Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1Mark6

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29
46
Segítségkérés / Rossz üzemanyag
« Dátum: 2017. Február 04. - 16:33:04 »
Megnyitod a módot, CTRL + F, beírod a hibaüzenetet, és meglátod, milyen feltételhez kötött az üzenet. És rájössz.

47
Segítségkérés / Interiorok és 100-as tagolás
« Dátum: 2017. Január 29. - 12:37:08 »
Van pár Interrior ami alapból rendelkezik bútorzattal, azonban a többi az mind üresen van alapból, és csak objecteket pakoltak bele. Tehát az alap interrior magában csak a \"4 fal\" a többi object külsőleg lett hozzárakva nem az interrior része alapraértelmezetten.
 
 
 
A számokat pedig úgy tudod tagolni, hogy leszedsz a netről egy függvényt hozzá, vagy csinálsz egy sajátot. A lényege, annyi, hogy van például pénz változód értéke 10000, ezt átrakod egy stringbe a \"valstr\" eljárással, ez annyit tesz, hogy az számot belerakja egy stringbe. Majd ezután egy ciklussal végigmész a string összes karakterén, és, hogyha a karakterek száma nagyobb mint 3 akkor beszúr oda egy elváltasztó karaktert, ez tetszőleges. Ez lehet bármi, bár leginkább a ( , és . karaktereket szokták használni ).
 
 
 
Egyébként ittvan egy, valószinüleg müködik, hiv. fórumnál az első találat, az \"Int separate\" keresésre.
 

stock Comma(numbers) //by Gamer931215
{
new temp[24],counter = -1;
valstr(temp,numbers);
for(new i = strlen(temp);i > 0; i--)
{
    counter++;
   if(counter == 3)
   {
       strins(temp,\",\",i);
       counter = 0;
   }
}
return temp;
}

 
 

48
Segítségkérés / RP vizsga értékének lekérdezése bejelentkezésnél
« Dátum: 2017. Január 29. - 10:58:06 »
Amennyiben a Betoltes függvényben az RPVizsga értékét is betölti akkor igen, ha azt használod, akkor valószinüleg müködni fog a szkript.

49
Segítségkérés / RP vizsga értékének lekérdezése bejelentkezésnél
« Dátum: 2017. Január 28. - 15:15:51 »
Az RPVizsga változónak nem is adtál értéket :D Ez a kód annyit csinál, hogy ha bejelentkezésnél rányom, a bal oldali gombra, akkor lekérdezi, hogy jóe a jelszó, és ennyi. Az RPVizsga változó nincs betöltve, csak inicializálva, azaz alapból 0 az értéke.  Dinivel kitudod gettelni az értéket.
 
 

50
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2016. December 17. - 09:47:54 »
new lightstring[128];
new dialog[512] = \"Alkatrész\\tÁllapot\\n\";
if(vInfo[vehicle][vLights] == DAMAGE)
    format(lightstring,sizeof(lightstring),\"Lámpák\\tJavítani kell\");
else if(vInfo[vehicle][vLights] == CLEAR)
    format(lightstring,sizeof(lightstring),\"Lámpák\\tNem sérült\");
    
strcat(lightstring,dialog);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI_LAMPA,DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS,\"Lámpák\",dialog,\"Választ\",\"Vissza\");

51
Segítségkérés / Textdraw types?
« Dátum: 2016. November 24. - 16:52:57 »
Ezek szerint ez a helyes eljárás :
 
PlayerTextdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS];
PenzTD[playerid] = PlayerTextDrawCreate(playerid,320,20.................);

 
Ezt értettem eddig is, hogy tömb miért kell, csak azthittem, hogy a PlayerTD-hez nem kell mivel a paraméter külön veszi.
Köszönöm szépen a válaszokat !

52
Segítségkérés / Textdraw types?
« Dátum: 2016. November 24. - 14:58:45 »
Köszönöm a válaszod ! Szóval te a Playertextdraw-ot preferálod és ajánlod inkább :D
A tömböknél azt értem, hogy a textdrawokat tömbbe kellett rakni, amikor a játékosnak akartad kezelni.
 
Textdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS]; // Ez dekralál egy PenzTD változót, MAX_PLAYERS darabnyit, tehát hogy értsétek, létrehozz pl. 32 Darab PenzTD változót, amiben textdrawokat tárolhatunk.

 
Ha ezt haszálni akarod, akkor
 
PenzTD[playerid] = TextDrawCreate(320,20,............);

 
Ez van sima TDk-nél, de ha játékos textdrawot használok, az játékos orientált, ahogyan \"whadez\" leírta, tehát nemtudom, hogy azt is tömbbe kell rakni, vagy a playerid paraméter különbözteti meg.
 
PlayerTextdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS];
PenzTD[playerid] = PlayerTextDrawCreate(playerid,320,20,..............);
// VAGY, nem kell tömb csak, egy változó ami minden játékst külön választ.
PlayerTextdraw:PenzTD;
PenzTD = PlayerTextDrawCreate(playerid,320,20.................);

 
Remélem így érthetően eltudtam magyarázni mit szeretnék megtudni, azonban itt az angol fórum poszt is, ahol szintén ez volt a téma :
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=568734

53
Segítségkérés / Textdraw types?
« Dátum: 2016. November 23. - 19:43:29 »
Sziasztok !
A textdrawokkal büvölődők jelenleg, és valami megfogta az elmémet.
A textdrawoknak ugyebár 2 féle tipusa van,
 
Textdraw:TD;
PlayerTextdraw:pTD;

 
Szeretném megtudni, hogy a kettő között mi a különbség, melyiket jobb használni játékosok számára, jó gondolom, hogy a \"PlayerTextdraw\", de miért és, miben? :D
Illetve, hogy szükséges-e a tömb használata, PlayerTD esetén.
 
Textdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS];
PenzTD[playerid] = TextDrawCreate(320.0,20.0,...................);

 
VAGY
 
PlayerTextdraw:PenzTD;
PenzTD = PlayerTextDrawCreate(320.0,20.0,...................);
// VAGY
PlayerTextdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS];
PenzTD[playerid] = PlayerTextDrawCreate(320.0,20.0,...................);

 
Az angol fórumon is ment erről a vita, hogy hogyan kéne használni pontosan, megoszlottak a vélemények, ezért gondolom megkérdem itt, hogy ti mit gondoltok ?

54
Segítségkérés / Markerek
« Dátum: 2016. November 13. - 11:36:31 »
Nagyon szépen köszönöm :D Még annyit, hogy ebből lehet többet is lerakni? Vagy csak egyet?

55
Segítségkérés / Markerek
« Dátum: 2016. November 13. - 10:33:28 »
Sziasztok !
A napokban újra felforgattam a PC-met, és megtaláltam, a SA Singleplayer verzióját, amit úgygondoltam elkezdek végigvinni. Számos olyan dologra bukkantam amiket eddig nem is gondoltam volna. Az egyik észrevétel ami érdekelne, hogy vannak SP-ben \"Marker\"-ek, amik például egy fegyvert(Zöld marker), targetot(Piros marker), esetleg barátot(Kék marker)-el jelezz. És ez érdekelne, hogy SA-MP-ban lehetséges ilyeneket csinálni? Nem player markerre gondolok, és nem is CP-kre. Hanem egy dolgot jelző marker.
Köszi a válaszokat !

56
SAMP / Régió II
« Dátum: 2016. Október 02. - 09:04:14 »
Sajnálatos módon, nem tudtam 100%-osra elkészíteni a szkriptet, ugyanis a \"border collosion\"-nál megakadtam, de így viszont hasznavehetetlen a szkript e nélkül. Nem azt a funkcionálja amit kellene, viszont a collosion nem a \"közepes\" kategóriába tartozik, szóval ott megakadtam.
Így nem is tudok szkriptet beadni :(
Szóval, úgy tűnik Kyosuke nyert :D Gratula !

57
Segítségkérés / Hulla object létrehozás!
« Dátum: 2016. Október 01. - 08:32:16 »
Szerintem ő az Actor szerepére az NPC-t értette :D
Két külön dolog :D

58
Szkript kérések / KM mérés kocsival
« Dátum: 2016. Szeptember 30. - 18:46:50 »
Komplett szkripttel nem tudok szolgálni neked. De egy-két tanácsot adhatok.
Ha jártál 7.-8. osztályba Fizika órákra, akkor tudhatod, hogy a testek sebességét ki lehet számolni egy bizonyos képlettel ( V = s/t ), ami egyenesen arányos egymással.
A járműnek van sebessége, ezt egy eljárással le tudod kérni ( GetVehicleSpeed // Nem default eljárás, neten nézz utána ). Ha ez megvan akkor ugyebár szükséged van egy Timerre ami az időt méri, de ezt belehet építeni a HUD Frissítő Timerbe is. Ezt a timer-t beállítod pl. 1s ( 1000 ms)-re és akkor kitudod számolni a megtett mérföld/kilométer  ( valamelyik a kettő közül ), majd ezt az értéket hozzáadod a változóhoz.
 
vInfo[myCar][totalMiles] += currentMiles;

 
És nagyjából ennyi lenne, viszont arra figyelj oda, hogy minnél nagyobb időintervallumot adol meg a Timernek annál pontatlanabb lesz. Tegyük fel, megadsz 5s ( 5000 ms ) a Timernek. 5 Secenként lefut és lekérdezi a sebességet tegyük fel (110 km/h). De ezzel nem az összes sebességet számolod hanem csak az 5s-ben elért sebességet. Lehet, hogy 4s-ig állt egy helyben, és az 5.s-re gyorsult fel 110km/h-ra ( 1s alatt 110km/h de jó is lenne :D ). De remélem érted, hogy igy false értéket fog neked adni.
Remélem tudtam segiteni !

59
Segítségkérés / Rangok készitése?!
« Dátum: 2016. Szeptember 30. - 18:37:55 »
Ebben nemlátok nagy bonyodalmakat.
Inicializálsz egy játékos változót, majd azt töltöd,kezeled,mented.
 
enum pData { pFactionRank }
new pInfo[MAX_PLAYERS][pData];

 
A parancsokat meg könnyen hozzátudod kötni, csak egy feltétel vizsgálat.
 
if(pInfo[playerid][pFactionRank] == RANK_NEWBIE) { // Do anything } else { // Do anything else }

 
És igazából ennyi, szóval nem értem ezen mit tartasz bonyolúltnak.
Használtam, angol szavakat, mert így jobban szeretem, remélem 4 szó nem fog ki rajtad.

60
Segítségkérés / Textdrawos Login Panel
« Dátum: 2016. Szeptember 29. - 18:15:28 »
Előszőr is létrekell hoznod magát a felületet, azaz a textdrawokat, ezt lehetőleg egy textdraw editorral próbáld  meg, tele van vele mindkét fórum. Mivel login panel értelem szerűen kell egy felhasználónév és egy jelszó mező ( BOX ) létrehozni. Majd ezeket játékos Textdrawként berakod a játékmódba. A textdrawokat bekell állítani TextDrawSetSelectable(TD,true). Ha ez megvan akkor már rá lehe kattintani a TD-kre. Van egy olyan függvény, hogy OnPlayerClickTextdraw ( vagy hasonló fejből nemtudom ) , ezt megkeresed / beleírod ha nincs meg. Ez olyankor hivódik meg mint a hogyan a névből is ki lehet találni, amikor a játékos rákattint egy textdrawra. ODa pedig beraksz egy egyszerű feltétel vizsgálatot ( if ), ha a clickeid egyenlő lesz a FelhasznaloNevTD[playerid], akkor behozol egy dialogot ahova beirja a nevét. Majd ezt az értéket belerakod egy változóba. Ezt hasonlóképpen eljátszod a többi mezővel is ha van, mint pl jelszó stb. Majd amikor rákattint a belépés gombra akkor leellenörzi, hogy van e oolyan felhasználó aiket beirt vagy sem, utóbbi esetben pl. beregisztrálja.

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal