Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 136
1696
Segítségkérés / FTP-re csatlakozás!
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 22:51:22 »
Próbálj máshova csatlakozni mondjuk egy ingyenes weblap tárhelyhez vagy bárhova, ha oda sikerül akkor csak is a host oldalon nincs rendben valami, ezért nekik kell írni hogy javítsák.

1697
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 22:41:56 »
Ebben semmi furcsaság nincs.
Ha te létrehozol egy pickupot annak lesz egy azonosító száma ami 0-tól kezdõdik.
[pawn]
#include <a_samp>
new pickup0, pickup1, pickup2, pickup3;
public OnGameModeInit()
{   
pickup0 = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1); // Legelsõ pickup azonosító szám 0
pickup1 = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585+10, 10.1191, -1); // Következõ 1
pickup2 = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585+20, 10.1191, -1);
pickup3 = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585+30, 10.1191, -1);
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickup0 == pickupid) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted a 0-t!\");
else if(pickup1 == pickupid) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 1-est!\");
else if(pickup2 == pickupid) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 2-est!\");
else if(pickup3 == pickupid) SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 3-ast!\");
return 1;
}
[/pawn]
és te törölsz belõlük egyet mondjuk a 3 azonosító számmal rendelkezõt (pickup3), majd létrehozol egyet akkor az a 3-as azonosító számot fogja megkapni, és ezért megfog jelenni az üzenet, az újonnan létrehozott pickupnál.
Ezeknek és szinte mindennek az indexelése ugyanúgy történik mint a játékosoknak ha kilép egy játékos akkor felszabadul egy slot, aki következõleg csatlakozik az a legkisebb üres slot értéket fogja kapni.
Pl.: a szerveren lévõ playerid értékek ezek: 0,1,3,7,8
aki következõleg csatlakozik az a 2-es azonosítószámot fogja kapni. (természetesen közben mindenki online marad),
aki utána csatlakozik az pedig 4-es index értéket kapja.
Ugyanez az elv érvényes szinte mindenhol SA-MP -nél.
És emiatt nincs furcsaság két filterscript között se a dolgok indexelése ugyanaz, mindegy melyik scriptben van létrehozva.
Röviden ne törölj olyan pickupot amihez társítasz valami dolgot az OnPlayerPickUpPickup alatt.

1698
SA-MP: Szerverfejlesztés / T-Reg
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 22:19:00 »
Hát mivel ezt a témát is sikeresen tele offoltátok ezért le is zárom.

1699
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 19:22:58 »
Uh bocsánat tényleg a switch csak konstans értékekhez használható (elõre megadott fix értékekhez). Ez van mikor nem próbálom átfordítani csak beírom ide.
Pedig vagy a koordináták lehetnek a hibásak, vagy nézd meg az összes részt a pickup3 kifejezésre, hátha valahol más értéket kap és nem a megfelelõ pickupid-t (azonosító számot) tárolja.

1700
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 16:08:31 »
Lehet nem is azzal a pickupot veszed fel játékban amit a \"pickup3\" takar, a lényeg hogy nem az else if szerkezet a hiba oka.
Itt csak az lehet hogy te nem veszed észre mit vétettél el, és hamis következtetéseket vonsz le.
Tesztelj újból nézd meg a pickupok koordinátáit tényleg azok-e amiknek lennie kell.
A pawn eléggé megbízható program nyelv itt olyasmikre nem mûködik megfelelõen mint:
[pawn]
if(20 > t < 100)
[/pawn]
Vagy lebegõpontos visszatéréses vizsgálat.
[pawn]
stock heal(playerid)
{
    new Float:health;
    GetPlayerHealth(playerid, health);
    return _:health;
}
if(heal(playerid) < 50)
[/pawn]
De ezekkel lehet csak össze zavarlak és arra véled a dolgot hogy nem jó az else if szerkezet akkor próbáld a switch case párost:
[pawn]
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
switch(pickupid)
{
   case pickup1:
   {
      SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 1-est!\");
   }
   case pickup2:
   {
      SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 2-est!\");
   }
   case pickup3:
   {
      SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 3-ast!\");
   }
}
return 1;
}
[/pawn]
Több ötletem nincs, ebben a témában, másnak tökéletesen mûködik.

1701
Segítségkérés / 0.3c object
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 14:35:38 »
Idézetet írta: herban date=1312978203\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10312\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Object Count: 76
CreateDynamicObjects: 5770

 

Akkor van 76 darab global objected és a streamernek már csak 324 darab szabad object slot marad amivel gazdálkodhat játékosonként.

1702
Segítségkérés / 0.3c object
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 09:59:47 »
Hi
Milyen mta map include?
Kicsit bõvebben ha lehetne.
Nyisd meg az mta map include fájlt keresd meg a CreateObject részt és írd át CreateDynamicObject-re persze, ha használod akkor a módban így legyen:
[pawn]
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <mtamapinc> // nem tudom a pontos nevét
[/pawn]
Ellenkezõ esetben jön az \"undefined symbol CreateDynamicObject\".
Off:
Egyébként már régóta szenvedsz itt a plusz objectek-kel, miért nem küldöd át valakinek az egészet hogy átnézze persze olyannak aki ért hozzá és 2 perc múlva megmondja mivel cseszed az idõt fél éve.
Másold ez a kódot a módodba:
[pawn]
stock
objectinfo()
{
new
   ob;
ob = CreateObject(980,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0); printf(\"   CreateObject = %d\", (ob-1)); DestroyObject(ob);
#if defined _streamer_included
printf(\"   CreatedynamicObject = %d\", CountDynamicObjects());
#endif
}
[/pawn]
Majd hívd meg az OnGameModeInit alatt a következõ képpen:
[pawn]
public
OnGameModeInit()
{
// sok sok kód
// és a leges legvégére ahol a return 1; van közvetlen elé:
objectinfo();
return 1;
}
[/pawn]
Én ezt ez eredményt kaptam:
 
[2011.08.10 09:58:58]    CreateObject = 0
[2011.08.10 09:58:58]    CreatedynamicObject = 5122
[/quote]
és te, milyen eredményt kaptál?

1703
Segítségkérés / A 3. feltétel nem fut le
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 09:39:36 »
Csakis ennek a változónak az értéknövelésénél keresd a hibát,
[pawn]
Work[playerid]
[/pawn]
 mivel gondolom a pickupok jók ezért egy teszt erejéig próbáld ki így:
[pawn]
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == pickup1)
{
   SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 1-est!\");
}
else if(pickupid == pickup2)
{
   SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 2-est!\");
}
else if(pickupid == pickup3)
{
   SendClientMessage(playerid,0x800080AA,\"Felvetted az 3-ast!\");
}
return 1;
}
[/pawn]

1704
Idézetet írta: kurta999 date=1312922210\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10303\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bemásolod ide az egész módodat, neki meg lementi  :D
Nyugi, csak vicc
Bár az lenne az igazi, ha ez fölösleges lenne, mert mindekinek vágni kéne indentációt eznélkül is.
Ez a programozás legfontosabb része, hogy neked legyen olvasható..
 
Honnan tudod hogy nem menti? Aki ilyet tud készíteni semennyi ideig nem tart megcsinálni hogy mentsen is. >:D Amúgy ez már közel két éves dolog nem új keletû.

1705
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automata üzenet küldö
« Dátum: 2011. augusztus 09. - 21:37:45 »
[pawn]
//A mód tetejére:
forward randommessage();
new const randmsg[][] =
{
    \"Ez egy alap szkript,\",
    \"ezen kár vitatkozni ki készítette,\",
    \"semmi értelme vádaskodni,\",
    \"10 sor az egész még annyi se!\",
    \"Ezért a témát le is zárom.\",
    \"by: Zsolesszka.\"
};
// OnFilterScript vagy OnGameModeInit alá
SetTimer(\"randommessage\", 2*60*1000, true); // Két perces ismétlõdõ timer
// És a funkció:
public randommessage() return SendClientMessageToAll(-1, randmsg[random(sizeof(randmsg))]);
[/pawn]

1706
Segítségkérés / Szín ID-t keresek
« Dátum: 2011. augusztus 09. - 15:31:27 »
Próbáld ki a 70 -est talán az hasonlít a legjobban hozzá.

1707
Segítségkérés / Szín ID-t keresek
« Dátum: 2011. augusztus 09. - 12:22:48 »
Hát elég nehéz megállapítani épp melyik szín az fõleg gta-ban.
De a titulusodban az szerepel hogy Photoshop mániás vagy, nem lehet szín mintát venni és úgy megállapítani a színkódját esetleg?

1708
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tulajok és Weboldal TexDraw
« Dátum: 2011. augusztus 08. - 21:14:25 »
WebSite\" post=\"163394\" timestamp=\"1312829669\"]
TextdrawDestroy ??
nah evvel nekem problémák voltak a TextdrawDestroyal mert az törli a Textdrawot eltávolitsa és amikor legközelebb már belépsz nem fogja mutatni nekem ez volt a problémám és én ezzel szoktam törölni :
 
TextDrawHideForPlayer(playerid, valami);

 
:)
 
[/quote]
Valamit elnézhettél mert textdraw törlés csak akkor van a fenn kiírt kódban ha az OnFilterScriptExit() kerül meghívásra.
(de lehet már javításra került és én nem láttam mi volt az eredeti, ha igen akkor elnézést kérek)

1709
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anti-Flood
« Dátum: 2011. augusztus 08. - 21:08:22 »
Építõ kritika?
Azért kickelni egy játékost mert túl gyorsan gépel vagy szavanként írja le a mondani valóját chatben, szerintem baromság.
Így is alig van játékos akkor még ezekért is kidobni a szerverrõl?
Bõven elég lenne ha csak üzenetet kapna arról hogy nem küldhet üzenetet újból ilyen rövid idõ alatt. (3 másodperc itt)

1710
SA-MP: Szerverfejlesztés / Automata üzenet küldö
« Dátum: 2011. augusztus 08. - 20:59:31 »
Igazad van [R]obo[T] egy perc az hatvanezer milliszekundum így kettõ perc százhúszezer.
[mod]És a topic nem régi Armani, csak két hete volt az utolsó hozzászólás és aki egy hibára hívja fel a figyelmet az nem hsz vadász. A téma megtisztítva a nem ide illõ hozzászólásoktól.[/mod]

Oldalak: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal