Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zharko

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 124
316
Archívum / Mystic Gaming - RolePlay [GF]
« Dátum: 2013. november 03. - 18:28:13 »
Ma szép hírdetés volt ez: \"Nem is értem miért vannak ennyien egy ilyen szar szerveren\". A srác utána lelépett xD Valamilyen Mark_Micky volt azt hiszem. Gratula, és üzenem neki hogy nagyon bátor ember.

317
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [HUN] Little Town Stories
« Dátum: 2013. november 02. - 21:51:56 »
Témát a múltkori megegyezés révén töröltetni szeretném. (Abban állapodtunk meg a staffal, hogy Littletown néven csak én és Raynor nyithatunk témát)
Bocs Carlos, nem miattad.
Köszönöm elõre is.

318
Beszélgetés / Erre a konfigra megéri win7-et tenni vagy maradjak xp-nél?
« Dátum: 2013. október 29. - 13:48:57 »
Win7-et lazán viszi.
Nekem 2.00GhZ dualcore proci, 2GB RAM, és simán tolja, boot is gyors.

319
Beszélgetés / XBOX vagy PS?
« Dátum: 2013. október 29. - 11:10:20 »
PS fan vagyok, sok évig használtam a PS2-m :) Valahogy az Xbox nem jön be külsõre sem. És ott van az ingyenes multi. Ha veszek új konzolt, az PS3 lesz.

320
Beszélgetés / Szerintetek jó a gépem játékokra? (Konfighoz katt!)
« Dátum: 2013. október 29. - 11:02:12 »
1440*900 régi monitoron, mostani csak 1280*1024(vagy 980). VGA-m 1920ig bír azthiszem.

321
Beszélgetés / Szerintetek jó a gépem játékokra? (Konfighoz katt!)
« Dátum: 2013. október 29. - 10:27:29 »
Szerintem a srác sem ultrán akar játszani. :D

322
Beszélgetés / Szerintetek jó a gépem játékokra? (Konfighoz katt!)
« Dátum: 2013. október 29. - 00:27:46 »
Napstar, nem írtam olyat hogy mindegy melyik erõsebb.
Valamit félreérhettél.
Csak megcáfoltam Deeper, és pár ember válaszát :D

323
Beszélgetés / Szerintetek jó a gépem játékokra? (Konfighoz katt!)
« Dátum: 2013. október 28. - 23:31:02 »
Ahogy látom sokmindenki tapasztalatlanságból beszél :D (Akinek nem inge, ne vegye magára)
Én konfigom:
Intel DualCore 2.0GHZ (nem tudok pontosabbat fejbõl)
2 GB RAM
Nvidia Geforce GT430 1GB VGA, S. model 3.0 támogatással...
Röviden: mérföldekkel sz*rabb gépem van, és amik elmentek rajt:
Driver: San Francisco (kicsit akadt),
GTA IV,
Battlefield Bad Company 2,
Battlefield 3,
COD összes széria, full grafon
Assasins Creedek,
Dirt2, Dirt3,
Euro Truck Simulator 2,
City Car Driving,
Sims 3,
SimCity 2013,
7 Days to Die,
Minecraft,
Left 4 Dead,
Dead Island, Dead Island: Riptide,
... meg még tökömtudja mikkel nem játszottam :D
Nem valami atomerõs a te géped sem, enyém meg pláne, de rengeteg (akár új) játékra is tökéletes, igaz nem full grafikán, de egy mediumon, akadásmentesen simán ;) Persze ehhez karban kell tartani a gépet. Hardverét, szoftverét egyaránt. Tippek:  Szoftver: CCleaner hetente, vírusírtás, töredezettségmentesítés havonta. Hardver: számítógép portalanítása (porszívóval óvatosan végigpásztázod a tápot, processzorhûtõt, és környékét, VGA-t, stbstb, vagy hajszárítóval, esetleg kompresszorral kifújatod). Emellett biztosítsd a megfelelõ szellõzést és hûtést.
Nálam bevált :D
 

Õsrégi játékokhoz jó
 
[/quote]
Ez pl faszság.

324
Archívum / Malibu\'s East
« Dátum: 2013. október 28. - 18:29:07 »
krisk es Gentleman fele rendorseg jo lett vokna, HA az illegalisoknak is meg lett okna mindenféle tamogatas, vagy hogy mondjam. A rendorseget a nem letezo \"allam\" penzelte, igy meglehetett mindenuk amire szukseg volt. Bandasoknak ki lehetett volna talalni valami nem letezo maganszemelyt aki penzeli oket, mint sok helyen irl is van igy.

325
Archívum / Mystic Gaming - RolePlay [GF]
« Dátum: 2013. október 28. - 09:24:57 »
Hát sikerült srácok. ;) Sok sikert a továbbiakban is!
 

A mai napon rádöbbentem, hogy a magyar RP talán még sem menthetetlen. Ez a szerver, vagyis inkább a közösség a kulcs.
 
[/quote]
Ebben teljesen egyetértek veled, én is találkoztam rengeteg új emberrel, akik nagyon jól szituáltak szerepjáték terén. De persze nem kell elfelejteni a régi \'közösséget\' sem, rengeteg jó szituáció keletkezett már így. :)
Egyszóval (vagy kettõ?) hajrá-hajrá! :D

326
Képek / Videók / Fotósok, hobbifotósok
« Dátum: 2013. október 20. - 11:42:35 »
Valaki leírná hogy kb mi-mire jó? ISO érték, záridõ, stbstb :D

327
*PMBE akartam*
delete plz

328
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Core RPG - ELADÓ
« Dátum: 2013. október 20. - 00:23:28 »

Nem tudom mit akartok SA-MP al még. Magyarországon a SA MP meghalt avagy az RP, de ti tudjátok.
Sok sikert az eladáshoz.  ;)
 
[/quote]
Ez nem az a kibeszélõ téma. Menj a társalgóba ha ilyen érdekel, ez perpill egy hírdetés.

329
Adás-Vétel / Core RPG - ELADÓ
« Dátum: 2013. október 18. - 19:05:28 »
Ment a PM mindkettõtöknek.

330
Adás-Vétel / Core RPG - ELADÓ
« Dátum: 2013. október 18. - 18:04:48 »
Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy átadnám a szervert valakinek, szõröstül vagy akár bõröstül is (2 fajta mód, Jex és én félék + adok extrákat is bõven).
Nekem nincs sok idõm mostanság számítógépezni sem, tehát felejtõs hogy én majd valamikor vigyem tovább esetleg. Viszont egy ilyen nagy projectet kár lenne a kukába dobni.
Árat PM-ben mellékelek!
Itt a kisebbik leírás, aki nem tudná mirõl van szó. Az új üzletrendszerben a 3 anyag helyett 14 van, 3 termelõegység helyett 6 fajta, 3 átalakító helyett 11, szolgátatóból pedig 13 db.
Lehetséges szállítási típusok: 5 db.
Itt egy kis preview:
 
new
Anyagok[][tms] =
{
    \"Víz\",       // 0
    \"Fa\",       // 1
    \"Vasérc\",   // 2
    \"Kõ\",      // 3
    \"Kõolaj\",    // 4
    \"Gabona\",    // 5
    \"Haszonállat\",    //6
    \"Gyümölcs\",      //7
    \"Zöldség\",      //8
    \"Gyapot\",      //9
    \"Cukorrépa\",   //10
    \"Mûanyag\",      //11
    \"Földgáz\",      //12
    \"Benzin\"         //13
},
TypeTypes[][tms] =
{
    //   Termelõk
    \"Termelõ - Kút\",       //  Víz 0
    \"Termelõ - Erdõ\",     //  Fa 1
    \"Termelõ - Bánya\",    //  Vas, kõfejtés 2
    \"Termelõ - Olajkút\",  //  Kõolaj 3
    \"Termelõ - Farm\",     //  Gabona, Haszonállatok, Gyümölcs, Zöldség, Gyapot, Cukorrépa 4
    \"Termelõ - Vegyüzem\", //  Mûanyag 5
//   Átalakítók
    \"Átalakító - Papírgyár\",//6
    \"Átalakító - Bútorgyár\",
    \"Átalakító - Autógyár\",//8
    \"Átalakító - Sütöde\",//9
    \"Átalakító - Olajfinomító\",
    \"Átalakító - Szeszfõzde\",
    \"Átalakító - Vágóhíd\",
    \"Átalakító - Textilüzem\",
    \"Átalakító - Üdítõgyár\",//14
    \"Átalakító - Cukorgyár\",
    \"Átalakító - Elektronikai üzem\",//16
    //   Szolgáltatók
    \"Szolgáltató - Benzinkút\",//17
    \"Szolgáltató - Ruhaüzlet\",
    \"Szolgáltató - Pékség\", //19
    \"Szolgáltató - Húsbolt\",
    \"Szolgáltató - Piac\",
    \"Szolgáltató - Papírbolt\",
    \"Szolgáltató - Autókereskedés\",
    \"Szolgáltató - Kikötõ\",//24
    \"Szolgáltató - Repülõtér\",
    \"Szolgáltató - Étterem\",
    \"Szolgáltató - Italbolt\",
    \"Szolgáltató - Kocsma\",
    \"Szolgáltató - IT Bolt\"//29
},
SzallitasiTypes[][tms] =
{
\"Légiúti\",          //  0
\"Közúti kisteher\",  //  1
\"Közúti nagyteher\", //  2
\"Vasúti fixvonalas\",//  3
\"Belvízi\"           //  4
},
Egysegek[][tms] =
{
    \"Liter\",   //  0
    \"Tonna\",    //  1
    \"Darab\",    //  2
    \"Köbméter\",   //  3
    \"Hektár\"  //  4
},
Minosegek[][tms] =
{
    \"{FF0000}Rossz\",    //  0
    \"{ff5e00}Normál\",
    \"{33AA33}Jó\",
    \"{33AA33}Kiváló\"
}
;

 
Egy boltnak ennyi mindenje \"lehet\"
 
enum uzletenum
{
ID,
TypeID,              //  üzlet típusa
AnyagTypeID,         //  üzlet (feldolgozási) anyag típusa
SzallitasiTypeID,    //  Milyen úton szállíthat dolgokat (lehet több is idõvel
Raktar,             //  Rendelkezik-e az adott üzlet raktárral
RaktarKapacitas,   //  Tárolókapacitás
RaktarEgyseg,       //   Mennyi van benne
VirtualWorkers,    //  Virtuális munkások száma
RealWorkers,       //  Hány játékos dolgozik a cégnek
Tulajdonos[34],    //  Tulajdonos neve
Neve[64],           //  Cég neve
Kassza,             //  Cég vagyona
EgysegTypeID,       //  Üzlet tárolási egysége
Fejlesztesek,       //  Mit fejlesztettek eddig 0 - semmit
SzabadMunkahelyek,  //  Az üzlet tud munkahelyet teremteni játékosoknak, illetve INK-eknek
Oraber,             //  Munkások órabére, dollárban megadva
QualityID,          //  Feldolgozás minõsége
Telephely[64],      //  Telephely neve { 3DTextbenm is írja }
Iroda[64],          //  Iroda neve { 3DTextben is írja }
RaktarString[64],
EgyebAnyagok[128],
r_Viz,
r_Fa,
r_Vaserc,
r_Ko,
r_Koolaj,
r_Gabona,
r_Haszonallat,
r_Gyumolcs,
r_Zoldseg,
r_Gyapot,
r_Cukorrepa,
r_Muanyag,
r_Foldgaz,
r_Benzin,
//EDDIG TÖLTI BE
 
Kinek, Mit, Ar, Megjegyzes[256],
//Float:TelephelyPos[3],
//Float:IrodaPos[3],
QualityName[32],    //  Minõség neve
EgysegTypeName[32], //  Tárolási egység neve
Bevetel,            //  Üzlet bevétele
TypeName[32],       //  Üzlettípus neve
AnyagTypeName[64],  //  Anyag neve
SzallitasiTypeName[32],//Szállítási mód neve
BOLT_SAMPLEID,
BOLT_VW,
BOLT_OUTPOS[128],
BOLT_DYNAMIC,
BOLT_PICKUP,
}

 
Viszont a kód részérõl ennyit :D
Részletes dokumentáció majdnem mindenhez van.
Képeket meg majd rakok ki.






\"05b6569vxjumvcixmlu7.png\"
 

since 2010
 


A szerverünk,és a csapat története valamikor 2009 végétõl kezdõdik,és egy-két sráccal szerettünk volna valami nagyot alkotni. Ezért megindult a kõ kemény munka (P3ti, Pyenix, Zharko). Késõbb csatlakoztak hozzánk még páran akik segítették a szerver elõre haladását (név szerint:RayHassi, James_Raynor). A játékmód írása megkezdõdött. A legelsõ mód (P3ti Everyday RPG-s módjából kiindulva)rengetegszer át lett írva,de eljutottunk az ötödik generációs módhoz.Rengeteg fejlesztõ/segéd/mapper megfordult nálunk. Nélkülük nem tartanánk itt, ahol most járunk. Ezért külön köszönetet mondunk nekik! (lentebb felsorolt nevek). Maga a csapat sok mindenen keresztül ment,rengetegszer éreztük hogy ez nem fog menni... Ám itt a lehetõség! Egy új alkalom hogy újra megmutassuk,hogy igen is tudunk nagyot alkotni a Magyar SAMP Közösségnek!
 



Státusz
\"067.png\" Szerver: Online
\"115.png\" IP:-
\"lock.png\" Szerver Zárva - Csak Tesztelés céljából fut
Weboldal: http://core.mgaming.hu
 

Facebook: http://www.facebook.com/CoreRPG


Gyakori Kérdések:
[1.] Hol játszódik?


Válasz: A szerver az alapkoncepció alapján San Fierro , és Bayside városaiban játszódik. Ezen akármikor lehet változtatni, ha nem tetszik.
[2.] Már megint egy sz*r RP mód lesz GF móddal?


Válasz: Nem.  Ez egy 0-ról írt RP/Stratégia/Tycoon mód lesz, és nem valami halvány lila fing, elég komoly szervert akarunk, és én az RP színvonalat vissza akarom szerezni a csapatommal. Szigorú szabályaink lesznek és nem kick lesz, hanem bekerülsz egy zónába, ahol automatikus RP kérdéseket  kapsz(Pl:. mit teszel ha...) és egy admin ha épp rá ér akkor RP-ztek is, hogy bele jöjj. Persze ha erõszakos vagy, meg lesznek a maga büntetései (AJ,Warn,Kick,Ban).
[3.] Mit takar az hogy stratégia?  // Nagyban gondolkozunk hogy ilyen formában bennt maradjon-e.


Itt már a \"nagyobb\" emberkéknek kell azon filózni, hogy tartsák fennt a város \"életét\". És az mi hogy: tartsák fennt a város \"életét\"? Vannak külöbbözõ üzletek, 3 típussal, és három anyaggal.
    [.Típusok.]:
    - Termelõ
    - Átalakító
    - Szolgáltató
    [.És három anyag.]:
    - Fa
    - Kõolaj
    - Vasérc
Mindegyiknek hatalmas szerepe van a játék során.
Leírok pár folyamatábrát példának:
    - A bányából kitermelik a vasércet -> Az átalakító átdolgozza autóalkatrésszé/fegyveralkatrésszé -> A szolgáltató meg elkészíti a komplett autót / fegyvert.
Minden autógyárnak meg kell vennie a gyártani kívánt autó terveit, az úgynevezett licenszét. csak akkor rakhatja gyártósorra, ha megvette ezt. illetve le is veheti onnan.
Nézzünk az olajra is példát:
    - Termelõ kifúrja -> Átalakító átalakítja üzemanyaggá -> A szolgáltató benzinkútként mûködik.
Ha a benzinkútban kifogynak a tartályok (vannak különbözõ oktánszámú benzinek (100 és 100+)) és ha kifogy kell vennie az átalakítótól. Ha nála sincs, akkor már csak a termelõn múlik hogy dob-e a piacra több benzint, vagy õ is csõdbe ment.
Ebbõl gondolom érezhetõ, hogy ha nincs munkás aki kitermeli például az olajat, akkor benzin sem lesz. Gondolom érhetõ mi a stratégia rész.
[4.] Mi a Tycoon része?


Saját magad építhetsz üzleteket, vagy vehetsz üzlethelyiségeket (amiket a megadott kategóriákban tudsz forgalomba indítani pl: Autósbolt, Húsbolt, Cukrászda, stb., és Te szabod meg hogy milyen árut adsz el, s menyiért. De ha már nagyban gondolkodsz, akkor valójában építhetsz hastalmas épületeket, s azokat berendezheted azokat irodaként, vagy akár egy plázaként.
Szóval a 0.3d újítást vezessük be, ahol ki lehet venni objecteket és most éppen az épületekre célzok. Amelyik épület alatt van út és nem esel ki a világból, az le lesz törölve, és a bizniszedhez való \"épület objectet\" fogják felépíteni az \"építõ\" munkások (szabad munka). Persze a fõnök pénzel. Az épületet akár 2-3 óráig is lehet, hogy építeni fogtok (függ a mérettõl és a nagyságtól na meg, hogy mennyi emberke dolgozik rajta), az épület a \"földbõl\" felfele fog menni amolyan kitörés félé képen, szóval egyre magasabban lesz az épület.
[5.] A részletesség


A részletesség fontos dolog. Mi a többi szerverhez ellentétben ügyelünk az RP szituációk kialakulására, szóval például egy mentésnél elõbb rá kérdezünk, hogy mi történt, ha nem tud válaszolni (szegény már nagyon haldoklik), akkor be kell vinni a kórházba és 1 perces vizsgálással ki derítitek a baját. Ha meg van! Akkor a bajhoz méltó dolgokat végeztek el, például ha eltört a lába kap gipszet, ha kézen lõtték, kiveszitek a golyót...
[6.] UCP


A szerver lelke. innen tudod írányítani a karakteredet, szervezeteket, üzleteket. Elég sok dolgot. Az UCP-nek két része lesz. IC - OOC


IC részleg:
\"Böngészõ\":
Webshop - Innen tudsz rendelni a karakterednek 1-2 dolgot, amit másnap a postás hoz ki.
Ingatlanok - Eladó ingatlanok listázása képekkel, leírással, és hogy jutsz oda (map)
Jármûvek - Használt autók leírása, listázása képpel, leírással, és hogy jutsz el a kereskedésekbe(map).
Saját weblap - Csinálhatsz saját weblapot a szervezetednek, üzletednek, amit a böngészõdön belül egy virtuális böngészõben nyithatnak meg a játékosok. Ez egy egyszerû kis saját programnyelvet takar, leírással. (ismétlem, ez egy virtuális böngészõ és weblap)


OOC részleg:
Beállítások, Statisztikák, Fórum, stb.
Ötleteiteket, javaslataitokat várjuk az UCP módosítására, korlát nincs. Magyarul, amit nem sajnálsz a képzeletedtõl, megpróbáljuk összehozni. :)
[7.] Mik a változások, ebben a v5-ös verzióban?


A tycoon/stratégia részébõl kicsit visszaveszünk (de tényleg csak kis mértékben), és az interakciókra jobban koncentrálunk. Ennyi legyen elég ;)


A többi dolgot nem sütjük el, mindent a maga idejében! Megjelenési dátum? Idõben kipostoljuk azt is :)



\"width=500
http://core.comyr.com/corerpg_forumheader_small.png[/img]
 
Jelenlegi CoreRPG fejlesztõ csapata
P3ti
   - founder, owner, ClientHelper main developer, gamemode developer [Level 5]
Zharko
   - founder, owner, gamemode main developer [Level 5]
Kick
   - owner, planner [Level 5]
Pampa
   - chief administrator [Level 4]
Indi
   - administrator, RP responsible [Level 3]
Zsoma
   - Web developer[Level 3]
JBauer
   - administrator, gamemode developer [Level 3]
WolverinZ
   - administrator [Level 3]
Krook
   - administrator, webmaster [Level 2]
Lowasz
   - administrator, do-all [Level 2]
Meni
   - moderator, designer [Level 1]
KisHP
   - tester [Level 0]
Utoljára módosítva: 2013.04.07. 13:43


Akiknek köszönetet mondunk eddigi munkájukért:
 

  • RayHassi - Szkriptek, mapok, nélküle nem létezne Core RP, tesztek


  • Jex - Ex-fejlesztõ, neki nagyon sokat köszönhetünk. (Üzlet rendszer, stb)


  • James_Raynor - Alapító


  • Pyenix - Egykori webmesterünk, designerünk. Nélküle sem létezne Core.


  • Gentleman - Ex-fejlesztõ, az alapkoncepciójú mód megírása


  • StraY\' - Ex-fejlesztõ


  • Ystee(Spookie) - Ex-fejelsztõ


  • P3ti - Alapító, Ex-fejlesztõ


  • Carlo_Jeans - tesztelések, egykori admin


  • Fab. - Tesztelések


  • BBEHosting.hu - Támogatás


  • ChuckNorris - Leírás visszaszerzése, kezdetleges UCP


  • Glen_McMillan - Régebbi mapolás


  • Spii - Régebbi mapolás


  • Adyzon - Tesztelés, mapok


  • Zack - Tesztelés


  • Spike_Vince - Tesztelés


  • Zsolt_Black - Tesztelés, AFK Rendszer


  • caRlos - Logó


  • Sheet - MySQL probléma megoldása


  • Divkn - C++ Tippek


  • Darkteacher - Ex-Segéd


  • RolePlay - Ex külsõ RP Figyelõ


  • Fl0rian - Ex fejlesztõ




Módok archívuma:
-Core RP v1 : Jex,  StraY\', Zharko
-Core RP v2 : Gentleman
-Core RP v0 : P3ti-féle (Everyday RPG alapja a Core RP leges legelsõ módja volt, errõl majd P3ti leírja a történetet)
-Core RP v4 : P3ti remake
-Core RP v5 : P3ti, Zharko remake [jelenlegi]


Szerverünket a MysticGaming.hu, és a Q&R Productions támogatja.
MysticGaming.hu
\"mystikus.png\"
Q&R Productions
\"QE9GXEtvAwMAU1scGAVQ\"


Szerkesztés alatt...


Changelog: nyomon követheted a szerver fejlõdését, frissítéseit
 ______     2010-2013     ____  ____  ______
  / ____/___  ________     / __ \\/ __ \\/ ____/
 / /   / __ \\/ ___/ _ \\   / /_/ / /_/ / / __
/ /___/ /_/ / /  /  __/  / _, _/ ____/ /_/ /
\\____/\\____/_/   \\___/  /_/ |_/_/    \\____/
     Hivatalos dokumentáció
-------------------------------------------
@ 0.1 - [2010 - 2011] Ez egy halott verzió.
  Készítõk: Jex, HP, StaR.
      # Fontosabb featurek:
      - üzletrendszer v1
      - mostani hotkeyrendszer alapja
@ 0.2 - [2011 - ?2012?] Szintén befuccsolt próbálkozás.
  Ebben az idõszakban Gentleman fejlesztett.
  A mostani mód alapja ez, de szinte minden
  funkció ki lett szedve, mert pl. ez még
  SF-ben és Baysideban játszódik és elavult
  vagy hibás scriptekkel van tele.
@ 0.3 - [2012]
  # Változások:
     - Teljes átállás mysql-re.
     - Átköltözés Los Santosba.
     - Nagyon sok régi feature kiszedése.
     - Mód szétszedése modulokra, mint a 0.1-es módban.
   # Csapat:
   - P3ti felvéve, mint fejlesztõ.
   - TayLor kirúgva.      
      - HP, Rayhussi kilép.
@ 0.4 - [2012 õsz - 2012. 12. 31. 3:54]
      Ez a mód az elõzõ fejlesztési leállás elõtti.
      Nem sok az új funkció, de itt majdnem megszûnt
      a szerver és nagyon változott a csapat.
      # Jelenlegi team:
      Tulajdonosok: P3ti, Kick
      Új fõadmin: WolverinZ
      Új moderátor: Jippy
      # Új minor funkciók:
      - interior, item sys
      - interior sys
      - jármû neon eljárás
      - autórádió sys
      - infobox
      - [ismerkedés]bemutatkozás/kézfogás sys
      - injury (alap)
      - HP félle adminrendszer kiszedése (0.5ben újraírás!)
      - login újraírás
      - index (by Rayhussi)
      - városháza map by P3ti
      - pd map by Adam Vercett (Everyday RPGbõl kiszedve)
      - motor rendszer (by Gentleman) továbbfejlesztve (by P3ti)
@ 0.5 - [2012. 12. 31. 3:54 - ...] Fejlesztés újrakezdése
   # Tervezett funkciók:
      - új függvények az itemrendszer jobb kihasználásához.
      - új item típusok, funkciók
      - mysql alapú frakciórendszer
      - adminrendszer elkészítése
      - új mapok készítése
      - injury, \"animbaesés\" rendszer befejezése
      - interior rendszer továbbfejlesztése
      - legfontosabb épületek beírása mysql-be
      - bankrendszer elkészítése
      - üzletrendszer v2 alpha verziójának elkészítése
      - jármûrendszer befejezése
__     2010-2013     ____  ____  ______
  / ____/___  ________     / __ \\/ __ \\/ ____/
 / /   / __ \\/ ___/ _ \\   / /_/ / /_/ / / __
/ /___/ /_/ / /  /  __/  / _, _/ ____/ /_/ /
\\____/\\____/_/   \\___/  /_/ |_/_/    \\____/
      Changelog (v0.5)
_______________________________________________
2013. január 2. 1:33
- új épületek berakva MySQL-be.
- spawnkor a legutóbbi kilépésed helyére kerülsz.
- fade rendszer hozzáadva (effekt interior be/kilépéskor)
- LSPD interior mapolás berakva
- pár mapicon lerakása
2013. január 3. 3:44
- interaktív gomb átváltása gugolásról© Y-ra! (I hope Kick will be happy! :DD)
- login ablak megjelenésénél chat törlés.
- elsõ spawnkor üdvözlõ üzenet, gametext
- fegyverskillek beállítása (nincs dupla uzi/tec9, fegyvert a vállon fogja)
- animrendszer fejlesztés: fejlövés, láblövés után totyog, érzékeli hova lõnek)
- \'/run\' animáció kivéve visszaélések elkerülése végett.
2013. január 4. 1:01
- alap gate rendszer bekerül (sql táblák, betöltés, object lerakás, nyitás/zárás)
- kapukezelõ gomb beépítése: N, antiflood rendszer az Y és N betûkre (1,5mp)
- épületbe belépés/kilépés, kapu nyitás/zárás logolása
- restart után visszaírja a neved felhasználónévre
2013. január 4. 14:38
- 2 új admin parancs: /setvw, /setint
2013. január 5. 2:54
- pénz rendszer beépítése az item rendszerbe (átadás, eldobás)
- mentés függvény magyarosítása
- a motor rendszer kicsit felújítva (gametext)
2013. január 6. 22:38
- jármû lámpa rendszer (N betû a kocsiban)
- sql táblák létrehozása a frakció rendszerhez
- IRL idõ és idõjárás beépítése
- megszabadulás a Dini-tõl. =) sql 4eva
- /stats parancs
- Weboldal textdraw frissítése core.comyr.com-ra!
2013. január 7. 18:35
- 1es weather kiszedve mert az indexobjectet nem mutatja.
- központi bank map berakva
- benzinkút map berakva
2013. február.
- inventory rendszerbe bekerült a pénzkezelés
- jármû rendszer: betöltés, mentés
- jármû rendszer: /lock, lámpa és index fényvillanással
- Core RPG UCP 0.1 alpha: belépés, regisztráció, alapadatok kiírása, módosítása
- /adminhelp
- új adminparancsok
- injury system újraírása ~ 70%
- bemutatkozás rendszer bugmentesítve
- frakció rendszer 0.1 alpha
- logrendszer fejlesztése
- jármû rendszerbe paintjob, tuning elemek, neon beépítése
- kulcsrendszer az inventoryba
- földre eldobás
- parancs az inventory megjelenítésére: /i vagy /inventory
2013. április.
- /vhspawn
- /goto , /gethere


Bannerek:
Pyenix:
\"05b6569vxjumvcixmlu7.png\"
\"width=500http://core.comyr.com/corerpg_forumheader_small.png[/img]


caRlos:
\"47r1pprghu5bv67x28kg.png\"
\"99xwnmickinvz6c1j1up.png\"


Szerver támogatása:
Ez teljes mértékben legális!

A szervert lehet támogatni X összeggel, PayPalon!


A befolyt összeget teljes mértékben a szerver üzemeltetésére fordítjuk. (Tárhely, domain, stb)


A támogatás opció hamarosan elkészül.

 

Köszönjük hogy elolvastad,és nyomon követted ezt rövid tájékoztató jellegû topicot!

legközelebb újabb információkkal szolgálunk,bõvebb leírással,és rengeteg sok újdonsággal!


Addig is Core mindörökké! :)

 

Leírást írta: Pyenix, Zharko

Átdolgozta: Lowasz, Zharko

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 124
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal