Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1696
Segítségkérés / FTP-re csatlakozás!« Dátum: 2011. augusztus 10. - 22:51:22 »
Próbálj máshova csatlakozni mondjuk egy ingyenes weblap tárhelyhez vagy bárhova, ha oda sikerül akkor csak is a host oldalon nincs rendben valami, ezért nekik kell írni hogy javítsák.
1697
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 10. - 22:41:56 »
Ebben semmi furcsaság nincs.
Ha te létrehozol egy pickupot annak lesz egy azonosító száma ami 0-tól kezdõdik. [pawn] #include <a_samp> new pickup0, pickup1, pickup2, pickup3; public OnGameModeInit() { pickup0 = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1); // Legelsõ pickup azonosító szám 0 pickup1 = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585+10, 10.1191, -1); // Következõ 1 pickup2 = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585+20, 10.1191, -1); pickup3 = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585+30, 10.1191, -1); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickup0 == pickupid) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted a 0-t!\"); else if(pickup1 == pickupid) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 1-est!\"); else if(pickup2 == pickupid) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 2-est!\"); else if(pickup3 == pickupid) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 3-ast!\"); return 1; } [/pawn] és te törölsz belõlük egyet mondjuk a 3 azonosító számmal rendelkezõt (pickup3), majd létrehozol egyet akkor az a 3-as azonosító számot fogja megkapni, és ezért megfog jelenni az üzenet, az újonnan létrehozott pickupnál. Ezeknek és szinte mindennek az indexelése ugyanúgy történik mint a játékosoknak ha kilép egy játékos akkor felszabadul egy slot, aki következõleg csatlakozik az a legkisebb üres slot értéket fogja kapni. Pl.: a szerveren lévõ playerid értékek ezek: 0,1,3,7,8 aki következõleg csatlakozik az a 2-es azonosítószámot fogja kapni. (természetesen közben mindenki online marad), aki utána csatlakozik az pedig 4-es index értéket kapja. Ugyanez az elv érvényes szinte mindenhol SA-MP -nél. És emiatt nincs furcsaság két filterscript között se a dolgok indexelése ugyanaz, mindegy melyik scriptben van létrehozva. Röviden ne törölj olyan pickupot amihez társítasz valami dolgot az OnPlayerPickUpPickup alatt. 1698
SA-MP: Szerverfejlesztés / T-Reg« Dátum: 2011. augusztus 10. - 22:19:00 »
Hát mivel ezt a témát is sikeresen tele offoltátok ezért le is zárom.
1699
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 10. - 19:22:58 »
Uh bocsánat tényleg a switch csak konstans értékekhez használható (elõre megadott fix értékekhez). Ez van mikor nem próbálom átfordítani csak beírom ide.
Pedig vagy a koordináták lehetnek a hibásak, vagy nézd meg az összes részt a pickup3 kifejezésre, hátha valahol más értéket kap és nem a megfelelõ pickupid-t (azonosító számot) tárolja. 1700
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 10. - 16:08:31 »
Lehet nem is azzal a pickupot veszed fel játékban amit a \"pickup3\" takar, a lényeg hogy nem az else if szerkezet a hiba oka.
Itt csak az lehet hogy te nem veszed észre mit vétettél el, és hamis következtetéseket vonsz le. Tesztelj újból nézd meg a pickupok koordinátáit tényleg azok-e amiknek lennie kell. A pawn eléggé megbízható program nyelv itt olyasmikre nem mûködik megfelelõen mint: [pawn] if(20 > t < 100) [/pawn] Vagy lebegõpontos visszatéréses vizsgálat. [pawn] stock heal(playerid) { new Float:health; GetPlayerHealth(playerid, health); return _:health; } if(heal(playerid) < 50) [/pawn] De ezekkel lehet csak össze zavarlak és arra véled a dolgot hogy nem jó az else if szerkezet akkor próbáld a switch case párost: [pawn] public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { switch(pickupid) { case pickup1: { SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 1-est!\"); } case pickup2: { SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 2-est!\"); } case pickup3: { SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 3-ast!\"); } } return 1; } [/pawn] Több ötletem nincs, ebben a témában, másnak tökéletesen mûködik. 1701
Segítségkérés / 0.3c object« Dátum: 2011. augusztus 10. - 14:35:38 »Idézetet írta: herban date=1312978203\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10312\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Akkor van 76 darab global objected és a streamernek már csak 324 darab szabad object slot marad amivel gazdálkodhat játékosonként.Object Count: 76 1702
Segítségkérés / 0.3c object« Dátum: 2011. augusztus 10. - 09:59:47 »
Hi
Milyen mta map include? Kicsit bõvebben ha lehetne. Nyisd meg az mta map include fájlt keresd meg a CreateObject részt és írd át CreateDynamicObject-re persze, ha használod akkor a módban így legyen: [pawn] #include <a_samp> #include <streamer> #include <mtamapinc> // nem tudom a pontos nevét [/pawn] Ellenkezõ esetben jön az \"undefined symbol CreateDynamicObject\". Off: Egyébként már régóta szenvedsz itt a plusz objectek-kel, miért nem küldöd át valakinek az egészet hogy átnézze persze olyannak aki ért hozzá és 2 perc múlva megmondja mivel cseszed az idõt fél éve. Másold ez a kódot a módodba: [pawn] stock objectinfo() { new ob; ob = CreateObject(980,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0); printf(\" CreateObject = %d\", (ob-1)); DestroyObject(ob); #if defined _streamer_included printf(\" CreatedynamicObject = %d\", CountDynamicObjects()); #endif } [/pawn] Majd hívd meg az OnGameModeInit alatt a következõ képpen: [pawn] public OnGameModeInit() { // sok sok kód // és a leges legvégére ahol a return 1; van közvetlen elé: objectinfo(); return 1; } [/pawn] Én ezt ez eredményt kaptam: [2011.08.10 09:58:58] CreateObject = 0 1703
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 10. - 09:39:36 »
Csakis ennek a változónak az értéknövelésénél keresd a hibát,
[pawn] Work[playerid] [/pawn] mivel gondolom a pickupok jók ezért egy teszt erejéig próbáld ki így: [pawn] public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == pickup1) { SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 1-est!\"); } else if(pickupid == pickup2) { SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 2-est!\"); } else if(pickupid == pickup3) { SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 3-ast!\"); } return 1; } [/pawn] 1704
Leírások/Útmutatók / Rosszul formázott a kódod? Nem kezeled jól az identitásokat? Itt a megoldás!« Dátum: 2011. augusztus 09. - 23:34:55 »Idézetet írta: kurta999 date=1312922210\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10303\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Bemásolod ide az egész módodat, neki meg lementiHonnan tudod hogy nem menti? Aki ilyet tud készíteni semennyi ideig nem tart megcsinálni hogy mentsen is. Amúgy ez már közel két éves dolog nem új keletû. 1705
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automata üzenet küldö« Dátum: 2011. augusztus 09. - 21:37:45 »
[pawn]
//A mód tetejére: forward randommessage(); new const randmsg[][] = { \"Ez egy alap szkript,\", \"ezen kár vitatkozni ki készítette,\", \"semmi értelme vádaskodni,\", \"10 sor az egész még annyi se!\", \"Ezért a témát le is zárom.\", \"by: Zsolesszka.\" }; // OnFilterScript vagy OnGameModeInit alá SetTimer(\"randommessage\", 2*60*1000, true); // Két perces ismétlõdõ timer // És a funkció: public randommessage() return SendClientMessageToAll(-1, randmsg[random(sizeof(randmsg))]); [/pawn] 1706
Segítségkérés / Szín ID-t keresek« Dátum: 2011. augusztus 09. - 15:31:27 »
Próbáld ki a 70 -est talán az hasonlít a legjobban hozzá.
1707
Segítségkérés / Szín ID-t keresek« Dátum: 2011. augusztus 09. - 12:22:48 »
Hát elég nehéz megállapítani épp melyik szín az fõleg gta-ban.
De a titulusodban az szerepel hogy Photoshop mániás vagy, nem lehet szín mintát venni és úgy megállapítani a színkódját esetleg? 1708
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tulajok és Weboldal TexDraw« Dátum: 2011. augusztus 08. - 21:14:25 »WebSite\" post=\"163394\" timestamp=\"1312829669\"] 1709
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anti-Flood« Dátum: 2011. augusztus 08. - 21:08:22 »
Építõ kritika?
Azért kickelni egy játékost mert túl gyorsan gépel vagy szavanként írja le a mondani valóját chatben, szerintem baromság. Így is alig van játékos akkor még ezekért is kidobni a szerverrõl? Bõven elég lenne ha csak üzenetet kapna arról hogy nem küldhet üzenetet újból ilyen rövid idõ alatt. (3 másodperc itt) 1710
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automata üzenet küldö« Dátum: 2011. augusztus 08. - 20:59:31 »
Igazad van [R]obo[T] egy perc az hatvanezer milliszekundum így kettõ perc százhúszezer.
[mod]És a topic nem régi Armani, csak két hete volt az utolsó hozzászólás és aki egy hibára hívja fel a figyelmet az nem hsz vadász. A téma megtisztítva a nem ide illõ hozzászólásoktól.[/mod] |