Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1846
Segítségkérés / ip védelem« Dátum: 2011. július 03. - 16:04:18 »
Ha ezt lefuttatod akkor van esélyed megérteni miért nem olvas be semmit.
[pawn] new str_[128]; GetServerVarAsString(\"rcon_password\", str_, sizeof str_); printf(\"rcon_password: %s\", str_); GetServerVarAsString(\"hostname\", str_, sizeof str_); printf(\"hostname: %s\", str_); GetServerVarAsString(\"filterscripts\", str_, sizeof str_); printf(\"filterscripts: %s\", str_); GetServerVarAsString(\"gamemode0\", str_, sizeof str_); printf(\"gamemode0: %s\", str_); GetServerVarAsString(\"bind\", str_, sizeof str_); printf(\"bind %s\", str_); [/pawn] Ha segített mehet a plusz. 1847
Segítségkérés / 400-nál több objektum« Dátum: 2011. július 02. - 22:15:25 »Idézetet írta: Zsox date=1309611982\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9300\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic > link=topic=13266.msg152953#msg152953 date=1309534780]Azt, hogy \"egyszerre\", hogy kell érteni? Egy játékosnak egyidõben nem jelenít meg 400-nál többet, vagy az egész mapon nem fog 400-nál több objektum megjelenni? 1848
Segítségkérés / GeoIP hiba« Dátum: 2011. július 02. - 20:28:45 »
Hát a kékhalálról nem a linkek tehetnek az biztos, hivatalos fórumra irányít át hacsak ráviszed az egeret már akkor ki is írja firefoxnál jobb vagy bal alsó sarokban, hova mutat a link.
Az hogy nem tudja megnyitni és olvasni az inc fájlt arra csak azt tudom tanácsolni hogy tölts le egy új samp szerver packot amiben van pawn editor elõtte törölj le minden kibontott pawno mappát a géprõl, persze az include mappák tartalmáról készíts mentést. Utána bontsd ki csak a pawno mappát a letöltött samp szerver packból, valahova pl.: Program Files, és onnan indítsd el a pawn editort, készíts parancsikont, másold be az Include mappába az .inc fájlokat satöbbi. A lényeg hogy 1 pawn editor legyen csak a gépen. 1849
Segítségkérés / GeoIP hiba« Dátum: 2011. július 01. - 23:28:44 »
Igen van több is.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=190699&highlight=geoip // Ez internet kapcsolaton keresztül állapítja meg egy webhelyen lévõ adatbázisból. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=85969&highlight=country // Ez az eredeti script amit átírtam és tovább fejlesztettem, párszor. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=131554&highlight=country // Itt található kettõ átírt script egy mysql adatbázis verzió és egy .db (database fájl) verzió. (régebbiek törölve). 1850
Segítségkérés / GeoIP hiba« Dátum: 2011. július 01. - 21:15:26 »
Átfogalmazom a kérdést.
Kinek a geoip szerû pluginját vagy filterscriptjét vagy .inc fájlját akarod használni és pontosan melyiket? Kicsit lényeges ez ahhoz hogy segítséget kapj. 1851
Segítségkérés / GeoIP hiba« Dátum: 2011. július 01. - 17:37:26 »
Melyik geoip szerû dolgot próbálod használni a több száz közül?
Amúgy az strcmp az
1852
Segítségkérés / miért nem listáz ki mindenkit?« Dátum: 2011. június 30. - 21:14:12 »
Szerintem meg lehetséges az Unknown rész mivel még mindig nem nézik meg milyen értékekkel fut végig egy ciklus és lehet olyan cellára hivatkozik ami nincs is.
Talán ez segíthet.
helyett:
És azt a return 1;-et vedd ki, amelyikrõl írtak. 1853
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anims preloader« Dátum: 2011. június 30. - 17:13:59 »
Szép.
Egy kérdés. OnPlayerConnectnél nem jó betölteni az animációs könyvtárakat? 1854
Segítségkérés / Banner Szerkeztése« Dátum: 2011. június 30. - 17:02:13 »Idézetet írta: Tomy Full date=1309440171\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9284\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A Kódból nem hinném,hogy kitudod szedni...Már próbáltam én is. 1855
Leírások/Útmutatók / Alternatív módja az összes játékos elérésének.« Dátum: 2011. június 29. - 23:05:19 »Idézetet írta: Koncz Norbert date=1309378222\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9234\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Neked mennyi volt a CPU Usage?Elég magas míg a teszt futott CPU 55 % memoria 1.07GB amint végzett CPU 10-15 % memoria 1.04GB 1856
Leírások/Útmutatók / Alternatív módja az összes játékos elérésének.« Dátum: 2011. június 29. - 21:37:32 »Idézetet írta: Koncz Norbert date=1309370271\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9234\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nincs rajta változtatásAz ismétlõdések száma csak egy ellenõrzés hogy a két vizsgált folyamat tényleg annyiszor fut-e le. Szép teszt lehet nekem is csak ezt az egyet kellene betennem nem 8 filterscriptet 5 plugint mikor a teszteket próbálgatom: Meg is tettem
1857
Leírások/Útmutatók / Alternatív módja az összes játékos elérésének.« Dátum: 2011. június 29. - 19:18:08 »Idézetet írta: Koncz Norbert date=1309366561\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9234\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Jó lassú géped van. 1858
Leírások/Útmutatók / Alternatív módja az összes játékos elérésének.« Dátum: 2011. június 29. - 18:18:28 »
Hát lefuttattam én is pár tesztet aminek az eredményét közlöm nem sokára és elég érdekes dolog lesz a végeredménye:
Kezdetnek itt a script amivel vizsgálom: [pawn] #include <a_samp> /* A tesztnél törekedtem arra hogy az egyik vizsgált funkció ugyanannyiszor fusson le mint a másik, kinézetre hasonló legyen mind a kettõ. */ #define ISMETLODESERTEK 5000 // Egy vizsgált mûveletet többször kell lefuttatni ahhoz hogy mérhetõ idõbeli különbséget kapjunk, // ennek az ismetlõdésnek a lefuttatott tesztek során nõvelhetjük vagy csökkenthetjük tetszés szerint az értékét // értelem szerûen ha egy vizsgált kód vagy kód sorozat kevés(rövid kinek hogy tetszik) akkor sokkal több ismétlõdésre van szükség akár 1 millio is // ahhoz hogy látható mérési eredményt kapjunk. stock forteszt() { new count = 0, // Változó azért hogy tudjuk ellenõrízni hogy mind a két vizsgált kód ugyanannyiszor ismétlõdõtt-e? loop = 0; for(new i; i < ISMETLODESERTEK; i++) // Többszörös ismétlõdés azért hogy mérhetõ idõbeli különbséget kapjunk. { // A vizsgálandó kód: loop = 0; for( ; loop < ISMETLODESERTEK; ) { loop++; count++; } // } return count; } stock whileteszt() { new count = 0, // Változó azért hogy tudjuk ellenõrízni hogy mind a két vizsgált kód ugyanannyiszor ismétlõdõtt-e? loop = 0; for(new i; i < ISMETLODESERTEK; i++) // Többszörös ismétlõdés azért hogy mérhetõ idõbeli különbséget kapjunk. { // A vizsgálandó kód: loop = 0; // Itt nullázva a ciklus léptetésének változója azért hogy minden egyes alkalommal végig fusson. while(loop < ISMETLODESERTEK) { loop++; count++; } // } return count; } public OnFilterScriptInit() { // És hogy még biztosabb eredményt kapjunk érdemes még ezt az egészet is többször lefuttatni mondjuk 5 alkalommal for(new t; t < 5; t++) { printf(\"[----------------------------------------------------------]\"); printf(\"Az egész vizsgálat többszöri lefutása %d. alkalommal.\", t + 1); printf(\" \"); new time; // Az eltelt idõ kiszámításához szükséges változó new count; // A tesztelt dolgok ismétlõdésének ellenõrzésének változója //------ time = GetTickCount(); // vizsgálat kezdetének ideje tárolva time változóban. count = whileteszt(); // A tesztelt funkció time = GetTickCount() - time; printf(\"while ciklus ideje: %dms | Ismétlõdések száma: %d\", time, count); // Teszt lefutásának vége az eltelt idõ kiszámítása eredmény kiírása konzolba //------ time = GetTickCount(); count = forteszt(); // A tesztelt funkció time = GetTickCount() - time; printf(\"for ciklus ideje: %dms | Ismétlõdések száma: %d\", time, count); // Teszt lefutásának vége az eltelt idõ kiszámítása eredmény kiírása konzolba //------ time = GetTickCount(); count = forteszt(); // A tesztelt funkció time = GetTickCount() - time; printf(\"for ciklus ideje: %dms | Ismétlõdések száma: %d\", time, count); // Teszt lefutásának vége az eltelt idõ kiszámítása eredmény kiírása konzolba //------ time = GetTickCount(); count = whileteszt(); // A tesztelt funkció time = GetTickCount() - time; printf(\"while ciklus ideje: %dms | Ismétlõdések száma: %d\", time, count); // Teszt lefutásának vége az eltelt idõ kiszámítása eredmény kiírása konzolba //------ printf(\" \"); } } [/pawn] És az eredmény:
Ezután csak a tesztelt ciklus képletet és az eredményt közlöm. Edit1: [pawn] // loop = 0; while(loop++ != ISMETLODESERTEK) {count++;} // loop = 0; for(; loop++ != ISMETLODESERTEK;) {count++;} // //[18:28:53] while ciklus ideje: 1818ms | Ismétlõdések száma: 25000000 //[18:28:55] for ciklus ideje: 1801ms | Ismétlõdések száma: 25000000 [/pawn] Edit2: [pawn] // loop = 0; while(loop != ISMETLODESERTEK) {loop++; count++;} // loop = 0; for(; loop != ISMETLODESERTEK;) {loop++; count++;} // //[18:34:13] while ciklus ideje: 2541ms | Ismétlõdések száma: 25000000 //[18:34:15] for ciklus ideje: 2524ms | Ismétlõdések száma: 25000000 [/pawn] Hát szóval én arra a következtetésre jutottam hogy nem igazán lehet eldönteni melyik ciklus utasítás gyorsabb különbözõ féle képpen lehet megírni õket és elég nagy eltéréseket lehet mérni köztük. Annyi bizonyossá vált számomra hogy ha a ciklus utasításban magában a feltétel vizsgálatban van kiadva a változó értékének növelése, jóval gyorsabb lefutási idejû kódot kapunk. while(loop++ != ISMETLODESERTEK) 1859
Leírások/Útmutatók / Alternatív módja az összes játékos elérésének.« Dátum: 2011. június 29. - 02:04:55 »
@Koncz Norbert
Ilyen eredményeket hogy is kaptál? Csak azért mert nem csak az eredményt szokás postolni hanem a kódot is amivel ezeket kaptad, ha valaki kíváncsi lenne a saját gépén is hasonló lenne-e az eredmény, akkor könnyebben tudná ezt megtenni ha a kód is postolva lenne. Egyébként Fade már választ is adott a kérdésre ami felmerült a topicban. Idézetet írta: Fade シ date=1309250965\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9234\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic E: Lefuttattam néhány tesztet megint, bizonyos helyzetekben gyorsabb, néha nem. Az én észrevételeim szerint kevesebb mûveletnél gyorsabb.Például az IsPrime topicban a for ciklus lett a gyorsabb a while helyett. Abban még az is kiderült ha egy változó értéket kettesével kell növelni akkor
helyett gyorsabb
ez a forma. 1860
SA-MP: Szerverfejlesztés / SendMessage« Dátum: 2011. június 28. - 17:08:09 »
Hát csak úgy ideírom az átjavított változatot, meg amit találtam hivatalos fórumon.
Javított változat:
Amit a hivatalos fórumon találtam:
Példa a használatra:
Amúgy nem régi a topic: Idézetet írta: maark date=1283358305\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic |