Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - takehun

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17
151
Segítségkérés / Spawnoláskor Dialog
« Dátum: 2012. december 27. - 14:21:57 »
Próbáld meg PVar-al, ha elõszõr felcsatlakozik és lespawnol 1 az értéke akkor elõhozza a dialogot, és átrakod 0-ra az értéket.
Ha legközelebb meghalt lekéred a PVar-t 0 értékkel és nem hozza elõ neki. Vagy valami ilyesmi...  :whistle:
(de ez csak elmélet)

152
Segítségkérés / 3db NPC az utolsó ID-re
« Dátum: 2012. december 27. - 14:09:32 »
Üdv, kipróbáltam ezt a Kurtis álltal írt dolgot:  http://sampforum.hu/index.php?topic=2928.0
de nem jó, mert a stock SlotNPC() résznél 4 hibát ír ki.:
 
stock SlotNPC()
{
        maxplcheck = GetServerVarAsInt(\"maxplayers\");
for(new i = 0; i <= maxplcheck-1-MAX_LASTNPC; i++)
{
new str[64]; //65.
format(str,sizeof(str),\"xyz%d,i); //66.
ConnectNPC(str,\"npcidle\"); //67. sor
}
SetTimer(\"NPCLoadUpdate\",1000,0);
SetTimer(\"KickTime\",2000,0);
return 1;
}

 
\\samp 3.e\\filterscripts\\my_npc.pwn(66) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
\\samp 3.e\\filterscripts\\my_npc.pwn(66) : error 017: undefined symbol \"xyz\"
\\samp 3.e\\filterscripts\\my_npc.pwn(66) : error 029: invalid expression, assumed zero
\\samp 3.e\\filterscripts\\my_npc.pwn(66) : fatal error 107: too many error messages on one line
Ötlet? Vagy más megoldás, hogy hátra tegyem õket?
Köszöntem!

153
Segítségkérés / SSCANF2 [id0] hiba
« Dátum: 2012. december 26. - 14:16:18 »
Üdv, olyan probléma lenne, hogy van egy sscanf2 include-al írt script és az id0-ás parancsokra azt írja, hogy \"HIBA: rossz id\"
Eddig házi szerónál mûködött, most hostingra váltottam és azóta csinálja ezt ha jól emlékszem.
Pluginnál az sscanf.so -t töltöttem fel FTP-re, log file-ba azt írja, hogy sikeresen betöltõdött.
 
CMD:hely(playerid, params[])
{
    new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME], giveplayerid, string[128];
    if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nem vagy admin.\");
    if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, use, \"Használ: /hely [id]\");
    if(giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"HIBA: Rossz ID!\");
    GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
    format(string, sizeof(string), \"{FF0606}(Értesítés) {FFFF00}%s (ID: %d) {33CCFF}Jöjjön a megadott helyre!\", giveplayer, giveplayerid);
    SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, string);
    return 1;
}

 
Köszönöm!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 26. - 14:57:29 )

Elvileg include + plugin frissítési hiba volt. :shurg:

Itt találjátok a legfrissebbet aki ugyanebbe botlana:

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356

154
Segítségkérés / valtozo [MAX_PLAYERS]
« Dátum: 2012. december 25. - 04:23:01 »
Ha jól tévedek akkor ez a [MAX_PLAYERS] helyettesíthetõ valami for each -el, de remélem helyre igazít minket aki jártas ebben. :)

155
Szkript kérések / Kocsi kulcs
« Dátum: 2012. december 24. - 16:09:17 »
Hali, olyan scriptet tudna valaki ajánlani, hogy gyakorlatilag az összes szerveren lévõ jármûhöz (115 db) saját kulcs kelljen,
és csak úgy tudja az illetõ használni, hogyha vett magának pl. autóshop-ba kocsit. (vagy feltöri a gépkocsit, de ezt majd utána ráépítem)
Köszönöm szépen.  ::|

156
Szkript kérések / [MEGOLDVA]Mozgó kapu elkészítése
« Dátum: 2012. december 24. - 15:05:47 »

#include <a_samp>
#include <zcmd> //parancskezelõ
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
new kapu; //változó
public OnFilterScriptInit()
{
    kapu = CreateObject(988, 1023.312378, -364.315521, 73.980370, 0.0000, 0.0000, 0.0000); //kapu létrehozás
    return 1;
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
    MoveObject(kapu, 1017.871826, -364.353210, 74.010788, 0.0000, 0.0000, 0.0000); //létrehozott kapu kinyitása
    SetTimer(\"kapubezar\",3000,0); //záródási timer beállítása
    SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, \"Kapu kinyitva!\");
    return 1;
}
forward kapubezar(playerid); //timer \'lejárása\'
public kapubezar()
{
    MoveObject(kapu, 1023.312378, -364.315521, 73.980370, 0.0000, 0.0000, 0.0000); //kapu bezárása
    SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, \"Kapu bezárva!\");
}

157
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random TextDraw reklám
« Dátum: 2012. december 24. - 04:36:01 »
Nekem meg villog össze-vissza mint 1 karácsonyfa led, ki se várja a 3mp-et. Pedig kiszedtem a többi textdrawot. Valami a timer-el lesz. Amúgy jó.

158
Segítségkérés / Admin ID,és Chat szín probléma
« Dátum: 2012. december 16. - 15:50:31 »
Nem azon van a hangsúly, nem az a fõ problémája neki most hanem, hogy ID1-el jó ID0-val meg nem...

159
SA-MP: Szerverfejlesztés / Telefon Textdraw
« Dátum: 2012. december 16. - 02:29:08 »
Alapnak nem rossz, mindenféleképpen tovább lehetne fejleszteni.:
- például  /letesz  parancsra elrejteni
- rá lehessen kattintani  [ http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerClickTextDraw ]
- és még kidíszíteni itt-ott
   :yes:

160
Segítségkérés / NPC-nek csak CJ skinje van
« Dátum: 2012. december 15. - 23:38:48 »
npcmode mappában hozz létre egy npc_john nevü pwn fájlt és másold bele a következõket:
 
#define RECORDING \"felvett record neve, írd át\"
#define RECORDING_TYPE 2
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#if RECORDING_TYPE == 1
  public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
  public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();
#else
  public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#endif

 
majd a filterscript / npc pwn fájlodba másold be ezt:
 

#include <a_samp>
#include <a_npc>
public OnFilterScriptInit()
{
    ConnectNPC(\"John\",\"npc_john\");
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   if(IsPlayerNPC(playerid))
   {
        new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
        if (!strcmp(npcname, \"John\", true))
        {
            SetPlayerSkin(playerid, 16);
        }
    }
    return 1;
}

161
Segítségkérés / Autóba beszállás...
« Dátum: 2012. december 15. - 18:14:07 »
#include <a_samp>
new copcar;
new copskin;
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
copcar = GetVehicleModel(vehicleid);
if(copcar == 596 || copcar == 597 || copcar == 598) //LSPD, SFPD, LVPD
{
copskin = GetPlayerSkin(playerid);
if(copskin == 280 || copskin == 281 || copskin == 282 || copskin == 283 || copskin == 284 || copskin == 285 || copskin == 286 || copskin == 287 || copskin == 288)
{
           SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA, \"Jó vezetést!\");
}
else
{
    ClearAnimations(playerid);
           SendClientMessage(playerid,0xFF0606FF, \"Nem ülhetsz bele!\");
}
}
return 1;
}

 
Szerk.:  Javítva kocsi alapján.  :whistle:

162
Segítségkérés / Admin ID,és Chat szín probléma
« Dátum: 2012. december 15. - 17:21:56 »
Ezzel próbáld meg, nekem jó:
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    new msg[128];
    if(IsPlayerLAdmin(playerid) >> 0) //ha lvl szintje nagyobb, mint nulla --->  tehát admin
    {
       format(msg, sizeof(msg), \"{ff00f7}[%d] {33AA33}%s\", playerid, text); //színes id + szöveg
       SendPlayerMessageToAll(playerid, msg);
    }
    if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0) //ha a lvl szintje nulla ---> tehát nem admin
    {
format(msg, sizeof(msg), \"{ffffff}[%d] {ffffff}%s\", playerid, text);  //fehér id + szöveg
       SendPlayerMessageToAll(playerid, msg);
    }
    return 0;
}

163
Segítségkérés / Admin ID,és Chat szín probléma
« Dátum: 2012. december 15. - 02:12:43 »
Nem ennél van a gond?
 
if(!IsPlayerLAdmin(playerid))

 
helyett ez:
 
if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 1)

 
Amúgy nem teljesen értem a szövegbõl, hogy mi a konkrét probléma. ID0-val mûködik ID1-el nem?

164
Szkript kérések / Motor/engine
« Dátum: 2012. december 14. - 22:07:09 »
Szerintem érdemesebb a motor indításhoz kapcsolni a bool-t. Amit írtam példához tehát:
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#pragma tabsize 0
#define PRESSED(%0) \\
        (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define orange 0xFF8000FF
new bool:indito[MAX_VEHICLES];
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if(indito[vehicleid] == false) //ha az indító [azaz a motor] ki van kapcsolva
{
         SendClientMessage ( playerid,  orange,\"Jármu beinditásához nyomd le egyszer ezt: SHIFT\");
}
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
            if(PRESSED(KEY_CROUCH))
            {
       new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
       new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 0) //ha a motor ki van kapcsolva
   {
           GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
                 SetVehicleParamsEx(vehicleid,true,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
                 SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 1); //bekapcsoljuk a motort
                        indito[vehicleid] = true; //bekapcsoljuk az indítót
                 SendClientMessage ( playerid,  COLOR_GREEN,\"Sikeresen beíndittotad a jármuvedet!\");
          }
          else if(GetPVarInt(playerid, \"Engine\") == 1) //ha a motor be van kapcsolva
          {
             GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
                 SetVehicleParamsEx(vehicleid,false,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
                 SetPVarInt(playerid, \"Engine\", 0); //kikapcsoljuk a motort
                        indito[vehicleid] = false; //kikapcsoljuk az indítót
            }
    }
}
return 1;
}

165
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. december 13. - 19:40:36 »
Üdv olyat lehet, hogy ha bejön egy DIALOG_MSGBOX a játékosnak akkor ne \'fagyassza\' le õt?
Tehát tudjon közbe sétálni, írni.
Köszönöm, szép estét!

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal