Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1861
Segítségkérés / Rppont kiirás hiba« Dátum: 2011. Június 28. - 15:16:22 »
Mert egy átlag általában egy nem egész szám tehát float típusú. (0.34)
Idézetet írta: Detrot date=1309259880\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9240\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic format(str,128,\"% jelenglegi állása: %d pontozás, átlag: %d\", Info[id][rppontszam],Info[id][rppont]/Info[id][rppontszam]);Próbáld ki így:
1862
Segítségkérés / CreateDynamicObject« Dátum: 2011. Június 28. - 12:29:29 »
Túl sok a a filterscript azokat vedd ki amikben van CreateObject vagy CreatePlayerObject.
A streamer nem tud dolgozni ha minden szabad hely foglalt. A létrehozható objectek maximális száma egy játékosnak 400 egyszerre. Tehát ha te létrehozol CreateObject(.. vagy CreatePlayerObject(.. -el 400 darabot akkor nem lesz szabad hely a streamer.pluginnak, objectek létrehozásához. Hogy jobban értsd: Minden egyes object CreateDynamicObject(.. formátumban szerepeljen Incognito Streamer Plugin esetében, még a filterscriptekben is! 1863
Segítségkérés / CreateDynamicObject« Dátum: 2011. Június 28. - 00:31:20 »
Igen ez az a rész ahol akik tudnak segíteni csak találgatnak mi lehet a gond nálad, ha a szemük elõtt lenne minden része a samp szerverednek pár perc alatt rájönnének mi a gond.
Szerintem hogy ne kelljen találgatni annyit, sokat segítene ha bemásolnád a server.log-ot egyszeri szerver elindításról. (Nem kell több ezer sor chat szöveg!!!!!!!) ![]() Az alapján egy csomó mindent ki lehetne zárni. Sõt ha bemásolnád a módba ezt a sort is az OnGameModeInit alá a legvégére a return 1; elé:
és ez alapján másolnád a log fájlt ide még így is több hiba lehetõséget zárnának ki a hozzáértõk. 1864
Leírások/Útmutatók / [Leírás]Miért nem jeleníti meg az objecteket, pedig használok streamer plugint.« Dátum: 2011. Június 25. - 19:14:58 »Idézetet írta: kurta999 date=1308993455\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9140\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szép leírásKösz Kurta. Javítva a téma. 1865
Segítségkérés / Jármû vásárlás« Dátum: 2011. Június 25. - 00:27:53 »
A script sorról sorra halad ez ebben a formába igaz a játékra is, tehát csak a pénz ellenõrzést kellene a jármû létrehozás elé tenni.
1866
Leírások/Útmutatók / [Leírás]Miért nem jeleníti meg az objecteket, pedig használok streamer plugint.« Dátum: 2011. Június 24. - 23:48:32 »
Mivel elég sok helyen felmerül ez a gond és az elmúlt pár napban megkérdeztek engem is gondoltam megosztom ezt a kis szösszenetet veletek, vagyis megpróbálom leírni, megfogalmazni.
A jelenlegi samp (0.3c)verzióban a MAX_OBJECTS értéke 400. 1867
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szimpla AFK« Dátum: 2011. Június 24. - 09:51:35 »Idézetet írta: Gumikacsa date=1308552514\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8988\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hello!Míg egy játékos használja a parancsot akkor még jól mûködhet kivéve a a 3DText létrehozása és törlése okozhat gondot. new Text3D: AFK;[/quote] 1868
Segítségkérés / Checkpoint HELP !!« Dátum: 2011. Június 23. - 14:15:25 »
Kicsit megnéztem õket a SetPlayerCheckpoint eltûnik ha épp beülök egy jármûbe, ezért nem is reagálhat rá. De lehet ez csak nálam fordul elõ.
SetPlayerCheckpoint helyett a SetPlayerRaceCheckpoint -ot használd, hátha jobb lesz. 1869
SA-MP: Szerverfejlesztés / RandPlayerID (azoknak akik nem használnak foreach.inc-t)« Dátum: 2011. Június 22. - 15:43:05 »
@ Kurta igazad van egy cella értéke így nem lehet több 255-nél ezért javítom a fenti kódot.
1870
SA-MP: Szerverfejlesztés / RandPlayerID (azoknak akik nem használnak foreach.inc-t)« Dátum: 2011. Június 21. - 23:54:18 »
[pawn]
stock RandPlayerID() { new OnLine[MAX_PLAYERS], OnLineCount = -1; for(new i = 0, gmp = GetMaxPlayers(); i < gmp; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) OnLine[++OnLineCount] = i; } return (OnLineCount > -1)?(OnLine[random(OnLineCount + 1)]):(INVALID_PLAYER_ID); } [/pawn] Példa: [pawn] COMMAND:sorsol(playerid) { new str[128]; format(str, sizeof str, \"OnLine véletlenszerû playerid: %d\", RandPlayerID()); SendClientMessage(playerid, -1, str); // print(str); return 1; } [/pawn] Edit: Közben kicsit kutakodtam hátha valaki írt már pont ezen az elven hát írt de azért nem törlöm a topicot linkelem azt amit találtam: link És itt egy egész topic a témáról ![]() Ha minden igaz akkor minden hiba lehetõség kiküszöbölve. Kód frissítve. Ha mégis akad, akkor írjátok ide. 1871
Segítségkérés / Sorsolás« Dátum: 2011. Június 21. - 23:16:34 »Idézetet írta: Detrot date=1308688577\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9050\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic én azt számoltam hogy hány player van online. Nem idket. Ha egy játékos bevan lépve akkor rakja feljebb a változót szóval amit írtam ilyen szempontból helyesHa lefuttatsz egy for ciklust i változóval jelölve, akkor ne playeridet használj! for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) 1872
Segítségkérés / tag mismach hiba« Dátum: 2011. Június 21. - 23:14:12 »
Hát túl kevés a kód ahhoz hogy tesztelni lehessen vagy teljes kódot postolj vagy egész scriptet, az eddig példázott kódok helyesek, mûködõképesek.
Esetleg másold be az enum tömböket amikben ez a két változó szerepel \"leaderranga\", \"leaderes\". 1873
Segítségkérés / animba esés hiba« Dátum: 2011. Június 21. - 22:07:58 »
Hát talán próbáld meg fordítva elsõnek lefagyasztani majd utána animációt lejátszani.
De lehet kell egy kis késleltetést (SetTimerEx) is beállítani az animációnak. 1874
Segítségkérés / tag mismach hiba« Dátum: 2011. Június 21. - 21:59:49 »
Ebben a kód részletben nem szerepel olyasmi ami miatt ilyen hibát írna ki.
Esetleg ha a (kiir7) változónak, nincs megadva méret.
De amúgy is csak megkérdezem minek kell minden egyes esetben megnézni hogy 3-as leader-e a játékos? Egyetlen egyszer elég lenne a feltétel vizsgálat sorozatban. 1875
Segítségkérés / Sorsolás« Dátum: 2011. Június 21. - 21:55:07 »Idézetet írta: Detrot date=1308681236\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9050\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Mód elejére:Pár indexet nem jól adtál meg! És természetesen megint rossz az elképzelés mert azt veszitek alapul hogy egy szerveren mindig 0 tól vannak a playerid értékek, és minden értéken van csatlakozva valaki holott ez nem igaz. Mi van akkor ha a 2, 3, 5, 6, 8, 10,-es id-n vannak játékosok a szerveren akkor hogy választanátok ki egyet véletlenül? |