Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 151
Segítségkérés / Spawnoláskor Dialog« Dátum: 2012. december 27. - 14:21:57 »
Próbáld meg PVar-al, ha elõszõr felcsatlakozik és lespawnol 1 az értéke akkor elõhozza a dialogot, és átrakod 0-ra az értéket.
Ha legközelebb meghalt lekéred a PVar-t 0 értékkel és nem hozza elõ neki. Vagy valami ilyesmi... :whistle: (de ez csak elmélet) 152
Segítségkérés / 3db NPC az utolsó ID-re« Dátum: 2012. december 27. - 14:09:32 »
Üdv, kipróbáltam ezt a Kurtis álltal írt dolgot: http://sampforum.hu/index.php?topic=2928.0
de nem jó, mert a stock SlotNPC() résznél 4 hibát ír ki.: stock SlotNPC() \\samp 3.e\\filterscripts\\my_npc.pwn(66) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string) \\samp 3.e\\filterscripts\\my_npc.pwn(66) : error 017: undefined symbol \"xyz\" \\samp 3.e\\filterscripts\\my_npc.pwn(66) : error 029: invalid expression, assumed zero \\samp 3.e\\filterscripts\\my_npc.pwn(66) : fatal error 107: too many error messages on one line Ötlet? Vagy más megoldás, hogy hátra tegyem õket? Köszöntem! 153
Segítségkérés / SSCANF2 [id0] hiba« Dátum: 2012. december 26. - 14:16:18 »
Üdv, olyan probléma lenne, hogy van egy sscanf2 include-al írt script és az id0-ás parancsokra azt írja, hogy \"HIBA: rossz id\"
Eddig házi szerónál mûködött, most hostingra váltottam és azóta csinálja ezt ha jól emlékszem. Pluginnál az sscanf.so -t töltöttem fel FTP-re, log file-ba azt írja, hogy sikeresen betöltõdött. CMD:hely(playerid, params[]) Köszönöm! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 26. - 14:57:29 ) Elvileg include + plugin frissítési hiba volt. :shurg: Itt találjátok a legfrissebbet aki ugyanebbe botlana: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356 154
Segítségkérés / valtozo [MAX_PLAYERS]« Dátum: 2012. december 25. - 04:23:01 »
Ha jól tévedek akkor ez a [MAX_PLAYERS] helyettesíthetõ valami for each -el, de remélem helyre igazít minket aki jártas ebben.
155
Szkript kérések / Kocsi kulcs« Dátum: 2012. december 24. - 16:09:17 »
Hali, olyan scriptet tudna valaki ajánlani, hogy gyakorlatilag az összes szerveren lévõ jármûhöz (115 db) saját kulcs kelljen,
és csak úgy tudja az illetõ használni, hogyha vett magának pl. autóshop-ba kocsit. (vagy feltöri a gépkocsit, de ezt majd utána ráépítem) Köszönöm szépen. ::| 156
Szkript kérések / [MEGOLDVA]Mozgó kapu elkészítése« Dátum: 2012. december 24. - 15:05:47 »
157
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random TextDraw reklám« Dátum: 2012. december 24. - 04:36:01 »
Nekem meg villog össze-vissza mint 1 karácsonyfa led, ki se várja a 3mp-et. Pedig kiszedtem a többi textdrawot. Valami a timer-el lesz. Amúgy jó.
158
Segítségkérés / Admin ID,és Chat szín probléma« Dátum: 2012. december 16. - 15:50:31 »
Nem azon van a hangsúly, nem az a fõ problémája neki most hanem, hogy ID1-el jó ID0-val meg nem...
159
SA-MP: Szerverfejlesztés / Telefon Textdraw« Dátum: 2012. december 16. - 02:29:08 »
Alapnak nem rossz, mindenféleképpen tovább lehetne fejleszteni.:
- például /letesz parancsra elrejteni - rá lehessen kattintani [ http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickTextDraw ] - és még kidíszíteni itt-ott :yes: 160
Segítségkérés / NPC-nek csak CJ skinje van« Dátum: 2012. december 15. - 23:38:48 »
npcmode mappában hozz létre egy npc_john nevü pwn fájlt és másold bele a következõket:
#define RECORDING \"felvett record neve, írd át\" majd a filterscript / npc pwn fájlodba másold be ezt:
161
Segítségkérés / Autóba beszállás...« Dátum: 2012. december 15. - 18:14:07 »#include <a_samp> Szerk.: Javítva kocsi alapján. :whistle: 162
Segítségkérés / Admin ID,és Chat szín probléma« Dátum: 2012. december 15. - 17:21:56 »
Ezzel próbáld meg, nekem jó:
public OnPlayerText(playerid, text[]) 163
Segítségkérés / Admin ID,és Chat szín probléma« Dátum: 2012. december 15. - 02:12:43 »
Nem ennél van a gond?
if(!IsPlayerLAdmin(playerid)) helyett ez: if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 1) Amúgy nem teljesen értem a szövegbõl, hogy mi a konkrét probléma. ID0-val mûködik ID1-el nem? 164
Szkript kérések / Motor/engine« Dátum: 2012. december 14. - 22:07:09 »
Szerintem érdemesebb a motor indításhoz kapcsolni a bool-t. Amit írtam példához tehát:
#include <a_samp> 165
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2012. december 13. - 19:40:36 »
Üdv olyat lehet, hogy ha bejön egy DIALOG_MSGBOX a játékosnak akkor ne \'fagyassza\' le õt?
Tehát tudjon közbe sétálni, írni. Köszönöm, szép estét! |