Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - divkn

Oldalak: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 210
2221
Általános / [Q] Magyar keresztnevek és jármûvek.
« Dátum: 2012. december 30. - 15:00:17 »
Idézetet írta: krisk date=1356857312\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31658\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mindenki Caddyvel járna? Ez hülyeség, inkább tiltsd le az erõsebb kocsikat, sedanokat, és rakj be waltonokat, caddyket, perrenialokat.
 
Miért lenne hülyeség? A Walton és a Perenniel nem igazán illik a város környezetébe. Caddy kinézete modernebb, ahogy a város
kialakítása is, nem úgy mint Fort Carson.

2222
Általános / [Q] Magyar keresztnevek és jármûvek.
« Dátum: 2012. december 30. - 09:41:08 »
Mivel nem script segítségrõl van szó, ezért itt nyitottam a témát, ha nem probléma. ::|
Ezen kívül mennyire eget rengetõ lenne, ha RP módnál csak magyar keresztneveket fogad el és
egy mivel Palomino Creek városát céloztam meg ezért az összes jármûvet betiltani, kivéve a Caddy-t.
102 km/h a végsebessége, tehát ebben a városban számomra tökéletes lenne csak én nem tudom mit szólnátok hozzá? :hmmm:

2223
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. december 29. - 15:39:47 »
Idézetet írta: Loky date=1356791841\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ati az te lennél ott a jobb szélén aki feszít?
 
Elõször takarítónõnek néztem. :laugh:

2224
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2012. december 29. - 14:15:57 »
Megjavítva.
[hs width=256 height=192]http://kepfeltoltes.hu/121229/DSC00273_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]
Pénztárcámat is kímélte a Coccolino.

2225
Off Telep / Youtube csatornák közzététele
« Dátum: 2012. december 29. - 11:25:27 »

  • divkn csatornája --> Megtekintéshez kattints IdeA csatorna tartalma: Speed Art, GTA animációk, SA-MP script bemutatók, zenék, egyebek...

2226
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Általános
« Dátum: 2012. december 29. - 10:59:34 »

2227
GTA V: Alap információk / GTA V Térképe
« Dátum: 2012. december 28. - 21:03:22 »
Sajnos nem nyert. :(

2228
Kérdések, Segítség / felvevõ
« Dátum: 2012. december 28. - 17:14:15 »
Z-Screen Recorder
Ez az egyetlen alkalmazás amirõl tudok.

2229
Média / Dubstep Sunglasses
« Dátum: 2012. december 28. - 16:55:15 »
Idézetet írta: Drive date=1356708898\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31577\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Meg szabad kérdeznem milyen programmal csináltad és ültetted le a fotelra??
 
Persze, bármikor megkérdezheted tõlem. :D



Viccet félretéve az animációt és az objektumokat Autodesk 3ds Max-al készítettem, de kell hozzá
a Kam\'s Max Script is, amit letölthetsz ingyenesen itt: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=9172

2230
Média / Dubstep Sunglasses
« Dátum: 2012. december 28. - 15:40:52 »
Idézetet írta: Zsoma date=1356704843\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31577\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hmm érdekes! :D Érdekelne, hogy ez most tulajdonképpen egy új project valamiféle próbavideója?
És ez MTAba készült vagy hogy? :O butuska ^^ vagyok animációk terén de nagyon. :D
 
Még nem tudom. Rájöttem hogy a karaktereket nem is olyan egyszerû animálni vagy tényleg neki kell feküdni ehhez.
Késõbb talán készíteni fogok rövid animált komédia filmeket vagy hasonlókat mint amit Slamacow készít.

2231
Média / Dubstep Sunglasses
« Dátum: 2012. december 28. - 15:23:38 »

2232
Leírások/Útmutatók / [TuT] Kliens Crash megfejtése alapfokon
« Dátum: 2012. december 28. - 11:32:17 »
Van ennél rövidebb lista is SCM Op hibakeresésre.
 

const SCRIPT_COMMAND create_arrow_above_actor         = { 0x0187, \"iv\" };
const SCRIPT_COMMAND set_player_skin               = { 0x09C7, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND request_model                  = { 0x0247, \"i\" };      // (CAR_*|BIKE_*|BOAT_*|WEAPON_*|OBJECT_*)
const SCRIPT_COMMAND load_requested_models            = { 0x038B, \"\" };      // -/-
const SCRIPT_COMMAND create_car                     = { 0x00A5, \"ifffv\" };   // (CAR_*|BIKE_*|BOAT_*), x, y, z, var_car
const SCRIPT_COMMAND load_special_actor               = { 0x023C, \"is\" };      // SPECIAL_*, MODEL_*
const SCRIPT_COMMAND create_actor                  = { 0x009A, \"iifffv\" };   // PEDTYPE_*, #MODEL, x, y, z, var_actor
const SCRIPT_COMMAND destroy_actor_fading            = { 0x034F, \"i\" };      // var_actor
const SCRIPT_COMMAND destroy_actor                  = { 0x009b, \"i\" };      // var_actor
const SCRIPT_COMMAND set_weather                  = { 0x01B6, \"i\" };      // WEATHER_*
const SCRIPT_COMMAND set_fade_color                  = { 0x0169, \"iii\" };   // Red(0-255), Green(0-255), Blue(0-255)
const SCRIPT_COMMAND fade                        = { 0x016A, \"ii\" };      // (time in ms), FADE_*
const SCRIPT_COMMAND is_fading                     = { 0x016B, \"\" };      // -/-
const SCRIPT_COMMAND freeze_player                  = { 0x01B4, \"ii\" };      // PLAYER_CHAR, Freeze(1/0)
const SCRIPT_COMMAND name_thread                  = { 0x03A4, \"s\" };      // \"MAIN\"
const SCRIPT_COMMAND set_max_wanted_level            = { 0x01F0, \"i\" };      // MaxLevel
const SCRIPT_COMMAND set_wasted_busted_check         = { 0x0111, \"i\" };      // Check(1/0)
const SCRIPT_COMMAND set_current_time               = { 0x00C0, \"ii\" };      // Hours, Minutes
const SCRIPT_COMMAND get_current_time               = { 0x00C0, \"vv\" };      // Hours, Minutes
const SCRIPT_COMMAND refresh_screen                  = { 0x04E4, \"ff\" };      // x, y
const SCRIPT_COMMAND set_camera                     = { 0x03CB, \"fff\" };   // x, y, z
const SCRIPT_COMMAND create_player                  = { 0x0053, \"vfffv\" };   // 0, x, y, z, PLAYER_CHAR
const SCRIPT_COMMAND create_actor_from_player         = { 0x01F5, \"vv\" };      // PLAYER_CHAR, PLAYER_ACTOR
const SCRIPT_COMMAND set_actor_skin                  = { 0x0352, \"vs\" };      // var_actor, MODEL_*
const SCRIPT_COMMAND refresh_actor_skin               = { 0x0353, \"v\" };      // var_actor
const SCRIPT_COMMAND select_interior               = { 0x04BB, \"i\" };      // INTERIOR_*
const SCRIPT_COMMAND make_actor_leave_vehicle         = { 0x03E2, \"v\" };      // var_actor
const SCRIPT_COMMAND clear_actor_objective            = { 0x011C, \"v\" };      // var_actor
const SCRIPT_COMMAND set_car_color                  = { 0x0229, \"iii\" };   // var_car col1 col2
const SCRIPT_COMMAND wait                        = { 0x0001, \"i\" };      // time_in_ms
const SCRIPT_COMMAND create_thread                  = { 0x00D7, \"iz\" };      // StartIP (4F)
const SCRIPT_COMMAND end_thread                     = { 0x004E, \"\" };      // -/-
const SCRIPT_COMMAND destroy_car                  = { 0x00A6, \"i\" };      // var_car
const SCRIPT_COMMAND set_car_z_angle               = { 0x0175, \"if\" };      // var_car, angle
const SCRIPT_COMMAND car_relative_coordinates         = { 0x0407, \"vfffvvv\" };// var_car, x, y, z, var_x, var_y, var_z
const SCRIPT_COMMAND set_car_max_speed               = { 0x00AD, \"if\" };      // var_car, speed
const SCRIPT_COMMAND is_model_available               = { 0x0248, \"i\" };      // #MODEL
const SCRIPT_COMMAND create_actor_in_driverseat         = { 0x0129, \"viiv\" };   // var_car, pedtype, #MODEL, var_actor
const SCRIPT_COMMAND create_actor_in_passenger         = { 0x01c8, \"viiiv\" };   // var_car, pedtype, #MODEL, seat, var_actor
const SCRIPT_COMMAND drive_car_to_point1            = { 0x02c2, \"ifff\" };   // var_car, x, y, z
const SCRIPT_COMMAND car_ignore_traffic               = { 0x00AE, \"vi\" };      // var_car, flag
const SCRIPT_COMMAND set_car_immune_to_nonplayer      = { 0x02aa, \"vi\" };      // var_car, immune(1/0)
const SCRIPT_COMMAND give_actor_weapon               = { 0x01B2, \"iii\" };   // var_actor, weapon, ammo
const SCRIPT_COMMAND reset_actor_flags               = { 0x01ED, \"v\" };      // var_actor
const SCRIPT_COMMAND set_actor_ped_stats            = { 0x0243, \"vi\" };      // var_actor, pedstats
const SCRIPT_COMMAND toggle_actor_wander            = { 0x0319, \"vi\" };      // var_actor, wander(1/0)
const SCRIPT_COMMAND play_music                     = { 0x0394, \"i\" };      // music
const SCRIPT_COMMAND clear_player_wanted_level         = { 0x0110, \"v\" };      // PLAYER_CHAR
const SCRIPT_COMMAND set_car_door_status            = { 0x020A, \"ii\" };      // var_car, status
const SCRIPT_COMMAND remove_references_to_actor         = { 0x01C2, \"v\" };      // var_actor
const SCRIPT_COMMAND remove_references_to_car         = { 0x01C3, \"v\" };      // var_car
const SCRIPT_COMMAND set_player_wanted_level         = { 0x010D, \"vi\" };      // PLAYER_CHAR, level
const SCRIPT_COMMAND set_player_health               = { 0x0222, \"vi\" };      // PLAYER_CHAR, health
const SCRIPT_COMMAND get_car_health                  = { 0x0227, \"vv\" };      // var_car, var_health
const SCRIPT_COMMAND text_styled                  = { 0x00BA, \"sii\" };   // TEXT, time, style
const SCRIPT_COMMAND text_now                     = { 0x00BC, \"sii\" };   // TEXT, time, style
const SCRIPT_COMMAND text_1number_styled            = { 0x01E3, \"siii\" };   // TEXT, number, time, style
const SCRIPT_COMMAND toggle_car_siren               = { 0x0397, \"vi\" };      // var_car, siren(1/0)
const SCRIPT_COMMAND toggle_widescreen               = { 0x02A3, \"i\" };      // widescreen(1/0)
const SCRIPT_COMMAND set_camera_behind_player         = { 0x0373, \"\" };      // -/-
const SCRIPT_COMMAND camera_on_player               = { 0x0157, \"vii\" };   // var_player, ukn, ukn
const SCRIPT_COMMAND camera_on_vehicle               = { 0x0158, \"iii\" };   // var_car, ukn, ukn
const SCRIPT_COMMAND camera_on_actor               = { 0x0159, \"iii\" };   // var_actor, ukn, ukn
const SCRIPT_COMMAND restore_camera                  = { 0x015A, \"\" };      // -/-
const SCRIPT_COMMAND point_camera                  = { 0x0160, \"fffi\" };   // x, y, z, type
const SCRIPT_COMMAND restore_camera_jumpcut            = { 0x02EB, \"\" };      // -/-
const SCRIPT_COMMAND set_camera_position            = { 0x015F, \"ffffff\" }; // x, y, z, vx, vy, vz
const SCRIPT_COMMAND tie_actor_to_player            = { 0x01DF, \"vv\" };      // var_actor, PLAYER_CHAR
const SCRIPT_COMMAND tie_marker_to_car               = { 0x0161, \"iiiv\" };   // var_car, ukn, ukn, var_marker
const SCRIPT_COMMAND tie_marker_to_actor            = { 0x0162, \"iiiv\" };   // var_actor, ukn, ukn, var_marker
const SCRIPT_COMMAND disable_marker                  = { 0x0164, \"i\" };      // var_marker
const SCRIPT_COMMAND set_marker_color               = { 0x0165, \"ii\" };      // var_marker, color
const SCRIPT_COMMAND set_marker_brightness            = { 0x0166, \"ii\" };      // var_marker, brightness
const SCRIPT_COMMAND create_marker                  = { 0x0167, \"fffiiv\" };   // x, y, z, ukn, ukn, var_marker
const SCRIPT_COMMAND create_radar_marker_without_sphere   = { 0x04CE, \"fffiv\" };   // x, y, z, marker_type, var_marker
const SCRIPT_COMMAND show_on_radar                  = { 0x0168, \"ii\" };      // var_marker, size
const SCRIPT_COMMAND set_car_driver_behaviour         = { 0x00AF, \"vi\" };      // var_car, behaviour
const SCRIPT_COMMAND set_actor_to_kill_actor         = { 0x01C9, \"vv\" };      // var_actor, var_actor
const SCRIPT_COMMAND set_actor_to_kill_player         = { 0x01CA, \"vv\" };      // var_actor, PLAYER_CHAR
const SCRIPT_COMMAND is_actor_dead                  = { 0x0118, \"v\" };      // var_actor
const SCRIPT_COMMAND player_near_point_on_foot         = { 0x00F6, \"vffffffi\" };//   PLAYER_CHAR, x, y, z, rx, ry, rz, b
const SCRIPT_COMMAND create_icon_marker_sphere         = { 0x02A7, \"fffiv\" };
const SCRIPT_COMMAND is_player_near_point_3d         = { 0x00F5, \"iffffffi\" };//   PLAYER_CHAR, x, y, z, rx, ry, rz, b
const SCRIPT_COMMAND is_actor_near_point_3d            = { 0x00FE, \"iffffffi\" };//   var_actor, x, y, z, rx, ry, rz, b
const SCRIPT_COMMAND is_car_near_point_3d            = { 0x01AF, \"iffffffi\" };//   var_car, x, y, z, rx, ry, rz, b
const SCRIPT_COMMAND set_player_z_angle               = { 0x0171, \"vf\" };
const SCRIPT_COMMAND give_player_weapon               = { 0x01B1, \"iii\" };   // PLAYER_CHAR, weapon, ammo
const SCRIPT_COMMAND get_line_of_sight               = { 0x06BD, \"ffffffiiiii\" }; // x1, y1, z1, x2, y2, z2, solid, vehicle, actor, obj, fx
const SCRIPT_COMMAND add_to_player_money            = { 0x0109, \"ii\" };      // PLAYER_CHAR, money
const SCRIPT_COMMAND get_player_money               = { 0x010b, \"iv\" };    // PlayerNum, VarInt
const SCRIPT_COMMAND restart_if_busted_at            = { 0x016D, \"ffff\" };   // x, y, z, a
const SCRIPT_COMMAND is_marker_enabled               = { 0x075c, \"i\" };      // markerID
const SCRIPT_COMMAND has_car_sunk                  = { 0x02bf, \"i\" };   // CarID
const SCRIPT_COMMAND is_car_wrecked                  = { 0x0119, \"i\" }; // CarID
const SCRIPT_COMMAND get_ground_z                  = { 0x02ce, \"fffv\" };   // x, y, z, var_ground_z
const SCRIPT_COMMAND create_checkpoint1               = { 0x0189, \"fffv\" };   // x, y, z, var_checkpoint
const SCRIPT_COMMAND create_checkpoint2               = { 0x018a, \"fffv\" };   // x, y, z, var_checkpoint
//const SCRIPT_COMMAND is_actor_near_point_3d      = {0x00FE,   \"iffffffi\"};
const SCRIPT_COMMAND create_racing_checkpoint         = { 0x06d5,   \"ifffffffv\"};   // type, x, y, z, nx, ny. nz, size, $id (n=next checkpoint)
/* 0       = Street Checkpoint with arrow to the next checkpoint
   1 and 2 = Street Checkpoint
   3 and 4 = Flight Checkpoint (circle) */
const SCRIPT_COMMAND destroy_racing_checkpoint         = { 0x06d6,   \"i\" };
// added by kyeman. (I don\'t use correct conventions so don\'t copy elsewhere
// without double checking they\'re how you want them, yalls.
const SCRIPT_COMMAND restart_if_wasted_at            = { 0x016C, \"ffffi\" };
const SCRIPT_COMMAND toggle_player_infinite_run         = { 0x0330, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND toggle_player_controllable       = { 0x01B4, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND toggle_player_fast_reload          = { 0x0331, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_armed_weapon            = { 0x01b9, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND get_actor_armed_weapon            = { 0x0470, \"iv\" };
const SCRIPT_COMMAND remove_player_weapons            = { 0x03b8, \"i\"  };
const SCRIPT_COMMAND put_actor_in_car               = { 0x036A, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND put_player_at_and_remove_from_car   = { 0x012a, \"ifff\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_immunities            = { 0x02ab, \"iiiiii\" };
const SCRIPT_COMMAND set_car_immunities               = { 0x02ac, \"iiiiii\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_can_be_decapitated      = { 0x0446, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND create_object                  = { 0x0107, \"ifffv\" };
const SCRIPT_COMMAND set_object_z_angle               = { 0x0177, \"if\" };
const SCRIPT_COMMAND set_object_rotation            = { 0x0453, \"ifff\" };
const SCRIPT_COMMAND set_object_collision            = { 0x0382, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND put_object_at                  = { 0x01Bc, \"ifff\" };
const SCRIPT_COMMAND move_object                   = { 0x034e, \"iffffffi\" };
const SCRIPT_COMMAND make_object_moveable            = { 0x0392, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND toggle_object_collision         = { 0x0382, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND play_sound                     = { 0x018c, \"fffi\" };
const SCRIPT_COMMAND create_sound                  = { 0x018d,   \"fffiv\" };
const SCRIPT_COMMAND remove_actor_from_car_and_put_at   = { 0x0362, \"ifff\" };
const SCRIPT_COMMAND send_actor_to_car_driverseat      = { 0x05CB, \"iii\" };
const SCRIPT_COMMAND send_actor_to_car_passenger      = { 0x05CA, \"iiii\" };
const SCRIPT_COMMAND make_actor_leave_car            = { 0x05CD, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND get_car_z_angle               = { 0x0174, \"iv\" };
const SCRIPT_COMMAND get_player_z_angle               = { 0x0170, \"iv\" };
const SCRIPT_COMMAND create_train                   = { 0x06D8, \"ifffiv\" };
const SCRIPT_COMMAND destroy_train                  = { 0x07bd, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND set_train_acceleration            = { 0x06DC, \"if\" };
const SCRIPT_COMMAND set_train_speed               = { 0x06DD, \"if\" };
const SCRIPT_COMMAND set_vehicle_speed               = { 0x04BA, \"if\" };
const SCRIPT_COMMAND is_train_wrecked               = { 0x0981, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND actor_driving_train            = { 0x09AE, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND enable_train_traffic            = { 0x06d7, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND unknown_train_attr               = { 0x0A07, \"i\" }; // vehicle discardable?
const SCRIPT_COMMAND car_gas_tank_explosion            = { 0x09C4, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND lock_car                     = { 0x0519, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND put_train_at                  = { 0x07c7, \"ifff\" };
const SCRIPT_COMMAND turn_off_car_engine            = { 0x02d4,   \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND release_model                  = { 0x0249,   \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND get_active_interior            = { 0x077e, \"v\" };
const SCRIPT_COMMAND get_actor_z_angle               = { 0x0172, \"iv\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_z_angle               = { 0x0173, \"if\" };
const SCRIPT_COMMAND actor_set_collision            = { 0x0619, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND actor_unknown1                  = { 0x094f, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND toggle_player_ignored_by_all      = { 0x03bf, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND enter_passenger_driveby            = { 0x0713, \"iiiffffiii\" };
const SCRIPT_COMMAND lock_actor                     = { 0x04d7, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND refresh_streaming_at            = { 0x04E4, \"ff\" };
const SCRIPT_COMMAND put_actor_in_car2               = { 0x0430, \"iii\" };
const SCRIPT_COMMAND toggle_vehicle_headlights         = { 0x067F, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND drive_car_to_point               = { 0x05D1, \"iiffffiii\" };
const SCRIPT_COMMAND toggle_goggles                  = { 0x09EB, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND kill_actor                     = { 0x0321, \"i\" };
//const SCRIPT_COMMAND kill_actor               = { 0x5BE, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_animation_set            = { 0x0245, \"is\" };
const SCRIPT_COMMAND request_animation               = { 0x04ED, \"s\" };
const SCRIPT_COMMAND is_animation_loaded            = { 0x04EE, \"s\" };
const SCRIPT_COMMAND release_animation               = { 0x04EF, \"s\" };
const SCRIPT_COMMAND apply_animation               = { 0x0812, \"issfiiiii\" }; // actor,animation,library,floatunk,bool,bool,bool,bool,int
const SCRIPT_COMMAND is_actor_performing_anim         = { 0x0611, \"is\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_weapon_droppable       = { 0x087e, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_money               = { 0x03fe, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND toggle_radar_blank               = { 0x0581, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND text_clear_all                  = { 0x00be, \"\" };
const SCRIPT_COMMAND link_actor_to_interior            = { 0x0860, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND repair_car                     = { 0x0A30, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND toggle_player_trapped_incar      = { 0x07cc, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND set_car_hydraulics               = { 0x07FF,   \"ii\" }; //iCar, i (0=off/1=on)
const SCRIPT_COMMAND toggle_player_weapons_changable   = { 0x0992, \"ii\" }; // iPlayer,yes/no
const SCRIPT_COMMAND apply_object_animation            = { 0x075a, \"issfii\" }; // object,szAnim,szIFP,fUnk,iUnk,iUnk2
const SCRIPT_COMMAND remove_weapon_from_actor         = { 0x0555, \"ii\" }; // iActor,iWeapon
const SCRIPT_COMMAND get_actor_move_velocity         = { 0x083d, \"ivvv\" }; // iActor,fRetZ,fRetY,fRetZ
const SCRIPT_COMMAND get_actor_distance_from_ground    = { 0x0819, \"iv\" }; // iActor,fRet
const SCRIPT_COMMAND is_actor_falling_think            = { 0x0818, \"i\" }; // iActor
const SCRIPT_COMMAND attach_object_to_actor            = { 0x069b, \"iiffffff\" };
const SCRIPT_COMMAND set_object_visible               = { 0x0750, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND destroy_object_with_fade         = { 0x09A2, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND disassociate_object            = { 0x0682, \"ifffi\" };
const SCRIPT_COMMAND set_object_scaling               = { 0x08d2, \"if\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_rotation_angles         = { 0x083e, \"ifff\" };
const SCRIPT_COMMAND is_actor_in_the_water            = { 0x04ad, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND create_pickup                  = { 0x0213, \"iifffv\" };
const SCRIPT_COMMAND create_pickup_with_ammo         = { 0x032b, \"iiifffv\" };
const SCRIPT_COMMAND is_pickup_picked_up            = { 0x0214, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND is_pickup_created               = { 0x09D1, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND destroy_pickup                  = { 0x0215, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND set_event                     = { 0x09C6, \"iiii\" };
const SCRIPT_COMMAND change_car_skin               = { 0x06ED,   \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND add_car_component               = { 0x06E7, \"iiv\" };   // CAR, COMPONENT, COMPONENT VAR NAME
const SCRIPT_COMMAND is_component_available            = { 0x06EA, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND request_car_component            = { 0x06E9, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND remove_component               = { 0x06E8, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND unknown_arrow                  = { 0x07e0, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND show_on_radar2                  = { 0x018b, \"ii\" };
//[21:14] <@jax> 0360 open_garage
//[21:14] <@jax> 0361 close_garage
const SCRIPT_COMMAND open_garage                  = { 0x0360, \"s\" };
const SCRIPT_COMMAND close_garage                  = { 0x0361, \"s\" };
const SCRIPT_COMMAND find_ground_z                  = { 0x02CE, \"fffv\" };
const SCRIPT_COMMAND put_car_at                     = { 0x00AB, \"vfff\" };
const SCRIPT_COMMAND is_actor_crouching               = { 0x0597, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND is_ped_bounding_sphere_visible      = { 0x02CB, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND is_player_in_a_car               = { 0x0443, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND set_camera_pos                  = { 0x03cb, \"fff\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_collision_detection      = { 0x0619, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND toggle_actor_cellphone            = { 0x0729, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND actor_task_sit                  = { 0x06b0, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND actor_task_handsup               = { 0x5c4, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND actor_task_use_atm               = { 0x5c7, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND change_stat                  = { 0x0629, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND unk_gang_war1                  = { 0x08A3, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND unk_gang_war2                  = { 0x0879, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND set_zone_owned_by               = { 0x076C, \"sii\" };
const SCRIPT_COMMAND toggle_car_tires_vulnerable      = { 0x053f, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND set_fighting_style               = { 0x07fe, \"iii\" };
const SCRIPT_COMMAND link_vehicle_to_interior         = { 0x0840, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND destroy_object                  = { 0x0108, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND create_radar_marker_icon         = { 0x0570, \"fffii\" };
const SCRIPT_COMMAND put_trailer_on_cab               = { 0x893, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND detach_trailer_from_cab         = { 0x7AC, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND is_trailer_on_cab               = { 0x7AB, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND enable_heli_magnet               = { 0x0788, \"ii\" };
//const SCRIPT_COMMAND create_icon_marker_without_sphere   = { 0x04CE, \"fffii\" };
const SCRIPT_COMMAND get_player_weapon_ammo            = { 0x0419, \"iiv\" };
const SCRIPT_COMMAND set_player_weapon_ammo            = { 0x017A, \"iii\" };
const SCRIPT_COMMAND set_train_flag                  = { 0x09CF, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND put_camera_on_vehicle            = { 0x0679, \"ifffffffi\" };
const SCRIPT_COMMAND put_camera_on_actor            = { 0x067C, \"ifffffffi\" };
const SCRIPT_COMMAND create_explosion_with_radius      = { 0x0948, \"fffii\" };
const SCRIPT_COMMAND set_car_numberplate            = { 0x0674, \"is\" };
const SCRIPT_COMMAND enable_zone_names               = { 0x09BA, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND remove_panel                  = { 0x08DA, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND create_panel                  = { 0x08D4, \"sfffiiiiv\" };
const SCRIPT_COMMAND set_panel_column_data            = { 0x08DB, \"iisssssssssssss\" };
const SCRIPT_COMMAND set_panel_column_width            = { 0x09DB, \"iii\" };
const SCRIPT_COMMAND set_panel_row_enable            = { 0x08D9, \"iii\" };
const SCRIPT_COMMAND get_panel_selected_row            = { 0x08D8, \"iv\" };
const SCRIPT_COMMAND get_panel_active_row            = { 0x08D7, \"iv\" };
const SCRIPT_COMMAND destroy_particle               = { 0x650, \"i\" };
//opcode_066a(\'PETROLCAN\', lhActor47, 0.0, 0.116, 0.048, lf05f, lf060, lf061, 1, l0089);
const SCRIPT_COMMAND attach_particle_to_actor2         = { 0x066a, \"siffffffiv\" };
const SCRIPT_COMMAND make_particle_visible            = { 0x64c, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND create_property_pickup            = { 0x518, \"i\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_not_react_to_gun_point   = { 0x350, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_targetable            = { 0x568, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_behaviour            = { 0x11a, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_unk5                  = { 0x446, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND set_actor_dicision               = { 0x60B, \"ii\" };
const SCRIPT_COMMAND walk_actor_to_point            = { 0x0211, \"vff\" }; // iActor, fX, fY
const SCRIPT_COMMAND damage_car                     = { 0x730, \"ii\"}; // iVehicle, component ID
//opcode_077a(ghActor93, 0, 0);
//opcode_0446(ghActor93, 0);
const SCRIPT_COMMAND set_helicopter_fly_to            = { 0x04A2, \"ifffff\" }; // iVehicle, fX, fY, fZ, fAltitudeMin, fAltitudeMax
const SCRIPT_COMMAND set_player_drunk_visuals         = { 0x052c, \"ii\" }; // player, severity (0-255)
const SCRIPT_COMMAND handling_responsiveness         = { 0x03fd, \"ii\" }; // player, severity (0-255)

2233
Windows XP x86-os architektúra alatt tökéletesen mûködik.
 
Idézetet írta: marinacortez date=1356605633\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31487\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
-Egyszerû felépítése miatt egy csiga lassú gépen is jól megy
 
Nem hiszem.
Az alapértelmezett jegyzettömb hamarabb elindult és csak 3960 K memóriát használ el, miközben
a te szövegszerkesztõd 10 324 K memóriát és sokkal kevesebbet tud.
Nem lenne rossz kis program, ha a lehetne változtatni a háttér színét hogy kímélje a szemet is,
lehetne változtatni a betûtípust formátumát és ne felejtsük el a TAB-ot sem.

2234
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Goto
« Dátum: 2012. december 26. - 01:29:58 »
Nem igazán emlékszek toplayerid paraméterre zcmd-ben, javítsatok ki ha tévedek. Az rCmd meg nem így néz ki.

2235
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Iratkozzatok fel youtuben!!
« Dátum: 2012. december 25. - 20:39:10 »
Miért is iratkozzak fel, ha még videó sincs feltöltve?
Ha már kommentált játékbemutatók lesznek, akkor feliratkozok.

Oldalak: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 210
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal