Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ChuckNorris

Oldalak: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 239
3331
Segítségkérés / Dialóg
« Dátum: 2010. november 04. - 17:51:59 »
Tessék:
Ez kilépsés:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) //Kilép a dialogból
{
switch(dialogid)
{
case 1:
{
    if(!response) return 1;
    //Stb...
}
}
return 1;
}

 
Ez visszamegy,helyetesítsd be a dolgokat:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) //Helyetesítsd be a dolgokat
{
switch(dialogid)
{
case 2:
{
    if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid, elõzõ dialogid, dialogstyle , \"stb...\", \"stb...\", \"OK\", \"Vissza\");
    //Stb...
}
}
return 1;
}

 
Ha a response 1,akkor az elsõ gombot,ha 0 akkor a második gombot nyomta meg a player.

3332
Segítségkérés / Admin Válasz!
« Dátum: 2010. november 04. - 17:44:19 »
Tengerimalac,te nem is kértél el semmijen adatot a parancstól,így az nem is tudott semmit kiirni...
Az ABroadCast nem tudom mi.
Tessék:(Itt írtam nem teszteltem.)
 

    if(strcmp(cmd, \"/asay\", true) == 0)
    {
        if (!PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000EE, \"HIBA: Nem vagy admin.\");
        if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 1;
        GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
        new length = strlen(cmdtext);
        while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
        {
                idx++;
        }
        new offset = idx;
        new result[64];
        while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
        {
                result[idx - offset] = cmdtext[idx];
                idx++;
        }
        result[idx - offset] = EOS;
        if(!strlen(result)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLD: /asay [szöveg]\");
        format(string, sizeof(string), \"Admin %s : %s\", sendername, (result));//EZZZ
        // ABroadCast(COLOR_ASKQ,string,1); // Ezt nem tudom mi....
        SendClientMessageToAll(COLOR_ASKQ, string);
        return 1;
    }

3333
Segítségkérés / Connect
« Dátum: 2010. november 04. - 17:35:31 »
NEMKÉNE ILYEN NAGY BETÜKKEL ÍRNI MERT IRRITÁLÓ!
Többet ne forduljon elõ,thx.

3334
Szkript kérések / Dialog hiba
« Dátum: 2010. november 04. - 11:57:43 »
Másold be a dialogot meg a gametextet és a környékükön lévõ 4-5 sort.

3335
Segítségkérés / Little problem
« Dátum: 2010. november 03. - 20:14:18 »
Csak gyorsan összedobtam,ha nemjó szolj.
 
#include <a_samp>
new Float:Checkpoints[][] =
{
{779.4153,666.0378,11.3294},
{540.4055,679.7401,3.3386},
{384.2715,754.6032,6.1344},
{215.8735,729.2396,6.1377},
{50.9785,642.2468,6.5987},
{-23.3371,605.1353,10.8010},
{-121.6257,570.7854,15.8794},
{-274.7844,550.7006,16.1792},
{-407.3480,559.0037,17.0495},
{-525.4532,595.2121,16.6398},
{-727.0151,686.5873,17.3965},
{-786.7443,714.0154,18.5722},
{-855.3204,766.7495,19.7021},
{-892.3096,863.9409,19.4531},
{-916.7264,983.7038,19.2493},
{-973.5539,1120.9655,29.9276},
{-1013.9644,1175.9628,34.7805},
{-1133.6501,1094.7911,38.5184},
{-1296.8649,923.3022,45.8823},
{-1656.8535,543.9624,38.3067}
//{-1656.8535,543.9624,38.3067}//Az utolsónak 2szer kell lennie
};
new CheckPoint[MAX_PLAYERS];
main()
{
print(\"Verseny tesztmod\");
//printf(sizeof(Checkpoints));
}
public OnGameModeInit()
{
    SetGameModeText(\"Versenyteszt\"); //Mod neve ami a böngészõben van kiírva
    AddPlayerClass(247,779.4153,666.0378,11.3294,0.0,0,0,0,0,0,0);
    //AddStaticVehicle(200, 779.4153,666.0378,11.3294,0.0,0,0);
    AddStaticVehicle(492,779.4153,666.0378,11.3294,347.4336,96,1); // greenwood
return 1;
}
forward SetupPlayerForClassSelection(playerid);
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1187, 0.0, 0.0, 0.0 );//Zene
SetPlayerInterior(playerid,0);//Interior
SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0);//SKin elfordulása
SetPlayerPos(playerid,1605.6316,-1691.6774,28.3432);//Játékos pozició
SetPlayerCameraPos(playerid,1605.9249,-1697.3828,28.3167);//Kamera pozició
SetPlayerCameraLookAt(playerid,1605.6316,-1691.6774,28.3432);//Kamera nézési iránya
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetupPlayerForClassSelection(playerid);//Beállítja a játékosnak a skinválasztást
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
CheckPoint[playerid] = 0;
SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 0, Checkpoints[CheckPoint[playerid]][0], Checkpoints[CheckPoint[playerid]][1], Checkpoints[CheckPoint[playerid]][2], Checkpoints[CheckPoint[playerid]+1][0], Checkpoints[CheckPoint[playerid]+1][1], Checkpoints[CheckPoint[playerid]+1][2], 10);
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
CheckPoint[playerid]++;
if(CheckPoint[playerid] == sizeof(Checkpoints)) return GameTextForAll(\"Megvan a nyertes\", 10*1000, 5);
else if(CheckPoint[playerid] < (sizeof(Checkpoints)-1)) SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 0, Checkpoints[CheckPoint[playerid]][0], Checkpoints[CheckPoint[playerid]][1], Checkpoints[CheckPoint[playerid]][2], Checkpoints[CheckPoint[playerid]+1][0], Checkpoints[CheckPoint[playerid]+1][1], Checkpoints[CheckPoint[playerid]+1][2], 10);
    else SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 1, Checkpoints[CheckPoint[playerid]][0], Checkpoints[CheckPoint[playerid]][1], Checkpoints[CheckPoint[playerid]][2], Checkpoints[CheckPoint[playerid]][0], Checkpoints[CheckPoint[playerid]][1], Checkpoints[CheckPoint[playerid]][2], 10);
return 1;
}

3336
Kösz mindenkinek.
Nem tudom ez a leírás önmagában elég-e verseny script készítéséhez. :D

3337
Szkript kérések / Animba esés továbfejlesztése
« Dátum: 2010. november 03. - 16:27:26 »
Moderátori felszólítás!Mindenki olvassa el aki írt a témába/írni akar!
Akinek mostantól a hsz-ében szerepel a \"koppintás\" szó vagy szinonímája,az kap egy warn-t,mert a szabályzatban nincs benne,hogy tilos más szerverrõl \"koppintani\",de az igen,hogy OFFolni tilos,csak az írjon ide aki segíteni akar!Popec16 tudom, hogy sokáig nem voltál de a szabályzatot kérlek olvasd el újra,köszönöm,krisk,ez is hatalmas OFF volt,hiába lehet igaz,nem itt kell megbeszélni,te is fusd át a szabályzatot!Legközelebb mindenki warn-t kap!
És ez így fog maradni amíg hpeter94 nem szól nekem a véleményváltozásról,köszönöm a megértést!
Egyébként azzal minden szkripternek számolni kell,hogy ötleteit a kezdõk le fogják elöbb utóbb koppintani,meg lehet vetni azokat a szervereket,de mást nem igazán lehet tenni,sajnos ez van és ez lesz amíg vannak/lesznek kezdõk/olyan emberek akik képtelenek a kitaláló helyébe képzelni magukat,hogy neki hogy esik ez...

3338
A Checkpointokról és a Race Checkpointokról
 
Üdv!Nos errõl még nem láttam leírást,ezért gondoltam készítek egyet,mint a címbõl kiderül,a checkpointokról lesz szó,vagyis az ellenörzõpontokról.A függvényekrõl forrásként a SA:MP wikit használtam fel,a fügvény és eljárásnevekhez linkeket kötöttem,mind a wikire mutatnak.
1,Mi is az a checkpoint?
A checkpoint magyarul ellenörzõpont,egy kis piros kör,egyszemélyes játékmódban ez jelöli a küldetések helyét,a verseny (race) ellenörzõpontokkal meg versenyeken találkozhatunk.
Mi is létrehozhatunk ilyet,ez egy hasznos dolog.
2,Korlátozások
Természetesen vannak.Egyszerre csak 1 ellenörzõpontot és 1 verseny ellenörzõpontot hozhatsz létre.
3,Függvények és eljárások
Függvények:
DisablePlayerCheckpoint: Eltünteti az ellenörzõpontot egy játékosnak.
Paraméterek:
(playerid)

 
playerid    A játékos azonosítõ akinek eltüntetjük az ellenörzõpontot.
Visszatérés   Ez a funkció nem ad vissza értéket.
IsPlayerInCheckpoint: Megnézzük, hogy a játékos az ellenörzõpontban van-e.
Paraméterek:
(playerid)

 
playerid    A játékos azonosítõ akit vizsgálunk.
Visszatérés   Igaz (true) ha benne áll,hamis (false) ha nem.
SetPlayerRaceCheckpoint: Létrehozunk egy verseny ellenörzõpontot egy játékosnak.(Az elõzõ eltünik)
Paraméterek:
 
(playerid, type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size)

 
playerid         A játékos azonosítõ akinek megjelenítjük az ellenörzõpontot.
type              Ellenörzõpont típusa.
                              0-Normális, 1-Célvonal, 2-Semmi(Csak ellenörzõpont,semmi jel sincs rajta), 3-Légi normális, 4-Légi célvonal
Float:x           X-Koordináta
Float:y           Y-Koordináta
Float:z           Y-Koordináta
Float:nextx    X-Koordinátája a következõ ellenörzõpontnak,a nyíl erre fog mutatni.
Float:nexty    Y-Koordinátája a következõ ellenörzõpontnak,a nyíl erre fog mutatni.
Float:nextz    Y-Koordinátája a következõ ellenörzõpontnak,a nyíl erre fog mutatni.
Float:size       A mérete az ellenörzõpontnak.
Visszatérés   Ez a funkció nem ad vissza értéket.
SetPlayerCheckpoint:  Létrehozunk egy ellenörzõpontot egy játékosnak.(Az elõzõ eltünik)
Paraméterek:
 
(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:size)

 
playerid         A játékos azonosítõ akinek megjelenítjük az ellenörzõpontot.
Float:x           X-Koordináta
Float:y           Y-Koordináta
Float:z           Y-Koordináta
Float:size       A mérete az ellenörzõpontnak.
Visszatérés   Ez a funkció nem ad vissza értéket.
DisablePlayerRaceCheckpoint: Eltüntetjük a verseny ellenörzõpontot a játékosnak.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid         A játékos azonosító akinek eltüntetjük a verseny ellenörzõpontot.
Visszatérés   Ez a funkció nem ad vissza értéket.
IsPlayerInRaceCheckpoint: Megnézzük, hogy a játékos a verseny ellenörzõpontban van-e.
Paraméterek:
(playerid)

 
playerid    A játékos azonosító akit vizsgálunk.
Visszatérés   Igaz (true) ha benne áll,hamis (false) ha nem.
Eljárások:
OnPlayerEnterCheckpoint: Meghívódik amikor a játékos belép az ellenörzõpontba.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid         A játékos azonosító aki belép az ellenörzõpontba.
Visszatérés   Ez a funkció nem kezeli a visszatérési értékeket.
OnPlayerLeaveCheckpoint: Meghívódik amikor a játékos elhaggya az ellenörzõpontot.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid         A játékos azonosító aki elhaggya az ellenörzõpontot.
Visszatérés   Ez a funkció nem kezeli a visszatérési értékeket.
OnPlayerEnterRaceCheckpoint: Meghívódik amikor a játékos belép a verseny ellenörzõpontba.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid         A játékos azonosító aki belép a verseny ellenörzõpontba.
Visszatérés   Ez a funkció nem kezeli a visszatérési értékeket.
OnPlayerLeaveRaceCheckpoint: Meghívódik amikor a játékos elhaggya a verseny ellenörzõpontot.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid         A játékos azonosító aki elhaggya a verseny ellenörzõpontot.
Visszatérés   Ez a funkció nem kezeli a visszatérési értékeket.
4,Felhasználás
Nos,ezeket a fügvényeket nyugottan használhatjuk pl. parancsban,vagy eljárásokban feltételekhez kötve,könnyedén versenyeket készíthetünk.
Akár fegyvert vagy jármûvet adhatunk a játékosnak aki belép a checkpointba,vagy esetleg amíg a checkpointban van addig használhat egy fegyvert.Ezek nagyon hasznos dolgok.
Írok pár mintapéldát a wikirõl,de megmagyarázom õket:
 

public OnPlayerSpawn(playerid)//Amikor a játékos spawnol,
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0);//Megjelenítünk neki egy ellenörzõpontot.
    return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) //Amikor a játékos belép az ellenörzõpontba,
{
    GivePlayerMoney(playerid, 10000);//Pénzt adunk neki
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);//És eltüntetjük az ellenörzõpontot.
    return 1;
}

 
Hogyan hozzunk létre más tulajdonsággal rendelkezõ ellenörzõpontokat?
Mi sem egyszerübb!
Elõször is hozzunk létre egy új változót,
 
new gPlayerCPStatus[MAX_PLAYERS];

 
amikor egy játékos csatlakozik lenullázuk neki a változót,
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    gPlayerCPStatus[playerid] = 0;
    return 1;
}

 
parancsokban megszabjuk a változó értékét,s így az ellenörzõpont tulajdonságait,
 

    if(!strcmp(cmdtext, \"/fegyocp\", true))
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Fegyvert fogsz kapni!\");
        SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0);
        gPlayerCPStatus[playerid] = 1;
        return 1;
    }
    if(!strcmp(cmdtext, \"/mocicp\", true))
    {
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Motort fogsz kapni!\");
        SetPlayerCheckpoint(playerid, 1982.6150, -220.6680, -0.2432, 3.0);
        gPlayerCPStatus[playerid] = 2;
        return 1;
    }

 
aztán amikor a játékos belép az ellenörzõpontba,
 

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    switch(gPlayerCPStatus[playerid]) //Létrehozunk egy elágazást,
    {
        case 0: return 1; //Ha nem írt be parancsot,nem csinálunk semmit.
        case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500); //Ha a változó értéke 1,akkor fegyvert kap a játékos,
        case 2: CreateVehicle(586, 1982.6150, -221.0145, -0.2432, 82.2873, -1, -1, 60000); //Ha a változó értéke 2,akkor mocit adunk neki.
    }
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);//Eltüntetjük neki az ellenörzõpontot.
    gPlayerCPStatus[playerid] = 0;//Nullára állítjuk a változó értékét.
    return 1;
}

 
5,Utószó
Nos,remélem mindent jól írtam le,valamelyik példát itt írtam a fórumban,nem tudom nem néztem-e el valamit.
Ha észrevesztek valamit írjatok,különben várom az észrevételeket,kritikákat,esetleg ha kihagytam valamit szóljatok.

3339
Beszélgetés / SAJT!
« Dátum: 2010. november 02. - 20:40:32 »
public OnForumozoLeirjaHogySajt(sajtokszama)
{
    if(SAJT == szalami) return SAJT;
    else SAJT++;
    return OnForumozoLeirjaHogySajt(SAJT);
}

3340
maD.wheelStuntS Fórum / Új design! Új web! Régi cím!
« Dátum: 2010. november 02. - 19:09:24 »
Idézetet írta: Epsilon date=1288713046\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3664\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kösz.
(azt is használok (php))
 
Nekem is a php a \"szerelmem\",fõleg Grat.  :)

3341
Segítségkérés / Fej fölöti szöveg!!
« Dátum: 2010. november 02. - 19:05:37 »
lusta felhívnám a figyelmedet, hogy be kéne tartani a szabályzatot,a 3. warnnál el leszel némítva és már 2-õ is van neked,szóval óvatosan...

3342
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: VS
« Dátum: 2010. november 02. - 15:06:52 »
A téma át lett helyezve a következõbe: RP/RPG kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=7692.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=7692.0

3343
Leírások/Útmutatók / Egy szerver alapkövei - Tippek szervertulajoknak
« Dátum: 2010. november 02. - 14:32:24 »
Köszönöm a dicséreteket,helyesírási hibákat javítani fogom amint egy jobb géphez tudok ülni.
És azért nem ajánlom az e107-et mert egy SMF sokkal praktikusabb,e107 is jó mondjuk egy klánnak,de egy szervernek szerintem SMF kell,e107 egyszerûen nem elég,nem tud úgy egy közösséges összekovácsolni mint az SMF.

3344
Leírások/Útmutatók / Egy szerver alapkövei - Tippek szervertulajoknak
« Dátum: 2010. október 31. - 18:34:45 »
Egy szerver alapkövei - Tippek szervertulajoknak
Üdvözletem!Ebben a kis leírásban leírom nektek,hogy mitõl lesz egy szerver sikeres,az alapvetõ tudnivalókat,fontos és alap dolgokat
amelyeket minden szervergazdának tudnia kell.Természetesen fõleg a kezdõknek szánom/akiket érdekel a nagy titok.
Elsõ tanács:Verzió
A SA:MP egy folyton fejlõdõ játék,ennek megfelelõen újabb verziók jönnek ki,amelyekre a régebbiek nem képesek csatlakozni.
Jelenleg a legfrisebb verzió a 0.3b ,de sokan játszanak az elõzõ verzión,a 0.3a - an is.Fontos , hogy egy szerver minél elöbb
átáljon a legstabilabb verzióra,mert az nem csak a szkriptereknek jelenthet új lehetõségeket,de a játékosoknak is!
Nem véletlenül jönnek ki az újabb verziók és javítások,egyáltalán nem dísznek vannak!A váltás nagyon kényes egyes esetekben,
ha nincs jól megszervezve akkor az a szerver bukását is jelentheti,ha nem olyan híres szerverrõl van szó.
Lásd: Én...
/* Valódi példa saját bõrömön: (Kihagyható,csak érdekesség és egy kis tanulság.)
Régebben amikor nagyon kezdõ voltam volt egy kis szeróm 0.2X-en (Azért nem is olyan kicsi volt kezdõi képességeimhez képest,volt párször 30/30...),
miután kijött az új verzió,az admin csapat fele át akart állni,másik nem...
Végül amikor nagyon megcsapant a létszám,tudtam ,hogy váltanunk kell.Át is írtam a módot,jól mûködött,írtam a konfigosnak,hogy tegye át a szervert.
Azthittem egy nap alatt lebonyolítjuk.Nem így lett...Igaz,ez részben a konfigos hibája is volt (Neveket direkt nem írok!).2 hétig minden nap zargattam a konfigost,
közben ált a szeró,de fizettem érte még mindig.Miután végre átáltunk,a rekord 2 player volt...Egy hónapon keresztül,majd meg is szünt a szeró.
*/
Második tanács:Szerver típusa
Nos igen,számtalan a lehetõség,lehet freeroam,stunt,drift,dm,gangwar,rendõrös stb...Csak RP-nem...
És nem véletlenül!Egyik napról a másikra nyilnak RP szerók és ha meg is írnád a világ legjobb RP-jét akkor sem menne senki,mert mindenki elhelyezkedett már...
(Ez nem mindig igaz,ha ügyesen kevered a kártyáidat...)
Ez nem vonatkozik arra ha pl. csak a haverokkal akarsz RP-zni egy jót privátban,vagy gyakorlásképpen,DE kezdõként SEMMIKÉPEN SE kezdj bele!Egy RP szerver nagyon összetett!
Az az elv sem vamai jó hogy \"banoltak minden szerverrõl na akko csinok énis egyet oszt jobb lesz mint a tobbi!\" ...
Ha bannoltak mindenhonnan,annak nyilván oka van. :S (Szolíd célzás akar lenni...)
Harmadik tanács:Reklámozás és ötletek
Legfontosabb: Csak ésszel!Ne rakd ki mindenhova ahova csak lehet,mert még azt hiszik feltünési viszketekséged van...
Elég kirakni a fórumokra,bõ és szépen megfogalmazott leírással,esetleg videóval,ami sokat számíthat!
Meg aláírásokba,ennyi elég is.Tényleg fontos a szép leírás,különösen RP szervereknél.
MINDIG a szabályzatnak megfelelõen rakd ki a szerveredet,hisz ha nem tartod be a fórum szabályait,akkor a szervereden hogy tartatod be
a sajátjaidat?Erre még visszatérünk.
Az ötletekrõl annyit,hogy legyél egyedi,de az alap dolgok legyenek meg!Pl /help parancs....
Ne lopj ötleteket más szerverekrõl,mert a SA:MP közösségek elitélnek érte,nem éri meg,az egyediség a fontos és a JÓ!
Az nem lopás ha olyan egyértelmû parancsot beraksz,hogy /fix vagy /javit,esetleg /stunt stb...
Ezek alap dolgok!
Negyedik tanács:Elsõ benyomás,szabályaid
LEGFONTOSABB!Van aki lát egy alap hibát már irja is be a /q parancsot...Mint a szerveren,mint a szerver weboldalán,na meg a reklámokban!Légy precíz!
Ne legyél gyerekes,légy öntudatos,magabiztos!Feltétlen bízz meg az adminjaidban,tudd biztosan ,hogy õk sem járatnak le!Erre még visszatérünk.
A szerver szabályzata FELTÉTLEN legyen öntudatos,szépen megfogalmazott,lehetõleg tömör!Mint weboldalon mint a szerveren legyen fent!
Ne legyen gyerekes!Ha rövidítéseket használsz,akkor feltétlen írd le jelentésüket valahol,kezdõknek!
Gyakori,alap szabályok:
LEGFONTOSABB: Külsõ segédprogram (cheat) megtiltása!
A CLEO nem feltétlen számít cheatnek,errõl külön döntsetek.
Alap fogalmak:
db - Drive By - A vezetõ lõ,elüt valakit,rááll a jármûvel hogy meghaljon.
sk - Spawn (vagy Start ) kill - Amint \"leszületik\" valaki,egybõl megölni,mielõtt mozoghatna/védekezhetne.
tk - Team kill - Csapattársadat megölni.
hk - Helikopter Kill - Amikor a helikopter rotorjával felnyársalsz valakit.
wk - Write Kill - Amikor megölöd pedig a chatbe küld éppen üzenetet.
Hirtelen több nem jut eszembe.
Még az etikát szabályozó elõírások is fontosak!(Káromkodás stb...)
Meg a reklámozás sem valami jó dolog...
SOHA NE JÁRJ MÁS SZERVERRE REKLÁMOZNI!Nagyon etikátlan,elitélik miatta a szerveredet.
Ötödik tanács:Az Admin csapat
Feltétlen csak olyanokat válasz adminnak,akikben megbízol!Ha többször hibázik egy admin rúgd ki/fokozd le,barátnak ne adj csak úgy admint,mert lehet
hogy borzalmasan végzi majd a feladatát.Az adminok mutatnak példát,ha egy admin cheatel,a szeró elásta magát,ha playerekkel szórakozik,szintén...
Az admin jog komoly dolog,ha odaadod valakinek akkor neki már nem az a feladata elsõsorban,hogy játszon,hanem hogyí betartassa a szabályokat!
Ha valaki beszól egy adminak azt nem lehet bannolni!Lehet hogy az admin is hibás,ha mindketten hibásak ne csak a player kapjon büntetést!
A szóbeli figyelmeztetés nagyon ritkán elég!Ne legyenek az admin szkriptben visszaélõs parancsok,(Lásd LAdmin,/lweaps,/sethealth stb...)
vagy korlátozd õket!Sajnos kevés ember tud ellenálni a kísértésnek,legjobb ha nincs!
Az adminok MINDIG VÁLASZOLJANAK a playerek kérdéseire,normálisan!
Ezek alap dolgok.
Hatodik  tanács:Kéregetés,beosztotaid
NE egy fórummal irasd meg a szervered,ha elolvasod a fórumokon lévõ leírásokat máris meg tudsz oldani sok mindent!
Csak akkor kérdezz ha tényleg muszáj!
Mindig szabályzatnak megfelelõen kérdezz,ha normálisan kérdezel,normális választ fogsz kapni!
Ha csapatot keresel magad köré (szkripter,mapper...) akkor nem elég az admin jog!Jobb szkripter nem vállal el csak úgy egy szerver készítést egy ismeretlennek.
Fontos: Legyen weboldal!Én egy SMF fórumot ajánlok,nem e107-et,de a ti dolgotok.Tárhelynek ott az ingyenes okhost.eu vagy zoka.cc ingyenes domainnek meg ott a dot.tk
de ha komoly nagy szerót akarsz ne sajnáld a pénzt rendes dolgokra.
Utolsó tanács:Összegzés egy mondatban
Tehát lehetõleg a legstabilabb verzión fusson a szerver,lehetõleg ne legyen RP,de legyen szépen kidolgozott,reklámozd de ne vidd túlzásba,
legyenek egyedi ötleteid,ne legyenek bugok,ne lopj más szerverrõl,ne legyél lusta szépen írni,mint szerveren mint reklámban és a weblapon is,
legyenek normális szabályok és megbízható adminok és mindenképpen tarts fegyelmet,ha nem egyedül vagy mindig konzultálj társad(/aid) al is és
mutass példát azokon a fórumokon amiken fentvagy,mert arról is megitélnek!
 
Utószó
Nos szerintem ezek kellenek mindenképen egy szeróba,ezek mind saját tapasztalataim,ha valaki tud valamit akkor azt leírhatja és berakom,fõleg kezdõknek szól.
Várom a kritikákat,egyet nem értéseket is,szóval mindent.

3345
Játékok / Age Of Empires III
« Dátum: 2010. október 31. - 18:21:31 »
Nagyon nagyon jó játék,a küldetések is valami fantasztikusak,játszottam anno még az elsõ és második résszel is,de ez a 3. teljesen más és jó értelemben!De annyi minden van a játékban,hogy alig írtál le pár dolgot róla. :P
Fontos említeni még,hogy az újvilágban játszódik,(Amerika) elég valóságosan,
szövetséget lehet kötni az indiánokal,ez nagyon hasznos lehet,
vannak kereskedõutak,amik mentén megadott helyeken kereskedõházat lehet építeni,és azzal fejleszteni a kereskedõutat egészen vasútig.Bizonyos idõközönként jön a kereskedõ (fejletségtõl függõen,postakocsi,vonat stb...) és ad tapasztalatot vagy valamilyen nyersanyagot,amint elhalad a kereskedõházad mellet.(Te álíthatod be mit adjon és fejletségtõl függ a menyiség.)
Tehát a kereskedõút uralása nagyon fontos!
Egyszer próbáltam a multit is,kb másfél perc alatt nyírtak ki xD.
(Töb éve volt ez,nemis tudom mikor játszottam utoljára...)
Kedvcsináló vidi:
 

Oldalak: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 239
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal