Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 31
Pluginok és Programok / SA-MP Server Configuration Generator« Dátum: 2012. május 18. - 22:25:13 »
Tudom, hogy sok ilyen létezik már, láttam már az angol fórumon is, de ha jól tudom ilyen intelligens változata még nincsen, meg amúgy is hasznos volt számomra a megírása, mivel pár új dolgot tanultam programozásban. Majdnem teljesen hasonlít a többire, de sokkal felhasználó barátabb, 2 nyelvû, leggyakoribb beállítási lehetõségeket tartalmazza. A legjobb része, hogy ha jó helyre van telepítve, akkor a gamemode, filterscript és a plugin esetében a program leellenõrzi a lehetséges betölthetõ fájlokat. Ami még extra, hogy képes visszaolvasni egy kézzel írt, vagy általa generált server.cfg-t. Remélem, hogy azért valakinek hasznára lesz a program.
Generáló hiba javítva! Betöltés/Mentés gomb hiba javítva (mûködésképtelen míg a háttérdolgozó fut) Repeat (mód ismétlésszám) hozzáadva a programhoz Timestamp paraméter hozzáadva Letöltés ITT 32
Modok / [OTHER]Ladder Mod« Dátum: 2012. május 18. - 22:08:57 »
Nevébõl szerintem egyértelmûen kitalálható, hogy a mód létrákkal foglalkozik. Mondjuk úgy hogy unatkoztam, és elhatároztam magam ennek a módnak megírására. A legjobb benne szerintem az, hogy az alap létrákon kívül újakat is létre lehet hozni, ebben segítségünkre lesz a programban található szöveg, ami leírja, hogy készítéskor hanyadik hang mit csinál, sajnos kézzel csak a koordinátákat lehet módosítani, a forgástengelyt nem tudtam fokba átkonvertálni, így nem lehet átírni. Elvileg minden létrát használhatóvá tettem, de maradhatott ki. SF reptérnél levõ 7-8 létrát használhatóvá tettem.
Ami a módból hiányzik az az animáció, sajnos memóriacímekkel nem sokra megyek, valószínû CLEO vagy hasonló api hook-ot kellene kezelnem. Alapgombok: Használat mód F gomb - létra használata (újbóli megnyomásával leugrasz róla, nem ajánlott) W, S - létrán fel-le mászkálás Szerkesztõ mód L gomb - létra készítés megkezdése F gomb - adott lépésnél a következõ lépésre ugrik W, S - létra magasság készítésénél használható W,S,A,D - létra kilépõ pozíció készítésénél használható Fontos: sose akarj létrát kreálni vízben, ha használja valaki úgy a létrát, akkor meg fog halni, valószínû a Z gyorsulás memóriacím tehet róla. Videó a módról: NS-zfk_Ylag Készítõ: Kurtis Letötlés ITT 33
SA-MP: Szerverfejlesztés / Call of Duty 2 Maps Mod« Dátum: 2012. május 18. - 21:02:55 »
Mint a címbõl is kitalálható, a COD2-nek a többjátékos pályáit tartalmazza, viszont nem az eredeti San Andreas objectjeibõl lett létrehozva, hanem egyedi modellekkel lett ez a mód megvalósítva, a mód jelenleg béta, de játékra alkalmas, 3 map-ot tartalmaz, azok közül az mp_toujane map optimizált, a másik kettõ még munkára vár (DXT3-as tömörítésû minden textúra, ez nagyon levesz egyes gépek teljesítményébõl és elõidézi az úgynevezett lag spike-t). A módot próbáltam valamennyire COD2 szerûre megírni, valamennyire a fegyverválasztás hasonlít a COD2-re. A maradék két pályát be lehet tölteni, aki akarja, de nem optimizáltam még játékra, így csak saját felelõsségetekre használjátok játékra.
A határok csak a toujane-ra lettek még kidolgozva, ez annyit jelent, hogy a másik két pályáról ki lehet ugrani vagy sétálni. Poligónok száma pályánként átlagosan: 60-100 ezer (teljesítmény végett fontos lehet) Pályák konvertálási ideje kb. 10 perc (optimizálatlanul) Mód sorainak száma: 633 Problémás lehet a mód üzemeltetése az egyedi objectek miatt, e miatt van a letöltésben 2 db mappa (Client, Server) Client: csak az egyedi objecteket tartalmazza, mert nélkülük vízbe esel Server: a módot tartalmazza, ha kliens szerepét is betölti egyértelmûen szükség lesz az egyedi objectekre is További útmutatás a telepítéshez a letöltött fájl readme.txt-jében. Update: Mind a 3 pálya használható mostantól, minden pálya rendelkezik határral és optimizálva vannak a textúráik, carentan még kisebb \"csúnyaságokkal\" rendelkezik. A mód frissítve lett, egy súlyos hiba javítva benne, F4-es újraéledésnél a fegyvermenü nem akarta újraspawnolni a játékost. Újdonság még: Pályaszavazás, ha sikeres, nem indul újra a mód, hanem gyorsan lecseréli a mapot, lenullázza a pontokat és újraspawnoltat mindenkit. Jelenlegi mapok (5): mp_toujane mp_carentan mp_dawnville mp_burgundy mp_railyard Parancsok: /help - parancsok listája /kill - öngyilkosság (sose tudni mikor jöhet jól) /req - új fegyver kérése (halál után megkapod) /votemap - elõjön egy pályaszavazó dialógus /yes | /no - szavazás a pályára igennel/nemmel Videó a módról: jsZSZ-2PLDk Régebbi videó: aFHMFFYf-JU Aki tudja frissítse erre a kódra a módot (5 mapos, jelenlegi változat) #include <a_samp> Letöltés ITT 34
Modok / [OTHER]Racetrack Maker 3.0« Dátum: 2012. április 12. - 15:52:50 »
Ez a mód azért készült elsõsorban, hogy gyorsan és könnyen lehessen versenypályákat alkotni SP illetve MP játékba, 5 elemet tartalmaz a mód, sajnos többet nem bír el a singleplayer, így nem adtam hozzá újabbakat. A mód azoknak is jó, akik nem tudnak mapolni singleplayerre, vagy multiplayerre csak a bemásolós és átfordítós módszert használják. Használata egyszerû: 2 féle méret közül választhatunk: 8x8 vagy 16x16, a pályákat le is menthetjük az általam megírt formátumban, 768kb a legnagyobb mérete, minden sorban egy négyzet adatát tárolja. Gondolom a szerkesztést nem kell részletezni, kivéve ha forgatni akarunk ott a 4 db rádiógomb, vagy R betûvel. Ha elkészült a pálya érdemes a Change Bounds-t megnyomni elsõ használatnál arra a méretre amilyen méretben készült a pálya, ha váltunk akkor egyértelmûen használni kell. Ha minden megvan nyomjunk a Make gombra, ez után indítsuk el a játékot töltsünk be egy állást vagy új játék. Csak ha kültéren tartózkodsz, tedd le a játékot tálcára, és a Set Teleport Point-ra nyomj rá, ez után kattints egy kockára és ha megjelent a fehér négyzet, akkor Warp To Point-ra kell nyomni, ez után ha minden jó a pályára fog teleportálni, ha nem történik semmi 2x-3x meg kell nyomni a Warp To Point gombot, általában bejön.
Telepítés: Másold be a fájlokat a játék könyvtárába (SAMP mappa opcionális, avagy ha multiba szeretnél a szerveredre, akkor érdemes ezzel bajlódni, természetesen az IMG fájlt el kell küldeni a többi játékosnak is). A mód felül fogja írni az eredeti gta.dat-ot, e miatt nem kell aggódni, mivel mellékeltem egy gta.dat.bak fájlt. Ha minden a helyén van akkor a Make gomb megnyomása után nem fogja majd kérni a GTA: San Andreas elérési útvonalát a program. Videó (Ez volt az elsõ változat, sokkal bõvebb a 3.0): 3Sa7x-WnumA Letöltés: ITT 35
Modok / [WEAP]AMD-65« Dátum: 2012. január 06. - 15:31:47 »
3ds max 2009 dff pluginnal, textúrához meg txd workshop
36
Modok / [WEAP]AMD-65« Dátum: 2012. január 05. - 17:34:16 »
Mivel nincsen még errõl a fegyverrõl mód, így elkészítettem, mivel magyar fegyver elsõsorban azért kezdtem neki (gondolom kevesen hallottatok errõl a fegyverrõl). Elsõ komolyabb fegyvermodellem.
Polyszám: 2300 körül Elkészítési idõ: kb 1 óra Készítõ: Kurtis Az AK47-est cseréli le. Kép Letöltés: ITT 37
Modok / [MAP]San Andreas: Wild Life (RÉGI)« Dátum: 2011. augusztus 30. - 18:28:20 »
Nemrég kiadtam a 2.0-s verziót, az újításban:
- 2 új sziget: - romokkal és erdõvel + híd - havas fenyves sziget - pár új object - étterem - néhány kaja object - elsõ rámpa - új sátor - új radar - PED-ek a közeli kisvárosban - majdnem minden épület be lett rendezve - 1-2 új skin - MTA Loader 1.0.5-re * Lesz egy újabb frissítés a 2.5-ös, jelenleg béta fázisban van, várható újítások: - Jobb minõségû famodellek - Új sziget: város (félkész) - Új IPL-ek a növényzetnek - Béta küldetések (DYOM) - Mentési lehetõség a wlscriptbe - MTA Loader 1.0.5 és 1.1-re * * = Arra jó, hogy külön indítófilet hoz létre, amivel külön elindíthatjuk a Wild Lifes MTA-t Ha valakinek van valamilyen ötlete az újításhoz, az nyugodtan írja le válaszként. Akit érdekel az újabb verzió, az jelentkezhet teszternek a következõ MSN címeken: [email protected] [email protected] 39
Weblapok / www.gta-mpmods.weboldala.net« Dátum: 2011. augusztus 08. - 15:07:36 »
Minden 3D-s GTA-val foglalkozunk, ami kijött PC-re, még a GTA 3 letöltések nincsenek meg.
2 féle letöltés van az oldalon, sima letöltéseket én kezelem, a másikat Sleepy93HUN. Nem csak olyan módok vannak, amelyeket más készített, hanem saját módokat is raktunk fel. Sajnos egy ideje alacsony lett a látogatottság, mivel kb. 4-5x költözni kellett más webhostinghoz. http://www.gta-mpmods.weboldala.net 40
Modok / [OTHER]San Andreas Difficulty Mod« Dátum: 2011. augusztus 07. - 23:28:52 »
Mivel még nincsen ilyen mód a játékra, úgy gondoltam írok egyet. A programmal 5 féle nehézségi fokot állíthatunk be a játékhoz, és 2 opcionális lehetõség közül lehet választani (körözéskor zene, alacsony HP esetén szívdobogás).
Nehézségi fokok: - Very Easy - 100 hp alatt regenerálódik az életed - Easy - 50 hp alatt regenerálódik az életed - Medium - Semmi effekt - Hard - 100-ig van korlátozva a pajzs (150-et semmiképp nem fogja engedni - 12. rendõr mellékküldetés után jár) - 75-ig van korlátozva a max élet - Realistic - Korlátozott fegyverarzenál (7 féle fegyvercsoport) - Közelharci fegyverek (jelenlegi közelharci fegyverek + tûzoltókészülék és spray) - Elsõdleges fegyverek (Shotgun,Géppuska,Sniper) - Másodlagos fegyverek (Pisztoly,SMG) - Speciális fegyverek (RPG, HS RPG, Flamethrower, Minigun) - Gránátok - Egyéb (night vision, parachute,...) - Korlátozott lõszerszám (leginkább a speciális fegyvereknél és a gránátoknál vehetõ észre) - Sniper néha fel/le ugrál célzás közben + nem sétálhatsz célzás közben - 75-ig van korlátozva a pajzs - 50-ig van korlátozva a max élet Videók: Elsõ videó: Küldetés teszt (legnehezebb fokozaton): Kép: A mód C#-ban íródott. Letöltés ITT Ha van valamilyen ötletetek akármelyik nehézségi fokhoz, akkor azt leírhatjátok. Készítõ: Kurtis 41
Modok / [MAP]San Andreas: Wild Life (RÉGI)« Dátum: 2011. augusztus 02. - 10:37:17 »
Direkt úgy lett megcsinálva, hogy ne írjon felül semmit, egyedül az eltávolításnál kell figyelni, hogy melyik exe-t törlöd le. Akik elõször tesztelték nem mondták hogy felül írt volna valamit (Ha kézileg kell törölni a módot, az audio mappában van 2-3 fájl amit hozzáad, szerintem nem nehéz megtalálni). Elvileg ha feltelepítetted használni kell a San Andreas váltót, mert nem a Wild Life van kiválasztva.
42
Modok / [MAP]San Andreas: Wild Life (RÉGI)« Dátum: 2011. augusztus 02. - 09:48:27 »
Kell hozzá a 3ds max 9 (win7 alatt 2009-el mûködik), hozzá egy X Scripts script, elõször be kell tölteni a dff fájlokat a megfelelõ képformátummal, utána az IPL fájlokat, abból összerakja a mapot amit csináltál pár pillanat alatt. Végül az X Radar Maker-t kell lefuttatni, 144 renderelt képet fog lementeni. Utánna csak az X Radar Editorba kell betölteni és azzal kimenteni txd formátumba, pár perc alatt kész, utána meg csak be kell rakni a gta3.img-be. A részletesebb leírást, és a programokat ITT megtalálod.
43
Modok / [MAP]San Andreas: Wild Life (RÉGI)« Dátum: 2011. augusztus 01. - 23:07:09 »
A sátrat lehet majd átdolgozom, mivel azt az egy objectet csináltam google sketchuppal.
44
Modok / [OTHER]San Andreas Nem Hivatalos Javítás« Dátum: 2011. augusztus 01. - 19:30:31 »
Mivel még senki nem csinált még ilyen patchet a játékra, így én és Sleepy93HUN csináltunk egy javítást a játékhoz. Elõször összegyûjtöttük az objectek nevét, amik hibásak voltak kollúzióban (szilárdság) vagy kinézetben. Én LS-el kezdtem, Sleepy93HUN meg SF-t csinálta, egyedül annyit segítettem neki, hogy a Dotherty Garázs kollúzióját én javítottam át (a garázsban minden leesett az 5 dff az 1 kollúzióban miatt).
Pár objectet nem lehetett kijavítani, mivel olyan volt, hogy azt visszafejteni nem lehetett hibátlanul (fekete lett az object). LV-t viszont 2-en csináltuk meg, de még sajnos maradt 1-2 bug, majd egy hotfixes telepítõ várható valamikor. Talán a patch sokat javít a játékélményen, mivel nem csak fixek vannak, hanem bizonyos helyeket kidolgoztam, amit úgy gondoltam, hogy félkész. És a legfontosabb: Gondolom sokan nem tudták használni a tûzlépcsõket, mivel vagy nem tudtak felmászni rájuk vagy átestek rajtuk, a patchben talán ki lett javítva minden tûzlépcsõ. Videók: Trailerek: Final: Képek: http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic2/patch_1.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic2/patch_1.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic2/patch_2.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic2/patch_2.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic2/patch_3.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic2/patch_3.png Letöltés: http://www.mediafire.com/file/3il2qyekbk4tikh/sa_uopatch12.part1.rar http://www.mediafire.com/file/0436sdaucqcqsuc/sa_uopatch12.part2.rar http://www.mediafire.com/file/63ttff7sa75rofk/sa_uopatch12.part3.rar Készítõk: Kurtis Sleepy93HUN 45
Modok / [MAP]San Andreas: Wild Life (RÉGI)« Dátum: 2011. augusztus 01. - 15:25:12 »
Egyik nagyobb projectem, teljesen új pálya, új fegyverekkel, meg még 1-2 kisebb újítással. Úgy 1-2 hónapig dolgoztam vele, az elején sok újítással utána amikor valami jó eszembe jutott beraktam.
A mód egy San Andreas váltót tartalmaz, amivel könnyedén válthatunk az eredeti játék és a Wild Life mód között. Az eredeti fájlok miatt nem kell aggódni, mivel a mód teljesen egyedi mappából tölt mindent be (expp mappa, viszont az audio mappát használja, de semmit sem ír felül). Ha új játékot kezdesz akkor vigyázz, mert csíkokban bevilloghat a képernyõ töltés közben. A mód kompatibilis az MTA-val, csak akkor ha a szerveren ki van kapcsolva a fájl ellenõrzés. SA-MP-re sajnos nem lehet optimizálni, betölteni betölti a pályát, de bizonyos helyeken errort floodol, és kicrashel. 2.0-s verzió újdonságai: - 2 új sziget: - romokkal és erdõvel + híd - havas fenyves sziget - pár új object - étterem - néhány kaja object - elsõ rámpa - új sátor - új radar - PED-ek a közeli kisvárosban - majdnem minden épület be lett rendezve - 1-2 új skin - MTA Loader 1.0.5-re * Várható Frissítés 2.5 - Jobb minõségû famodellek - Új sziget: város (félkész) - Új IPL-ek a növényzetnek - Béta küldetések (DYOM) - Mentési lehetõség a wlscriptbe - MTA Loader 1.0.5 és 1.1-re * * = Arra jó, hogy külön indítófilet hoz létre, amivel külön elindíthatjuk a wild lifes MTA-t Videók: 1.0-s verzió: http://www.youtube.com/watch?v=dB-2DgB_CMY&feature=channel_video_title 2.0-s verzió: Várható frissítés - 2.5: Képek: http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_1.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_1.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_2.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_2.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_3.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_3.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_4.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_4.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_5.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_5.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_6.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_6.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_7.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_7.png http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_8.png[/img] http://www.gta-mpmods.weboldala.net/download/downloads/tc/pic/sawl_8.png Letöltések: 1.0-s verzió: ITT 2.0-s verzió: ITT MTA Loader: ITT Tervezve van SA-MP port is, valószínûleg 0.3a alá, mivel az stabilan kezeli a weapon.dat-ot. Készítõ: Kurtis |