Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - TengeriMalac
Oldalak: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 293
1831
« Dátum: 2013. január 09. - 18:30:25 »
ezt eddig mi a picsáért nem vettem észre??? szedem is le Y_LESS 4 LIFE!
1832
« Dátum: 2013. január 09. - 06:37:50 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #define COLOR_GREEN 0x33FF33AA #define COLOR_RED 0xFF0000AA public OnPlayerConnect(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"Muted\", 0); return 1; } CMD:mute(playerid,params[]) { new str[128],indok,id,perc; if(sscanf(params,\"usd\",id,indok,perc)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD][indok] [Perc] \"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen játékos!\"); if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\"); if(GetPVarInt(id, \"Muted\") > gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\"); SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime() + (perc*60000)); format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s Perc : %d\",pName(playerid),pName(id),indok,perc); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str); return 1; } CMD:unmute(playerid,params[]) { new str[128],id; if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen játékos!\"); if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\"); if(GetPVarInt(id,\"Muted\") < gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\"); SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime()); format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id)); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str); return 1; } stock pName(playerid) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24); return name; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\") > gettime()) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\"); return 0; } return 1; } public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] ) { if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") > gettime()) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz parancsot használni!\"); return 0; } return 1; } relációsjel hiba, ha átnézted volna, megtaláltad volna.
1833
« Dátum: 2013. január 09. - 06:35:48 »
Talán... (nem biztos, hogy jó) Esetleges bugokért nem vállalok felelõsséget! :shurg: http://chomikuj.pl/michal00772/SAMP/include/bodyparts,975752320.inc
#include <bodyparts> public OnPlayerUpdate(playerid) { new keys, updown, leftright; GetPlayerKeys(playerid, keys, updown, leftright); if(keys & KEY_FIRE) { for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(i == playerid) continue; if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, i, BODY_PART_TORSO)) PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); } } return 1; }
laggos bugfos
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid) { PlayerPlaySound(playerid, soundid, 0.0, 0.0, 0.0); } soundid helyett írj valamit, így hirtelen nem jut eszembe 1 csipogó hang sem.
1834
« Dátum: 2013. január 08. - 13:46:56 »
igen. az, hogy hány \\t kell az adott szövegbe, a szöveg hosszától függ.. ennek kiszámítására írtam ezt a függvényt.
1835
« Dátum: 2013. január 08. - 13:44:51 »
tessék.. illetve kicsit átírtam, idõzítõ nélküli megoldásra. #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #define COLOR_GREEN 0x33FF33AA #define COLOR_RED 0xFF0000AA public OnPlayerConnect(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"Muted\", 0); return 1; } CMD:mute(playerid,params[]) { new str[128],indok,id,perc; if(sscanf(params,\"usd\",id,indok,perc)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD][indok] [Perc] \"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen játékos!\"); if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\"); if(GetPVarInt(id, \"Muted\") < gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\"); SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime() + (perc*60000)); format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s Perc : %d\",pName(playerid),pName(id),indok,perc); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str); return 1; } CMD:unmute(playerid,params[]) { new str[128],id; if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen játékos!\"); if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\"); if(GetPVarInt(id,\"Muted\") > gettime()) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\"); SetPVarInt(id, \"Muted\", gettime()); format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id)); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str); return 1; } stock pName(playerid) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24); return name; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"Muted\") < gettime()) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\"); return 0; } return 1; } public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] ) { if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") < gettime()) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz parancsot használni!\"); return 0; } return 1; }
1836
« Dátum: 2013. január 08. - 12:49:49 »
elméletileg ugyanoda tolja ki õket, mert a karakterek száma alapján dolgozik.
1837
« Dátum: 2013. január 08. - 06:55:58 »
És .bak file-t hogy kell bemodolni ?:O
a .bak egy backup copy, magyarul biztonsági másolat.. ugyanúgy, ahogy az IMG-t, de szerintem felesleges, mert úgysem fogod használni.
1838
« Dátum: 2013. január 08. - 06:48:41 »
CheckPointra találsz példát tutorialok között. Streameres (Dynamic) cuccokat csak akkor használj, ha az általad használt pickupok száma meghaladja a SAMP limitjét.
1839
« Dátum: 2013. január 07. - 21:25:27 »
változók new bool:Busy[MAX_PLAYERS], pTimer[MAX_PLAYERS]; OnPlayerPickupDynamicPickUp(...) alá, rögtön az elsõ sorba if(Busy[playerid]) return 1; Busy[playerid] = true; KillTimer(pTimer[playerid]); pTimer[playerid] = SetTimerEx(\"UnBusy\", 4000, false, \"d\", playerid); akárhova a scriptben, leginkább a végére forward UnBusy(playerid); public UnBusy(playerid) Busy[playerid] = false; Remélem mûködik. Magyarázat:Ha a játékos beáll a pickupba, akkor a \' Busy\' változó értéke \' true\' lesz. Ha az OnPlayerPickupPickUp megint lefut, és a játékot Busy változója még mindig true, akkor 1es értékkel tér vissza, és nem csinál semmit, magyarul a Dialog ugyanúgy megmarad, nem hívódik elõ. Ha eltelik 4 másodperc, miután beleállt, a Busy értéke automatikusan false lesz, és megint elõhívódik a Dialog. Ezt a 4 másodpercet állíthatod, az idõzítõ idejének átírásával. Ez kicsit \' bugos\' rendszer pickupnál, CheckPointnál teljesen hibátlanul mûködik.
Én az ilyen, hosszas dialogos cuccokat átírnám a helyedben CheckPointra, vagy DynamicArea-ra, mert úgy egyszerûbb leellenõrizni, hogy a játékos ott van-e
1840
« Dátum: 2013. január 07. - 21:12:29 »
grat. :angel:
1841
« Dátum: 2013. január 07. - 21:11:01 »
Nem mindenki úgy kezdi, hogy mekkora HIGH scripter.. De ha valaki egy RP szervert akar írni, amikor azt sem tudja, hogy mi mire jó, illetve a SAMP wikit is lusta használni, annak persze hogy leugatjuk a haját is. Legalábbis én.
1842
« Dátum: 2013. január 07. - 20:17:20 »
szerver verziód? mert 0.3e kell hozzá.
1843
« Dátum: 2013. január 07. - 19:27:58 »
#include <a_samp> #include <dini> enum adat { penz, pont }; new pAdat[MAX_PLAYERS][adat]; public OnPlayerConnect(playerid) { new Fajl[128]; format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Adatok/%s.ini\",Neve(playerid)); pAdat[playerid][penz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\"); pAdat[playerid][pont] = dini_Int(Fajl, \"Pont\"); ResetPlayerMoney(playerid); GivePlayerMoney(playerid, pAdat[playerid][penz]); SetPlayerScore(playerid, pAdat[playerid][pont]); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid,reason) { new Fajl[128]; format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Adatok/%s.ini\",Neve(playerid)); dini_IntSet(Fajl, \"Penz\",GetPlayermoney(playerid)); dini_IntSet(Fajl, \"Pont\",GetPlayerScore(playerid)); return 1; } stock Neve(playerid) { new nev[24]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); return nev; }
1844
« Dátum: 2013. január 07. - 19:09:23 »
OnPlayerUpdate igazából akkor okoz észlelhetõ laggot, ha renkdívül megterhelõ ciklust (akár for, akár while) alkalmazunk. A másik, általad írt feltétel pedig egyre megy.
tudom, de rövidebb :angel:
1845
« Dátum: 2013. január 07. - 18:54:03 »
neeehogy elkezdd széttákolni... vidd el szervízbe
Oldalak: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 293
|