Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1651
Segítségkérés / Egyszerû, kezdõ« Dátum: 2011. augusztus 16. - 21:09:11 »
Szín kód amit leggyakrabban hex kódként szokás beírni.
Itt kereshetsz színeket a függvényben a 0x elõtag kell ha a szövegbe ágyazod akkor a következõ formában megteheted 0.3c szervereknél. {233367} 1652
Segítségkérés / Mysql kód felgyorsítása« Dátum: 2011. augusztus 16. - 20:51:52 »
Aza baj hogy egy ciklusba ágyazott mysql_query elég lassú, még önmagmában is eltart egy darabig míg elvégzi a dolgát de még for ciklusban, az katasztrófa.
Mi lenne ha létre hoznál a módban egy változót? [pawn]new bool:ValidHouseId[MAX_HOUSE];[/pawn] Mikor törlésre kerül egy house id akkor ezt a változót is false értékre állítod. Mikor új házat hoznak létre megkeresed pawnban a legkisebb értéket, a következõ képlettel: [pawn] stock LowHouseID() { for(new i; i < MAX_HOUSE; i++); { if(ValidHouseId == false) return i; // for ciklus vége vissza térés a legkisebb üres house ID-vel. } } [/pawn] Majd ezzel a visszatért értékkel hozol létre új sort mysql-ben. Tehát egy változó tárolná mindig az érvényes house ID-ket és az érvényteleneket is, és pawnban gyorsabb megállapítani melyik house id üres mintha ezt az egészet mysqlben tennéd. Bocsánat ha nem túl világos amit írtam de kicsit ittam, szal bocsánat. 1653
Segítségkérés / MySql AUTO_INCREMENT (hiba?)« Dátum: 2011. augusztus 16. - 16:04:17 »Idézetet írta: hegdavid95 date=1313503148\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10511\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic köszi[pawn]public OnGameModeInit() { // Itt azért egy mysql connect legyen mysql_query(\"ALTER TABLE `users` DROP `Reg_ID`\"); // Törlöd a reg_Id sort mysql_query(\"ALTER TABLE `users` ADD `Reg_Id` INT( 4 ) NOT NULL AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY FIRST \"); // Újra létrehozod automatikusan növekvõ sorrendben return 1; }[/pawn] Ha bevált akkor a lájkot várom. 1654
Segítségkérés / MySql AUTO_INCREMENT (hiba?)« Dátum: 2011. augusztus 16. - 15:45:52 »Hát egy biztos módszert tudok, másikkal még nem találkoztam. Szerver indításkor töröld az index tábla sort, és hozd újra létre. Ezáltal rendezõdnek a mysql indexelések, nem lesz hiányos. 1655
SA-MP: Szerverfejlesztés / Log« Dátum: 2011. augusztus 16. - 15:28:59 »Idézetet írta: Dream1990 date=1313500797\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10503\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem látom át a problémádat. \ Volt benne egy elírási hiba, amit a pawno nem jelzett ki.. Ki mondta, hogy teszteltem? Pawno nem írt rá semmit, én meg jóváhagytam..Az én véleményem szerint meg lehet be kellene vezetni hogy tesztelés nélküli módokat filterscript-eket ne lehessen feltölteni/kiírni ide a fórumra. Amúgy tényleg túl sok a változó és a játékos névnek se értem minek adtál 64-es méretet. Nem véletlenül van meghatározva a játékos név #define MAX_PLAYER_NAME (24).
1656
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:HELP segítség sûrgõs« Dátum: 2011. augusztus 16. - 15:16:08 »
Oh hát ez egy szkirpt kérés miért is kellene áthelyezni csak meg kell kicsit tiszítani az off hsz-ek tõl mert én nem láttam olyat mi a bánat ír ide ezzel nem segít annak aki kért szal takarítom azt majd csak lesz valami rendes válasz is.
1657
Segítségkérés / Probléma, rendõr szerverhez« Dátum: 2011. augusztus 15. - 22:30:01 »
Nekem azért kellene több info.
Például az a rész ahol TEAM_ZSARU1 2 3 4 / TEAM_CIVIL1 2 3 4vannak létrehozva ahol a gTeam[playerid] változó megkapja ezeket az értékeket. És azért betennék pár printf sort hogy lássam mi is történik, az OnPlayerDeath alatt. [pawn] printf(\" Police: %d | Civil: %d\", IsPlayerPolice(playerid), IsPlayerCivil(killerid)); if(IsPlayerPolice(playerid) && IsPlayerCivil(killerid)) { SetPlayerColor(killerid, COLOR_RED); printf(\"szín megváltoztatva killerid: %d\", killerid); }[/pawn] És azért sok helyen nem értem miért szerepel playerid érték mert ugye mindig a killerid a gyilkos és azzal kellene történni-e valaminek mondjuk a gyilkost zárjuk börtönbe, kickeljük és nem azt akit megöltek. 1658
Segítségkérés / a_objects inc.« Dátum: 2011. augusztus 15. - 18:24:21 »
Nem kerülhet.
Nyisd meg õket és megtudod mire valók, ajánlom ne módosítsd õket. Alap samp funkciók vannak benne amiket használhatsz a módodban, pontosabban a meghatározásai, maga a lényegi része samp-server.exe vagy samp.dll fájlban található, legalábbis legtöbbje. 1659
Szkript kérések / Hosting kérdés« Dátum: 2011. augusztus 15. - 17:37:03 »
Így van aki már roleplay-ezik megvan a szervere ahova feljár b-i kmh, játszani.
És nem fog váltani másikra hacsak ki nem tiltja onnan valami admin szerûség, akinek az anyja elfelejtette felolvasni az esti mesét és rossz kedvében kitiltotta. Amúgy meg egy mód megírása nem két perc, emberek több száz órát töltenek fejlesztésükkel, a felmerülõ hibák javításával, ezért senki se fog vállalni ilyen munkát. A hivatalos fórumon vannak publikált roleplay módok, amik közül válogathatsz, és alakíthatod saját részedre/szerveredre akárhogyan. 1660
Segítségkérés / Iszonyat lassú phpmyadmin Wampserver-nél.« Dátum: 2011. augusztus 15. - 17:16:29 »Idézetet írta: Roni date=1313420270\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10466\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nekem is Win7 van, de nem volt ilyen problémám. ::|Örülj neki én már szenvedtem tõle hogy lehet ilyen lassú. De most már jó, ezért zárom is a témát. 1661
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Wampserver-nél phpmyadmin lassú win 7-nél? Itt a megoldás.« Dátum: 2011. augusztus 15. - 17:05:13 »
Keresd meg a gépeden
C:\\Windows\\System32\\drivers\\etc mappában a hosts fájlt. Másold ki az asztalra nyisd meg egy szövegszerkesztõvel, vedd ki a kiemelést jelentõ kettõs keresztet a # 127.0.0.1 localhost[/quote] sor elõl. 1662
Segítségkérés / Iszonyat lassú phpmyadmin Wampserver-nél.« Dátum: 2011. augusztus 15. - 16:56:22 »
Probléma megoldva hosszasabb keresgélés után olyasmit találtam, hogy alapból nincs beállítva értelmezésként a localhost 127.0.0.1 csatlakozás.
Ezt meg kell tenni w7nél és sokkal szembetûnõbb lesz a phpmyadmin betöltésének sebessége. Tehát C:\\Windows\\System32\\drivers\\etc\\ mappában meg kell keresni a hosts fájlt majd a benne lévõ kiemelést meg kell szüntetni. # 127.0.0.1 localhost[/quote] 1663
Segítségkérés / Iszonyat lassú phpmyadmin Wampserver-nél.« Dátum: 2011. augusztus 15. - 16:16:22 »Idézetet írta: Roni date=1313416682\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10466\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Házi vagy Host adatbázis ?Megpróbálom akkor adminisztrátorként futtatni. Amúgy gondoltam nem kell odaírnom hogy házi mivel írtam hogy próbáltam xampp-ot is, de ezek szerint mégis le kell írnom: házi szerver és localhoston csatlakozok hozzá. http://localhost/phpmyadmin/ Edit: Ugyanúgy lassú maradt és ráadásul még ki se lehetett kapcsolni ha adminisztrátorként indítottam, feladatkezelõben kellett lelõnöm. 1664
Segítségkérés / Iszonyat lassú phpmyadmin Wampserver-nél.« Dátum: 2011. augusztus 15. - 15:55:35 »
Kérnék egy kis segítséget hátha valakinek is volt/van hasonló problémája és tudja-e mi a megoldás a hozzá szólásokban nem kérek olyant hogy próbáljam ki a xammp-ot is megtettem nem jött be nekem wampszerver egyszerûbb átláthatóbb és kész ezért, konkrétan ehhez a dologhoz kellene segítség.
Wamp szervert használok, és a phpmyadmin iszonyat lassú w7-en, firefoxnál és ie-nél is. Ötleteket kérek mi lehet az oka, nézegettem az error logokat de semmit nem találok benne, vagy esetleg melyik error logot kellene megnéznem? Elõre is köszönöm a válaszokat. 1665
Segítségkérés / Objectel akadt egy kis problémám« Dátum: 2011. augusztus 15. - 15:29:57 »
A kérdés az lenne hogy mennyi object közül akarsz törölni?
És CreateDynamic objectek-e? Ha igen akkor mi lenne ha létrehoznál minden egyes objecthez egy 3Dtext feliratot [pawn]CreateDynamic3DTextLabel[/pawn] segítségével, ami akár tartalmazná az objectid és az objectmodelid számát is sõt ha kell a pozició-ját is. Hasonlót írnál mint az alap jármû info /dl parancs. És szépen felírogatnád az objectek sorszámát és az alapján törölnéd õket. Vagy egy parancssal törölnéd a streamer memóriájából majd legyártanál egy parancsot ami meg kiírná az összes benn maradt object adatit a memóriából. Ez utóbbi persze nehezebb megoldás, de nem lehetetlen. |