Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - myke
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15
196
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 18:09:31 »
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { // Ezzel fagyasztasz if(strcmp(cmdtext, \"/freeze\", true) == 0) { TogglePlayerControllable(playerid,0); return 1; } // Ezzel olvasztasz if(strcmp(cmdtext, \"/unfreeze\", true) == 0) { TogglePlayerControllable(playerid,1); return 1; } return 0; } Szóval TogglePlayerControllable(playerid,1);
197
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 17:18:19 »
Sziasztok! Szeretnék valami olyasmit, amivel pl. mint Fay RPG-n, taxizás közben mutatja, hogy mennyit kell fizetni... Mondjuk kilóméterenként 10$. Találtam is egyet Hiv. fórumon, de törölték az oldalt, amirõl le lehetne tölteni. Ha esetleg valakinek van valami ilyesmi, és odaadná, azt megköszönném!
198
« Dátum: 2013. augusztus 05. - 15:00:45 »
Sziasztok! Az eDriveCam-ot szeretném tõletek elkérni. Ha valaki nem tudná, a lényege, hogy autókban belsõnézettel tudsz vezetni. Még annó Epilson csinálta, csak törölve lett az oldal amire felvolt töltve.... Elõrre is köszönöm!
199
« Dátum: 2013. július 19. - 21:12:18 »
Sziasztok! Láttam páran kértek, de azért nyitok még egy ilyen topicot, mert nem kaptak normális választ. Szóval, azt szeretném kérni : - Kéne egy TextDraw ami kitakarja a pénzt (Modjuk feketén, vagy egyáltalán nem mutatja a pénzt) Elõrre is köszönöm!
200
« Dátum: 2013. július 18. - 09:45:58 »
Próbáld meg, hogy odaírod, a parancshoz ezt : cmd_me(playerid, \"teker egy füves cigit\");
201
« Dátum: 2013. július 18. - 09:42:56 »
Ez egy bot lehet.Bannold ezt az IPt:127.0.0.1
Az a loclahost IP-je.
202
« Dátum: 2013. július 18. - 08:15:29 »
Hali! Ugye alap, hogy RP szerveren ne mutassa a játékos nevét. Szeretnék valamilyen olyasmit, Pl.: /bemutatkoz, és kiírja ezentúl a nevét. Ez még nem is gond. .....Csak, hogy lehet lementeni, hogy XXX Kis Pistát már ismeri? Válaszotokat elõrre is köszönöm!
203
« Dátum: 2013. július 17. - 13:05:57 »
GameMode-ba illeszd bele (saját script, írj ha valami hibát találsz)
#include <a_samp> #include <Dini> #define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 // dcmdhez kell #define MAX_WANTED_LEVEL 6 // Itt állítod be, mennyi legyen a maximum körözési szint #define ResetWantedLevel true // Itt tudod engedélyezni, hogy nullázza a körözési szintet halál után (true = engedélyez || false = tílt) new File[64]; enum PlayerInfo { pWantedLevel // Ide menti el/tölti be ideiglenesen azt, hogy mennyi a körözési szint }; main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" WantedLevel System Loaded...\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } new pInfo[MAX_PLAYERS][PlayerInfo]; // Az enumhoz kell... public OnPlayerConnect(playerid) // Ha a játékos csatlakozik.. { format(File, 64, \"Jatekos/%s.ini\", pName(playerid)); if(dini_Exists(File)) // ..és létezik a dini fájl.. { pInfo[playerid][pWantedLevel] = dini_Int(File, \"WantedLevel\"); // ..akkor állítsa át a változó értékét arra, amit fáljból kiolvasott.. } else // ..viszont, ha nem létezik a dini fájl.. { dini_Create(File); // ..csinálja meg.. dini_IntSet(File, \"WantedLevel\", 0); // ..írja bele hogy WantedLevel=0. pInfo[playerid][pWantedLevel] = dini_Int(File, \"WantedLevel\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) // Ha a játékos kilép.. { format(File, 64, \"Jatekos/%s.ini\", pName(playerid)); // a dini dini_IntSet(File, \"WantedLevel\", pInfo[playerid][pWantedLevel]); // ..akkor mentse el a dini fáljba, amit az enumba tárolt. new string[64]; format(string, 64, \"%s WL: %d\", pName(playerid), pInfo[playerid][pWantedLevel]); print(string); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) // Ha a játékos lespawnolt.. { SetPlayerWantedLevel(playerid, pInfo[playerid][pWantedLevel]); // ..állítsa át a körözési szintet arra, amit tartalmaz az enum változó. new string[128]; format(string,128,\"Körözési szinted: %d\", pInfo[playerid][pWantedLevel]); // Formázza a körözési szintet.. SendClientMessage(playerid, -1, string); // ..és kiírja mennyi a körözési szint } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) // Ha a játékos meghalt.. { #if ResetWantedLevel == true // ..és engedélyezve van az, hogy nullázza a körözési szintet.. SetPlayerWantedLevel(playerid, 0); // ..akkor nullázza. #endif //Ha false-ra írod át a true-t akkor az OnPlayerSpawn-nál újra átírja arra, ami volt. return 1; } dcmd_setwantedlevel(playerid,params[]) // parancs { new Index; new tmp[256]; tmp = strtok(params,Index); // playerid/játékosnév new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index); // körözési szint if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) // ha nem írt be playerid-t || ha nem írt be WantedLevel-t || ha a WantedLevel nem szám { SendClientMessage(playerid, -1, \"HASZNÁLAT: /setwantedlevel [JátékosID] [wantedlevel)]\"); // Hibaüzenet return 1; } new player2 = strval(tmp); // kiválasztott játékos ID/játékosnév new wantedlevel = strval(tmp2); // WantedLevel if(wantedlevel <= MAX_WANTED_LEVEL) // Ha a beírt WantedLevel(körözési szint) nem nagyobb mint a MAX_WANTED_LEVEL (alapból 6) { if(IsPlayerConnected(player2)) { new string[128]; SetPlayerWantedLevel(player2, wantedlevel); // Átcseréli arra a körözési szintet amit beírtál a playerid után format(string,128,\"%s Körözési szintje: %d\", pName(player2), wantedlevel); // játékos körözési szintjének formázása SendClientMessageToAll(-1, string); // Elküldi mindenkinek, hogy a kiválasztott játékosnak mennyi a körözési szintje pInfo[player2][pWantedLevel] = wantedlevel; // Átcseréli az enum változót arra ami be lett írva } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Játékos nincs csatlakozva\"); } } else // Ha többet írtál be mint amennyi be van állítva a MAX_WANTED_LEVEL-nél.. { new string[128]; format(string, 128, \"Maximum WantedLevel: %d\", MAX_WANTED_LEVEL); // ..akkor ez a hibaüzenet jön ki. SendClientMessage(playerid, -1, string); } return 1; } dcmd_wantedlist(playerid, params[]) { #pragma unused params //ez arra szolgál, hogy ne dobjon nekünk \"symbol never use\" warningot.. new strwl[128]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) //ez a ciklus szolgál arra, hogy listázzuk az összeset akinek több mint 0 a körözési szint { if(pInfo[pWantedLevel] > 0) //hogyha a körözési szintje nagyobb mint egy, csak akkor listázza { format(strwl, 128, \"Név: %s || Körözésiszint: %i\",pName(i), pInfo[pWantedLevel]); //formázzuk a küldendõ szöveget SendClientMessage(playerid, -1, strwl); //az strwl a küldendõ szöveg } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { dcmd(setwantedlevel,14,cmdtext); // A dcmd-hez kell dcmd(wantedlist,10,cmdtext); return 0; } /*Ezzel tudod lekérni a játékos nevét egyszerûbben pl: new string[128]; format(string,128,\"A neved: %s\", pName(playerid)); SendClientMessage(playerid, -1, string); */ new pname[24]; pName(playerid) { GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); return pname; } stock IsNumeric(string[]) { for (new i = 0, j = strlen(string); i < j; i++) { if (string > \'9\' || string < \'0\') return 0; } return 1; }
Örök hálám! Ment a +!
204
« Dátum: 2013. július 16. - 21:02:25 »
Sziasztok! Hogy tudnám azt megcsinálni, hogy ha körözést adok ki valakire, ha lelép, akkor is megmaradjon? Addig eljutottam, hogy parancsra .INI-be elmentse, de ha fölmegy nem marad meg a WantedLevel.... Azt mégjobban megköszönném, ha valaki írni egy kis scriptet, hogy valakire körözést lehessen kiadni és el is mentse + meglehet nézni a körözötteket! Elõrre is nagyon köszönöm!
205
« Dátum: 2013. június 24. - 12:46:09 »
Hali! Azt szeretném kérdezni, hogy nincs-e olyan converter ami a removeWorldObject-eket RemoveBuildingForPlayer-re convertálja, szórakozás nélkül!? Válaszotokat elõrre is köszönöm!
206
« Dátum: 2013. június 15. - 20:42:34 »
Köszi!
207
« Dátum: 2013. június 15. - 20:31:53 »
Hali! Azt szeretném kérdezni, hogy, hogy lehet kocsira objecteket rakni?! Válaszotok elõrre is köszönöm!
208
« Dátum: 2013. március 14. - 20:29:10 »
>\" post=\"403781\" timestamp=\"1363288706\"] Ha van klíma a buszon vagy épp hátralehet dönteni az üléseket többet kell fizetni a jegyért 150 forinttal. http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/pluszpenzt-ker-a-volan-a-legkondiert-2177465 Így is k*rv* drága az a ki**szott jegy. Ennyi erõvel az meg fizethetne kevesebbet aki állva utazik ez ugyan olyan . [/quote] Beszarás...... Most már télleg az következik hogy kell fizetni a levegõért is :nono:
209
« Dátum: 2013. március 14. - 20:14:24 »
Vagy a számot vagy a \"\" között nyomj egy pár SPACE-t még!
210
« Dátum: 2013. március 14. - 20:04:44 »
raklap (lehetne rakatsz*r is )
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15
|