Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - myke

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 15
31
Kérdések, Segítség / Mikrofon probléma
« Dátum: 2015. október 23. - 11:48:55 »
Megtörtént, úgy se jó.

32
Kérdések, Segítség / Mikrofon probléma
« Dátum: 2015. október 23. - 10:33:11 »
Igen, az alaplapié is, és az integrálté is.

33
Segítségkérés / OnPlayerDeath probléma
« Dátum: 2015. október 23. - 09:56:14 »
Meglehet.  :D
És, ha hulla így lenne?
 
         
new hulla;
for(new i; i < MAX_HULLA; i ++)
   {
      if(HullaInfo[Van] == 1)
      {
         hulla = i + 1;
      }
   }

 
Vagy esetleg csak a break hiányzik?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. október 23. - 10:23:04 )

Sikerült megcsinálnom, elfelejtettem a breaket a végéről.

34
Kérdések, Segítség / Mikrofon probléma
« Dátum: 2015. október 23. - 08:54:48 »
Sziasztok!
Rendelkezek egy Genius HS G500V fejhallgatóval. Pár napja újraraktam windowst, és nem érzékeli a hangot a mikrofon.
Rögzítőeszközöknél ott van, felvan hangosítva. Próbáltam úgy, hogy beteszek egy hangkártyát, hátha azzal megy, de ugyan ez van.
VIA HD Audio drivere van az alaplapi hangkártyának. Mi lehet a baja?

35
Segítségkérés / OnPlayerDeath probléma
« Dátum: 2015. október 23. - 08:14:56 »
Sziasztok!
Csináltam egy hullarendszert, és azóta nem mindig futnak le az onplayerdeath alatt lévő dolgok.
Mitől van ez, és hogy lehetne megoldani?
OnPlayerDeath:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new S[128], S2[128], Fegyvernev[128];
new Weapon = GetPlayerWeapon(killerid);
    KillTimer(EhsegTimer[playerid]);
    pInfo[playerid][pEhseg] = 0;
format(serulese[playerid], 64, \"-\");
Meghalt[playerid] = 1;
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
ElolDeagle[playerid] = 0;
ElolColt[playerid] = 0;
ElolUto[playerid] = 0;
FegyverElol[playerid] = 0;
uzi1[playerid] = 0;
Injourney[playerid] = 0;
Watching[playerid] = 0;
Goto[playerid] = 0;
Serult[playerid] = false;
beszorult[id]= false;
KillTimer(SerultTimer[playerid]);
for(new hulla; hulla < MAX_HULLA; hulla++)
{
   if(HullaInfo[hulla][Van] == 0)
         {
    GetPlayerPos(playerid, HullaInfo[hulla][PosX], HullaInfo[hulla][PosY], HullaInfo[hulla][PosZ]);
   HullaInfo[hulla][HullaObject] = CreateDynamicObject(2907, HullaInfo[hulla][PosX], HullaInfo[hulla][PosY], HullaInfo[hulla][PosZ]-0.8, 0, 0, 274);
    HullaInfo[hulla][Van] = 1;
    format(HullaInfo[hulla][Kioltemeg], 24, \"%s\", Nev(killerid));
    format(HullaInfo[hulla][Halott], 24, \"%s\", Nev(playerid));
    HullaInfo[hulla][Penz] = pInfo[playerid][pMoney];
    pInfo[playerid][pMoney] = 0;
    HullaInfo[hulla][Htext3d] = CreateDynamic3DTextLabel(\"HOLTTEST\\n(( /hulla ))\", CITROM, HullaInfo[hulla][PosX], HullaInfo[hulla][PosY], HullaInfo[hulla][PosZ], 20.0);
           if(reason < 49)
   {
      GetWeaponName(Weapon, Fegyvernev,sizeof(Fegyvernev));
      format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Lőtt seb: %s\", Fegyvernev);
   }
   if(reason == 49)
   {
      format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Elgázolták\");
   }
   if(reason == 50)
   {
                format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Vágások a testen\");
   }
   if(reason == 51)
   {
      format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Felrobbant\");
   }
   if(reason == 53)
   {
                format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Megfulladt\");
   }
   if(reason == 54)
   {
      format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Lezuhant\");
   }
}
}
if(reason < 49)
{
new str1[250];
    new zona[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayer2DZone(playerid, zona, MAX_ZONE_NAME);
SendRendorMessage(KEK, \"Központ: Figyelem minden egységnek!\");
SendFBIMessage(KEK, \"Központ: Figyelem minden egységnek!\");
format(str1, sizeof(str1), \"%s körzetben gyilkosság történt.\",zona);
SendRendorMessage(KEK, str1);
SendFBIMessage(KEK, str1);
SendRendorMessage(KEK, \"Minden elérhető járőr azonnal induljon a helyszínre!\");
SendFBIMessage(KEK, \"Minden elérhető járőr azonnal induljon a helyszínre\");
}
if(reason < 49)
{
GetWeaponName(Weapon, Fegyvernev,sizeof(Fegyvernev));
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Megölte: %s ( Fegyver: %s )\", Nev(playerid), Nev(killerid), Fegyvernev);
SendAdminMessage(PIROS, S);
}
if(reason == 49)
{
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Elütötte: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
}
if(reason == 50)
{
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Lekaszálta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
}
if(reason == 51)
{
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Felrobbantotta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
}
if(reason == 53)
{
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Mefulladt\", Nev(playerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
}
if(reason == 54)
{
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Halál oka: Lezuhant\", Nev(playerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
}
if(TilosOlni == 1)
{
 new stringke[128];
 new sendername[32];
         GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername));
   //new playa;
   //new randomaj;
   //new tmp[256];
   //new name[24];
   //GetPlayerName(killerid, name, sizeof(name));
        //tmp = strtok(cmdtext, idx);
   //playa = killerid;
     format(stringke, sizeof(stringke), \"%s AdminJailba zárva a rendszer által | Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc |\",sendername);
         SendClientMessageToAll(PIROS, stringke);
         pInfo[killerid][pBorton] = 60 * 60;
         AJLog(S2);
         SetPlayerInterior(id, 3), SetPlayerPos(id, 1237.2462,-687.9935,1085.4559);
         SetPlayerHealth(killerid, 100000);
 
 format(S, sizeof(S), \"AdminJailba kerültél! Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc\");
 SendClientMessage(killerid, PIROS, S);
         //SetPlayerInterior(killerid, 3), SetPlayerPos(killerid, 2985.0122,1535.7924,43.0559);
         //KillTimer(BortonTimer[killerid]);
         //BortonTimer[killerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"i\", id);
}
if(reason != 5 && reason != 22 && reason != 24) return 0;
new Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ;
GetPlayerPos(playerid, pPosX, pPosY, pPosZ);
for(new i_slot = 0, gun, ammo; i_slot != 12; i_slot++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i_slot, gun, ammo);
if(gun != 0 && ammo != 0) Fegyvereldobas(gun, ammo, pPosX+random(2)-random(2), pPosY+random(2)-random(2), pPosZ);
}
 
return 1;
}

36
Segítségkérés / Zene a kocsi körül
« Dátum: 2015. október 23. - 08:12:33 »
Köszi a segítséget, valamit sikerült összedobni :D

37
Segítségkérés / Zene a kocsi körül
« Dátum: 2015. október 18. - 14:56:04 »
Sziasztok!
Megakarom csinálni, hogy ha berakunk egy zenét a kocsiba, azt a körülötte lévők is hallják. Összedobtam valamit, de hamar rájöttem, hogy nem jó, mert szétfloodol mindent. Hogy tudnám megoldani ezt jól? A válaszokat előre is köszönöm!

38
Segítségkérés / Body include probléma
« Dátum: 2015. október 11. - 17:26:21 »
OnPlayerGiveDamage-t használom, csak ott tudtommal simán nem lehet lekérni testrészeket.
Viszont, wikipédián látom, hogy elvileg van ilyen: (playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart).

39
Segítségkérés / Body include probléma
« Dátum: 2015. október 11. - 16:13:01 »
Sziasztok!
Adott egy body inc, amivel az lenne a problémám, hogy csak pár méterről tevékenykedik. Szóval 5 méterről még éppen animot ad a gyereknek, de 6 méterről már nem. Állítottam a \"MAX_DISTANCE_UNIT\"-on, de így se jó. Hogy lehetne növelni a lövés hatótávját?
 
/*
                     Body Part Detection - Detect a player\'ss body part
                                     By Seif
*/
/*x---------------------------------Important-------------------------------------x*/
//**INCLUDES**//
#include <a_samp>
/*x---------------------------------Defining-------------------------------------x*/
#define MAX_DISTANCE_UNIT   100.0   // maximum distance a player can shoot from
//**BODY PARTS**//
#define BODY_PART_HEAD  1
#define BODY_PART_TORSO 2
#define BODY_PART_LEGS  3
/*x---------------------------------CallBacks-------------------------------------x*/
/*
                           ---[isPlayerAimingBodyPart]---
   »playerid: the player
   »bodypart: the body part you want to check
   *Return: 1 if true, 0 if false
*-------------------------------------------------------------------*
| Checks if the player is aiming at any player\'s certain body part.   |
*-------------------------------------------------------------------*
*/
stock IsPlayerAimingBodyPart(playerid, bodypart)
{
// Get the camera\'s positions
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz);
GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
// Check if the player is aiming in a certain distance
for(new Float:d; d < MAX_DISTANCE_UNIT; d += 1.5)
{
    x = vx*d+cx;
    y = vy*d+cy;
    z = vz*d+cz;
    new Float:dist = floatsqroot((x-cx)*(x-cx)+(y-cy)*(y-cy));
new Float:offset;
switch (GetPlayerWeapon(playerid))
{
    case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 1.1122047500310059125919013005129;
    case 30, 31: offset = 1.07867820613690007867820613690008;
    case 33, 34: offset = 1.0;
}
new Float:height;
if (z > cz) height = z-cz;
else height = cz-z;
offset *= dist;
height /= dist;
new Float:part;
if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4;
else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3;
else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0;
z = z+offset-height+part;
    for(new i, m = GetMaxPlayers(); i < m; i++)
    {
   if (!IsPlayerConnected(i)) continue;
   if (playerid == i) continue;
   if (IsPlayerInRangeOfPoint(i, 1.5, x, y, z-1.5)) return 1;
    }
}
return 0;
}
/*
                           ---[isPlayerAimingTargetBodyPart]---
   »playerid: the player
   »targetid: the target
   »bodypart: the body part you want to check
   *Return: 1 if true, 0 if false
*-------------------------------------------------------------------*
| Checks if the player is aiming at target\'s specific body part.   |
*-------------------------------------------------------------------*
*/
stock IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, targetid, bodypart)
{
// Get the camera\'s positions
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz);
GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
// Check if the player is aiming in a certain distance
new Float:px, Float:py, Float:pz;
GetPlayerPos(targetid, px, py, pz);
new Float:dist = floatsqroot(((cx-px)*(cx-px)) + ((cy-py)*(cy-py)) + ((cz-pz)*(cz-pz)));
    x = vx*dist+cx;
    y = vy*dist+cy;
    z = vz*dist+cz;
    new Float:offset;
switch (GetPlayerWeapon(playerid))
{
    case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 0.1122047500310059125919013005129;
    case 30, 31: offset = 0.07867820613690007867820613690008;
    case 33, 34: offset = 0.0;
}
new Float:height;
if (z > cz) height = z-cz;
else height = cz-z;
offset *= dist;
height /= dist;
new Float:part;
if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4;
else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3;
else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0;
z = z+offset-height+part;
    if (IsPlayerInRangeOfPoint(targetid, 0.5, x, y, z-0.5)) return 1;
   
return 0;
}

 
Illetve, hamár itt vagyok lenne ezzel kapcsolatba még egy kérdésem. A lábon lövés csak a bal combnál működik. Ezt hogy lehetne kijavítani? A válaszokat előre is köszönöm!

40
Segítségkérés / UNBAN probléma
« Dátum: 2015. szeptember 24. - 19:05:12 »
Köszi, majd megpróbálom.

41
Segítségkérés / UNBAN probléma
« Dátum: 2015. szeptember 24. - 18:30:40 »
Sziasztok!
Próbáltam megírni azt, hogy csak azt tudja feloldani a bant, aki azt csinálta. Meg is csináltam, csak az a baj nem egészen működik.
Más is föltudja oldani. Mit ronthattam el?
 
         format(File, sizeof(File), \"Jatekos/%s.ini\", Beirt);
   if(dini_Exists(File))
   {
       new SNEV, SNEV2;
       format(dini_Get(File, \"KiB\"), 25, \"%s\", SNEV);
       format(SimaNev(playerid), 25, \"%s\", SNEV2);
      if(SNEV == SNEV2)
      {
      }else SCM(playerid, PIROS, \"Ha nem Te bannoltad, akkor ne Te UB-zd!\");
   }   

42
Segítségkérés / \\"Forgalom\\" anim
« Dátum: 2015. szeptember 22. - 16:48:16 »
Sziasztok!
Egy pár anim nevére lenne szükségem. Ilyen forgalomirányítós animokról van szó, amik RP szerverre jók lennének rendőröknek. Aki netalántán Fay RPG-zett már, azt talán tudja mire gondolok. (/anim forgalom animok).
Kettőről készítettem képet.
\"anim1_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"anim2_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
A válaszokat előre is köszönöm!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. szeptember 22. - 16:58:28 )

Megtaláltam. Akit érdekel: https://sampforum.hu/index.php?topic=44635.0

43
Segítségkérés / Log probléma
« Dátum: 2015. szeptember 19. - 11:22:54 »
Mostmár tökéletes. Köszi szépen!  ;D

44
Segítségkérés / Log probléma
« Dátum: 2015. szeptember 19. - 09:03:31 »
Sajnos így is csak az első sort írja le.

45
Segítségkérés / Log probléma
« Dátum: 2015. szeptember 18. - 18:04:15 »
Sziasztok!
Van egy parancsom, ami egy fájlt nyit meg dialogba. Ezzel az a problémám, hogy csak az első sort jeleníti meg. Mi lehet a hiba?
 
CMD:varoslog(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1 || pInfo[playerid][pOnkTag] == 1 && pInfo[playerid][pOnkRang] >= 4)
{
    new string[1000]; // Create the string to store the read text in
    new File:example = fopen(\"VAROS.log\", io_read); // Open the file
    fread(example, string); // Fread from the file and store what\'s read in \'string\'
    fclose(example); // Close the file
     
ShowPlayerDialog(playerid,51,DIALOG_STYLE_LIST,\"A város tevékenységei:\",string,\"Rendben\",\"\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy 1* Admin/Polgármester!\");
}
return 1;
}

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal