Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Fórumi közlemények / Re:« Dátum: 2024. Január 08. - 21:14:54 »- Az év legsegítőkészebb tagja: Kovacs_Richard Arra a 2 kérdésre nem volt nehéz válaszolni 2
Segítségkérés / Re:Teleport(auto)« Dátum: 2023. November 22. - 19:27:57 »Kód: [Kijelölés] SetVehiclePos(VehicleID,-576.3723,2592.8987,4432.5316); Itt ez a VehicleID micsoda? Ide kellene a játékos kocsijának ID-ja.https://sampwiki.blast.hk/wiki/GetPlayerVehicleID 3
Segítségkérés / Re:Spawn Skin probléma« Dátum: 2023. Október 25. - 19:55:33 »
Kezdésnek itt keresném a hiba forrását:
https://sampwiki.blast.hk/wiki/OnPlayerSpawn https://sampwiki.blast.hk/wiki/OnPlayerRequestClass https://sampwiki.blast.hk/wiki/OnPlayerRequestSpawn Meg ezeket a funkciókat nézném még át: https://sampwiki.blast.hk/wiki/SetPlayerSkin https://sampwiki.blast.hk/wiki/SetSpawnInfo https://sampwiki.blast.hk/wiki/AddPlayerClass https://sampwiki.blast.hk/wiki/AddPlayerClassEx 4
Segítségkérés / Re:Spawn Skin probléma« Dátum: 2023. Október 25. - 14:52:31 »
Ennyi infóval mit vársz?
Még a módot sem írtad, külső scripteket használsz e stb... Adok 1 tippet: Keress rá a skines függvényekre és debugold ki a dolgot. 5
Hamarosan nyíló szerverek / Re:[NPC] Zombie apocalypse [NPC] [HUN-ENG]« Dátum: 2022. December 16. - 11:42:56 »
https://sampwiki.blast.hk/wiki/CallLocalFunction
https://sampwiki.blast.hk/wiki/CallRemoteFunction Én FS-ben hívtam meg Remote Function-t ami a módban volt, elég hasznos volt, főleg 1-1 bugnál. A verzió kezelés mellett érdemes lenne modulárisan kezelned a kódot, tehát nem egy nagy PWN lenne, hanem több kisebb include fájl. A parancsokat úgy könnyebben tudod átküldeni, mert egy adott fájlt küldesz csak. Jól szét lehet szedni őket. PlayerData.inc PlayerFunc.inc PlayerCommand.inc VehicleData.inc VehicleFunc.inc VehicleCommand.inc InteriorData.inc InteriorFunc.inc InteriorCommand.inc Tehát rendszerenként is még darabolni a kódot. Ha akarod még lehet külön Command, AdminCommand, RconCommand... A funkciókat is lehet még darabolni igény szerint, akár rétegekbe szedni. Továbbá érdemes más IDE-t használni és a pawno-t csak fordításhoz. Én a visual studio code-ot ajánlom első körben. Talán a buildelés is megoldható konzolból. 6
Hamarosan nyíló szerverek / Re:[NPC] Zombie apocalypse [NPC] [HUN-ENG]« Dátum: 2022. December 15. - 20:51:06 »
Nekem rémlik, hogy valaki itt a fórumon már elkezdett anno hasonlót (jó pár éve), nem tudom végül meddig jutott.
Adnék 1-2 ötletet ami talán hasznos lehet. Az sa-mp-ben régen ugye a parancsok mentek eléggé, a kattintható objecteket megérné használni pl lootnál, vagy más interakciónál. A UI-t is (ugye itt textdraw formában) szintén megérné erre kihegyezni. Én már nagyon régóta nem sa-mpzek, meg nem tudom milyen trendek voltak miután én abbahagytam, de ezeket már pályafutásom végén kezdtem próbálgatni. Amúgy a forráskód nélküli hibajavítás alatt mire gondolsz? Ha értesz a C#-hoz, akkor talán megéri ezt is megnézed: https://sampsharp.net/ Akár C#-ban, akár Pawn-ban írod a kódot GIT-et is bevezetnék (régen nem ismertem, de munka és hobbi projekteknél is használom és erősen ajánlott, főleg, ha több szálon és több fejlesztővel dolgozol). Nem tudom azt ismered e, hogy FS tud függvényt hívni a módból és fordítva. Az is hasznos lehet. Csak gondoltam leírom a tanácsaimat, hátha valamit tudsz belőlük hasznosítani. Sok sikert. 7
Kérdések, Segítség / Re:Gta samp exterior« Dátum: 2022. December 06. - 09:04:24 »
Összerakják a már létező elemekből.
8
Munkaerő keresése / Re:Scriptert keresek!« Dátum: 2022. Január 30. - 18:26:12 »
dc-n beszéltünk, de már ott látom nem nagyon vagy vevő rá
szóval a kérdésem még mindig áll, hogy ha text based lesz, akkor mit is kellene scriptelni nektek ha egyszerűbb dolgokról van szó, abban még talán tudok segíteni, egy kis nosztalgia miatt 9
Beszélgetés / Re:definitive edition multiplayer« Dátum: 2022. Január 18. - 09:19:57 »SADE-MP projektnél lehet szavazni, hogy mi legyen a programozási nyelv:nyomtam nekik egy Pawn, C#-ot, bár nem tervezek ebben fejleszteni már, max ránézek 10
Általános / Re:Te játszanál rajta?« Dátum: 2021. November 23. - 21:42:53 »
ez kb olyan, hogy sok játék tetszik, mind telepítve van
ha aktívan játszok 2 helyen, akkor 2 SA-val oldanám meg, de ha csak néha néznék fel hozzád, akkor addig felraknám a másik klienst aztán vissza a régit 11
Általános / Re:Te játszanál rajta?« Dátum: 2021. November 23. - 10:28:19 »
én szeretek RP-zni, de az RP-t nem a mód teszi valójában RP-vé az csak a lehetőséget adja meg és a környezetet "biztosítja"
szóval az RP tud szórakoztató lenni, HA megfelelő társaság van hozzá, rossz társaságban viszont NAGYON NEM SZÓRAKOZTATÓ! én még az RP korszakom előtt anno 0.1b-ban moneygrub szervereket szerettem, nagyon élveztem manapság inkább a minigames szerókat szeretem (dodgem, fallout) én írtam saját játékhoz labirintus generátort, sa-mpben is lehetne ilyen labirintusokat lerakni csak más kérdés mire lehetne használni DM, X idő alatt loot gyűjtés, csapdákkal teli juss ki? sok szórakoztató lehetőség van, akár csak simán kocsikázni és chatelni is szórakoztató lehet viszont sok esetben sajnos a sok hülye nagyon gyorsan és könnyen tönkre tudja tenni a szórakoztató játékot mind1, hogy RP, DM, TDM, egyedibb dolog szóval ha csinálsz 1 szerót, akkor próbálj meg olyan szerkezetet felépíteni, hogy a hülyéket lehessen admin nélkül is ignorálni, elkerülni pl saját/party virtual world, ütközés és sebzés kikapcsolása stb ha szórakoztató a szerver, akkor mindenki tudjon szórakozni nem egymás kárára 12
Általános / Re:Te játszanál rajta?« Dátum: 2021. November 22. - 19:18:20 »
max akkor játszanék rajta, ha eléggé szórakoztató lenne
van 1-2 szeró ami nem annyira nagy durranás, nem világmegváltó újításokkal jön és mégis szórakoztató míg sok olyan szeró is van ahol sok egyedi dolog van, de hiába, mert az unalomra rátesznek még 2 lapáttal 13
Segítségkérés / Re:Összes object törlése« Dátum: 2021. Augusztus 27. - 21:15:26 »
amúgy lehet látni képet a modellekről, hogy miket csináltál?
14
Segítségkérés / Re:Összes object törlése« Dátum: 2021. Augusztus 26. - 08:05:54 »
én sem értettem sok dologhoz, de hát erről szól a fejlődés látod régen modellezni sem tudtál
szóval ha jól értem, te valójában nem egy multiplayer "mod"-ot akarsz, hanem konkrétan magát az SA-t akarod kikukázni? törölni fájl szinten is a dolgokat? mondhatni egy módosított SA-t létrehozni és nem csak "megtoldani", hogy futás közben ne legyen ott a pálya amúgy szerintem kb 1 év alatt simán eltudnál jutni arra a szintre, hogy pl Unityben ezek a számodra fontos mechanikák működjenek és mellette sokkal szebb kinézete legyen a játékodnak és úgy bővítsd ahogy akarod az már megvan a fejedben legalább, hogy mit is szeretnél? tehát nem csak ez a lépés és a következő, hanem a végső cél amit meg akarsz valósítani 15
Segítségkérés / Re:Összes object törlése« Dátum: 2021. Augusztus 26. - 07:02:11 »
miért ragadsz le SA-MP-nél?
kereshetsz más játékot is, vagy akár csinálhatsz magadnak 0-ról bár ha saját játékot akarsz, akkor jobb csapatba szerveződni és nem egyedül tolni mindent, mert elég nagy falat mindenhez is érteni, viszont cserébe JÓVAL túlszárnyalhatod az SA-MP-s kereteket én anno azért váltottam saját játékra, mert az SA-MP-n túlmutató ötleteim voltak, nem bántam meg ami az egyik legdurvább része ennek amikor mondjuk VR-ban a "saját városodban" sétálsz (én programozó vagyok, de anno összeraktam a saját játékhoz készült assetekből egy kis VR-os buildet, vagyis 2-t is, még így is eléggé tetszett) belekényszerítheted magadat adott játék kereteibe, de akkor jobb lenne valami modernebbet választani, szerintem visszatérve SA-MP-re, ha ez érdekel, akkor ez a funkció van: https://open.mp/docs/scripting/functions/RemoveBuildingForPlayer viszont ennek 1000-es limitje van nem tudok olyan megoldásról ami engedne többet, csak saját plugin írásával + kliens oldali megoldással látok rá esélyt (tehát fel kell tenniük külön modot, vagy progit erre, nem alapból történik meg) |