Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zharko

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 124
271
Best of 2013 / Az év csapattagja
« Dátum: 2014. január 06. - 21:55:28 »
Scream

272
SA-MP: Szerverfejlesztés / Átlagszámítás
« Dátum: 2014. január 06. - 21:49:52 »
Ha jól tudom igen.
C kód:
 
double average ( int num, ... )
{
   va_list arguments;                    
   double sum = 0;
   /* Initializing arguments to store all values after num */
   va_start ( arguments, num );          
   /* Sum all the inputs; we still rely on the function caller to tell us how
    * many there are */
   for ( int x = 0; x < num; x++ )        
   {
       sum += va_arg ( arguments, double );
   }
   va_end ( arguments );                  // Cleans up the list
   return sum / num;                      
}

 
forrás: http://www.cprogramming.com/tutorial/c/lesson17.html

273
Best of 2013 / Az év legjobb szervere/szerverkészítõje
« Dátum: 2014. január 06. - 21:45:18 »

MysticRP
 
[/quote]

274
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kerítés generálása
« Dátum: 2014. január 06. - 16:32:40 »
Jaja, nem volt rossz :D

275
Média / See MTA dióhéjban v1.0 by Hatebreeder
« Dátum: 2014. január 04. - 17:14:20 »
Én ma fennt voltam 1-2 órát, de pozitívan csalódtam. Igaz sok emberrel nem találkoztam, de akikkel igen, azok RP-sek voltak.
De ez csak egy alkalom a te 100 alkalmadból :D

276
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. január 04. - 16:38:13 »
Ezt fogom :D Igaz, van már kinnt egykét leaked cucc, de azért megvárom az eredetit <3
VINAI-nak van még egy jó száma a \'Hands Up\' :D
 

277
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kerítés generálása
« Dátum: 2014. január 04. - 13:03:55 »

A képek hibásak. Fel tudnád tölteni mégegyszer?
 
[/quote]
Javítva.

278
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. január 03. - 18:55:23 »

 

Az tuti nem s0beit volt, de hasonló program, sokkalta többet tudott. Bár ha jól emlékszem akkor lehet a s0beitet módosították  :doubt:
De elég menõ volt
 
[/quote]
Ez amit leírtál egy s0beitben lévõ funkció. Ha s0beitre épülne a mod, akkor lehetne róla szó, viszont így idõ és energiapazarlás lenne beépíteni ezt a funkciót.
 
[/quote]
Utánanéztem és valóban egy s0beit módosításról van szó.

279
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kerítés generálása
« Dátum: 2014. január 03. - 18:02:13 »
Hali.
Ezt a szkriptet még a Homokozóhoz készítettem, de sokat nem használtuk. Hivatalos fórumra már vagy egy hónapja kiraktam.
Licensz: módosíthatod, szabadon oszthatod, stb... DE: tilos sajátodként feltûntetni
Hogy használd?
Parancsa: /plot [HOSSZ] [sZÉLESSÉG] [KAPU]
KAPU:
-0: nincs
-1: hátsó kapu
-2: elsõ kapu
Tudsz létrehozni X*x méretû kerítést, kapuval. Gangzonet is kreál a területen.
Minimum: 1*1
Maximum: Végtelen ( azthiszem )
Letöltés: PASTEBIN
vagy
 
/*
Plot create scipt
Author: Zharko
Location: Hungary
License: you can editing, sharing to others, etc. BUT: indicate the original author\'s name
*/
#include a_samp
#include core
#include float
#include streamer
#include zcmd
#include sscanf2
#include dini
CMD:plot(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
new h, sz, g;
if(sscanf(params, \"ddd\", h, sz, g)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"USE: /plot [Length] [Width] [Gate]\");
CreateTelek(playerid, h, sz, g);
return 1;
}
#define PLOTFILE1 \"telkek.ini\"
#define MAX_PLOTS 100
#define ELKERITESOBJ 1446
enum PlotInfos
{
Float:x,
Float:x2,
Float:y,
Float:y2,
Float:z,
Float:z2,
owner[MAX_PLAYER_NAME],
Text3D:ownertext,
haveaccess[256],
   area
}
new Plots[MAX_PLOTS][PlotInfos], plotshave, str[128], name2[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_NAME], objects;
#define formatstr(%1,%2) format(str, sizeof(str), %1, %2)
pName(playerid) { new n[32]; GetPlayerName(playerid, n, sizeof n); return n; }
new zone[MAX_PLAYERS];
//GangZoneDestroy(zone[playerid]);
stock CreateTelek(playerid, HOSSZ, SZELESSEG, gate = 0)
{
#define PLUS_VAL 4.65
#define Z_DIFF 0.5
new
Float: sarok[2],
Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: A,
Float: zx[2], Float: zy[2],
Float: counter = X + (PLUS_VAL / 2)
;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
Z = Z-0.5;
zx[ 0 ] = X; zy[ 0 ] = Y;
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
if((270+20) > A > (270-20))
{
counter =  X + (PLUS_VAL / 2);
for(new i = 0; i < HOSSZ; ++i) //X
{
   if(i == 0) sarok[0] = counter;
   if(i == HOSSZ-1) sarok[1] = counter;
   CreateDynamicObject(1446, counter, Y, Z, 0.00, 0.00,0.0);
   CreateDynamicObject(1446, counter, (Y+(PLUS_VAL*SZELESSEG)), Z, 0.00, 0.0, 180.0);
   counter = counter + PLUS_VAL;
}      
counter =  Y;
for(new i = 0; i < SZELESSEG; ++i) //Y
{
   if(i == 0)
   {
      CreateDynamicObject(1446, (sarok[0]-(PLUS_VAL))+(PLUS_VAL/2), (Y+(PLUS_VAL / 2)), Z, 0.00, 0.0, 270.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL / 2), (counter-(PLUS_VAL))+(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00,0.0, 90.0); //y2
   }
   else if(i == SZELESSEG-1)
   {
      zx[ 1 ] = sarok[1] + (PLUS_VAL/2); zy[ 1 ] = counter+(PLUS_VAL);
      zone[playerid] = GangZoneCreate(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      GangZoneShowForPlayer(playerid, zone[playerid],0xFFFF0096);
      Plots[area] = CreateDynamicRectangle(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      if(gate == 1) CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0); //y1
      else if(gate == 2) CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0,90.0);  //y2
      else
      {
         CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0); //y1
         CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0,90.0);  //y2
      }
   }
   else
   {
      CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0,90.0);  //y2
   }
   counter = counter + PLUS_VAL;
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekreálva270\");
}
else if((90+20) > A > (90-20))
{
counter =  X - (PLUS_VAL / 2);
for(new i = 0; i < HOSSZ; ++i) //X
{
   if(i == 0) sarok[0] = counter;
   if(i == HOSSZ-1) sarok[1] = counter;
   CreateDynamicObject(1446, counter, Y, Z, 0.00, 0.00,180);
   CreateDynamicObject(1446, counter, Y, Z, 0.00, 0.00,180);
   CreateDynamicObject(1446,counter, (Y-(PLUS_VAL*SZELESSEG)) , Z, 0.00, 0.0, 0.0);
   counter = counter - PLUS_VAL;
}      
counter =  Y;
for(new i = 0; i < SZELESSEG; ++i) //Y
{
   if(i == 0)
   {
      CreateDynamicObject(1446, (sarok[0]-(PLUS_VAL))+(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Y-(PLUS_VAL / 2), Z, 0.00, 0.0, 90.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL / 2)-PLUS_VAL, Y-(PLUS_VAL / 2), Z, 0.00,0.0, 270.0); //y2
   }
   else if(i == SZELESSEG-1)
   {
      zx[ 1 ] = sarok[1] - (PLUS_VAL/2); zy[ 1 ] = counter-(PLUS_VAL);
      zone[playerid] = GangZoneCreate(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      GangZoneShowForPlayer(playerid, zone[playerid],0xFFFF0096);
 
      if(gate == 1) CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL), Z, 0.00, 0.0, 90.0); //y1
      else if(gate == 2) CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0);  //y2
      else
      {
         CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 90.0); //y1
         CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0);  //y2
      }
   }
   else
   {
      CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 90.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0);  //y2
   }
   counter = counter - PLUS_VAL;
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekreálva90\");
}
else if((180+20) > A > (180-20))
{
counter =  Y - (PLUS_VAL / 2);
for(new i = 0; i < HOSSZ; ++i) //Y
{
   if(i == 0) sarok[0] = counter;
   if(i == HOSSZ-1) sarok[1] = counter;
   CreateDynamicObject(1446, X, counter, Z, 0.00, 0.00, 270);
   CreateDynamicObject(1446, (X+(PLUS_VAL*SZELESSEG)), counter, Z, 0.00, 0.0, 90);
   counter = counter - PLUS_VAL;
}      
counter =  X;
for(new i = 0; i < SZELESSEG; ++i) //X
{
   if(i == 0)
   {
      CreateDynamicObject(1446, X+(PLUS_VAL / 2), (sarok[0]-(PLUS_VAL))+(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 180.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, X+(PLUS_VAL / 2), sarok[1]+(PLUS_VAL / 2)-PLUS_VAL, Z, 0.00,0.0, 0.0); //y2
   }
   else if(i == SZELESSEG-1)
   {
      zx[ 1 ] = counter+(PLUS_VAL); zy[ 1 ] = sarok[1]-(PLUS_VAL/2);
      zone[playerid] = GangZoneCreate(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      GangZoneShowForPlayer(playerid, zone[playerid],0xFFFF0096);
      if(gate == 1) CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 180.0); //y1
      else if(gate == 2) CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 0.0);  //y2
      else
      {
         CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 180.0); //y1
         CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 0.0);  //y2
      }
   }
   else
   {
      CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 180.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 0.0);  //y2
   }
   counter = counter + PLUS_VAL;
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekreálva180\");
}
else if(A < 360 && A > 340 || A < 20 && A > 0 )
{
counter =  Y + (PLUS_VAL / 2);
for(new i = 0; i < HOSSZ; ++i) //Y
{
   if(i == 0) sarok[0] = counter;
   if(i == HOSSZ-1) sarok[1] = counter;
   CreateDynamicObject(1446, X, counter, Z, 0.00, 0.00, 270);
   CreateDynamicObject(1446, (X-(PLUS_VAL*SZELESSEG)), counter, Z, 0.00, 0.0, 90);
   counter = counter + PLUS_VAL;
}      
counter =  X - (PLUS_VAL);
for(new i = 0; i < SZELESSEG; ++i) //X
{
   if(i == 0)
   {
      CreateDynamicObject(1446, X-(PLUS_VAL / 2), sarok[0]+(PLUS_VAL / 2)-PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 0.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, X-(PLUS_VAL / 2), sarok[1]-(PLUS_VAL / 2)+PLUS_VAL, Z, 0.00,0.0, 180.0); //y2
   }
   if(i == SZELESSEG-1)
   {
      zx[ 1 ] = counter; zy[ 1 ] = sarok[1]+(PLUS_VAL/2);
      zone[playerid] = GangZoneCreate(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      GangZoneShowForPlayer(playerid, zone[playerid],0xFFFF0096);
 
      if(gate == 1) CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 0.0); //y1
      else if(gate == 2) CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 180.0);  //y2
      else
      {
         CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 0.0); //y1
         CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 180.0);  //y2
      }
   }
   else
   {
      CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 0.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 180.0);  //y2
   }
   counter = counter - PLUS_VAL;
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekreálva0\");
} else return 0;
return 1;
}

 
Screenshotok:
http://www.kephost.com/images4/2013/8/3/a1_2013_8_3_uti0zyegnd.png
http://www.kephost.com/images4/2013/8/3/a1_2013_8_3_hnnd1d5ed4.png
http://www.kephost.com/images4/2013/8/3/a1_2013_8_3_un4i3ebha2.png
Pluginok, amiket felhasználtam:
Incognito\'s Streamer
ZCMD
SSCANF
Update: azért angol-magyar mert külföldi fórumra raktam ki elõször a szkriptet. Mielõtt valaki belekötne. ( http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=480462 )

280
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. január 03. - 17:41:58 »
Az tuti nem s0beit volt, de hasonló program, sokkalta többet tudott. Bár ha jól emlékszem akkor lehet a s0beitet módosították  :doubt:
De elég menõ volt

281
Pluginok és Programok / [WIP] SA-MP++
« Dátum: 2014. január 03. - 17:23:38 »
Egész jól néz ki.
Volt egy applikáció még régen a SA-MPhoz, már nem tudom ki küldte. Abban olyan volt hogy az alap SA-MP-os egérrel ha valamelyik helyre kattintottál, odateleportálta a játékost. Na ez a funkció jól jönne ebbe is, csak azt a developer adná meg hogy mit csináljon ha odakattint a játékos.

282
Média / See MTA dióhéjban v1.0 by Hatebreeder
« Dátum: 2014. január 02. - 22:36:25 »
Te nagyon beteg vagy :D

283
Beszélgetés / Mi leszel ha nagy leszel?
« Dátum: 2013. december 19. - 19:51:08 »
2. éve CNC forgácsolónak tanulok, 3 évig rendszergazdának tanultam. A jövõben tervezek venni webprogramozói OKJ-s képzést is.

284
Rendezvények / [HUN/ENG]V. Hungarian Xmas Party 2013.12.21 19:00
« Dátum: 2013. december 19. - 19:46:39 »
Kicsit bizarr, szerintem a családotokkal tölteni sokkal értelmesebb lenne.
No de nem csak ezért írtam ide, ez a ti dolgotok, hanem jó szórakozást is szeretnék kívánni.
Kellemes ünnepeket mindenkinek! :)

285
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2013. december 19. - 16:41:39 »
Tsunamiiii <3 Valahogy jobban tetszik a Stampede-nél :)
 

 

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 124
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal