Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zharko

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 124
226
Beszélgetés / Flappy Bird rekord
« Dátum: 2014. február 20. - 22:14:20 »
Hali!
Gondoltam nyitok ennek egy témát, kíváncsi vagyok ki játszik vele :D
Nekem csak 67 :D Dolgozom a megdöntésén :DDD
\"1012388_636999399683299_1813330706_n.jpg\"

227
Beszélgetés / Paranormális dolgok ! Ezek valósak vagy sem ?
« Dátum: 2014. február 20. - 18:43:39 »
Idézetet írta: cappsy date=1391796098\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46333\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pedig nagyon nagy az esélye annak, hogy más intelligens faj a vízben él. Ezen is érdemes lenne elgondolkodni.
 
Ha annyira intelligens, miért nem jön fel? :D
A Szefi videója nagyon durva :D
Én eléggé hiszek az ilyenekben, legalábbis félek tõlük.

228
Beszélgetés / Neknomination
« Dátum: 2014. február 20. - 18:23:08 »
Hát ha jól tudom, sörbe még nem halt senki bele, fõleg egy doboz sörbe :D
Holnap lesz egy kis házibuli, lehet hogy elõjön a téma :DDD
Maga a játék nagy baromság, de a sörivás nem az ;)

229
Beszélgetés / The Walking Dead Season 4 [Continue]
« Dátum: 2014. február 18. - 17:57:45 »



Ezt a Lizziet nem bírom.. amior meg akarta fújtani Judithot... úristen
\"1896748_598436783569433_1475622167_a.jpg\"

230
Archívum / Live Your Life RP (LYLRP) - Ahol lazítani ér!
« Dátum: 2014. február 10. - 22:30:14 »
Hajrá Rúnim, sok sikert nektek! :)

231
Archívum / Sandbox Server - 2015 - FRISSÍTVE
« Dátum: 2014. február 04. - 13:16:53 »
Fõposzt frissítve.


Az utóbbi hetekben lehetett látni hogy újra aktívkodom a szkriptelés terén, és hát bevallom hogy hiányzott kicsit :D
Nem írunk ki semmi konkrétat, de annyit elárulhatunk hogy dolgozunk rajt, de sajnos nem tudunk napi 6-8 órát belefektetni.
Jelenleg én napi 1-2 órát tudok foglalkozni vele, de szerintem elég is.

232
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Project Venturas 2014
« Dátum: 2014. február 04. - 12:57:38 »
Hát ezt azért nem gondoltam volna, hogy valaha is megnyitod újra.
Sok sikert, játszani fogok rajt, az tuti :) Sok jó \'emlékem\' van a szerverrõl :D
Na persze meg negatív is akad.
Spoiler for Kránicsnak:
Ugye? :D pls

233
Bocs, késõ volt már, fáradt voltam :D

234
Köszi, igen azt gondoltam, hogy akad pár már belõle. :D
Köszönöm a bug észrevételét is, javítva.

235
Hali!
Néha-néha elszórakozgatok újra a pawn nyelvben, mert szeretnék ráhangolódni újra, mert már elég rég óta nem szkripteltem.
Hajlamos vagyok baromságokat írni ilyenkor, itt az egyik.. Pl ez alapján adtam fel lottót tegnap a postán :D



Na meg binary number spammer a console-ba, mint a filmekben amikor megy a nagy hackelés :D
Ezt nem kívánom publikálni, mert teljesen haszontalan, viszont jól néz ki, majd akinek kell írjon pmben xD
 
Sok hasznát ennek nem veszem, de úgy gondolom hogy valaki szkriptileg is tudná használni pl egy lottószkriptben legenerálni a számokat, stb.
Használata:
 
generateLotteryNumbers(5, 90);

 
Paraméterek:
        -5: ennyi számot generálhatunk le (egyébként maximum 7 a megengedett, de könnyen átírhatjátok többre, csak a \'MAX_LOTTERY_NUMBERS\' címkéjû definíciót kell átírnotok)
        -90: tartomány - 1 és 90 közt sorsolja ki a véletlen számokat
Visszatérési érték: az 5 legenerált szám, a tartományom belüli véletlenül generált számokkal sztingben, rendezve növekvõ sorrendben.
Kommentszûz:
 
generateLotteryNumbers( hanyaslotto=5, tartomany=90 )
{
#define MAX_LOTTERY_NUMBERS 7
new
szamok[ MAX_LOTTERY_NUMBERS ], vege[128], vege_seged[16], csere_seged,
i, k, x, j, w, c
;
for(k = 0; k < hanyaslotto; k++) {
szamok[k] = random((tartomany+1) - 1) + 1;
for(c = k-1; c >= 0; c--)
{     
   if(k != 0) {     
      w = c;
      while(szamok[w++] == szamok[k]) szamok[k] = random((tartomany+1) - 1) + 1;
   }
}             
}
for( i = 0 ; i < hanyaslotto-1; i++) {
for(j = ( hanyaslotto - 1 ) ; j >= ( i + 1 ); j--) {
   if(szamok[j] < szamok[j - 1]) {     
      csere_seged = szamok[j];
      szamok[j] = szamok[j-1];
      szamok[j-1] = csere_seged;
   }
}
}
for(x = 0; x < hanyaslotto; x++) {
if( x < ( hanyaslotto - 1 ) ) format(vege_seged, sizeof vege_seged, \"%d, \", szamok
  • );

else format(vege_seged, sizeof vege_seged, \"%d\", szamok
  • );

strcat(vege, vege_seged);
}
return vege;
}

 
Íme a kód magyarázattal:
vagy
 
generateLotteryNumbers( hanyaslotto=5, tartomany=90 )
{
#define MAX_LOTTERY_NUMBERS 7 // Max ennyi számot generálhatok le
new
szamok[ MAX_LOTTERY_NUMBERS ], vege[128], vege_seged[16], csere_seged, // egyéb deklarálások
i, k, x, j, w, c // ciklusokhoz változók deklarálása
;
for(k = 0; k < hanyaslotto; k++) // Ciklust futtatok, ebben generálom a \'tartomány\' és 1 közti számokat. 5-ös lottónál: 90, 6-osnál: 45, 7-esnél: 35
{
szamok[k] = random((tartomany+1) - 1) + 1; // Generálás
for(c = k-1; c >= 0; c--) // Ciklust futtatok, itt nézem meg az egyezéseket
{   
   if(k != 0) // Az elsõnél nem kell az ellenõrzés
   {   
      w = c; // segédváltozó feltöltése \'c\' értékével
      while(szamok[w++] == szamok[k]) szamok[k] = random((tartomany+1) - 1) + 1; // Új generálása ha egyezik
   }
}      
}
for( i = 0 ; i < hanyaslotto-1; i++) // Rendezés ciklusai
{
for(j = ( hanyaslotto - 1 ) ; j >= ( i + 1 ); j--) // j = ha pl 5-ös lottó, akkor 4 lesz a j értéke. Ciklus addig amíg j >= i+1, és csökkentjük a j értékét
{
   if(szamok[j] < szamok[j - 1]) // Ja a számok[j] kissebb mint a számok[j-1] akkor cseréljük a számokat, ezáltal rendezzük azokat
   {   
      /*
         A cserét úgy kell felfogni, mint ha lenne 3 poharad, de ebbõl csak kettõ van tele.
         A bögrében sör van, a korsóban pedig tej, a harmadik pohárban pedig nincs semmi. Te fel szeretnéd cserélni úgy hogy a bögrében
         tej legyen, a korsóban pedig sör.
         A korsóból a tejet beleöntöd az üres pohárba, a bögrébõl a sört átöntöd a korsóba, a pohárból a tejet pedig bele a bögrébe.
      */
      csere_seged = szamok[j]; // Beleöntöm az üresbe a sört, ezáltal a szamok[j] \'üres\' lesz, de vigyázat, mert csak képletesen mondom, a régi értéke még megmarad.
      szamok[j] = szamok[j-1]; // Beleöntöm a \'szamok[j]\'-be a tejet, a \'szamok[j-1]\' \"üresnek\" tekinthetõ
      szamok[j-1] = csere_seged; // a pohárból átöntön a korsóba a sört. Kész is.
   }
}
}
for(x = 0; x < hanyaslotto; x++) // Ebben a ciklusban a \'vege\' stringhez csatolom a \'segéd\'eket.
{
if( x < ( hanyaslotto - 1 ) ) format(vege_seged, sizeof vege_seged, \"%d, \", szamok
  • );    // Ez arra jó, hogy nem fog a végére írni egy vesszõt a stringnek

else format(vege_seged, sizeof vege_seged, \"%d\", szamok
  • );                   // pl: 1, 2, 3, 4, 5,   helyett 1, 2, 3, 4, 5

strcat(vege, vege_seged);
}
printf(\"LOTTÓSZÁMOK: %s\", vege); // Kiíratom a számokat debugként.
return vege; // Visszatérek a formázott változóval. Használjátok egészséggel! :D
}

236
Köszi a tippeket, tanultam belõle, de nekem pont elég volt így, kétszeri használatra :)
Akinek kell hatékonyabban, átalakítja :D

237
Hali!
Szükségem volt egy ilyen szkriptre, aztán gondoltam bárkinek jól jöhet.
 
generateRandomString(karakter/* MAX 256 */, bool:kulonleges=false)
{
#define DEBUG 1 // ha  azt akarod hogy a végén ne írja ki konzolba, tedd 0-ra.
#define MAX_KARAKTER 81 // Ennyi karaktert tartalmaz maximum a \'karakterek\' változó
new
karakterek[MAX_KARAKTER char * 4] = EOS, // üres tároló létrehozása
i, // ciklus fõ \"irányítója\" ez lesz
/*
   k[3]: ezekbe tárolom majd a random értékeket, azért van 3, hogy biztosra menjünk, azért vagyok ilyen elõvigyázatos
   mert Pascalban meg kellett hívni a Randomize függvényt a normális használat érdekébem, itt nem tudom hogy mûködik
*/
k[3],
c[256 char], // nem tudom miért, de csak ezzel a segédtárolóval mûködik az strins, majd lennt leírom.
ebbe[256] // ebbe fogom tárolni a legenerált karaktereket
;
if(kulonleges == false)
karakterek = \"qwertzuiopasdfghjklyxcvbnmQWERTZUIOPASDFGHJKLYXCVBNM1234567890\"; // ékezetesek
else
karakterek = \"qwertzuiopõúasdfghjkléáûíyxcvbnmQWERTZUIOPÕÚASDFGHJKLÉÁÛÍYXCVBNMöüóÖÜÓ0123456789\"; //nem ékezetesek
for(i = 0; i < karakter; i++)
{   
k[0] = random(3-1)+1; // kicsit megspékeljük a változatosság kedvéért a random értékeket, majd \'k[1]\' és \'k[2]\' változókból választ
k[1] = random((strlen(karakterek)-1)-0)+0; // kiválaszt egy random értéket a karakterek 0 és a függvényben megadott érték(milyen hosszú legyen) közt
k[2] = random((strlen(karakterek)-1)-0)+0; // dettó
c = karakterek[k[k[0]]]; // na itt, ezt nem tudom miért kell, de így mûködik.. ha simán beírom a \'c\' helyére ezt: \'karakterek[k[k[0]]]\' nem megy :|
strins(ebbe, c, i); // mindig hozzáadok az \'ebbe\' változóba egy karaktert, amit frissen generáltam, az \'i\'-edik helyre
}
#if DEBUG != 0
printf(\"asd: %s\", ebbe);
#endif
return ebbe;
}

 
PASTEBIN
Legenerál egy 8 karakter hosszú random szöveget.
Használat ékezetek nélkül:
 
generateRandomString(8);
generateRandomString(8, false);

 
Visszatérési példa: Ahj47JKf
Használat ékezetekkel:
 
generateRandomString(8, true);

 
Visszatérési példa: üÕfh1gYl

238
Segítségkérés / Rámpa
« Dátum: 2014. január 16. - 21:28:30 »
Hali!
Találtam angol fórumon erre egy függvényt.
 
stock GetVehicleRelativePos(vehicleid, &Float:x, &Float:y, &Float:z, Float:xoff=0.0, Float:yoff=0.0, Float:zoff=0.0)
{
   new Float:rot;
   GetVehicleZAngle(targetid, rot);
   rot = 360 - rot;    // Making the vehicle rotation compatible with pawns sin/cos
   GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
   x = floatsin(rot,degrees) * yoff + floatcos(rot,degrees) * xoff + x;
   y = floatcos(rot,degrees) * yoff - floatsin(rot,degrees) * xoff + y;
   z = zoff + z;
}
//Így használd: GetVehicleRelativePos(vehicleid, x, y, z, 0.0, 6.0, 0.0);

 
Neked az yoff-ot kell használnod, azt is pozitív értékkel, ez lesz a kocsi elõtti pozíció, annyi méterre, amennyit beírsz.
Ha negatív az érték, akkor logikusan mögötte.
LINK

239
Archívum / Utolsó változás
« Dátum: 2014. január 16. - 06:14:52 »
Én úgy vélem hogy megpróbáltam 100%-ig kulturált lenni minden postban.. vagy te nem így látod? Mutass rá példát ha ez így van kérlek.

240
Archívum / Utolsó változás
« Dátum: 2014. január 15. - 15:09:18 »
Snoop, vitát lehet szítani, elvégre a fórum egyik fõ szerepe ezek megvitatása. Mindenkinek van véleménye, ami sokszor eltérõ, és ez szüli a vitákat. Ez a fórumok lényege. Na de vitatkozni is lehet kulturáltan.

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 124
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal