Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Hun_Norberto

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 15
31
Ez a hiba csak nekem szúrja a szememet? :D
 
Idézetet írta: hegdavid95 date=1362041495\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34268\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ettõl ezerszer egyszerûbb megoldás a következõ:
SendClientMessage-ben:
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Ez egy nagyonhosszú szöveg.....elérkezünk a pawn határaihoz\\
De semmi baj mert egy a sor végére tett fordított zárójellel a stringet folytathatjuk a következõ sorban.\");
 

32
GTA San Andreas / SAFP
« Dátum: 2013. március 01. - 16:13:32 »
Idézetet írta: ςκyΙιηε date=1362087006\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nem tudom Norbi, ha egy alapból indulnánk ki, akkor az elindulás lenne a könnyebb, de az egyéb cuccok berakása nehezebb, ha egy teljesen újból indulnánk akkor pont fordítva. De nekem mindegy, dösnd el, igazából megindokolni nem tudom miért lenne jobb egy alapból ki indulni. :D
 
Hm, szóval könnyen alapot, vagy nehezen jobbat. :P Mert szerintem merõben eltérne bármelyik alaptól (Bár nem ismerem egyáltalán a SAP-ot)...
Hát nem tudom én arra szavaznék, hogy inkább akkor kezdjünk újat, hogy mindent szépen belerakjunk, de nem tudom. :)
Ja. Legyen új, és aztán majd haladgatunk mi vele... :)
Egy tervet most már igazán össze kellene állitani/állitanom, hogy mi is legyen legalább a következõ (most még a legelsõ) verzióban....

33
Pluginok és Programok / Újabb SA:MP forráskód?
« Dátum: 2013. március 01. - 16:04:46 »
Idézetet írta: ZyZu date=1362129726\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33146\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én kiváncsiságból bele néztem és találtam egy érdekes függvényt vagyis nekem még új mert ezt még nem nagyon láttam, 0.3a verzióban adták ki..  :hmmm:
 
uint32_t RPC_PlayCrimeReportForPlayer = 0x5A;

 
Útána néztem és ezt találtam http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayCrimeReportForPlayer ennek nem értem mi lehet a lényege.. ?  :noexpression:
 
Ilyen hangokat játszik le, mintha rádióban ezeket mondanák.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Crime_List
http://www.linuxthefish.net/10-codes.html

34
Pluginok és Programok / Teleport készítõ v1.2
« Dátum: 2013. február 26. - 17:26:52 »
Idézetet írta: md12 date=1361882412\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33914\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi csak nekem kérdéseim lennének, legyen kinek felrakni stb :D Eddigi munkába Scream segített, köszönöm neki de úgy vettem észre van neki jobb elfoglaltsága szóval aki jobban ért pawnohoz és akár ötletei is vannak az dobhat egy pm et :D
 
Ird ide a kérdéseidet, és akkor tudunk rá válaszolni. :P

35
Pluginok és Programok / Ötletek
« Dátum: 2013. február 26. - 09:46:13 »
Idézetet írta: GroX date=1274703699\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Pozícióváltoztató program jóljönne nekem ( Objectek, Pickupok, CPk, stb. ) Ha berakunk pl. egy objectet annak pl. az X-jét megnöveli/csökkenti valamennyivel, de ezt többnél is lehet.
 
Nincsenek kint wikin de léteznek:
Objectekhez: SetObjectPos (pozícióhoz), SetObjectRot (ez meg a forgáshoz)
Meg meg lehet valósítani plugin nélkül pickuphoz, stb.
 
[/quote]
De kint vannak. (SetObjectPos, SetObjectRot)

36
Pluginok és Programok / Teleport készítõ v1.2
« Dátum: 2013. február 26. - 09:42:35 »
Idézetet írta: md12 date=1361825696\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33914\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi :D De gondolj bele ha van egy ember aki már úgyis tudja ezeket itt csak pár kattintás és megis van :D és ez egy több ezer soros módnál nem rossz azért :D Fõleg ha még majd meglesz a textdraw, mozgó objekt és még a többi amit kikell gondolnom :D
Meg jólenne egy szkripter aki tudna segíteni pawno részbe :D mert azért nem haladok túlzottan :D
 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawCreate
Alól megtalálod a többi funkciót és használatukat.
 

 

Köszi :D De gondolj bele ha van egy ember aki már úgyis tudja ezeket itt csak pár kattintás és megis van :D és ez egy több ezer soros módnál nem rossz azért :D Fõleg ha még majd meglesz a textdraw, mozgó objekt és még a többi amit kikell gondolnom :D
Meg jólenne egy szkripter aki tudna segíteni pawno részbe :D mert azért nem haladok túlzottan :D
 
[/quote]
Aki ezeket tudja annak a kiujjából jön ki nem kell ilyen nem mondom nincs értelme biztos volt vele munka ez csak az én véleményem ettõl függõen biztos sok ember fogja használni és ha már legalább 1 embernek jól jön az HASZNOS  :)
 
[/quote]
Nem azért, de miért nem választottad szét mondatokra a mondandódat? :D

37
Pluginok és Programok / Teleport készítõ v1.2
« Dátum: 2013. február 21. - 17:54:17 »
Idézetet írta: md12 date=1361135597\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33914\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


http://sampforum.hu/index.php?topic=3344.0 Are you kidding me?
 

(Alapötlet Zero-tól származik köszönöm neki  )[/quote]
Vagyis ez az alap de ahogy látod lesz majd textdraw, mozgó object stb csak felraktam hátha valami hibát talál valaki benne




Fejlesztésre valami ötlet? Milyen funkciók legyenek még a programba?
 
[/quote]
Hát nem tudom egyébként én nekem az a véleményem az ilyen programokról, hogy aki kikeresi a koordinátákat és egyenként beirja, az már megirhatja a funkciót is magát. Úgyhogy szerintem legalább legyen egy AddPlayerClass-ról teleport parancsra átalakitó is benne. :P
De szerintem inkább tanuljanak meg szkriptelni az emberek (persze ez is megkönnyitheti bárkinek a munkáját, nem akarom leszólni a programot, ez csak az én véleményem a dologról).

38
Pluginok és Programok / Magyar SA-MP v0.3e
« Dátum: 2013. február 21. - 17:02:44 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1361409804\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27023\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

A hibák egyértelmûvé fordítása lenne igazán jó. Bár pár hónap pawno után a hibák nagy részét
úgyis tudja az ember, de kezdõként sok szívás van velük. Pl. 26 error :D
 
Szerintem inkább egy jó tutorial lenne az igazi, és akkor a kezdõk is értenék a hibákat... Én már tervezek is egy ideje egy ilyen videósorozatot, de nem sok idõm volt még rá...
 
[/quote]
http://www.compuphase.com/pawn/Pawn_Language_Guide.pdf
Appendices > Error and Warning messages
ezzel sokkal többre mennek :) de az egész PDF-et érdemes átfutni...
 
[/quote]
Már aki tud angolul, és van türelme végigolvasni. :)

39
Idézetet írta: md12 date=1361372730\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31487\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
egyszerre megnyitsz többet és voala :D
 
Hát akkor nem igazán választja szét a kettõt...
 

Tudom, hogy nem akarod folytatni, de egy olyan szövegszerkesztõ (pontosabban kódszerkesztõ) nagyon jól jönne, amiben munkamenetek között lehetne váltani, pl. van 5 oldalam egy domain-en és van még 5 egy másikon, és azt szeretném, hogy ezek külön legyenek. (Ha már van ilyen program, valaki küldhetne egy linket.)
 
[/quote]

40
Segítségkérés / idõ
« Dátum: 2013. február 20. - 15:45:26 »

public settime(playerid)
{
new string[256],year,month,day,hours,minutes,seconds;
getdate(year, month, day), gettime(hours, minutes, seconds);
format(string, sizeof string, \"%d/%s%d/%s%d\", day, ((month < 10) ? (\"0\") : (\"\")), month, (year < 10) ? (\"0\") : (\"\"), year);
TextDrawSetString(Date, string);
format(string, sizeof string, \"%s%d:%s%d:%s%d\", (hours < 10) ? (\"0\") : (\"\"), hours, (minutes < 10) ? (\"0\") : (\"\"), minutes, (seconds < 10) ? (\"0\") : (\"\"), seconds);
TextDrawSetString(Time, string);
SetPlayerTime(playerid, hours, minutes); //Beállitja a játékban a pontos idõt.
}

 
Ez beállitja a játékban is az idõt (tehát nem csak azt irja, hogy 5 óra van, hanem annyira is van sötét), de ha nem jó, szólj. :)

41
Idézetet írta: .Adamcha. date=1361308396\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31487\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

miért kell a forráskód?
UI: ezt nem fejezem be, elkezdek c++ tanulni(régebben már megtanultam az alapokat), mivel abba több mindenre képes az ember, és több 2d,3d grafikus könyvtár van hozzá.
1 olyan embernek odaadom a forráskódot aki fejleszti is.
és mellé van egy pong forráskódom is amit xna-ban csináltam(még nincs kész, és lehetnek benne hibák), azt is odaadnám egy olyan embernek.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 28. - 09:05:15 )

Na meg a pawn nyelv is c++ alapon nyugszik :) .
 
Tudom, hogy nem akarod folytatni, de egy olyan szövegszerkesztõ (pontosabban kódszerkesztõ) nagyon jól jönne, amiben munkamenetek között lehetne váltani, pl. van 5 oldalam egy domain-en és van még 5 egy másikon, és azt szeretném, hogy ezek külön legyenek. (Ha már van ilyen program, valaki küldhetne egy linket.)
 
[/quote]
Notepad ++
 
[/quote]
Aztán abban hogy? Azt használok, de eddig nem tudtam ilyet csinálni vele...

42
Leírások/Útmutatók / Jármû elopása elleni védelem
« Dátum: 2013. február 19. - 22:00:13 »
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
}else{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SetPlayerHealth(playerid, 50.00);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs jogod elvinni Az admin jármûveket!\");
return 1;
}

 
Sokkal egyszerûbb igy:
 
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SetPlayerHealth(playerid, 50.00);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs jogod elvinni Az admin jármûveket!\");
return 1;
}

 
Tehát egy felkiáltójelet teszel az IsPlayerAdmin elé, igy nem kell az \'else\'.
Ja és még, OnPlayerEnterVehicle-t használj, hogy be se tudjon szállni (most be tudna, csak azonnal ki is szállna).
Na meg:
 
Idézetet írta: ZyZu date=1361299171\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33947\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez tényleg nem leírás nem írsz le vele semmit és ne code tagokba írd le hanem mellé! És van benne hiba is:
 
ddStaticVehicle(451,2040.0520,1319.2799,10.3779,183.2439,16,16);

 
helyett
 
AddStaticVehicle(451,2040.0520,1319.2799,10.3779,183.2439,16,16);

 


43
Idézetet írta: marinacortez date=1356681855\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31487\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
miért kell a forráskód?
UI: ezt nem fejezem be, elkezdek c++ tanulni(régebben már megtanultam az alapokat), mivel abba több mindenre képes az ember, és több 2d,3d grafikus könyvtár van hozzá.
1 olyan embernek odaadom a forráskódot aki fejleszti is.
és mellé van egy pong forráskódom is amit xna-ban csináltam(még nincs kész, és lehetnek benne hibák), azt is odaadnám egy olyan embernek.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 28. - 09:05:15 )

Na meg a pawn nyelv is c++ alapon nyugszik :) .
 
Tudom, hogy nem akarod folytatni, de egy olyan szövegszerkesztõ (pontosabban kódszerkesztõ) nagyon jól jönne, amiben munkamenetek között lehetne váltani, pl. van 5 oldalam egy domain-en és van még 5 egy másikon, és azt szeretném, hogy ezek külön legyenek. (Ha már van ilyen program, valaki küldhetne egy linket.)

44
Segítségkérés / AttachObjectToVehicle problema
« Dátum: 2013. február 18. - 16:06:24 »
Számológéppel csináltam, és véletlen egy tizedesvesszõ ottmaradt. (Mert ugye a Pawno pontot használ.)
 
#include <a_samp>
public OnGameModeInit()
{
new minigun = CreateObject(2985,0.0000, 0.0000, 0.0000,0.0000, 0.0000, 0.0000);
new Infernus = AddStaticVehicleEx(411,-51.0760, 12.3010, 3.0266, 0.0000, 0, 0,30000);
AttachObjectToVehicle(minigun, Infernus,0.0629, 1.9592, 0.0977,0.0000, 0.0000, 0.0000);
return 1;
}

45
Segítségkérés / AttachObjectToVehicle problema
« Dátum: 2013. február 17. - 13:23:34 »
A koordinátákat a jármûhöz relativan kell megadni, igy: (Lehet, hogy valami nem jó, pl. lehet, hogy az XYZ tengelyek máshogy vannak, próbáld ki.)
 
#include <a_samp>
public OnGameModeInit()
{
new minigun = CreateObject(2985,0.0000, 0.0000, 0.0000,0.0000, 0.0000, 0.0000);
new Infernus = AddStaticVehicleEx(411,-51.0760, 12.3010, 3.0266, 0.0000, 0, 0,30000);
AttachObjectToVehicle(minigun, Infernus,0.0629, 1.9592, 0,0977,0.0000, 0.0000, 0.0000);
return 1;
}

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal