Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1Mark6

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 29
31
Szkript kérések / Leaderboard rendszer(Dini)
« Dátum: 2017. március 13. - 12:50:19 »
Végigmész az összes adaton, meghatározod a max értéket, azaz a legnagyobbat, majd annak az Indexét teszed be az első sorba, majd így mész végig, csak ne felejtsd el kivonni a sorszámot a soroknál. [i-1] etc.

32
Szkript kérések / Fegyver rátartás az actorra
« Dátum: 2017. március 04. - 10:23:02 »

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new actorid = GetPlayerTargetActor(playerid);
 
    new string[32];
    format(string, sizeof(string), \"You are aiming at actor id %d\", actorid);
    SendClientMessage(playerid, -1, string);
    return 1;
}

 
 

33
Segítségkérés / GetPlayerTargetActor nem működik
« Dátum: 2017. március 04. - 10:20:15 »
Vagy rosszul használod a kódban, ( ezen az 1 soron kívül ), vagy frissítsd az a_samp-et nekem ez oldotta meg annó a problémát.

34
Szkript kérések / Real Time
« Dátum: 2017. március 03. - 13:30:56 »
A határokat feszegetve, de sikerült megcsinálni, ezt a lehetetlennek tűnő feladatot ! Egyébként körülbelül annyi, idő volt megcsinálni, mint neked megírni ezt a témát. De tessék.
 

#include <a_samp>
#define RefreshTime 1 // MP-ben megadva !
#define forpub%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)
new Text:Textdraw_Time;
new Timer_Time;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\nFilterscript: Real Time - script loaded ! Editor: 1Mark6\\n\");

Textdraw_Time = TextDrawCreate(608.000000, 23.000000, \"23:59:59\");
TextDrawAlignment(Textdraw_Time, 3);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw_Time, 255);
TextDrawFont(Textdraw_Time, 2);
TextDrawLetterSize(Textdraw_Time, 0.319999, 2.099999);
TextDrawColor(Textdraw_Time, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw_Time, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw_Time, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw_Time, 0);

Timer_Time = SetTimer(\"Timer_RefreshTime\",RefreshTime*1000,true);

for(new i = 0; i < GetPlayerPoolSize(); i++)
   TextDrawShowForPlayer(i,Textdraw_Time);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawDestroy(Textdraw_Time);
KillTimer(Timer_Time);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{   
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw_Time);
return 1;
}
forpub Timer_RefreshTime()
{
TextDrawSetString(Textdraw_Time,GetFormatedTime());
return 1;
}
stock GetFormatedTime()
{
new time[3],temp[4],time_string[9];
gettime(time[0],time[1],time[2]);

if(time[0] < 10) format(temp,sizeof(temp),\"0%d:\",time[0]);
else format(temp,sizeof(temp),\"%d:\",time[0]);
strcat(time_string,temp);

if(time[1] < 10) format(temp,sizeof(temp),\"0%d:\",time[1]);
else format(temp,sizeof(temp),\"%d:\",time[1]);
strcat(time_string,temp);

if(time[2] < 10) format(temp,sizeof(temp),\"0%d\",time[2]);
else format(temp,sizeof(temp),\"%d\",time[2]);
strcat(time_string,temp);

return time_string;
}

 
A formázott idő lekérdezést, meglehet ciklussal is csinálni, de én így jobban szeretem :D

35
Segítségkérés / Jármű hátsóterében mozgás, POSSIBLE?
« Dátum: 2017. március 01. - 08:07:04 »
Megoldva ! Csak nemtudom, hogykell lezárni :(

36
Segítségkérés / Jármű hátsóterében mozgás, POSSIBLE?
« Dátum: 2017. február 27. - 20:06:36 »
Kicsit bővebben ? :D Melyik jármű modell pontosan, illetve, hogyan tudok belejutni, mivel ugrálgatással nem nagyon sikerült.

37
Segítségkérés / Jármű hátsóterében mozgás, POSSIBLE?
« Dátum: 2017. február 27. - 18:50:57 »
Sziasztok!
 
 
 
Egy ideje gyűjtögetem, az ötleteket, és most azon akadtam meg, hogy ugyebár vannak a transporter járművek, bincos stb. Ebből azthiszem 3 fajta van. És az érdekelne, hogyha ezeknek felnyitjuk a csomagtér ajtaját, akkor ott lehet-e mozogni, vagy ez nem lehetséges sampban. Az ötlet a Singleplayer küldetésből jött amikor ryderrel a katonságot mentek kirabolni, és menekültök akkor CJ ott tartózkodik a csomagtérben. Ez  használható lenne, mondjuk egy gyári munkás melóhoz, ahol a dobozokat felkell pakolni egy ilyen bincos kocsiba, de az úgy eléggé gyér, ha nemtudsz belemenni/mozogni benne.
 
 
 
Remélem érthető voltam :D Köszi a válaszokat !

38
Segítségkérés / Mért nem inditja el azt a?
« Dátum: 2017. február 26. - 14:27:37 »
Nem találja / nincs beírva a server cfg-be a játékmód.
 
Ennyi információvala mást nemtudunk mondani.

39
Segítségkérés / Login/register system design???
« Dátum: 2017. február 26. - 11:41:04 »
Köszönöm a válaszod !
 
Igazából, csak annyit szeretnék megtudni, hogy a Community-nek, melyik tetszik igazából, a Textdrawos panelekhez van egy tucat ötletem, de ha például nem szeretik azt, mert nekik a letisztultabb dialogos rendszer jobban tetszik, akkor tudom mihez viszonítani azokat a bizonyos \"elvárásokat\". Viszont abban is igazad van, hogy a dialogos rendszer megadja azt az igazi alap sa:mp-os érzést, míg a textdraw hype az inkább MTA felé kacsingat.
 
 
 
Mindenesetre, értékelem a válaszod, sokat segít, az ha mások véleményét is, feltudom használni a döntéshozásban !

40
Segítségkérés / Login/register system design???
« Dátum: 2017. február 26. - 10:31:50 »
Sziasztok !
 
Már jó pár Login/register rendszert készítettem, a nagyrésze Textdrawos volt, de akadt néhány Dialogos is.
 
Azonban, most akadt egy kis szabadidőm, így szeretnék egy mód alapjait lefektetni, majd idővel haladni tovább. Azonban az első \"mérföldkő\", ahol elakadtam az a \"design\" elem.
 
Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek, melyik tetszetősebb, illetve, megéri-e pl. a Textdrawosba fektetni \"annyi\" időt, míg annyi idő alatt megcsinálnék 3-4 Dialogos rendszert is.
 
 
 
Szóval Textdraw vagy Dialogos - login/register system jobb szerintetek? Melyik nézz ki jobban, melyik szimplább, és,hogy megéri-e csak azért mert máshogy nézz ki, időt fektetni bele.Mindkettő ugyanazt a funkciót látja el.
 
 
 
UI.: Tudom, ez nem a sémáknak megfelelő téma, hiszen, az objektivitása eltér, a kikötésektől, de érdekelne mások véleménye, illetve a Nagy mester szkripterek csak többet tudnak erről mesélni, mint, hogy én \"összecsapom\".

41
Segítségkérés / Változók, hozzáadás, elvonás
« Dátum: 2017. február 19. - 12:39:00 »
MTA-ban nemtudom pontosan, hogyan nézz ki maga a kód. De logikailag úgy tudod, ezt megcsinálni, hogy raksz bele egy feltétel vizsgálatot.
 
Csinálsz egy változót pl.\"bool:megnyomta\". és ha a \"megnyomta\" változó értéke hamis, akkor hozzáadja a valamihez azt az 1-et. Majd a \"megnyomta\" változót átrakod igazra. Így ha mégegyszer megnyomja akkor, már igaz lesz a \"megnyomta\" így az \"else\" ágra ugrik, ha pedig nincsen, akkor nemfut tovább.
 
 

42
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2017. február 18. - 22:12:10 »
Az teljesen mindegy, hogy switch, vagy feltétel vizsgálattal állapítja meg, a listitem ID-jét. Illetve, igen valószinüleg az alfeltételekkel is lehet baj. De ha a meghíváskor nem a 9999-es ID szerepel  a dialogban, akkor felesleges, mivel nem tud erre az ID-re hivatkozni, a dialogResponse-nél.

43
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2017. február 18. - 09:24:06 »
Valószinűleg ez a dialog ID már felvan használva valahol, esetleg filterszkriptben, vagy csak magánál a parancsnál elírtad az ID-t. Az esetek többségében ez okozza a problémát.

44
Segítségkérés / Kiolvasás .ini fájlokból
« Dátum: 2017. február 15. - 18:59:00 »
Ha végigfutsz az összes játékos.ini fájlján, és a frakció ID-ből kinézed, hogy egyenlő-e az LSPD-vel, akkor a nevét hozzáadja egy stringhez, amit majd kíír. Ez lenne az alap konceptció. Ezt egy ciklussal megtudnád csinálni, de gondolom a játékosok fájljait, a nevére mentetted, nem ID-re szóval így ez az ötlet elbukott.
 

Mark_Toth.ini // Ez van neked
// De ha ilyen lenne pl.
1.ini
2.ini
// Ami a játékos IDjére utalna akkor a ciklus nyilvánvaló
// Ezt csak azért raktam be, hogy értsd is amit magyarázok :D

 
 
 
Ha a fenti állításom igaz, akkor sajnos csak úgy tudod, megcsinálni, hogy, egy külön .ini fájlba lemented az LSPD tagokat, és amikor a lekérdezés lefut, akkor kiolvasod.
 
 
 
Annyira nem bonyolult, csak végig kell gondolni rendesen. Azonban, (#SablonAlert) SQL-el jobban lehet boldogulni. Először én is azthittem, hogy Dini jó lesz mert itt csak fájlokból olvasok ki meg irogatok és jó lesz. Nyílván azt választja az ember amiben már rutinosabb, de amikor én is elkezdtem tanulni az SQL-t rájöttem, hogy számos olyan lehetőség nyílt meg elöttem amiről eddig nem is álmodtam. Úgyhogy, a régi sablonos szöveg szerint, Mysql >dini. Gondold át, és te sem fogsz csalódni.

45
Segítségkérés / Közeli jármű
« Dátum: 2017. február 15. - 17:36:54 »
Egy ciklussal végigmész az összes kocsin, majd a ciklusmagban, lekérdezed az adott kvótában lévő kocsi koordinátáját. ( GetVehiclePos), és ha a játékos ennek a koordinátának az \"x\" rangen belül van,(IsPlayerInRangeOfPoint) akkor visszatér a kocsinak az ID-jével. Hapedig nem, akkor nyílvánvalóan nem az a legközelebbi kocsi..

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal