Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 136
1921
Segítségkérés / Mysql strok lekérdezés
« Dátum: 2011. május 16. - 20:29:50 »
Csak tudnám minek akarsz te strtok-ot használni mysql adatlekéréshez fõleg akkor ha egyetlen egy adatról van szó, akkor egyáltalán nem kell darabolni a kapott karakterláncot (stringet).
 :question: :question:

1922
Segítségkérés / Warning megoldása
« Dátum: 2011. május 14. - 19:24:25 »
Idézetet írta: herban date=1305227425\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8109\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És még azt szeretném megkérdezni, hogy a sok warning mit okoz?
 
Jó kérdés.
Ha defektes a biciglid vagy a motorod az akkor hibás.
Mûködni mûködik, de nem az igazi.  :laugh:

1923
Segítségkérés / Megoldva!
« Dátum: 2011. május 14. - 13:47:19 »
Ha túl nagy a fájl töltsd fel egy fájlmegosztóra pl.: http://solidfiles.com/ vagy http://pastebin.com/ -ra másold.

1924
Beszélgetés / Számoljunk vissza 1000-tol...
« Dátum: 2011. május 13. - 11:48:07 »
\"896logo.jpg\"

1925
Segítségkérés / Streamer hiba
« Dátum: 2011. május 13. - 09:37:07 »
A hiba egyértelmû a samp exe nem találja az amx fájlban meghatározott fájlt vagy funkciót (eljárást).
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865
A plugin topicjában is megtalálható ennek elkerülésére való leírás.
 
If the server outputs \"Runtime error 19: \'File or function is not found\',\" then the gamemode is most likely compiled with an include file version that does not match the plugin version.[/quote]
Nem vagyok túl jó angolos de még én is kiveszem ebbõl.
Ha a szerver kiírja, hogy \"Runtime error 19:\" fájl vagy függvény nem található \",\" akkor a gamemode valószínûleg olyan include fájl verziójával lett lefordítva, amely nem felel meg a használt plugin verziójával.
Akkor a megoldás egyszerû a használt plugin verziójának megfelelõ .inc fájlal kell átfordítani scriptjeinket.

1926
Segítségkérés / Almenü készítés HELP!
« Dátum: 2011. május 12. - 23:14:36 »
Újabb ShowMenuForPlayer függvényt.
És az általad közölt kódban miért van kettõ switch?
A switch utasítás kapcsolóként mûködik tehát a benne lekérdezett adat egy útelágazóhoz kerül amik a case utasítás után vannak meghatározva.
Írtam egy rögtönzött példát, íme:
 

switch(random(12))
{
    case 0: { print(\"switch utasításban kapott érték 0\"); }
    case 1: { print(\"switch utasításban kapott érték 1\"); }
    case 2..5: { print(\"switch utasításban kapott érték 2 vagy 3, 4, vagy 5\"); }
    case 6, 8: { print(\"switch utasításban kapott érték 6 vagy 8.\"); }
    default: { print(\"Minden olyan érték ami nincs meghatározva case utasítás után\"); }
}

1927
Oh igen mivel én tesztben írtam meg és mire eszembe jutott hogy át kéne írnom inputtext-ra a text-et már lekéstem, de mindegy inputtext esetében is ez a hiba.

1928
Teszteld.
Javítsd.
 :D
Én erre a sorra:
 

if(text[0] == \"sajtostészta\")

 
ezt a hibaüzenetet kapom:
 
error 033: array must be indexed (variable \"-unknown-\")[/quote]

1929
Segítségkérés / Mi lassít egy szervert?
« Dátum: 2011. május 11. - 21:16:45 »
Ezt a témát egyszer megvitattuk ChuckNorrissal katt ide az hogy te egyetlen egy str[128] használsz mindenhol az nem igazán nyerõ. A megfelelõ az hogy egy funkción belül használsz egy globális változót, fõleg azoknál amelyek igen csak igénybe vannak véve, gondolok itt OnPlayerText OnPlayerCommandText funkciókra, tehát a helyes megoldás:
 

new
    strcmd[128],
    strtext[128];
// Globál változók és mindegyiket külön külön használod egy adott funkción belül.
 
OnPlayerCommandText(..
{
  format(strcmd,..
}
OnPlayerText(..
{
    format(strtext, ...
}

 
Más.
Egy kérdés minek kell adatmentés rendszeres idõközönként?
Nem lenne elég csak akkor adatot menteni mikor egy esemény történik?
Pl.:
 
  • Ha lelõnek valakit akkor OnPlayerDeath alatt mentésre kerül az új kill és death score (pont).
  • Ha távozik a szerverrõl OnPlayerDisconnect mentünk mindent adatot amit kell.
  • Ha csatlakozik a szerverre OnPlayerConnect akkor csatlakozási idõpont mentés
  • Ha épp beírta és elküldte a jelszavát bejelentkezésnél akkor menteni valami adatot és még sorolhatnám.

 

Az én véleményem szerint felesleges az összes adatot újra menteni adott idõközönként.
És igen a rövid idõzítésû timerek alatt lényeges hogy mi szerepel. Itt az egy másodpercnél kisebb ismétlõdõ timerekre gondolok. (még hogy \"timerek\", mennyi angol szót veszünk már át magyarosítva?)
És igen, minek is használsz egy másodpercnél kisebb ismétlõdésû idõzítõket, szükség van rá tényleg?

1930
Segítségkérés / Fejfölötti írás fs-be
« Dátum: 2011. május 11. - 17:41:08 »
Nem kell hozzá túl sok minden a hiba abból adódik hogy innen csak kimásoltad és úgy próbáltad átfordítani amxbe.
Sajnos ezen a fórumon jelenleg használt pawn tagnek van egy kis gondja hogy a két szögletes zárójelet rosszul jelzi ki.
Ezt cseréld le
 

text[]
 
[/quote]
erre:
 

text[]

 
Meg ezt cseréld le
 

cmdtext[]
 
[/quote]
erre:
 

cmdtext[]

1931
Idézetet írta: kriszrap date=1304965739\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6852\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sajna nem jó!!:(
elmondom mit akarok van egy táblázat id nél 7 es van névnél kriszrap
 és ezt ki karom iratni hogyan segítsetek:(
 
Másold be ahogy eddig próbáltad és akkor arra kapsz választ mit rontottál el, úgy gyorsabban megérted mint azt hogy most ideírok egy rakás kódot.

1932
Beszélgetés / Szólánc
« Dátum: 2011. május 09. - 19:18:50 »
ikszdé --> évadzáró

1934
Segítségkérés / Egy kis segítség
« Dátum: 2011. május 09. - 17:35:04 »
Idézetet írta: Buba date=1304930977\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Aha, és akkor úgy csináljam hogy
[pawn]if(GetPVarInt(playerid,\"Vehicle\") == 565)
{
 SetPVarInt(playerid,\"RearBumper\",1150);
 SetPVarInt(playerid,\"FrontBumper\",1153);
}
[/pawn]
 
Mondjuk igen. A lényeg abban van ha egy adott állítás igaz akkor ha nem szeretnéd hogy utána több vizsgálat legyen az egyszeri meghívás alkalmával ott zárod return utasítással, ami vissza térést jelent természetesen de az adott funkcióban lévõ tovább futást leállítja.
És a másik hogy feleslegesen használsz ennyi PVar-t, és sok helyen sokkal egyszerûbben meg lehet oldani dolgokat például egy switch case párost többszörösen egybe ágyazva is lehet használni és szintén ebben a részben is igaz hogy a ShowPlayerDialog nem fog megjelenni egyszer sem ha a játékosnál a \"Vehicle\" PVar egyenlõ 558, 559, 560, 561, 562, 565-el.
 

switch(listitem)
{
case 0:
{
   if(GetPVarInt(playerid,\"Vehicle\") == 558) return SetPVarInt(playerid,\"Spoiler\",1164); // Uranus
   else if(GetPVarInt(playerid,\"Vehicle\") == 559) return SetPVarInt(playerid,\"Spoiler\",1159); // Jester
   else if(GetPVarInt(playerid,\"Vehicle\") == 560) return SetPVarInt(playerid,\"Spoiler\",1138); // Sultan
   else if(GetPVarInt(playerid,\"Vehicle\") == 561) return SetPVarInt(playerid,\"Spoiler\",1060); // Stratum
   else if(GetPVarInt(playerid,\"Vehicle\") == 562) return SetPVarInt(playerid,\"Spoiler\",1047); // Elegy
   else if(GetPVarInt(playerid,\"Vehicle\") == 565) return SetPVarInt(playerid,\"Spoiler\",1049); // Flash
   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUMPER,DIALOG_STYLE_LIST,\"ArchAngelsVehicle lépés: 4\",\"Alien lökhárítók\\nX-Flow lökhárítók\",\"Kész\",\"Mégsem\");
}
case 1: { /* etc.. */ }
}

 
Én ezt a részt a következõképpen oldanám meg, ha marad ez a sok PVar dolog mivel én nem így írnám meg de nem ez a lényeg:
[pawn]
switch(listitem)
{
   case 0:
   {
      switch(GetPVarInt(playerid,\"Vehicle\"))
      {
         case 558: SetPVarInt(playerid,\"Spoiler\",1164); // Uranus
         case 559: SetPVarInt(playerid,\"Spoiler\",1159); // Jester
         case 560: SetPVarInt(playerid,\"Spoiler\",1138); // Sultan
         case 561: SetPVarInt(playerid,\"Spoiler\",1060); // Stratum
         case 562: SetPVarInt(playerid,\"Spoiler\",1047); // Elegy
         case 565: SetPVarInt(playerid,\"Spoiler\",1049); // Flash
      }
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUMPER,DIALOG_STYLE_LIST,\"ArchAngelsVehicle lépés: 4\",\"Alien lökhárítók\\nX-Flow lökhárítók\",\"Kész\",\"Mégsem\");
      return 1; // És csak ide tennék egy return utasítást mivel ha kiválasztom ezt a listitemet  ( case 0: )
      //Akkor az adott PVar értékhez ( \"Vehicle\" ) képest beállítok egy értéket  ( \"Spoiler\" )-re, és megjelenítek egy másik dialogot és további lefutás, ellenõrzés nem szükséges addig amíg nem választ valami mást a játékos tehát return 1;
   }
   case 1: { /* etc.. */ }
}
[/pawn]
Azt hiszem kicsit hosszúra sikeredett de remélem segíteni fog valamit.

1935
Segítségkérés / Simpa House System
« Dátum: 2011. május 09. - 16:59:46 »
Talán GameTextben a \\n helyett  ~n~ jelet használj, hátha jobb lesz.

Oldalak: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal