Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - sticky2

Oldalak: [1] 2 3 ... 25
1
Segítségkérés / Jármű haladási iránya(előre/hátra)
« Dátum: 2017. Január 08. - 14:42:35 »
Köszönöm!

2
Segítségkérés / Jármű haladási iránya(előre/hátra)
« Dátum: 2017. Január 08. - 13:57:28 »
Helló!
 
Van rá valami kód, ami megállapítja, hogy a jármű amiben egy játékos ül, előre felé halad vagy hátra? Mert én nem igazán találtam :/

3
Ohh, értem. Na sebaj, végül is jó lesz ez a megoldás, köszönöm!

4
Helló!
 
Van egy 2D tömböm:
 

enum data
{
 Name[64],
Owner[32]
};
new HouseInfo[MAX_PLAYERS][data];

 
Hogyan kérjem le a Name és az Owner változók méretét, sizeof-al?

5
Segítségkérés / Hol van a szinpaletta
« Dátum: 2016. December 29. - 08:04:21 »
A google-nek is van egy szín generátora, csak annyit kell beírni hogy color picker.

6
Segítségkérés / MySQL R39-ről R34-re
« Dátum: 2016. December 29. - 08:00:21 »

mysql_tquery(connectionHandle, query[], callback[] = \"\", format[] = \"\", {Float,_}:...)
//teljes függvény, paraméterekkel együtt, pl. a callbackba szeretnéd átvinni a playerid-t is
forward Callback(playerid);
public Callback(playerid)
{
cache_get_row_content(...);
return 1;
}
mysqli_tquery(mysqlkapcsolat, \"SQL Parancs, SELECT, UPDATE, stb\", \"Callback\", \"i\", playerid);
//futtathatod callback nélkül is
mysqli_tquery(mysqlkapcsolat, \"SQL Parancs\", \"\", \"\");

 
Wiki

7
Segítségkérés / Pvar Admin chat
« Dátum: 2016. Február 21. - 12:59:41 »
AdminnakUzenet

 
Hivatkozást másold be kérlek.

8
Segítségkérés / Pvar Admin chat
« Dátum: 2016. Február 21. - 12:45:54 »
CMD:asay(playerid,params[]) // Admin Chat.
{
        new
        str[256],
        pName[256 char]
        ;
        GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
        if(GetPVarInt(playerid, \"Admin\") >= 1)
        {
            if(sscanf(params,\"str\",str)) return SendClientMessage(playerid, HIBA,\"Használat: /asay Admin Chat\");
            {
        if(Belepve[playerid] == 1)
        {
        format(str, sizeof(str), \"{00FF00}(AdminChat)%s: {FFFFFF}%s\", pName, params);
        AdminnakUzenet(-1, str);
        }
        }
                }
        return 1;
}

9
Segítségkérés / Pvar Admin chat
« Dátum: 2016. Február 21. - 12:27:41 »
if(GetPVarInt(playerid, \"Adminszint\") >= 1)

10
Segítségkérés / Audio plugin hiba
« Dátum: 2016. Február 21. - 10:46:08 »
Igazából jónak látszik, nem tudom mi lehet a gond... Esetleg próbálj a range helyére egy konkrét értéket írni, hátha azzal van baj.
 
stock PlaySoundEx(playerid, sound, Float:range)
{
        new Float:x, Float:y, Float:z, handle;
        GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        foreach(Player, i)
        {
            if(IsPlayerConnected(i)
            {
               if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, range, x, y, z))
               {
                   handle = Audio_Play(i, sound);
            Audio_Set3DPosition(i, handle, x, y, z, range);
      }
   }
        }
        return 1;
}

11
Segítségkérés / Kilometerenkent adja a fizetest hogyan?
« Dátum: 2016. Február 21. - 10:36:47 »
Nem teszteltem, de valószínűleg működni fog. Ha probléma van, szólj. :)
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Timer[MAX_PLAYERS];
new Float:DistanceTravelled[MAX_PLAYERS];
new Float:TPos[MAX_PLAYERS][3];
new bool:Duty[MAX_PLAYERS];
CMD:munka(playerid, params[])
{
if(Duty[playerid] == false)
{
    GetPlayerPos(playerid, TPos[playerid][0], TPos[playerid][1], TPos[playerid][2]);
Timer[playerid] = SetTimerEx(\"Counter\", 800, true, \"i\", playerid);
SendClientMessage(playerid, 0, \"Elkezdtél doglozni...\");
}
else
{
    new msg[128];
KillTimer(Timer[playerid]);
GivePlayerMoney(playerid, floatround(DistanceTravelled[playerid], floatround_round));
format(msg, sizeof(msg), \"Befejezted a munkát, kaptál %d dollárt %d megtett km-ért!\", floatround(DistanceTravelled[playerid], floatround_round), DistanceTravelled[playerid]);
SendClientMessage(playerid, 0, msg);
DistanceTravelled[playerid] = 0;
}
return 1;
}
forward Counter(playerid);
public Counter(playerid)
{
new Float:dist, msg[32];
dist = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, TPos[playerid][0], TPos[playerid][1], TPos[playerid][2]);
GetPlayerPos(playerid, TPos[playerid][0], TPos[playerid][1], TPos[playerid][2]);
DistanceTravelled[playerid] += dist;
format(msg, sizeof(msg), \"%f km\", DistanceTravelled[playerid]);
GameTextForPlayer(playerid, msg, 1000, 2);
return 1;
}

12
Segítségkérés / Változó méretének lekérdezése
« Dátum: 2015. Augusztus 10. - 10:29:42 »
Rendben, köszi a válaszokat majd kiötlök valamit. :/

13
Segítségkérés / Változó méretének lekérdezése
« Dátum: 2015. Augusztus 10. - 09:54:51 »
És mit lehetne vele kezdeni?
Jelenleg így van:
[pawn]enum pData
{
Car[5]
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pData];
[/pawn]

14
Segítségkérés / Változó méretének lekérdezése
« Dátum: 2015. Augusztus 10. - 08:21:11 »
Sziasztok!
Bárhogy nézem, nem tudok rájönni miért ír ki hibát...
Tudnátok egy pillantást vetni rá? :)
Az első sorral van gond.
 
      for(new i; i < sizeof(PlayerInfo[playerid][Car]); i++)
{
    if(PlayerInfo[playerid][Car] == 0)
    {
        PlayerInfo[playerid][Car] = vehicleid;
    }
}

 

D:\\Sa-Mp\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3525) : error 001: expected token: \"]\", but found \"-identifier-\"
D:\\Sa-Mp\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3525) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Sa-Mp\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3525) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Sa-Mp\\gamemodes\\grandlarc.pwn(3525) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

15
Segítségkérés / Többlépcsős parancs.
« Dátum: 2015. Július 20. - 16:47:42 »
CMD:set(playerid, params[])
{
new subParam[64], command[32], int1, int2;
sscanf(params, \"s[64]dd\", command, int1, int2);
if(sscanf(params, \"s[64]{}\", subParam))
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /set [score/skin\");
return 1;
}
if(!strcmp(subParam, \"skin\", false))
{
    new skin, id;
if(sscanf(params, \"{s[64]}id\", id, skin)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/set skin [Ruha]\");
if(skin < 0 || skin > 311) return SendClientMessage(playerid, -1, \"0 és 311 között!\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létező játékos!\");
else
{
    SetPlayerSkin(id, skin);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Megváltoztattad az egyik játlékos kinézetét.\");
    SendClientMessage(id, -1, \"Megváltoztatták a kinézeted.\");
}
return 1;
}
else if(!strcmp(subParam, \"score\", false))
{
    new score, id;
if(sscanf(params, \"{s[64]}id\", id, score)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/set score [Pontszám]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létező játékos!\");
else
{
    SetPlayerScore(id, score);
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Megváltoztattad az egyik játékos pontszámát.\");
    SendClientMessage(id, -1, \"Megváltoztatták a ontszámaidat.\");
}
return 1;
}
else SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat /set [score/skin]\");
return 1;
}

Oldalak: [1] 2 3 ... 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal