Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - takehun

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17
166
Szkript kérések / Motor/engine
« Dátum: 2012. december 12. - 22:02:03 »

#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
            if(PRESSED(KEY_CROUCH))
            {
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
       new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 1)
   {
           GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
                 SetVehicleParamsEx(vehicleid,true,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
                 SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 0);
          }
          else if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 0)
          {
             GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
                 SetVehicleParamsEx(vehicleid,false,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
                 SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 1);
          }
            }
}
return 1;
}

 
Azt hiszem a CROUCH az a shift...

167
Munkaerő keresése / Scriptert keresek hostinghoz!
« Dátum: 2012. december 12. - 18:45:24 »
Referencia, szervergépek, tulajdonos neve, cégjegyzékszám, adószám, bejegyzõ hatóság, telefonszám, székhely?

168
Szkript kérések / hó esés kéne
« Dátum: 2012. december 11. - 21:43:31 »
Egyébként ez mennyire terheli a gépet? Nem túl sok egyszerre ez az object?

169
Szkript kérések / Index filterscript
« Dátum: 2012. december 08. - 18:35:56 »
Üdv, tudna nekem valaki linkelni egy NORMÁLISAN mûködõ index scriptet?
Tehát ami több player-en is mûködik (ha az egyik bekapcsolja akkor a másik játékos ne tudja neki másik kocsiból kikapcsolni)  :nono:
Néhány hazai és külföldi szerókon is láttam a jó verziót de neten nem találom sehol.  :no:
Köszöntem!

170
Bemutatkozás / ~Diego
« Dátum: 2012. december 03. - 14:37:30 »
Üdv, és jó munkát az RP szeróhoz!   ^-^

171
Segítségkérés / Számláló bug
« Dátum: 2012. december 03. - 14:30:56 »
Valami ötlet?  :unsure:   :shurg:
Szerk.:  már rájöttem: a textdraw-al volt a baj, nem kell oda az a [rabID] de azért kösz Casamiro!   :rolleyes:

172
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. december 02. - 22:06:57 »
Nem ismerem a szervert de ha csinálsz egy képet arról az object-rõl játék közben, lehet megtaláljuk.  :hmmm:

173
Segítségkérés / Anims elindulása idõben
« Dátum: 2012. december 02. - 22:03:18 »

174
Segítségkérés / Zcmd megint :D
« Dátum: 2012. december 02. - 21:22:02 »
:facepalm:  itt az egész úgy van elrontva ahogy van. Szerintem nézd át mi merre hány méter (leírást) mert ez így nem lesz jó.  :no:
Ez eleve Zeteni módja, most kérdés, hogy a saját módodba raktad bele, vagy az egész rendõrscriptet letöltötted.
Szerk.: a mostani hibát meg azért írja ki, mert nincs létrehozva a gTeam, plusz a csapatok definíciói.

felülre rakd be:   new gTeam[MAX_PLAYERS];


a csapat definíciókat meg ha nincs meg, másold ki a Zeteni módból.

175
Segítségkérés / Érdekes problematika
« Dátum: 2012. december 01. - 18:39:31 »
Összeakadnak a TD-k... engem is ez idegesít.  :grrrrr:

176
Segítségkérés / Számláló bug
« Dátum: 2012. december 01. - 08:05:39 »
\'Reggelt! Olyan problémám lenne, hogy ha bezárom pl. magamat, utána egy test NPC-t [nincs kivel teszteljem ez is jó] akkor bebugol a visszaszámláló:
Tehát ha egyedül vagyok a börtönben akkor rendesen számol vissza nekem, viszont ha még egy valakit [NPC-t] bezárok, akkor az õ számlálását is mutatja meg az enyémet is mp-enként cserélõdve...  :-[
 

#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
#include <IsPlayerLAdmin>
#include <fixchars>
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 27
#define COLOR_ULTRARED 0xFF0606FF
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_blue 0x375FFFFF
#define hiba 0xFF0606FF
new bool:bezarva[MAX_PLAYERS];
new Text:JailTextDraw[MAX_PLAYERS];
new bortontimer[MAX_PLAYERS];
new textdrawtimer[MAX_PLAYERS];
CMD:bezar(playerid, params[])
{
  new rabID, rabNAME[24], time, indok[128], msg[128], Float:rabpos[3];
  if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"HIBA: Nem vagy rendõr!\");
  if(sscanf(params, \"uis[128]\", rabID, time, indok)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Használat: /bezár [id] [perc] [indok]\");
  if(rabID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Rossz ID!\");
  if(bezarva[rabID] == true) { SendClientMessage(playerid, hiba, \"A játékos már be van zárva!\"); return 1; }
  GetPlayerName(rabID, rabNAME, 24); GetPlayerPos(rabID, rabpos[0], rabpos[1], rabpos[2]);
  SetPlayerPos(rabID, 2857.3625,1736.4978,10.8203); bortontimer[rabID] = SetTimerEx(\"jailtime\", time*60000, false, \"i\", rabID);
  format(msg, sizeof(msg), \"%s megkezdte %d perces börtönbüntetését. {FFFF00}[indok: %s.]\", rabNAME, time, indok);
  SendClientMessageToAll(COLOR_blue, msg); bezarva[rabID] = true; SetPVarInt(playerid, \"lecsukva\", 1);
  Visszaszamlalo(rabID, JailTextDraw[rabID], time*60);
  JailTextDraw[rabID] = TextDrawCreate(327.000000, 377.000000, \"X\");
  TextDrawAlignment(JailTextDraw[rabID], 2);
  TextDrawBackgroundColor(JailTextDraw[rabID], 255);
  TextDrawFont(JailTextDraw[rabID], 2);
  TextDrawLetterSize(JailTextDraw[rabID], 0.620000, 3.200000);
  TextDrawColor(JailTextDraw[rabID], -1);
  TextDrawSetOutline(JailTextDraw[rabID], 0);
  TextDrawSetProportional(JailTextDraw[rabID], 1);
  TextDrawSetShadow(JailTextDraw[rabID], 1);
  return 1;
}
forward jailtime(playerid);  //börtön idõ-számláló
public jailtime(playerid)
{
  SetPlayerPos(playerid, 2843.7068,1938.8298,10.8203); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
  SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"{99FF00}Letöltötted a büntetésed.\"); bezarva[playerid] = false;
  TextDrawDestroy(JailTextDraw[playerid]); SetPVarInt(playerid, \"lecsukva\", 0);
  return 1;
}
forward Visszaszamlalo(playerid, Text:textid[], masodperc);  //textdraw visszaszámláló
public Visszaszamlalo(playerid, Text:textid[], masodperc)
{
  if(masodperc == 0)
  {
      TextDrawHideForPlayer(playerid, textid[playerid]);
  }
  else
  {
      new timestring[32];
      format(timestring, sizeof(timestring), \"%i mp a szabadulásig...\", masodperc);
      TextDrawSetString(textid[playerid], timestring);
      TextDrawShowForPlayer(playerid, textid[playerid]);
      masodperc--;
      textdrawtimer[playerid] = SetTimerEx(\"Visszaszamlalo\", 1000, false, \"ddd\", playerid, textid[playerid], masodperc);
  }
  return 1;
}

 
Köszöntem!

177
Segítségkérés / Ékezetes Parancsok
« Dátum: 2012. november 30. - 00:20:54 »
Ha nagyon nem megy az olvasás itt van a módosított inc fájl, rakd be pawno/include mappába:
http://www.solidfiles.com/d/20089c67ea/
Script írásnál ugyan úgy ékezet nélkül csináld. Példa:
 
CMD:csao(playerid)
{
    SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, \"Üdvözlök mindenkit!\");
    return 1;
}

 
Viszont ha a szerveren beírod, hogy /csáó akkor mûködni fog.
Ugyan így van pl. az \"uzenet\" szóval, a szerveren használhatod a /uzenet  illetve a /üzenet parancsot is.

178
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. november 29. - 21:23:36 »
Összes ajtó:  http://farm7.staticflickr.com/6047/6378186309_d4aa728cd0_b.jpg
Disco fények:  18653, 18654, 18655  illetve  12924-tõl 12937-ig    Disco gömb:  12940
Iskola példa:  6037, 9950, 10412
aprila44:  14480

179
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. november 29. - 17:42:55 »
Üdv, gyors kérdés:
olyat lehet, hogy ha berakok egy tûz vagy spraycan object-et, akkor ha bele megy a player mennyen le az élete illetve köhögjön a füsttõl?
Mert leraktam és nem csinál semmit ha belemegyek... [CreateObject-el készítettem]
Köszöntem!  :shifty:

180
Segítségkérés / Módban lefut az ami nem kellene..Megoldás?!
« Dátum: 2012. november 28. - 19:28:43 »
Gondolom rossz helyen van a DisablePlayerCheckpoint.
Rakd az utasszállítás 2 részhez a SetPlayerCheckpoint alá, így ha belemész, kitörli a jelenlegit és létrehozza a következõt és így tovább...
(de ez csak egy tipp)

Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal