Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 121
1531
Segítségkérés / texdraw hiba
« Dátum: 2012. október 14. - 19:02:30 »
tegyél egy próbát de szerintem tudom mi lesz a kimenetele...
//-el kommentezd ki azt a sort és nézd meg mit ír akkor a pawno...szerintem az lesz hogy a következõ sorra fogja jelezni a hibát...mi van ezek a kódok elõtt? mert szerintem ott lesz a hiba...

1532
RP/RPG kérések / /jogsiad / el, /warn / /warn-el probléma
« Dátum: 2012. október 14. - 15:38:08 »
Álmos\" post=\"351630\" timestamp=\"1350219647\"]
CSináld meg úgy mindegyik parancsnál, hogy a parancs elejére
 és a végre 

 

[/quote]
fail :D
am Chris leírnád hogy milyen hibát kéne keresni a kódban?

1533
Segítségkérés / texdraw hiba
« Dátum: 2012. október 14. - 15:35:10 »
õ a sort nem jelölted meg amire a hibát jelzi szóval végig nézem és jelzem amit találok...
1.
 
TextDrawCreate(547.000000,28.000000,\"--\");

 
ezt nem így kéne véletlen:?
 
Time = TextDrawCreate(547.000000,28.000000,\"--\");

 
2.
 
SetTimer(\"Changecmds\",ms,5000);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer

1534
Segítségkérés / JELSZAVAS KAPU
« Dátum: 2012. október 13. - 15:41:46 »
script tetejére:
 
new object;

 
OnFilterScriptInit-be / OnGameModeInit-be
 
object = CreateObject(...);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject
MoveObject-eknél meg a 980 helyére ezt:
 
object

1535
Segítségkérés / Hiba
« Dátum: 2012. október 13. - 14:52:20 »
ezt írd elé:
 
#if !defined FixGameString

 
ezt meg utánna:
 
#endif

1536
Segítségkérés / Hiba
« Dátum: 2012. október 13. - 14:46:26 »
#include <fixchars>

 
szerintem ebben van már létrehozva a függvény...az a gond hogy includeokban van a hiba de ha azokon változtatsz akkor más scriptben nem fognak tökéletesen mûködni...
de egy próbát tehetsz...az InfoBox.inc-ben a 76. sorban kezdõdik a FixGameString függvény azt commentezd ki ( ne csak a sort hanem a függvény tartalmát is ! ) /* */-el
vagy #if defined-el oldod meg a problémát...

1537
Segítségkérés / JELSZAVAS KAPU
« Dátum: 2012. október 13. - 14:35:34 »
MoveObject-eknél van egy \"semmi\" paraméter ! azokat szedd ki !
 
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697, ,2.0);

 
helyett:
 
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697,2.0);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcmp
 
if(!strcmp(inputtext,\"robi19980626\"))

 
ez meg azt jelenti hogy ha NEM KÜLÖNBÖZIK a 2 string...tehát az if és else részeket cseréld fel !
tehát valahogy így nézzen ki:
 

#include a_samp
#define DIALOG_0 (0) // dialog
forward zar(playerid); // timer
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(!strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
      MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697,2.0); // KAPU NYITVA
      SetTimer(\"zar\",10000,0);
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó
   }
}
return 1;
}
return 0;
}
public zar(playerid) // zar timer
{
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735,2.0); // KAPU ZÁRVA
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}

1538
Segítségkérés / Hiba
« Dátum: 2012. október 13. - 14:23:33 »
gondolom ez egy függvény...és azt jelenti hogy már létre van hozva
a FixGameString

1539
Segítségkérés / Mozgó object készítés - több mozgást hajtson végre?
« Dátum: 2012. október 13. - 14:14:30 »
összedobtam 1-et...teszteld le hogy így gondoltad e...( persze saját koordinátákkal )
 
#include <a_samp>
#define SPEED   (2.0)
new object,posid;
new Float:OPos[5][3] =
{
{0.0,0.0,0.0},
{1.0,0.0,0.0},
{2.0,0.0,0.0},
{3.0,0.0,0.0},
{4.0,0.0,0.0}
};
public OnFilterScriptInit()
{
object = CreateObject(1234,OPos[0][0],OPos[0][1],OPos[0][2],0.0,0.0,0.0);
posid++;
MoveObject(object,OPos[posid][0],OPos[posid][1],OPos[posid][2],SPEED);
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
if(objectid == object)
{
       posid++; if(posid == sizeof(Opos)) { posid = 0; }
MoveObject(object,OPos[posid][0],OPos[posid][1],OPos[posid][2],SPEED);
}
return 1;
}

1540
Segítségkérés / Házak
« Dátum: 2012. október 12. - 16:14:11 »
4. sor:
 
#pragma unused ret_memcpy

 
Error:
 
D:\\Dani\\config\\sellall.pwn(4) : error 017: undefined symbol \"ret_memcpy\"

 
szerintem meg éppen hogy törölni kéne...

1541
Segítségkérés / Házak
« Dátum: 2012. október 12. - 16:04:19 »
Idézetet írta: sentinel date=1350050343\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28346\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ezt írja:
 D:\\Dani\\config\\sellall.pwn(4) : error 017: undefined symbol \"ret_memcpy\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 12. - 15:59:31 )


ezt cseréld ki:
 
format(S, sizeof(S), \"PPC_Housing/House%d.ini\", h);

 
erre:
 
format(S, sizeof(S), \"ServerData/Houses/house%d.ini\", h);

 
am az én scriptemet próbáltad hogy jó e?
 
Igen próbáltam de semmit sem csinált
 
[/quote]
 
#pragma unused ret_memcpy

 
ezt a sort töröld...
valószínûleg azért nem csinál semmit mert máshogy van a scriptfiles mappád...írd át a fájl elérési útját úgy ahogy írtam és akkor mûködnie kell :) mármint nem 1:1-ben azt másold be...csak az elérési útvonalat az idézõjelek közé...

1542
Segítségkérés / C4 Segitség
« Dátum: 2012. október 12. - 15:59:18 »
http://hun-rp.com/script/c4.pwn
ezt a scriptet nézd meg hogy megfelel e ilyen szinten...mármint a parancsokat és a \'lehetõségeket\'...ebben még csak 1-et tudsz venni de ha jó akkor átdolgozom neked hogy többet lehessen birtokolni...

1543
Segítségkérés / Házak
« Dátum: 2012. október 12. - 15:55:52 »
ezt cseréld ki:
 
format(S, sizeof(S), \"PPC_Housing/House%d.ini\", h);

 
erre:
 
format(S, sizeof(S), \"ServerData/Houses/house%d.ini\", h);

 
am az én scriptemet próbáltad hogy jó e?

1544
Segítségkérés / Kanyarodás tiltó!
« Dátum: 2012. október 12. - 15:51:07 »
talán valamilyen szinten megoldható...de ezt számos teszt után tudnám csak megmondani...teljesen egyenes szakaszon szeretnéd végig vezetni a játékost? vagy mire is kéne ez a funkció?
az hogy \"ne forduljon\" a kerék az tényleg nem megoldható viszont trükközni lehetne a fordulással...a szerver visszafordítaná a kocsit...persze ez laggos játékosoknál már problémát okozna de azokat sem lehetetlen kivédeni...persze nem tökéletesen de valamilyen szinten kivédhetõ...
ha publikus akkor írd le konkrétan mi a célod ezzel és megpróbálom a legmegfelelõbb választ adni rá :)

1545
Leírások/Útmutatók / [Leírás]String Formázása.
« Dátum: 2012. október 12. - 03:23:02 »
Idézetet írta: ZyZu date=1349966829\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28467\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm szépen, egyrészben egy kicsit használtam a google fordítót azért van pár hely ahol nem helyes egy mondat de javítom.  ;)
 
az a \"kicsit\" olyan 99%-ban lehetett...el is olvastad mielõtt feltetted? mert nem csak magyarul értelmetlen de elég nagy hülyeségek jönnek le scripter oldalról is belõle ( gondolom nagyrészben a google fordító a hibás ezért... )
ha nem tudsz tutorialt írni akkor inkább linkeld az angolt és a google fordítót :D és ugyanitt tartunk :D
de azért volt 1 elõnye is...jót nevettem :D
 
Hát 2 féle ez a név lekérése és string létrehozása vagyis másnéven \"ketrec\".[/quote]
 
A [MAX_PLAYER_NAME] lekéri a játékos nevét. A string hossza az 24 vagyis ha feljön egy játéos a szerverre egybõl a [MAX_PLAYER_NAME] lekérdezi a játékos beírt nevét és átformázza a string segítségével. Mindig figyelni kell, hogy a string számát nem kell lejebb vinni mert lehet a játékos neve hossza 15 betûs és nem írja ki a nevét rendesen hanem csak a felét ez a string miatt lehet. [/quote]
ez kb olyan mint amikor volt egy RP szeró ahol google fordítóval volt a szabályzat :D beidéznék pár példát a hatás kedvéért :D ( le screeneltem onnan másolom be )
\"Szia ott tudom látni hogy te új vagy itt van egy gyors tutorial annyira te szokás törj el szabályokat késõbb.\"
\"Ez a szerver egy olyan RP szerver, ami Role Playinget képvisel\"
\"Ha köhécselsz tied permenantly betiltott kérdések nem kérdeztek.\"
\"A szerver nem szól winningrõl az ezé körülbelül miközben keres melyik teszi azt mókássá.\"
\"Ha egy hacker foltos, /report jelentés, ne lõj egykor vagy ne sérts meg egyet, ez vezényel figyelem és õk lehet farönk.\"
\"elõször is szeretek adminszel kezdõdni, mindenkor tisztelni adminst.\"
\"follow az aranyszabály és te szokás vannak bármilyen problémái\"
\"if úgy döntesz hogy cselekszel mint egy teljes késés és követed ezt a szabályt azután számíthatsz egy tiltásra.\"
\"That bennevan igazságos ellátás ezek az elmében levõ szabályok és te szokás problémái vannak.\"
szóval érted remélem :)

Oldalak: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal