
Az a baj, hogy nálam lassabban töltenek akkor az objectek..

3493
Archívum / "PAWN gyakorlati tanfolyam"
« Dátum: 2012. szeptember 24. - 16:37:47 »
És a pawn nyelvben, milyen nehézségi szintig fogunk eljutni?

3494
Játékok / Milyen eredeti játékaid vannak?
« Dátum: 2012. szeptember 24. - 12:24:13 »
Jaja :D így vagyok vele én is, hogy jó nézni.

3495
Játékok / Milyen eredeti játékaid vannak?
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 23:48:51 »
The Orange Box
Left 4 dead 2
GTA 3
GTA Vice City
FEAR gold edition
Crysis warhead
Battlefield 2
Serious sam HD
Cold War
Hitman: blood money
true crime: New york city
Terrorist takedown 2


Ebbõl egy sincs feltelepítve, csak porosodnak a polcon.  :whistle:

Oldalak: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 318
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal