Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - sticky2

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25
346
Segítségkérés / PPC_Trucking:Új kamionos útvonal
« Dátum: 2012. október 17. - 06:51:55 »
Köszönöm szépen!

347
Segítségkérés / PPC_Trucking:Új kamionos útvonal
« Dátum: 2012. október 14. - 18:57:39 »
Le tudná írni nekem valaki,pontosan hogy kell?Egyébként köszi az elõzõ válaszolóknak.

348
Segítségkérés / PPC_Trucking:Új kamionos útvonal
« Dátum: 2012. október 14. - 12:22:14 »
üdv mindenki!Hogy tudok PPC_Trucking módhoz,hozzáadni kamionos útvonalakat?Elõre is köszönöm!

349
Leírások/Útmutatók / [Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
« Dátum: 2012. szeptember 24. - 19:44:19 »
igen,bocsi a tévesztésért,tudtam hogy valamit ki fogok felejteni :D

350
Leírások/Útmutatók / Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 09:34:16 »
És hogy tudok több ilyet csinálni,1 FS-be?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 23. - 13:50:04 )

meg nekem nem is mükszik :(

351
Segítségkérés / Belsõ tér készítés
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 19:59:46 »
bocsi :D

352
Segítségkérés / Belsõ tér készítés
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 19:43:05 »
neked is,meg doborkának

353
Segítségkérés / Belsõ tér készítés
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 18:41:57 »
nagyon,nagyon szépen köszönöm a segítséged :) ment a + (tudom hogy nem kérted :D )

354
Segítségkérés / Belsõ tér készítés
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 18:31:20 »
és más interriort nem lehet készíteni? :D

355
Segítségkérés / Belsõ tér készítés
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 17:52:52 »
doboka megtaláltam,köszönöm a segítséget.Már csak annyi a kérésem,hogy hogy tudom berakni szerómra?

356
Segítségkérés / Belsõ tér készítés
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 11:43:09 »
Üdv mindenki!Hogy lehet MTA-val,vagy mással belsõ teret készíteni,mint pl.: SeeRPG-ben a városháza?

357
Leírások/Útmutatók / [Leírás]MTA map berakása,konvertálás nélkül
« Dátum: 2012. szeptember 21. - 16:38:51 »
(Ha van már ilyen téma,akkor bocsi)
Üdv mindenki! Leírom nektek, hogy hogy tudtok berakni MTA-s mappokat,konvertálás nélkül.
Elõször is, töltsük le az mtamap,és a streamer plugint,és include-t:
mtamap.inc: http://data.hu/get/5591279/mtamap.inc
streamer.inc: http://data.hu/get/5591332/streamer.inc
streamer plugin: http://data.hu/get/5591334/plugins.rar
A streamer plugint, a plugins mappába tedd be,majd a server.cfg be a plugins-hoz írd be hogy streamer,
majd tegyük be az mtamap.inc-et,és a streamer.inc-et a pawno>include mappába.
Utána írjuk a módunk elejére:
 
#include <mtamap>

 
 
#include <streamer>

   
és a public OnGameModeInit()-hez pedig ezt:
LoadMtaMap(\"a mappunk neve.map\");   
a mappunk neve helyére azt,amit berktunk a scriptfiles mappába                 
Konvertáljuk át .amx-be(ezt indítja el a szerver,nem a .pwn-t) az F5 gomb lenyomásával.
Az MTA-ba készült mappokat,pedig úgy tudjuk betenni,hogy bemész a ProgramFiles>MTA San Andreas 1.3(vagy ami neked van)>server>mods>deathmach>resources mappába.Majd látsz még mappákat :D ,és amilyen néven elmetetted a mappot,abba a mappába mész be.Ott lessz egy .map, és egy XML fájl.Nekünk a .map kell, azt bemásolod a szervered scriptfiles mappájába.
Elindítod a szervered és kész is :D
Bõvítés:Ha esetleg már sok mappot raktál be,és nem enged többet,akkor az mtamap.inc-ben lesz egy olyan hogy #define MAX_LOADED_ELEMENTS  20000<-ezt bõvítsd,amennyi objectet szeretnél a szeródra.
Köszönöm hogy megnézted, és bocsi hogyha kicsit sok lett a szó ismétlés :D
Comment pls

358
Segítségkérés / Dialogos teleport
« Dátum: 2012. szeptember 21. - 12:27:01 »
nagyon szépen köszönöm! :)

359
Segítségkérés / Dialogos teleport
« Dátum: 2012. szeptember 20. - 20:27:19 »
Üdv mindenki!Megtudná nekem mondani,hogy mi a hibája a teleportos scriptnek?Kezdõ vagyok,nézzétek el :D
HIBA:
 
C:\\Documents and Settings\\VIktor\\Asztal\\új\\filterscripts\\tp.pwn(13) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\VIktor\\Asztal\\új\\filterscripts\\tp.pwn(13) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\VIktor\\Asztal\\új\\filterscripts\\tp.pwn(13) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\VIktor\\Asztal\\új\\filterscripts\\tp.pwn(13) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\VIktor\\Asztal\\új\\filterscripts\\tp.pwn(13) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\VIktor\\Asztal\\új\\filterscripts\\tp.pwn(13) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\VIktor\\Asztal\\új\\filterscripts\\tp.pwn(13) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\VIktor\\Asztal\\új\\filterscripts\\tp.pwn(13) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\VIktor\\Asztal\\új\\filterscripts\\tp.pwn(13) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
PAWN:
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#define DIALOG_35
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/teles\"))
    {
     ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_35, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportok\", \"Stunt\\nDisco\\nGokart\\nDodzsem\\nMedence\\nHotdog\\nÚj reptér\\nLos Santos-i reptér\", \"Portolj!\", \"Kilép\");//én a DIALOG_STYLE_LIST-t használtam
 retturn 1;
 }
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_35)
        {
            if(response)
            {
                if(listitem == 0)
                {
                        SetPlayerPos(playerid,-1341.3594,-96.1114,14.1484);
                }
                if(listitem == 1)
                {
                        SetPlayerPos(playerid,-2432.7717,-2823.9612,3.0000);
                }
                if(listitem == 2)
                {
                           SetPlayerPos(playerid,866.7722,-1855.7870,8.8778);
                }
                if(listitem == 3)
                {
                           SetPlayerPos(playerid,511.7700,-1887.5857,2.7518);
                }
                if(listitem == 4)
                {
                         SetPlayerPos(playerid,-1714.4646,-2726.6948,24.6831);
                }
                if(listitem == 5)
                {
                           SetPlayerPos(playerid,2038.0737,-1684.8853,13.5469);
                }
                if(listitem == 6)
                {
                           SetPlayerPos(playerid,-2384.9651,-3627.8716,11.1687);
                }
                if(listitem == 7)
                {
                           SetPlayerPos(playerid,-2384.9651,-3627.8716,11.1687);
                }
        }
        }else{
        SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél\");
        }
}
return 1;
}

360
Leírások/Útmutatók / Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Dátum: 2012. szeptember 20. - 19:30:00 »
Üdv!Nagyon jó let a leírás,sokat tanultam belõle  :) De hogy tudok készíteni házat?  :D :D

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal