Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - pisti525

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 57
211
Beszélgetés / Hatalmas becsapódás lehet a Marson 2014-ben
« Dátum: 2013. március 28. - 08:43:06 »
Idézetet írta: nagynorbi date=1364456106\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35346\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És mennyi idõ lenne az üvegház kialakulása? Nagyon sok idõ..
 
lehet. De ez a 35 millió megatonna TNT nem kevés

212
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?
« Dátum: 2013. március 28. - 07:50:37 »
eszeszká

213
Beszélgetés / Ban játék
« Dátum: 2013. március 28. - 07:50:00 »
SSK banolva lett pisti525 által! Indok: Ejnye... xD

214
Beszélgetés / Számoljunk el 10.000-ig!
« Dátum: 2013. március 28. - 07:48:43 »
917

215
Beszélgetés / Hatalmas becsapódás lehet a Marson 2014-ben
« Dátum: 2013. március 28. - 07:40:04 »
Teljesen megváltozhat a Mars, ha egy jövõ októberben odaérõ üstökös eltalálja. A száraz, vörös bolygóból egy melegebb és vizesebb világ lehet, ami akár jól is jöhetne nekünk.
 

\"20111123-marsexpedicio-rover-marsjaro-curiosity4.jpg\"
 


Miközben a Földön a kisbolygók elleni védekezés lehetõségeit fontolgatják - az imádságoktól az atombombákig -, nem elhanyagolható annak esélye, hogy rövidesen bolygószomszédunkon, a Marson történik egy nagy becsapódás.

A NASA szerdán kiadott cikke szerint egy üstökös tart a Mars felé, és becsapódásának esélye egy a kétezerhez, ami jelentõsnek számít. Emlékeztetõül: az Apophis kisbolygó 2036-os Földbe csapódásának esélye 1:250 000-hez volt, ami az új megfigyelések alapján tovább csökkent.


A 2013 A1 jelû üstökös 2014 októberében találkozhat a Marssal. Az égitest átmérõje a jelenlegi becslések szerint 1-3 kilométer. Egy ekkora test becsapódása a Földön globális fajkihalást okozna, és eltörölné a civilizációt. A becsapódás során 35 millió megatonna TNT-egyenértéknek megfelelõ energia szabadulna fel (a dinoszauruszokat is kipusztító, 65 millió évvel ezelõtti test robbanása ennél háromszor nagyobb, míg a februári nagy orosz meteor-robbanás 80 milliószor kisebb energiájú volt).


Egy ilyen esemény jelentõsen átformálná a Marsot. \"Egy hatalmas éghajlati kísérletként gondolok erre a lehetõségre\" - mondja Michael Meyer, a NASA Mars Exploration Programjának egyik vezetõ kutatója. \"Egy ilyen becsapódás rengeteg port, homokot, vizet és egyéb anyagot juttatna a bolygó légkörébe. Ennek eredményeképpen egy a mainál melegebb és vizesebb Mars jöhetne létre.\"


Tulajdonképpen egy terraformálási program futna le: a légkörbe kerülõ anyagok miatt erõs üvegházhatás lépne fel, ezért melegedne a bolygó. Ez önmagát gyorsító folyamattá válna, ha a melegedés miatt további üvegházhatású gázok kerülnének a légkörbe. Egy melegebb Marson pedig megolvadhatna a talajban lévõ vízjég is.


Mielõtt az új folyókba és tavakba telepítendõ moszatokról kezdenénk gondolkodni, egyelõre nagyobb annak az esélye, hogy az üstökös szorosan a Mars mellett halad el. Ez is fantasztikus megfigyelési lehetõség lenne az ott dolgozó ûrszondáknak. A látványon túl: egy szoros közelítéskor a Mars az üstökös kómájába és csóvájába kerülne. Jelenleg öt aktív ûrszonda kutatja a Marsot: három keringõegység és két rover, az Opportunity és a Curiosity (becsapódás esetén az utóbbi tovább mûködhetne, mert nem napelemes energiaellátása van).


Kivételes szerencsés helyzet, hogy a legújabb Mars-szonda, a légkört vizsgáló MAVEN (Mars Atmosphere and Volatile Evolution) mindössze néhány héttel az üstökös elõtt érkezik meg a bolygóhoz (ha a tervek szerint elindul idén novemberben). Bár az üstökös érkezésekor még nem kezdi meg a tudományos fázist (eltart egy darabig a pályára állás, a mûszerek beüzemelése és tesztelése), az üstökösnek a Mars légkörére gyakorolt hosszabb távú hatásait már tanulmányozhatná.


Akármi is történik jövõ októberben a Marsnál, kozmikus értelemben a közvetlen közelben zajlik majd, és egy újabb példa arra, hogy saját bolygónk sincs biztonságban a becsapódások ellen.

 

Forrás:http://www.origo.hu/tudomany/vilagur/20130327-2013-a1-ustokos-mars-hatalmas-becsapodas-lehet-2014ben.html

216
Adás-Vétel / [VÉTEL]Olcsó PS3 kellene
« Dátum: 2013. március 27. - 19:43:02 »
Sziasztok!

Valaki nem tud egy olcsó PS3-at olyan 15-30 ezer közt kellene.

217
Drift / Drift Chat
« Dátum: 2013. március 25. - 20:06:53 »
én tavaly nyáron nyertem egy 20ezrest mert haverokkal fogattunk és én nyertem :D :P de inkább már a hydrázás érdekel :)  :thumbsup:

218
Leírások/Útmutatók / Szerverem frissítése 0.3.7-re
« Dátum: 2013. március 25. - 17:03:20 »
Idézetet írta: ScreaM date=1364071460\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14089\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az egyes plugin frissítések pedig nem ártanak.

És például én megnézném, hogy a 0.2x-es pluginokat (vagy 0.3a-s) hogyan alkalmazod x-es alatt. :)


0.2x és 0.3x között kb. 3-4? évnyi különbség van.

 
igaz de a 0.3e-es pluginok a 0.3x-re jók :) nálam jók :)

219
Beszélgetés / Magyarország helyzete
« Dátum: 2013. március 25. - 15:43:15 »
hát én ezt már egyszer leírtam ebben a témában de ezt gondolom a hazámról  :thumbsdown: Miért ? Mert volt ez a nagy hó esés még kb. 2 hete  és ott valamelyik f*szfej azt mondja hogy \"Kitûnõ munkát végeztünk\" + hozzá teszem hogy azt halottam hogy a külföldiektõl kértünk segítséget... szánalom az egész ország ahogy van
akit érdekel : https://www.google.hu/#hl=hu&sclient=psy-ab&q=magyarorsz%C3%A1g+helyzete&oq=magyarorsz%C3%A1g+hely&gs_l=hp.3.1.0l4.111.7189.0.8755.24.21.1.1.1.4.375.4142.0j13j7j1.21.0...0.0...1c.1.7.psy-ab.hEodGgxAIqA&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.44158598,d.Yms&fp=340e93e105e7839e&biw=1680&bih=949

220
Segítségkérés / Katonaság >SEGÍTSÉG<
« Dátum: 2013. március 24. - 16:46:36 »
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1364127073\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35225\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


akkor most mi legyen ? mert oda is raktam a OneGameInit() alá de ott is ugyan úgy errro van
 
Oda, nem kell írni.
Az a baj az egésszel hogy csak megpróbálod kimásolni valami másik módból a dolgot és kitenni egy új szkriptbe, gyakorlatilag semmi tudással.
Ez így nem fog menni és még nagyon segítséget se fogsz kapni mert a válasz ehhez is legalább több oldalnyi szöveg amit te most ide copyztál.



Sziasztok!

Tudna ebben valaki segíteni ??

 

#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <sscanf2>
new rang
public OnGameModeInit()
{
if(strcmp(cmd, \"/adakozásk\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adakozaskatonasag\", true) == 0)
{
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
       if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /adakozásk [összeg]\");
   return 1;
}
new szintx = strval(tmp);
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= szintx)
{
    if(szintx != 0 && szintx > 0)
    {
   PlayerInfo[playerid][Penz] -= szintx;
    SafeGivePlayerMoney(playerid, -szintx);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"Köszöni a Katonaság a %d$-os adományát!\", szintx);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringx);
    taxikassza += szintx;
    SaveTaxikassza();
    new nev[32];
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
   new h,mi,s,y,m,d;
   getdate(y,m,d);
   gettime(h,mi,s);
   format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s adományozott a Katonaságnak %d$-t.\",y,m,d,h,mi,s,nev,szintx);
   LoOoG(stringx);
    }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ennyi pénzed!\");
    }
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A pénznek nagyobbnak kell lennie 1$-nál!!\");
    return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/kkassza-kivesz\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/katonakassza-kivesz\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(!PlayerToPoint(20.0, playerid, 2053.4993,-2645.8596,13.5578))
   {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a bankban!\");
          return 1;
   }
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /katonakassza-kivesz [összeg]\");
      return 1;
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10)
   {
      new moneyv;
      moneyv = strval(tmp);
      if(taxikassza >= moneyv)
      {
          SafeGivePlayerMoney(playerid, moneyv);
          PlayerInfo[playerid][Penz] += moneyv;
          taxikassza -= moneyv;
          SaveTaxikassza();
          format(stringx, sizeof(stringx), \"Katonakassza most %d$-on áll.\", taxikassza);
          SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, stringx);
          new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s Rangidõs Katona kivett a katonakasszából %d$-t.\",y,m,d,h,mi,s,nev,moneyv);
         LoOoG(stringx);
      } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ennyi pénz a számlán!\"); }
   } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rangidõs katona!\"); }
} return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/kkassza\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/katonakassza\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10 || Admin(playerid, 1))
    {
        format(stringx, sizeof(stringx), \"Katonakassza Tartalma: %d$\", taxikassza);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, stringx);
        new nev[30];
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      new h,mi,s,y,m,d;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megnézte a Katonakassza tartalmát.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
      LoOoG(stringx);
   }
       else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy Rangidõs katona!\"); }
    return 1;
}
    if(strcmp(cmd, \"/szolgálat\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szolgalat\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,1292.9324,-832.7597,1085.6328))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  new rang[50];
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) format(rang, sizeof(rang), \"Közlegény\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) format(rang, sizeof(rang), \"Elsõ osztályú közlegény\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) format(rang, sizeof(rang), \"Tizedes\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) format(rang, sizeof(rang), \"Õrmester\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) format(rang, sizeof(rang), \"Törzsõrmester\");
               else if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) format(rang, sizeof(rang), \"Rangidõs\");
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"%s Katona %s Szolgálatba Állt!\", sendername,rang);
                OOCNews(0x3399FF,string);
                PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
                PlayerInfo[playerid][tolteny4] += 500;
                PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1;
                PlayerInfo[playerid][tolteny12] += 1;
               SetPlayerArmour(playerid, 50);
            OnDuty[playerid] = 1;
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendõrségen!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1)
   {
   if(PlayerToPoint(20.0,playerid,1292.9324,-832.7597,1085.6328))
   {
            if(OnDuty[playerid]==0)
              {
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szolgálatba álltál.\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\");
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
                  format(string, sizeof(string), \"%s Rangidõs Katona Szolgálatba Állt!\", sendername);
                OOCNews(0x3399FF,string);
                PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
                PlayerInfo[playerid][tolteny4] += 500;
                PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1;
                PlayerInfo[playerid][tolteny12] += 1;
               SetPlayerArmour(playerid, 50);
               OnDuty[playerid] = 1;
            }
            else if(OnDuty[playerid]==1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
               SafeResetPlayerWeapons(playerid);
               SetPlayerArmour(playerid, 0);
               OnDuty[playerid] = 0;
            }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendõrségen!\");
   }
   if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2)
   {
       if(OnDuty[playerid]==1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a szolgálatból.\");
           OnDuty[playerid] = 0;
       }
}

 
Hibák:
 
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(7) : error 001: expected token: \";\", but found \"public\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(9) : error 017: undefined symbol \"cmd\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(12) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(17) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"PlayerInfo\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(18) : error 017: undefined symbol \"playerid\"
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(18) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\PISTI\\Desktop\\frakcio.pwn(18) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
11 Errors.

 
És még azt nem bírom megcsinálni hogy a scriptfiles-ba mentse el a Katonakassza tartalmát  :-[
Tudom kezdõ vagyok!!  :-[
Elõre is köszönöm!
 
[/quote]
 
Itt egy alap parancs amivel kezdhetnéd az alapok megértését:
 
#include <a_samp>
public
OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/elsõparancsom\") == 0)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Mikka makka\");
return 1;
}
return 0;
}

 

[/quote]
100%-an igazad van!

221
Szkript kérések / Katona frakció
« Dátum: 2013. március 24. - 16:39:13 »
Sziasztok

Valaki tudna nekem  í­rni egy katona frakciót ami menti a tagokat és a kasszában lévõ pénzt. ?Olyan lenne jó mint pl.:SeeRPG-n is van

Elõre is köszönöm!

222
Segítségkérés / Katonaság >SEGÍTSÉG<
« Dátum: 2013. március 24. - 12:43:02 »
Idézetet írta: Blez date=1364124585\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35225\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Látom kezdõ vagy. :)
Sajnos  ebben én nem tudok segíteni, de egy tippet adhatok.
Ha még nagyon újonc vagy a SA-MP szerver szkriptelésben, és ahogy látom, egybõl strcmp-vel írod. :D
Szerintem az strcmp-t akkor használd, ha már kicsit jobb scripter leszel. Addig CMD-vel írsz a parancsokat.
Ha nem tudnád, hogy az strcmp és a CMD között mi a különbség, elmagyarázom. :)
Az strcmp -ben lehet ékezetes parancsokat is írni. Például tegyük fel, hogy egy ház ajtó nyitó parancsod van, és strmp-vel van írva. Akkor írhatod úgy, hogy /ajtónyit .
Ha viszont CMD-vel van írva, akkor a parancs nem tartalmazhat ékezetes betûkaraktereket, sem más egyéb speciális karaktereket, csak is az angol abc betûkaraktereit. Tehát CMD-vel /ajtonyit lenne, ha úgy írod.
Remélem tudtam segíteni valamit.
Bocsi az offért. :D
 
kösz.  :)

223
Segítségkérés / Katonaság >SEGÍTSÉG<
« Dátum: 2013. március 24. - 12:21:06 »
akkor most mi legyen ? mert oda is raktam a OneGameInit() alá de ott is ugyan úgy errro van

224
Idézetet írta: Dfoglalo date=1354815957\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35254\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Hobbik
- Sírásó
Az alza :D
Amúgy sok sikert :)
 
Köszi :D
A hobbik poénból vannak bent :P
Elvis fan is jó, elvis leszel tõle :D
Sírásónál: LS-i temetõbe spawnolódsz, és kapsz egy ásót. Am ott találtam egy bugot is (alap gta bug) van egy kiásott gödör, de nem tudok beleugrani xd
 
[/quote]
 :thumbsup: :thumbsup:

225
Archívum / [HUN] CCL RPG [0.3x] @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. március 24. - 11:13:45 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1364119533\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35203\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


DT-mód DM feldolgozásban....
Rp.... Mindennapos lövöldözés?
Bandák, zsaruk mentõsök, rendõrszerver...
Akkor ez most RP vagy DM?
egyik képen befigyel: Fõ adminisztrátor Daniel Richard  blablabla: megjavitotta a kocsiját!
Daniel Richard mondja : bénák :.D
+ XD-t ír ic- javitgatja a kocsiját stb...
Isteneeeem....
 :facepalm:
 
Tudod azért írtam ilyeneket, és javítottam, hogy a zsaruk rámkattannyanak, tudjak jó képeket készíteni, és a kocsim ne robbanjon fel közben :)
És ismerni kéne a szabályzatot! Akkor írj véleményt, ha fent jártál a szerveren. És nem jártál fent, így nem tudhatod, hogy DM e a szerver. Istenem...  :facepalm: RPG, te észkombájn... szerinted miért ide nyitottam? És ha feljönnél a szerverre, látnád, hogy igazi RPG élet folyik, amelyben vannak bandák, zsaruk, és polgárok is, mint minden más RPG szerveren.
Utálom a hozzád hasonló okoskodó barmokat, akik szeretnek trollkodi, és sértegetni csak úgy, látatlanban...
 
[/quote]
teljesen egyet értek  :thumbsup:

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 57
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal