Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - TengeriMalac

Oldalak: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 293
1831
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. január 09. - 18:30:25 »
ezt eddig mi a picsáért nem vettem észre???
szedem is le
Y_LESS 4 LIFE!

1832
Segítségkérés / Percre Mute segitség
« Dátum: 2013. január 09. - 06:37:50 »
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define  COLOR_GREEN   0x33FF33AA
#define  COLOR_RED      0xFF0000AA
public OnPlayerConnect(playerid) {
SetPVarInt(playerid, \"Muted\", 0);
return 1;
}
CMD:mute(playerid,params[]) {
new str[128],indok,id,perc;
if(sscanf(params,\"usd\",id,indok,perc)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD][indok] [Perc] \");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\");
if(GetPVarInt(id, \"Muted\") > gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime() + (perc*60000));
format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s Perc : %d\",pName(playerid),pName(id),indok,perc);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
return 1;
}
CMD:unmute(playerid,params[]) {
new str[128],id;
if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") < gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime());
format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
return 1;
}
stock pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\") > gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\");
return 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] ) {
if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") > gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz parancsot használni!\");
return 0;
}
return 1;
}

 
relációsjel hiba, ha átnézted volna, megtaláltad volna. :D

1833
Segítségkérés / TalálatJelzés (Lövéseknél)
« Dátum: 2013. január 09. - 06:35:48 »
Idézetet írta: takehun date=1357705062\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32148\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Talán... (nem biztos, hogy jó)
Esetleges bugokért nem vállalok felelõsséget!  :shurg:
http://chomikuj.pl/michal00772/SAMP/include/bodyparts,975752320.inc
 
#include <bodyparts>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new keys, updown, leftright;
    GetPlayerKeys(playerid, keys, updown, leftright);
    if(keys & KEY_FIRE)
    {
        for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++)
        {
            if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
            if(i == playerid) continue;
            if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, i, BODY_PART_TORSO)) PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
        }
    }
    return 1;
}

 

laggos bugfos


public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid) {
PlayerPlaySound(playerid, soundid, 0.0, 0.0, 0.0);
}

 
soundid helyett írj valamit, így hirtelen nem jut eszembe 1 csipogó hang sem.

1834
Leírások/Útmutatók / Tabulátor
« Dátum: 2013. január 08. - 13:46:56 »
igen.
az, hogy hány \\t kell az adott szövegbe, a szöveg hosszától függ.. ennek kiszámítására írtam ezt a függvényt. :D

1835
Segítségkérés / Percre Mute segitség
« Dátum: 2013. január 08. - 13:44:51 »
tessék..
illetve kicsit átírtam, idõzítõ nélküli megoldásra.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define  COLOR_GREEN   0x33FF33AA
#define  COLOR_RED      0xFF0000AA
public OnPlayerConnect(playerid) {
SetPVarInt(playerid, \"Muted\", 0);
return 1;
}
CMD:mute(playerid,params[]) {
new str[128],indok,id,perc;
if(sscanf(params,\"usd\",id,indok,perc)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD][indok] [Perc] \");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\");
if(GetPVarInt(id, \"Muted\") < gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime() + (perc*60000));
format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s Perc : %d\",pName(playerid),pName(id),indok,perc);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
return 1;
}
CMD:unmute(playerid,params[]) {
new str[128],id;
if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") > gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\");
SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime());
format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
return 1;
}
stock pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\") < gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\");
return 0;
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] ) {
if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") < gettime()) {
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz parancsot használni!\");
return 0;
}
return 1;
}

1836
Leírások/Útmutatók / Tabulátor
« Dátum: 2013. január 08. - 12:49:49 »
elméletileg ugyanoda tolja ki õket, mert a karakterek száma alapján dolgozik.

1837
Leírások/Útmutatók / [TuT]Spark használata
« Dátum: 2013. január 08. - 06:55:58 »
Idézetet írta: ~DuMBasS date=1356814965\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5247\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És .bak file-t hogy kell bemodolni ?:O
 
a .bak egy backup copy, magyarul biztonsági másolat.. ugyanúgy, ahogy az IMG-t, de szerintem felesleges, mert úgysem fogod használni.

1838
Segítségkérés / pickup frissítés gond:(
« Dátum: 2013. január 08. - 06:48:41 »
CheckPointra találsz példát tutorialok között.
Streameres (Dynamic) cuccokat csak akkor használj, ha az általad használt pickupok száma meghaladja a SAMP limitjét.

1839
Segítségkérés / pickup frissítés gond:(
« Dátum: 2013. január 07. - 21:25:27 »
változók
 
new bool:Busy[MAX_PLAYERS],
pTimer[MAX_PLAYERS];

 
OnPlayerPickupDynamicPickUp(...) alá, rögtön az elsõ sorba
 
if(Busy[playerid]) return 1;
Busy[playerid] = true;
KillTimer(pTimer[playerid]);
pTimer[playerid] = SetTimerEx(\"UnBusy\", 4000, false, \"d\", playerid);

 
akárhova a scriptben, leginkább a végére
 
forward UnBusy(playerid);
public UnBusy(playerid) Busy[playerid] = false;

 
Remélem mûködik. :D
Magyarázat:
Ha a játékos beáll a pickupba, akkor a \'Busy\' változó értéke \'true\' lesz. Ha az OnPlayerPickupPickUp megint lefut, és a játékot Busy változója még mindig true, akkor 1es értékkel tér vissza, és nem csinál semmit, magyarul a Dialog ugyanúgy megmarad, nem hívódik elõ.
Ha eltelik 4 másodperc, miután beleállt, a Busy értéke automatikusan false lesz, és megint elõhívódik a Dialog.
Ezt a 4 másodpercet állíthatod, az idõzítõ idejének átírásával.
Ez kicsit \'bugos\' rendszer pickupnál, CheckPointnál teljesen hibátlanul mûködik.


Én az ilyen, hosszas dialogos cuccokat átírnám a helyedben CheckPointra, vagy DynamicArea-ra, mert úgy egyszerûbb leellenõrizni, hogy a játékos ott van-e

1840
Best of 2012 / Eredményhirdetés
« Dátum: 2013. január 07. - 21:12:29 »
grat.  :angel:

1841
Beszélgetés / Vélemény.
« Dátum: 2013. január 07. - 21:11:01 »
Nem mindenki úgy kezdi, hogy mekkora HIGH scripter..
De ha valaki egy RP szervert akar írni, amikor azt sem tudja, hogy mi mire jó, illetve a SAMP wikit is lusta használni, annak persze hogy leugatjuk a haját is. Legalábbis én.

1842
Segítségkérés / Ölés, Halál Textdraw
« Dátum: 2013. január 07. - 20:17:20 »
szerver verziód?
mert 0.3e kell hozzá.

1843
Segítségkérés / Újra Pont és Pénz mentés
« Dátum: 2013. január 07. - 19:27:58 »
#include <a_samp>
#include <dini>
enum adat
{
        penz,
        pont
};
new pAdat[MAX_PLAYERS][adat];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        new Fajl[128];
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Adatok/%s.ini\",Neve(playerid));
        pAdat[playerid][penz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\");
        pAdat[playerid][pont] = dini_Int(Fajl, \"Pont\");
       
ResetPlayerMoney(playerid);
GivePlayerMoney(playerid, pAdat[playerid][penz]);
SetPlayerScore(playerid, pAdat[playerid][pont]);
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
        new Fajl[128];
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Adatok/%s.ini\",Neve(playerid));
        dini_IntSet(Fajl, \"Penz\",GetPlayermoney(playerid));
        dini_IntSet(Fajl, \"Pont\",GetPlayerScore(playerid));
        return 1;
}
stock Neve(playerid)
{
        new nev[24];
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        return nev;
}

1844
Tanuljunk PAWN nyelvet / Játékos pénzének változásának ellenõrzése
« Dátum: 2013. január 07. - 19:09:23 »
Idézetet írta: Rupert date=1357234677\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31885\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnPlayerUpdate igazából akkor okoz észlelhetõ laggot, ha renkdívül megterhelõ ciklust (akár for, akár while) alkalmazunk.
A másik, általad írt feltétel pedig egyre megy. :D
 
tudom, de rövidebb  :angel:

1845
Kérdések, Segítség / Nem megy a monitor
« Dátum: 2013. január 07. - 18:54:03 »
neeehogy elkezdd széttákolni... vidd el szervízbe

Oldalak: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 293
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal