Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1Mark6

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 29
16
Segítségkérés / Valós idő szerinti napszakok
« Dátum: 2017. Március 26. - 10:43:40 »
http://pastebin.com/6gJCA8qs
 
Percenként lekérdezi, az órát, és ha az nem egyezik meg az előzőleg lementett idővel, akkor frissíti.

17
Segítségkérés / Valós idő szerinti napszakok
« Dátum: 2017. Március 25. - 08:53:46 »
Egy Timer lekérdezi a pontos időt, és ha az az idő nem egyezik meg az előzőleg lementettel, lehát eltelt egy óra, akkor növeled annak a változó értékét, az időhöz viszonyítva illetve, a  SetTime-val beállítod a játékban is.

18
Elég érdekes dolgok mennek itt.
 
Én például sosem nyúltam editeléshez, mivel nekem nem tetszik az ha más munkáját mutogatom, inkább addig forgattam magam, vagy addig lógtam valakin amíg rá nem jöttem, hogy hogy kell :)
 
Lucio részben tanított szkriptelni, kisebb nagyobb sikerekkel. De amiket whadez úr mutat azokról nem sűrűn hallottam, és tőle napok alatt annyit lehet tanulni mint máshol 2-3 év alatt. De ne válaszd őt, mert még olyat ír ami müködik XD
 
 
 
Egyébként keresd meg Hiroshi-t, ő nagyon jól megtudja neked csinálni a módot, ha még foglalkozik vele :)
 
Sok sikert a khm, szerverhez. Ha kell valami help, itt fórumon úgyis találsz :)

19
Szkript kérések / Regisztrációs Rendszer
« Dátum: 2017. Március 21. - 15:21:09 »
Attól, hogy a textet átírod attól mi lesz másabb? Úgyanúgy nemfogod tudni mi mit csinál, és még mindig nem értem minek ez neked? Mit tudsz kezdeni egy 2 dialogos regisztrációval, ha nem tudsz szkriptelni?

20
Szkript kérések / Regisztrációs Rendszer
« Dátum: 2017. Március 20. - 21:26:04 »
Hm... Ha nem értesz hozzá akkor, hogyan szeretnéd felhasználni bővíteni?

21
Szkript kérések / Regisztrációs Rendszer
« Dátum: 2017. Március 20. - 21:19:01 »
A fórum tele van vele, illetve google-n is találsz milliót.
 
Írhatnál sajátot is, az egyedibb lenne, vagyis legalább foglalkozol vele.
 
Egyéb információkat is megkellene adnod, például a MySQL, vagy etc.

22
Segítségkérés / Y_INI RP Teszt érték mentése
« Dátum: 2017. Március 20. - 18:02:15 »
Én az első \"játékmód\"-om dinibe írtam, tanulásra tökéletes, megtanulhatod a rendszereket felépítését, aztán áttérni MySQL-re már csak egy \"csettintés\", itt a rendszerek jelentik a lényeget. Habár az sem árt, ha nem esik össze a mód :) Azt javaslom kezd el megtanulni a MySQL-t. Roppant egyszerű, ha érdekel 2-3 nap alatt megtanulod, persze jó tanár(ok) kellenek hozzá.

23
Segítségkérés / Y_INI RP Teszt érték mentése
« Dátum: 2017. Március 19. - 21:45:05 »
az extra-t elírtam, azt javitsd ki, és úgy jó lessz. Egyébként így a Y_INI sokkal bonyolúltabb mint a MySQL, legalább is én úgy gondolom :)

24
Segítségkérés / Y_INI RP Teszt érték mentése
« Dátum: 2017. Március 19. - 17:25:24 »
Ezt még utána kell rakni, hogy a tag-eket figyelembe vegye.
 

.extre = playerid, .bPassTag = true

 
Illetve a callbacknél is kell egy (tag[],playerid,...)

25
Segítségkérés / Malibu RPG segitség
« Dátum: 2017. Március 19. - 15:06:57 »
Nyílván a mentéssel van a baj, mondjuk, ezt kitudtad volna következtetni. Nézz rá, vagy ha nem értesz hozzá, adj egy forrást, aztán úgy mindenki többet tud segíteni, minthogy találgassanak.

26
Segítségkérés / CreateDynamicObject warning
« Dátum: 2017. Március 19. - 14:30:32 »

public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
// Script, nagy S!

 
 

27
Segítségkérés / Y_INI RP Teszt érték mentése
« Dátum: 2017. Március 19. - 13:54:28 »
Van valami ilyesmi kódod :
 

INI_ParseFile(\"jatekosfile.ini\",\"JatekosBetoltes_%s_RPTeszt\",UserPath(playerid)..........); // Vagy valami ilyesmi, lényeg, hogy a \"%s\" után rakod a Tag-et. \"_RPTeszt\"

 
 

28
Archívum / Mojave Confederacy Stories RPG
« Dátum: 2017. Március 19. - 11:43:03 »
A szerverrel kapcsolatban nagyon pozitív élményeket szereztem, azalatt a nagyjából 2 perc alatt amit ott töltöttem.
 
A regisztrációnál káprázatba ejtett az a színvilág, amit a Dialognál használtak.
 
Gondoltam, ha már ennyi időt fordítottak a szinezésre, akkor a logikai alap kapukat is beállítgatták.
 
Ekkor találtam 3 olyan egyértelmű Bugot/Hibát, ami nem tesz jót a játékmódnak, de miután tájékoztattam erről egy erre a célra kijelölt embert ( Admint ),
 
akkor ő kijelentette, hogy a regisztrációs rendszerük hibátlan. És én úgy gondoltam, hogyha ő hibátlannak tartja ezt a rendszert, akkor nem áll szándékomban tájékoztatni, hogy mit is tartok hibának. Majd ezután pár másodpercre, kaptam a Ban-t. Természetesen semmi Ban infó, csak az alap.
 
 
 
Ez összesen 2 perc leforgása alatt történt. Nyílván én voltam a hibás. :)
 
#CsakÍgyTovább

29
Segítségkérés / Y_INI RP Teszt érték mentése
« Dátum: 2017. Március 17. - 08:51:11 »
Elmagyarázom :D
 
A Y_INI a gyorsabb működés elve szerint, lehetőséget ad Tag-ek használatára. Ha megadod melyik \"Tag\" csoportot szeretnéd kezelni, akkor a többit figyelmen kívül hagyja.
Betöltésnél megadhatod, melyik fájlból, és melyik Tag csoportból olvasson ki.
Viszont, szerepelhet egy ugyanolyan érték, több Tag csoportnál is, (lásd neked az RP teszt),mivel az egyiket figyeli csak.
 
Betöltésnél pedig, úgy kell betölteni, hogy meg kell adni, hogy melyik Tag-ből szeretnéd kiolvasni az adott értéket.
 

INI_ParseFile(\"myfile.ini\", \"Callback_%s_RPTeszt\", ......);
public Callback_myfile_ini_RPTeszt(.....); // Stb.
{
    INI_Int(\"RPTeszt\",pInfo[playerid][pRP]);
    return 1;
}

 
Mentésnél szintúgy, megadsz egy Tag-et,
 

INI_SetTag(file,\"RPTeszt\"); // Így biztosan az RPTeszt \"Tag\"-nél lévő értékeket fogja kezelni !
INI_WriteInt(file,\"RPTeszt\",1); // itt pedig beleírod az értéket.

 
Tehát lényegében, mindig csak az adott Tag értékét fogja kezelni, a többitől nem veszi \"számításba\".

30
Segítségkérés / Y_INI RP Teszt érték mentése
« Dátum: 2017. Március 14. - 20:39:08 »
Ha soronként akarod, akkor be kell \"Tag\"-elni azt az adott adattömböt, amit szeretnél töltögetni, ha egyesével akarod, akkor soronként kellene egy tag.
 

INI_SetTag(File,\"ertek\");

 
Ez így fog kinézni a forrásban:
 
[ertek]
 
RPteszt = 1 // Vagy valami hasonló fejből nem tudom az összes lehetséges szintaktikát, de a tag a lényeg.
 
 
 
Aztán a lényeg ha beolvasod, akkor fontos megadni a \"Tag\"-et a callbacknél.
 

...\"Jatekos_Adatainak_Betoltese_%s_%s\",UserPath(playerid),\"ertek\"......);

 
Tehát az elérés után még hozzárakod a \"Tag\"-et, így csak az adott részt fogja figyelni, és mivel abban, ha úgy állítod be, akkor csak 1 sort fog figyelni.
 
 
 
Ennyi információból, ezt tudtam kihozni.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal