Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Bloody44

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18
166
SA-MP: Szerverfejlesztés / FTP-s lopás gátló..
« Dátum: 2013. augusztus 28. - 10:14:18 »
Sziasztok!
Unalmamban készítettem egy ilyesféle lopás-gátló ADD-ON-t..
Ez annyiból áll, hogy az FTP adataink megadásával, felcsatlakozik az FTP-nk-re, majd lekéri , a \"Lincese.txt\"-t, és ellenõrzi a benne lévõ lincensz kódot, amely ha nem stimmel a scriptben megadottaktól, megakadályozza a módunk futását...
Amire szükségünk lesz, egy FTP plugin, melyrõl bõvebb infót, és letöltési linket, itt találtok: http://sampforum.hu/index.php?topic=46166.0
Röviden ennyi a kód:
 

#include <ftp>
public OnGameModeInit()
{
new var;
    var = Ftp_Connect ( \"FTP ip\", \"felh.név\", \"jelszó\" );
    if ( !var )
        print ( \"_::FTP Error: Nem sikerült csatlakozni a szerverre...\" );
        SendRconCommand(\"exit\");
Ftp_FileExists(\"lincese.txt\");
    if ( !var )
SendRconCommand(\"exit\");
var = Ftp_OpenFile ( \"lincese.txt\", FTP_READ );
    new
        line    [ 100 ];
    while ( Ftp_ReadFile ( var, line ) )
        if(strfind(line,\"A te lincensz kódod\",true) != -1)
          print(\"asd\");
else
    SendRconCommand(\"exit\");
return 1;
}

 
Daraboljuk fel...
A mûködési elvet fentebb megtaláljátok...
3 különbözõ részre tagolódik a kód..


   new var;
    var = Ftp_Connect ( \"FTP ip\", \"felh.név\", \"jelszó\" );
    if ( !var )
        print ( \"_::FTP Error: Nem sikerült csatlakozni a szerverre...\" );
        SendRconCommand(\"exit\");

 
Itt, csatlakozunk FTP-re..



Ftp_FileExists(\"lincese.txt\");
    if ( !var )
SendRconCommand(\"exit\");

 
Itt lekérjük a fájlt..
(Tipp: Ha nem TXT kiterjesztést adunk meg, akkor egy plusz védelmi réteget adhatunk a scripthez.. vagyis.. nyitunk egy TXT fájlt, beleírjuk a kódunkat, átírjuk pl: \"lincese.code\"-ra, feltöltjük FTP-re, megadjuk a scriptben, és kész is  ;))



var = Ftp_OpenFile ( \"lincese.txt\", FTP_READ );
    new
        line    [ 100 ];
    while ( Ftp_ReadFile ( var, line ) )
        if(strfind(line,\"A te lincensz kódod\",true) != -1)
          print(\"asd\");
else
    SendRconCommand(\"exit\");

 
Majd itt, harmadik lépésként, ellenõrizzük a fájlunk tartalmát :)


Készítette: Bloody
Ha valami nem érthetõ, írjatok :)
Amit ne feledj:
   A script tesztelve lett!
   Az FTP plugin + inc, kell hozzá!!

167
SA-MP: Szerverfejlesztés / Honey - System - Anti Cheat
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 14:48:57 »
Idézetet írta: ShoCk date=1377606159\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41689\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jónak tûnik, bár a buggok elég idegesítõen hangzanak!
 
Azok is ..  :wall:

168
SA-MP: Szerverfejlesztés / Honey - System - Anti Cheat
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 14:09:02 »

Jó:D
 
[/quote]
köszi :D
[mod]Ezt nem itt kéne..A nem ide illõ rész törölve..[/mod]

169
Pluginok és Programok / Automata Chat Log mentõ.. Plugin/Scipt/Akármi..
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 12:39:09 »
Sziasztok!
Készítettem egy programot ami automatikusan menti a chat logot, egy fájlba..
Amire szükség lesz, az az autohotkey program.. ha nincs meg, letöltheted itt: www.autohotkey.com
Ha ez megvan, már csak le kell tölteni ezt a fájlt: http://dfiles.eu/files/s1rc6n53e
Ezt a fájlt, másoljátok be a \"GTA San Andreas User Files\\SAMP\" mappába..
Ha ezzel is megvagytok, akkor nincs más teendõ, mint jobb klikkel a fájlra kattintani, majd az \"Edit\" menüt választani...
 
C:\\Users\\Te neved\\Dokumentumok\\GTA San Andreas User Files\\SAMP\\chatlog.txt

 
Ezt a sort írjátok át, a ti elérési adatotokra.. pl:
 
C:\\Bloody44\\Dokumentumok\\GTA San Andreas User Files\\SAMP\\chatlog.txt

 
Fontos!!    Mind a két elérési utat írjátok át a scriptben, vagy nem fog mûködni!
Ha megvagy vele, már csak annyi a dolgod hogy két kattintással elindítod a scriptet...
Felmész egy szerverre, majd ha végeztél, a GTA Sa..User Files\\SAMP mappában találod a logokat, dátummal ellátva..
Valahogy így:
\"Z5aQNlS.png\"
Ha valami gáz van, szóljatok :D

170
SA-MP: Szerverfejlesztés / Honey - System - Anti Cheat
« Dátum: 2013. augusztus 26. - 11:53:08 »
Idézetet írta: A.S.S.A date=1377452713\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41689\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Mer lopott egy ilyen script van az egyik módba egy stuntosba angol de lehet ez angol fórumrol lopta itt a link http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=335007
 
Okoska... Leírta, hogy kb. 30%-át más Anti-Cheat rendszerbõl használta fel.  :facepalm:
Olvass...
Amúgy nagyon tuti lett, csak gratulálni tudok, ment is a + :D
 
[/quote]
Igazad van, és köszi :))

171
Segítségkérés / Mysql plugin r6 letöltés(BlueG)
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 22:43:56 »
Idézetet írta: kadaradam date=1377203799\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41725\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali, a hiv. sampfórumon behalt a letöltési link, valaki eltudná küldeni a linuxos MySQL R6-os plugint?
sürgõsen kéne
 
Itt fent van.. ez nem az? :D Én ezt használom ;)
https://code.google.com/p/sa-mp-mysql-plugin/
Edit: https://code.google.com/p/sa-mp-mysql-plugin/downloads/list?can=1&q=&colspec=Filename+Summary+Uploaded+ReleaseDate+Size+DownloadCount

172
Segítségkérés / Alap stunt jutalmak, és Server:unknown commad
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 22:27:32 »
A player command text alá, a return után írsz egy send client message-t :DD
Valahogy így:
[pawn]
//if ... //Ez itt az utolsó parancs
{
}
//Itt a vége
return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ilyen parancs\");[/pawn]
Az [pawn]public OnGameModeInit()[/pawn] -hoz beírva pedig ezen parancs: [pawn] EnableStuntBonusForAll(0);[/pawn] tiltja az alap bónuszokat....

173
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:CP Keveredés
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 22:21:13 »
Idézetet írta: ninjo98 date=1377202601\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41723\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tobbszor ujracsinaltam ... :/ de ezt a ++ megoldast nem ismertem de az az erdekes hogy a tobbi munka mindig az elsohelyen levo munkaval keveredik ossze :/
 
Olvasd át amit írtam ;)

174
Segítségkérés / CP Keveredés
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 22:15:45 »
Megtaláltam :D
 

       if(UttJob[playerid] == 5)
       {
              UttJob[playerid] = 0; // ITT A BAJ :)
       }

 
A változóval van a gond.. mégpedig:
A végénél 0-ra teszed, és ez hiba.. miért? Mert a lekérdezésednél 1-rõl indulnak a dolgok...
 

       if(UttJob[playerid] == 1) //Ha ez 1.. és a változód 0.. akkor
                                     //össze fog keveredni, a
       {                                            //munkavégzésnél..
              UttJob[playerid] = 2;
       }

 
Megoldás: az 5.cp-nél az \"UttJob = 0\"-t áttenni 1-re ;)
Mért? Mert ha 0-van .. és 1-rõl indul.. nem stimt :D
Edit: Ugyan ez a kuka job-nál, és a többinél is!

175
Segítségkérés / Szerverre mod berakás
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 22:01:10 »
Idézetet írta: Bryan22 date=1377200869\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41717\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de nekenm még h jobb legyen még a mod nevét sem rija csak simán annyit ir h Unknown
 
Logot adnál? :)

176
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Segitsetek PLS
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 18:44:07 »
Szerintem.. bár lehet hülyeség.. nem return 0 kellene, hanem valami más :DD
Pl: Kidobja a kocsiból.. vagy nemtudom :/

177
Leírások/Útmutatók / [Leírás]Pawno hibák leírása illetve javítása!
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 18:41:36 »
Idézetet írta: vargakrisztianozd date=1377179121\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\myszerver\\filterscripts\\jogsim.pwn(89) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
Itt mi a baj?
 
Itt?
Valami nincs egy sorba a többivel :)
Pl:
[pawn]
       SendClientMessageToAll(-1, \"\");
   SendClientMessageToAll(-1, \"\");
[/pawn]
Ez okozza :)

178
Idézetet írta: Csabesz date=1377188835\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40808\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Arra nem gondolsz ***dmeg, hogy csak azért írják hogy bukás elõtt leállj?
Vagy Te is ***** módján, örülten mész elõre?
Egyen ilyen rendszer megírás nem gyerekekre vár... Komoly háttér kell ahhoz, hogy valamit is elérj.
Pláne, hogy számítástechnikáról beszélünk, ahol rengeteg-rengeteg kiskapu van.
Arról nem is beszélve, hogy az X program készítõinél, a Hackerekek sokkal többet értenek hozzá.
 
JA .. akkor ezzel szerintem le is van zárva a dolog ;)
A memória csekkolással is egy csomó bukás van, tehát maradjunk abba hogy leszarjuk az egészet és mindenki csal ahol akar :D Sok szerencsét :)

179
Idézetet írta: DrAkE date=1377187729\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40808\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

De ennek a neve miért 16-bit? Emlékeim szerint a 16-bites alkalmazások (a\'la win3.1) nem így néztek ki.
A publikált VB kódot áttanulmányoztam és komolyan azt csináltátok, hogy ilyenekre kerestetek, hogy \"mod_sa.ini\" meg \"chaetengine.exe\" a futó folyamatok közt? Az elsõ dolog amit csinálnék az az, hogy megváltoztatnám az exe nevét, mielõtt anticheat által védett szeróra felmennék. :D s0beitet kb. 5 perc letölteni és utána újrafordítani úgy, hogy más ini-t töltsön be.
Ezen kívül fontos megjegyezni, hogy miden egyes dll-be lehet cheatet rejteni és a legtöbbjüket más, legális modifikációk is használják (pl: a d3dx9.dll-t, amit a cheat készítõk gyakran DLL proxyként használnak, használja pl. az ENBSeries is).
Ha tényleg érdekel titeket a dolog, akkor ajánlom, hogy a cheat detekciót valami ilyesmivel oldjátok meg. Ez viszont beleturkál a win32 API-ba és mélyen a rendszeredbe, és ezért komoly biztonsági kockázatot jelent, fõleg egy meglehetõsen ismeretlen csapattól, vagy egy a saját gépe biztonságáért ügyelõ játékos nem igazán fog használni. Ezen kívül ez a cucc C++-ra íródott, nem C#-ra, bár egy ilyen, alapjában véve alacsony szintû kóddal rendelkezõ dolgokat elég hülyeség egy ilyen magas szintû nyelvekkel megoldani.
A VAC2/VAC3 (Valve Anti-Cheat) dumpokat elérhetitek itt.
További infók itt.
Ezek, mint az anticheatek 100%-a NEM védenek a SAMP cheatek leggyakoribb formájától, a memóriahackektõl. A legtöbb anticheat csak heurisztikusan és már korábban ismert cheatek alapját állítja fel az adatbázisát. Ezen kívül a legtöbb modern játék SZERVER ODLALON végezi el az anticheat munkák nagy részét (pl. anti-hp cheat, anti-money cheat, anti-ab, anti-nemtudommi).
Én egyébként pont nem a GUI-t tartanám a legfontosabb dolognak, ami egy ilyen projekthez kellene. Igazából én fognám magamat és C#-al inkább egy dll-t fordítanék le (már ha lehet, nem ismerem igazán a nyelvet) majd azt SAA Loaderrel betölteném a tesztelés idejére, majd ha készen van a kód akkor ráérnék foglalkozni a launcherrel.
 
Megint kösz az infót, de megint nincs teljesen igazad..
1.: Honnan a pics*ból tudod hogy így mûködött volna, ha a forráskódot nem adom meg?   Ha nem töltöm fel ezt, akkor 100% hogy nem jöttetek volna rá addig ,ameddig fel nem töritek a programot..
2.: A program csekkolja a futó folyamatokat, MAJD a FÁJLOKAT IS .. a futó folyamatok csak Pista bácsi ellen íródottak, mert mi se gondoltuk komolyan hogy az majd megfog egy hacker teamet.. DE éppen ezért kerültek bele a FÁJL FIGYELÕK melyek a CLEO ellen 100%-os, a többi cheat ellen 70-70%-os védelmet alakítanak ki... az ini-t töröljük, na meg melette a d3d9.dll-t, stb-t ami a cheathez kell... ennyit errõl...
A d3d9.dll,t MÉG MIELÕTT BELEKÖTNE VALAKI csak akkor törli a program, ha VALÓDI cheat dll rõl van szó .. ez a méretrõl, gyártóról, stb-rõl van lekérdezve ;)
Tehát.. köszi minden rosszat, ami egyben jó is, de nem teljesen van igazad.. most .. gondold el.. ha nem publikálom a mûködési scriptet, nem jösz rá hogy mit kell kijátszanod, = addig nem tudod kijátszani, ameddig fel nem töröd, vagyis.. én nyertem :P
Megint
 
[/quote]
Nem azért, de nekem az lett volna az elsõ dolog, hogy ha kijönne-e ez, hogy kipróbálom sobeittel, és ha látom, hogy törli, akkor átírom más névre. Egyébként nem azért, de ilyen gyerekes megoldásokkal, hogy FTP, meg MySQL sz*rt se értek, hiszen akármikor lelehet kérdezni, hogy a program hova csatlakozik, meg mivel. Meg így utóiratként: krisknek több programozási esze van a kisujjában mint nektek mind a 20 ujjatokon.
 
[/quote]
Tudok róle.. épp ezért sz*rok már ez egészre igazából...   Eddig is csak ezért csináltam mert láttam hogy kell valakinek :)   Ez van.. ha ilyen rossz indulatúak vagytok.. stb.. akkor minek ez az egész? Csak tudnám hogy ha ennyire értetek hozzá akkor miért nem kezdtétek el már, TI! ?? Ha ennyire tudjátok a másikat szidni hogy ne úgy, akkor mért nem csináljátok ti? :D Átadom a lehetõséget...
Még abba is belekötöttetek csezd, hogy mi az  a \"16bit\" .. ez csak egy rohadt NÉÉÉÉV volt -.-\'
istenem.. milyen emberek léteznek e világon ...
Edit: Ha sehogy se jó.. akkor mit vártok? Mégis hogy legyen?
Csak azt mondtátok MIT NE.. akkor most az is kéne hogy MIT .. mert egyet elkzedünk írni, erre jön hogy ne ... ti se tudjátok.. hát akkor én mit kezdjek ezzel?

180
Idézetet írta: krisk date=1377186053\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40808\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De ennek a neve miért 16-bit? Emlékeim szerint a 16-bites alkalmazások (a\'la win3.1) nem így néztek ki.
A publikált VB kódot áttanulmányoztam és komolyan azt csináltátok, hogy ilyenekre kerestetek, hogy \"mod_sa.ini\" meg \"chaetengine.exe\" a futó folyamatok közt? Az elsõ dolog amit csinálnék az az, hogy megváltoztatnám az exe nevét, mielõtt anticheat által védett szeróra felmennék. :D s0beitet kb. 5 perc letölteni és utána újrafordítani úgy, hogy más ini-t töltsön be.
Ezen kívül fontos megjegyezni, hogy miden egyes dll-be lehet cheatet rejteni és a legtöbbjüket más, legális modifikációk is használják (pl: a d3dx9.dll-t, amit a cheat készítõk gyakran DLL proxyként használnak, használja pl. az ENBSeries is).
Ha tényleg érdekel titeket a dolog, akkor ajánlom, hogy a cheat detekciót valami ilyesmivel oldjátok meg. Ez viszont beleturkál a win32 API-ba és mélyen a rendszeredbe, és ezért komoly biztonsági kockázatot jelent, fõleg egy meglehetõsen ismeretlen csapattól, vagy egy a saját gépe biztonságáért ügyelõ játékos nem igazán fog használni. Ezen kívül ez a cucc C++-ra íródott, nem C#-ra, bár egy ilyen, alapjában véve alacsony szintû kóddal rendelkezõ dolgokat elég hülyeség egy ilyen magas szintû nyelvekkel megoldani.
A VAC2/VAC3 (Valve Anti-Cheat) dumpokat elérhetitek itt.
További infók itt.
Ezek, mint az anticheatek 100%-a NEM védenek a SAMP cheatek leggyakoribb formájától, a memóriahackektõl. A legtöbb anticheat csak heurisztikusan és már korábban ismert cheatek alapját állítja fel az adatbázisát. Ezen kívül a legtöbb modern játék SZERVER ODLALON végezi el az anticheat munkák nagy részét (pl. anti-hp cheat, anti-money cheat, anti-ab, anti-nemtudommi).
Én egyébként pont nem a GUI-t tartanám a legfontosabb dolognak, ami egy ilyen projekthez kellene. Igazából én fognám magamat és C#-al inkább egy dll-t fordítanék le (már ha lehet, nem ismerem igazán a nyelvet) majd azt SAA Loaderrel betölteném a tesztelés idejére, majd ha készen van a kód akkor ráérnék foglalkozni a launcherrel.
 
Megint kösz az infót, de megint nincs teljesen igazad..
1.: Honnan a pics*ból tudod hogy így mûködött volna, ha a forráskódot nem adom meg?   Ha nem töltöm fel ezt, akkor 100% hogy nem jöttetek volna rá addig ,ameddig fel nem töritek a programot..
2.: A program csekkolja a futó folyamatokat, MAJD a FÁJLOKAT IS .. a futó folyamatok csak Pista bácsi ellen íródottak, mert mi se gondoltuk komolyan hogy az majd megfog egy hacker teamet.. DE éppen ezért kerültek bele a FÁJL FIGYELÕK melyek a CLEO ellen 100%-os, a többi cheat ellen 70-70%-os védelmet alakítanak ki... az ini-t töröljük, na meg melette a d3d9.dll-t, stb-t ami a cheathez kell... ennyit errõl...
A d3d9.dll,t MÉG MIELÕTT BELEKÖTNE VALAKI csak akkor törli a program, ha VALÓDI cheat dll rõl van szó .. ez a méretrõl, gyártóról, stb-rõl van lekérdezve ;)
Tehát.. köszi minden rosszat, ami egyben jó is, de nem teljesen van igazad.. most .. gondold el.. ha nem publikálom a mûködési scriptet, nem jösz rá hogy mit kell kijátszanod, = addig nem tudod kijátszani, ameddig fel nem töröd, vagyis.. én nyertem :P
Megint

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal