Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - myke
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 15
31
« Dátum: 2015. október 23. - 11:48:55 »
Megtörtént, úgy se jó.
32
« Dátum: 2015. október 23. - 10:33:11 »
Igen, az alaplapié is, és az integrálté is.
33
« Dátum: 2015. október 23. - 09:56:14 »
Meglehet. És, ha hulla így lenne? new hulla; for(new i; i < MAX_HULLA; i ++) { if(HullaInfo[Van] == 1) { hulla = i + 1; } } Vagy esetleg csak a break hiányzik? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. október 23. - 10:23:04 )
Sikerült megcsinálnom, elfelejtettem a breaket a végéről.
34
« Dátum: 2015. október 23. - 08:54:48 »
Sziasztok! Rendelkezek egy Genius HS G500V fejhallgatóval. Pár napja újraraktam windowst, és nem érzékeli a hangot a mikrofon. Rögzítőeszközöknél ott van, felvan hangosítva. Próbáltam úgy, hogy beteszek egy hangkártyát, hátha azzal megy, de ugyan ez van. VIA HD Audio drivere van az alaplapi hangkártyának. Mi lehet a baja?
35
« Dátum: 2015. október 23. - 08:14:56 »
Sziasztok! Csináltam egy hullarendszert, és azóta nem mindig futnak le az onplayerdeath alatt lévő dolgok. Mitől van ez, és hogy lehetne megoldani? OnPlayerDeath: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { new S[128], S2[128], Fegyvernev[128]; new Weapon = GetPlayerWeapon(killerid); KillTimer(EhsegTimer[playerid]); pInfo[playerid][pEhseg] = 0; format(serulese[playerid], 64, \"-\"); Meghalt[playerid] = 1; SetPlayerHealth(playerid, 100.0); ElolDeagle[playerid] = 0; ElolColt[playerid] = 0; ElolUto[playerid] = 0; FegyverElol[playerid] = 0; uzi1[playerid] = 0; Injourney[playerid] = 0; Watching[playerid] = 0; Goto[playerid] = 0; Serult[playerid] = false; beszorult[id]= false; KillTimer(SerultTimer[playerid]); for(new hulla; hulla < MAX_HULLA; hulla++) { if(HullaInfo[hulla][Van] == 0) { GetPlayerPos(playerid, HullaInfo[hulla][PosX], HullaInfo[hulla][PosY], HullaInfo[hulla][PosZ]); HullaInfo[hulla][HullaObject] = CreateDynamicObject(2907, HullaInfo[hulla][PosX], HullaInfo[hulla][PosY], HullaInfo[hulla][PosZ]-0.8, 0, 0, 274); HullaInfo[hulla][Van] = 1; format(HullaInfo[hulla][Kioltemeg], 24, \"%s\", Nev(killerid)); format(HullaInfo[hulla][Halott], 24, \"%s\", Nev(playerid)); HullaInfo[hulla][Penz] = pInfo[playerid][pMoney]; pInfo[playerid][pMoney] = 0; HullaInfo[hulla][Htext3d] = CreateDynamic3DTextLabel(\"HOLTTEST\\n(( /hulla ))\", CITROM, HullaInfo[hulla][PosX], HullaInfo[hulla][PosY], HullaInfo[hulla][PosZ], 20.0); if(reason < 49) { GetWeaponName(Weapon, Fegyvernev,sizeof(Fegyvernev)); format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Lőtt seb: %s\", Fegyvernev); } if(reason == 49) { format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Elgázolták\"); } if(reason == 50) { format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Vágások a testen\"); } if(reason == 51) { format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Felrobbant\"); } if(reason == 53) { format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Megfulladt\"); } if(reason == 54) { format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Lezuhant\"); } } } if(reason < 49) { new str1[250]; new zona[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayer2DZone(playerid, zona, MAX_ZONE_NAME); SendRendorMessage(KEK, \"Központ: Figyelem minden egységnek!\"); SendFBIMessage(KEK, \"Központ: Figyelem minden egységnek!\"); format(str1, sizeof(str1), \"%s körzetben gyilkosság történt.\",zona); SendRendorMessage(KEK, str1); SendFBIMessage(KEK, str1); SendRendorMessage(KEK, \"Minden elérhető járőr azonnal induljon a helyszínre!\"); SendFBIMessage(KEK, \"Minden elérhető járőr azonnal induljon a helyszínre\"); } if(reason < 49) { GetWeaponName(Weapon, Fegyvernev,sizeof(Fegyvernev)); format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Megölte: %s ( Fegyver: %s )\", Nev(playerid), Nev(killerid), Fegyvernev); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 49) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Elütötte: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 50) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Lekaszálta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 51) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Felrobbantotta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 53) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Mefulladt\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(reason == 54) { format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Halál oka: Lezuhant\", Nev(playerid)); SendAdminMessage(PIROS, S); } if(TilosOlni == 1) { new stringke[128]; new sendername[32]; GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername)); //new playa; //new randomaj; //new tmp[256]; //new name[24]; //GetPlayerName(killerid, name, sizeof(name)); //tmp = strtok(cmdtext, idx); //playa = killerid; format(stringke, sizeof(stringke), \"%s AdminJailba zárva a rendszer által | Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc |\",sendername); SendClientMessageToAll(PIROS, stringke); pInfo[killerid][pBorton] = 60 * 60; AJLog(S2); SetPlayerInterior(id, 3), SetPlayerPos(id, 1237.2462,-687.9935,1085.4559); SetPlayerHealth(killerid, 100000); format(S, sizeof(S), \"AdminJailba kerültél! Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc\"); SendClientMessage(killerid, PIROS, S); //SetPlayerInterior(killerid, 3), SetPlayerPos(killerid, 2985.0122,1535.7924,43.0559); //KillTimer(BortonTimer[killerid]); //BortonTimer[killerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"i\", id); } if(reason != 5 && reason != 22 && reason != 24) return 0; new Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ; GetPlayerPos(playerid, pPosX, pPosY, pPosZ); for(new i_slot = 0, gun, ammo; i_slot != 12; i_slot++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i_slot, gun, ammo); if(gun != 0 && ammo != 0) Fegyvereldobas(gun, ammo, pPosX+random(2)-random(2), pPosY+random(2)-random(2), pPosZ); } return 1; }
36
« Dátum: 2015. október 23. - 08:12:33 »
Köszi a segítséget, valamit sikerült összedobni
37
« Dátum: 2015. október 18. - 14:56:04 »
Sziasztok! Megakarom csinálni, hogy ha berakunk egy zenét a kocsiba, azt a körülötte lévők is hallják. Összedobtam valamit, de hamar rájöttem, hogy nem jó, mert szétfloodol mindent. Hogy tudnám megoldani ezt jól? A válaszokat előre is köszönöm!
38
« Dátum: 2015. október 11. - 17:26:21 »
OnPlayerGiveDamage-t használom, csak ott tudtommal simán nem lehet lekérni testrészeket. Viszont, wikipédián látom, hogy elvileg van ilyen: (playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart).
39
« Dátum: 2015. október 11. - 16:13:01 »
Sziasztok! Adott egy body inc, amivel az lenne a problémám, hogy csak pár méterről tevékenykedik. Szóval 5 méterről még éppen animot ad a gyereknek, de 6 méterről már nem. Állítottam a \"MAX_DISTANCE_UNIT\"-on, de így se jó. Hogy lehetne növelni a lövés hatótávját? /* Body Part Detection - Detect a player\'ss body part By Seif */ /*x---------------------------------Important-------------------------------------x*/ //**INCLUDES**// #include <a_samp> /*x---------------------------------Defining-------------------------------------x*/ #define MAX_DISTANCE_UNIT 100.0 // maximum distance a player can shoot from //**BODY PARTS**// #define BODY_PART_HEAD 1 #define BODY_PART_TORSO 2 #define BODY_PART_LEGS 3 /*x---------------------------------CallBacks-------------------------------------x*/ /* ---[isPlayerAimingBodyPart]--- »playerid: the player »bodypart: the body part you want to check *Return: 1 if true, 0 if false *-------------------------------------------------------------------* | Checks if the player is aiming at any player\'s certain body part. | *-------------------------------------------------------------------* */ stock IsPlayerAimingBodyPart(playerid, bodypart) { // Get the camera\'s positions new Float:x, Float:y, Float:z; new Float:vx, Float:vy, Float:vz; new Float:cx, Float:cy, Float:cz; GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz); GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz); // Check if the player is aiming in a certain distance for(new Float:d; d < MAX_DISTANCE_UNIT; d += 1.5) { x = vx*d+cx; y = vy*d+cy; z = vz*d+cz; new Float:dist = floatsqroot((x-cx)*(x-cx)+(y-cy)*(y-cy)); new Float:offset; switch (GetPlayerWeapon(playerid)) { case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 1.1122047500310059125919013005129; case 30, 31: offset = 1.07867820613690007867820613690008; case 33, 34: offset = 1.0; } new Float:height; if (z > cz) height = z-cz; else height = cz-z; offset *= dist; height /= dist; new Float:part; if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4; else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3; else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0; z = z+offset-height+part; for(new i, m = GetMaxPlayers(); i < m; i++) { if (!IsPlayerConnected(i)) continue; if (playerid == i) continue; if (IsPlayerInRangeOfPoint(i, 1.5, x, y, z-1.5)) return 1; } } return 0; } /* ---[isPlayerAimingTargetBodyPart]--- »playerid: the player »targetid: the target »bodypart: the body part you want to check *Return: 1 if true, 0 if false *-------------------------------------------------------------------* | Checks if the player is aiming at target\'s specific body part. | *-------------------------------------------------------------------* */ stock IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, targetid, bodypart) { // Get the camera\'s positions new Float:x, Float:y, Float:z; new Float:vx, Float:vy, Float:vz; new Float:cx, Float:cy, Float:cz; GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz); GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz); // Check if the player is aiming in a certain distance new Float:px, Float:py, Float:pz; GetPlayerPos(targetid, px, py, pz); new Float:dist = floatsqroot(((cx-px)*(cx-px)) + ((cy-py)*(cy-py)) + ((cz-pz)*(cz-pz))); x = vx*dist+cx; y = vy*dist+cy; z = vz*dist+cz; new Float:offset; switch (GetPlayerWeapon(playerid)) { case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 0.1122047500310059125919013005129; case 30, 31: offset = 0.07867820613690007867820613690008; case 33, 34: offset = 0.0; } new Float:height; if (z > cz) height = z-cz; else height = cz-z; offset *= dist; height /= dist; new Float:part; if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4; else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3; else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0; z = z+offset-height+part; if (IsPlayerInRangeOfPoint(targetid, 0.5, x, y, z-0.5)) return 1; return 0; }
Illetve, hamár itt vagyok lenne ezzel kapcsolatba még egy kérdésem. A lábon lövés csak a bal combnál működik. Ezt hogy lehetne kijavítani? A válaszokat előre is köszönöm!
40
« Dátum: 2015. szeptember 24. - 19:05:12 »
Köszi, majd megpróbálom.
41
« Dátum: 2015. szeptember 24. - 18:30:40 »
Sziasztok! Próbáltam megírni azt, hogy csak azt tudja feloldani a bant, aki azt csinálta. Meg is csináltam, csak az a baj nem egészen működik. Más is föltudja oldani. Mit ronthattam el? format(File, sizeof(File), \"Jatekos/%s.ini\", Beirt); if(dini_Exists(File)) { new SNEV, SNEV2; format(dini_Get(File, \"KiB\"), 25, \"%s\", SNEV); format(SimaNev(playerid), 25, \"%s\", SNEV2); if(SNEV == SNEV2) { }else SCM(playerid, PIROS, \"Ha nem Te bannoltad, akkor ne Te UB-zd!\"); }
42
« Dátum: 2015. szeptember 22. - 16:48:16 »
Sziasztok! Egy pár anim nevére lenne szükségem. Ilyen forgalomirányítós animokról van szó, amik RP szerverre jók lennének rendőröknek. Aki netalántán Fay RPG-zett már, azt talán tudja mire gondolok. (/anim forgalom animok). Kettőről készítettem képet. A válaszokat előre is köszönöm! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. szeptember 22. - 16:58:28 )
Megtaláltam. Akit érdekel: https://sampforum.hu/index.php?topic=44635.0
43
« Dátum: 2015. szeptember 19. - 11:22:54 »
Mostmár tökéletes. Köszi szépen!
44
« Dátum: 2015. szeptember 19. - 09:03:31 »
Sajnos így is csak az első sort írja le.
45
« Dátum: 2015. szeptember 18. - 18:04:15 »
Sziasztok! Van egy parancsom, ami egy fájlt nyit meg dialogba. Ezzel az a problémám, hogy csak az első sort jeleníti meg. Mi lehet a hiba? CMD:varoslog(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1 || pInfo[playerid][pOnkTag] == 1 && pInfo[playerid][pOnkRang] >= 4) { new string[1000]; // Create the string to store the read text in new File:example = fopen(\"VAROS.log\", io_read); // Open the file fread(example, string); // Fread from the file and store what\'s read in \'string\' fclose(example); // Close the file ShowPlayerDialog(playerid,51,DIALOG_STYLE_LIST,\"A város tevékenységei:\",string,\"Rendben\",\"\"); } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy 1* Admin/Polgármester!\"); } return 1; }
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 15
|