Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 136
151
Segítségkérés / CreateDynamicObject
« Dátum: 2013. október 20. - 17:38:25 »
Ezek a hiba üzenetek nem zavarnak?
 
[17:30:13] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_RegisterInterface\" found (script might need to be recompiled with the latest include file)
[17:30:13] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_AddPlayer\" found (script might need to be recompiled with the latest include file)
[17:30:13] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_RemovePlayer\" found (script might need to be recompiled with the latest include file)
[17:30:13] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyPickup\" found (script might need to be recompiled with the latest include file)
[17:30:13] *** Streamer Plugin: Warning: Obsolete or invalid native \"Streamer_VerifyCheckpoint\" found (script might need to be recompiled with the latest include file)
[17:30:13] *** Streamer Plugin: Warning: Include file version (unknown version) does not match plugin version (0x26105) (script might need to be recompiled with the latest include file)
[/quote]
Töltsd le a legújabb streamer plugint http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865,
majd találsz benne egy streamer.inc fájlt is, azt másold a szervered/pawno/include mappájába és fordítsd le újra az általad használt módot szkripteket, ja és a sscanf plugint se ártana frissíteni, mivel 2013-at írunk te meg a 2009-est használod http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356.

152
Segítségkérés / CreateDynamicObject
« Dátum: 2013. október 20. - 17:11:47 »
Ilyet csinálj a végére:
 
 printf(\"Mappok betöltve!   %d\", CountDynamicObjects());

 
És közöld mit írt ki, meg jó lenne az egész betöltõ kód is, ha hasznos segítséget szeretnél. :D

153
Segítségkérés / Kick kötelezõ indok
« Dátum: 2013. október 16. - 19:11:36 »
Talán:
 
if(sscanf(........
if(isnull(indok)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Add meg az indokot\");
if(IsPlayer....

154
csak az a bökkenõ hogy csatlakozok szeróra a kocsi motorja ugye nem jár és mégis az van mintha járna a beszállásomkor,  nem lép mûködésbe a string[/quote]
Erre válaszoltam hogy írd be az általad készített Textdraw dolgot az alá is.
Hiszen a fentebb említett funkció meghívódik minden jármûnél ami számodra éppen megjelenik a játékban.
Másold be a a wikin látott példát a szkriptedbe, próbáld ki és látni fogod mi történik ahogy haladsz a játékban.

155
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleStreamIn
Ez alá is írd be, és akkor csatlakozáskor is megfelelõ adatot fog kiírni.

156



A TextDrawos dolgon túl akkor ha jól értem, azt szeretnéd, hogy ki/beszálláskor kiírja a motor állapotát, pl. chatre. Igaz? Ha igen, valami ilyesmit kéne összehoznod:
 

// Fejbõl írom, bocsi, ha pontatlan
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid)
{
     new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
     GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
     if(engine == 0)
     {
           SendClientMessage(playerid, COLOR, \"A motor áll!\");
     }
     else
     {
           SendClientMessage(playerid, COLOR, \"A motor jár!\");
     }
     return 1;
}

 

[/quote]
 
Ha az OnPlayerEnterVehicle minden esetben meghívódna akkor még jó is lenne.
De ha már ott tartunk hogy meghívódik akkor van ott egy olyan rész hogy
 
OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid)[/quote]
Akkor nem kell a GetPlayerVehicleID-et használni alatta. :D

157
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tömbös Teleport Rendszer
« Dátum: 2013. október 14. - 21:28:18 »
Ez így vicc nem?



                        case 0:
                               {
                               for( new i; i < sizeof( Teleportok ); i ++ )                            {
                           format( DialogString, sizeof( DialogString ), \"%s\\n{F70431}%s\" ,DialogString, Teleportok[ i ][ SCMTA ] );   }
                           ShowPlayerDialog( playerid , DIALOG_TELE , DIALOG_STYLE_LIST , \"Teleportok listája\", DialogString , \"Teleport!\" , \"Maradok!\" );
                               }       case 1:         {
               for( new i; i < sizeof( Teleportok ); i ++ )                            {
                           format( DialogString, sizeof( DialogString ), \"%s\\n{39F704}%s\" ,DialogString, Teleportok[ i ][ SCMTA ] );   }
                           ShowPlayerDialog( playerid , DIALOG_TELE , DIALOG_STYLE_LIST , \"Teleportok listája\", DialogString , \"Teleport!\" , \"Maradok!\" );
                               }

 
 
Csak azért duplán leírni mert a színezés változik véletlenszerûen kettõ szín közt?
 
CMD:t(playerid, params[])
{
new
DialogString[1024],
color[7];
color = (random(2))?(\"F70431\"):(\"39F704\");
for(new i; i < sizeof(Teleportok); i++ )
{
format(DialogString, sizeof DialogString, \"%s\\n{%s}%s\", DialogString, color, Teleportok[sCMTA] );  
}
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleportok listája\", DialogString, \"Teleport!\", \"Maradok!\");
return 1;
}

 
Edit:
Javítva. :D

158
Segítségkérés / Számok összehasonlítása, majd a legnagyobb kiírása
« Dátum: 2013. október 10. - 19:55:59 »
#include <a_samp>
public
OnFilterScriptInit()
{
new
sort_value[6]; // 6 darab szám érték tárolásra
sort_value[0] = 1236;
sort_value[1] = 23;
sort_value[2] = 4536;
sort_value[3] = 976772;
sort_value[4] = 555555;
sort_value[5] = 2222;
HeapSort(sort_value);
printf(\"A legmagasabb szám a : %d\", sort_value[sizeof(sort_value) - 1]); // Ez esetben sort_value[5]
return 1;
}
stock HeapSort (array [], n = sizeof (array))
{
    new i;
    for (i = n / 2; i > 0; --i) // Generate Heap
        SiftDown (array, i, n);
    for (i = n; i > 1; --i)
    {
        Swap (array [i - 1], array
  • );

        SiftDown (array, 1, i - 1);
    }
}
static stock SiftDown (array [], i, m)
{
    new j;
    while (2 * i <= m)
    {
        j = 2 * i;
        if (j < m && array [j - 1] < array [j])
            ++j;
           
        if (array [i - 1] < array [j - 1])
        {
            Swap (array [i - 1], array [j - 1]);
            i = j;
        }
        else
            i = m;
    }
}
static stock Swap (&a, &b)
{
    new s;
    s = a;
    a = b;
    b = s;
}

160
Segítségkérés / Talaj és x pont közötti távolság
« Dátum: 2013. október 08. - 21:10:53 »
Nem tudom mivel én még sose használtam, de van belõle újabb változat is, ami nem plugin próbáld ki azokat is hátha pontosabb eredményt adnak.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=273263
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=275492

161
Segítségkérés / Talaj és x pont közötti távolság
« Dátum: 2013. október 07. - 20:04:54 »
MapAndreas_FindZ_For2DCoord(Float:X, Float:Y, &Float:Z);
Lekérdezed egy adott helyen a pozíciót, pl.: GetPlayerPos.
Majd a kapott x illetve y koordinátát behelyettesíted a fenti funkcióba, az vissza fogja adni neked a talaj de lehet az épület z koordináta pontját is.
Ezután tudod kiszámolni mennyi a távolság a talajtól illetve a lekérdezett pozícióhoz képest.
 
new
    Float:x,
    Float:y,
    Float:z,
    Float:mapz;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
MapAndreas_FindZ_For2DCoord(x, y, mapz);
new Float:eredmeny = floatdiv(z, mapz); // z - mapz = eredmeny
printf(\"%f\", eredmeny);

162
Segítségkérés / Talaj és x pont közötti távolság
« Dátum: 2013. október 07. - 18:46:24 »
Van erre a célra egy plugin:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120013
De már páran felújították, keresgélj a hivatalos fórumon.
Alapból a sa-mp nem tartalmaz ilyen adatot, csak úgy tudod kiszámítani ha kettõ meghatározott pont áll rendelkezésedre.

163
Segítségkérés / strtok
« Dátum: 2013. október 06. - 21:22:35 »

164
Segítségkérés / Globális blokk létrehozása
« Dátum: 2013. október 05. - 21:30:29 »
Nincs kizárva, minden esetre várom hátha kitalálja mit is szeretne, de szerintem nem én leszek aki tudni fog neki segíteni még ma, mert lassan elteszem magam holnapra. :D

165
Segítségkérés / Globális blokk létrehozása
« Dátum: 2013. október 05. - 21:19:38 »
Direkt van. :D


Ez természetes dolog ha te egy véletlenszerû szám hatására más és mást szeretnél hogy történjen csakis a \"switch\" vagy az \"if, else if\" használata jöhet szóba, de még mindig nem tudom mit szeretnél létrehozni mivel a különbözõ dolgokra az elsõ posztban már írtál dolgokat hogyan próbáltad, hát úgy lehet és nincs egyszerûbb megoldás rá. :D
Edit2:
Mint ahogy a téma címe is adja Globalis tömb, egy globalis tömbben egy elõre meghatározott adat típusok mintáját követve lehet adatokat elhelyezni, mint mysql adatbázisban.
Ezeket persze lehet bõvíteni illetve törölni, de egy alap sablont adnak aminek mintáját követve új adatsort tudsz bennük elhelyezni.
Persze vannak trükkök, mert lehet ellenõrizni egyáltalán van-e adat benne és ha nincs akkor másképp cselekedjen a kód. De ez lenne már a túlbonyolítás ahogy említetted korábban. :D

Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal