Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1696
Segítségkérés / FTP-re csatlakozás!« Dátum: 2011. augusztus 10. - 22:51:22 »
Próbálj máshova csatlakozni mondjuk egy ingyenes weblap tárhelyhez vagy bárhova, ha oda sikerül akkor csak is a host oldalon nincs rendben valami, ezért nekik kell írni hogy javítsák.
1697
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 10. - 22:41:56 »
Ebben semmi furcsaság nincs.
Ha te létrehozol egy pickupot annak lesz egy azonosító száma ami 0-tól kezdõdik. [pawn] #include <a_samp> new pickup0, pickup1, pickup2, pickup3; public OnGameModeInit() { pickup0 = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1); // Legelsõ pickup azonosító szám 0 pickup1 = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585+10, 10.1191, -1); // Következõ 1 pickup2 = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585+20, 10.1191, -1); pickup3 = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585+30, 10.1191, -1); return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickup0 == pickupid) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted a 0-t!\"); else if(pickup1 == pickupid) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 1-est!\"); else if(pickup2 == pickupid) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 2-est!\"); else if(pickup3 == pickupid) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 3-ast!\"); return 1; } [/pawn] és te törölsz belõlük egyet mondjuk a 3 azonosító számmal rendelkezõt (pickup3), majd létrehozol egyet akkor az a 3-as azonosító számot fogja megkapni, és ezért megfog jelenni az üzenet, az újonnan létrehozott pickupnál. Ezeknek és szinte mindennek az indexelése ugyanúgy történik mint a játékosoknak ha kilép egy játékos akkor felszabadul egy slot, aki következõleg csatlakozik az a legkisebb üres slot értéket fogja kapni. Pl.: a szerveren lévõ playerid értékek ezek: 0,1,3,7,8 aki következõleg csatlakozik az a 2-es azonosítószámot fogja kapni. (természetesen közben mindenki online marad), aki utána csatlakozik az pedig 4-es index értéket kapja. Ugyanez az elv érvényes szinte mindenhol SA-MP -nél. És emiatt nincs furcsaság két filterscript között se a dolgok indexelése ugyanaz, mindegy melyik scriptben van létrehozva. Röviden ne törölj olyan pickupot amihez társítasz valami dolgot az OnPlayerPickUpPickup alatt. 1698
SA-MP: Szerverfejlesztés / T-Reg« Dátum: 2011. augusztus 10. - 22:19:00 »
Hát mivel ezt a témát is sikeresen tele offoltátok ezért le is zárom.
1699
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 10. - 19:22:58 »
Uh bocsánat tényleg a switch csak konstans értékekhez használható (elõre megadott fix értékekhez). Ez van mikor nem próbálom átfordítani csak beírom ide.
Pedig vagy a koordináták lehetnek a hibásak, vagy nézd meg az összes részt a pickup3 kifejezésre, hátha valahol más értéket kap és nem a megfelelõ pickupid-t (azonosító számot) tárolja. 1700
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 10. - 16:08:31 »
Lehet nem is azzal a pickupot veszed fel játékban amit a \"pickup3\" takar, a lényeg hogy nem az else if szerkezet a hiba oka.
Itt csak az lehet hogy te nem veszed észre mit vétettél el, és hamis következtetéseket vonsz le. Tesztelj újból nézd meg a pickupok koordinátáit tényleg azok-e amiknek lennie kell. A pawn eléggé megbízható program nyelv itt olyasmikre nem mûködik megfelelõen mint: [pawn] if(20 > t < 100) [/pawn] Vagy lebegõpontos visszatéréses vizsgálat. [pawn] stock heal(playerid) { new Float:health; GetPlayerHealth(playerid, health); return _:health; } if(heal(playerid) < 50) [/pawn] De ezekkel lehet csak össze zavarlak és arra véled a dolgot hogy nem jó az else if szerkezet akkor próbáld a switch case párost: [pawn] public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { switch(pickupid) { case pickup1: { SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 1-est!\"); } case pickup2: { SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 2-est!\"); } case pickup3: { SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 3-ast!\"); } } return 1; } [/pawn] Több ötletem nincs, ebben a témában, másnak tökéletesen mûködik. 1701
Segítségkérés / 0.3c object« Dátum: 2011. augusztus 10. - 14:35:38 »Idézetet írta: herban date=1312978203\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10312\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Akkor van 76 darab global objected és a streamernek már csak 324 darab szabad object slot marad amivel gazdálkodhat játékosonként.Object Count: 76 1702
Segítségkérés / 0.3c object« Dátum: 2011. augusztus 10. - 09:59:47 »
Hi
Milyen mta map include? Kicsit bõvebben ha lehetne. Nyisd meg az mta map include fájlt keresd meg a CreateObject részt és írd át CreateDynamicObject-re persze, ha használod akkor a módban így legyen: [pawn] #include <a_samp> #include <streamer> #include <mtamapinc> // nem tudom a pontos nevét [/pawn] Ellenkezõ esetben jön az \"undefined symbol CreateDynamicObject\". Off: Egyébként már régóta szenvedsz itt a plusz objectek-kel, miért nem küldöd át valakinek az egészet hogy átnézze persze olyannak aki ért hozzá és 2 perc múlva megmondja mivel cseszed az idõt fél éve. Másold ez a kódot a módodba: [pawn] stock objectinfo() { new ob; ob = CreateObject(980,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0); printf(\" CreateObject = %d\", (ob-1)); DestroyObject(ob); #if defined _streamer_included printf(\" CreatedynamicObject = %d\", CountDynamicObjects()); #endif } [/pawn] Majd hívd meg az OnGameModeInit alatt a következõ képpen: [pawn] public OnGameModeInit() { // sok sok kód // és a leges legvégére ahol a return 1; van közvetlen elé: objectinfo(); return 1; } [/pawn] Én ezt ez eredményt kaptam: [2011.08.10 09:58:58] CreateObject = 0 1703
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le« Dátum: 2011. augusztus 10. - 09:39:36 »
Csakis ennek a változónak az értéknövelésénél keresd a hibát,
[pawn] Work[playerid] [/pawn] mivel gondolom a pickupok jók ezért egy teszt erejéig próbáld ki így: [pawn] public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { if(pickupid == pickup1) { SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 1-est!\"); } else if(pickupid == pickup2) { SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 2-est!\"); } else if(pickupid == pickup3) { SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 3-ast!\"); } return 1; } [/pawn] 1704
Leírások/Útmutatók / Rosszul formázott a kódod? Nem kezeled jól az identitásokat? Itt a megoldás!« Dátum: 2011. augusztus 09. - 23:34:55 »Idézetet írta: kurta999 date=1312922210\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10303\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Bemásolod ide az egész módodat, neki meg lementiHonnan tudod hogy nem menti? Aki ilyet tud készíteni semennyi ideig nem tart megcsinálni hogy mentsen is. ![]() 1705
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automata üzenet küldö« Dátum: 2011. augusztus 09. - 21:37:45 »
[pawn]
//A mód tetejére: forward randommessage(); new const randmsg[][] = { \"Ez egy alap szkript,\", \"ezen kár vitatkozni ki készítette,\", \"semmi értelme vádaskodni,\", \"10 sor az egész még annyi se!\", \"Ezért a témát le is zárom.\", \"by: Zsolesszka.\" }; // OnFilterScript vagy OnGameModeInit alá SetTimer(\"randommessage\", 2*60*1000, true); // Két perces ismétlõdõ timer // És a funkció: public randommessage() return SendClientMessageToAll(-1, randmsg[random(sizeof(randmsg))]); [/pawn] 1706
Segítségkérés / Szín ID-t keresek« Dátum: 2011. augusztus 09. - 15:31:27 »
Próbáld ki a 70 -est talán az hasonlít a legjobban hozzá.
1707
Segítségkérés / Szín ID-t keresek« Dátum: 2011. augusztus 09. - 12:22:48 »
Hát elég nehéz megállapítani épp melyik szín az fõleg gta-ban.
De a titulusodban az szerepel hogy Photoshop mániás vagy, nem lehet szín mintát venni és úgy megállapítani a színkódját esetleg? 1708
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tulajok és Weboldal TexDraw« Dátum: 2011. augusztus 08. - 21:14:25 »WebSite\" post=\"163394\" timestamp=\"1312829669\"] 1709
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anti-Flood« Dátum: 2011. augusztus 08. - 21:08:22 »
Építõ kritika?
Azért kickelni egy játékost mert túl gyorsan gépel vagy szavanként írja le a mondani valóját chatben, szerintem baromság. Így is alig van játékos akkor még ezekért is kidobni a szerverrõl? Bõven elég lenne ha csak üzenetet kapna arról hogy nem küldhet üzenetet újból ilyen rövid idõ alatt. (3 másodperc itt) 1710
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automata üzenet küldö« Dátum: 2011. augusztus 08. - 20:59:31 »
Igazad van [R]obo[T] egy perc az hatvanezer milliszekundum így kettõ perc százhúszezer.
[mod]És a topic nem régi Armani, csak két hete volt az utolsó hozzászólás és aki egy hibára hívja fel a figyelmet az nem hsz vadász. A téma megtisztítva a nem ide illõ hozzászólásoktól.[/mod] |