Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Bloody44

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 18
16
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Szerver indítás és pawno gond
« Dátum: 2014. május 07. - 18:19:02 »
hagyd inkább  :nono:

17
Segítségkérés / Szerver indítás és pawno gond
« Dátum: 2014. május 07. - 18:06:43 »
így:
 

fclose(cmsgs);
if(!strcmp(pName(playerid), \"Mike.\") || !strcmp(pName(playerid), \"Pedro.\"))
SetPVarInt(playerid, \"t_OnPlayerSeconds\", SetTimerEx(\"OnPlayerSeconds\", 1000, true, \"i\", playerid));
PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox1);
PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox2);
PlayerTextDrawSetString(playerid, SVText, \"_\");
PlayerTextDrawShow(playerid, SVText);
return 1;
}

18
Segítségkérés / Szerver indítás és pawno gond
« Dátum: 2014. május 07. - 17:24:00 »
 
public OnPlayerConnect(playerid) {
if(!GetPVarInt(playerid, \"wlKicked\")) {
GetPlayerHost(playerid);
(playerid, 0.008, true);
}
return 1;
}

 
javítsd:
 

if(!GetPVarInt(playerid, \"wlKicked\" == /*1 vagy 0, a visszatérés értéke*/))

 
ugyan ezt a másiknál.. IF elágazás, vizsgálat nélkül?!
ez olyan mintha azt mondanád:
Ha az alma
akkor 200 forint
különben 300 forint
a helyett hogy:
Ha az alma 3 kiló
akkor 200 forint
különben ha 4 kiló
akkor 300 forint...
Az MSVCPR100.dll (vagy mi a pontos neve) pedig a MySQL csatlakozáshoz kell! Ezt a gépednek a Windows/System32 mappájába kell másolnod, majd betöltened CMD alól (vagy újraindítani a gépet)

19
Segítségkérés / MYSQL karakter ("Û","Õ") mentési probléma
« Dátum: 2014. május 07. - 12:41:01 »
ha átállítottál mindent utf8_hungarian_ci-re és fent áll a probléma:
 
mysql_query(\'SET NAMES utf8\');

 
kell a mysql_select_db után és onnantól megjelenít mindent rendesen... bár ez PHP, a PWN nyelvben nem tudom hogy van-e ilyen :angel:


20
Adás-Vétel / mennyiért készítsek weboldalakat?!
« Dátum: 2014. május 04. - 11:27:01 »
sziasztok!
úgy nagyjából, ilyen árba készítsek weboldalakat? számtalan kérés jön, hogy \"szia, kéne weboldal megcsinálod?\" és szeretném végre pénzért csinálni..
mennyit kérjek, hogy ne legyen sok, se kevés? nem akarok gazdag lenni belõle, csak ha én szenvedek vele- akkor ne feleslegesen.  :smokin:

21
Leírások/Útmutatók / Saját EDSMS rendszer készítés.
« Dátum: 2014. május 04. - 11:14:07 »
Idézetet írta: krook date=1399190489\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48047\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy olyan szerveren, ahol MySQLes rendszert használnak, a játékosnak miért kellene várnia az adminisztrátori jóváírásra? Miért nem írsz egy queryt, ami automatikusan jóváírja? :D
 
nem értelek o_o
ahol MySQL-es rendszert használnak, ott autómatikus.. jaa, hogy az válasz üzenetre gondolsz?:) azokat lehet változtatni.
A MySQL-es részben annyi különbség van, hogy az email helyett egy Query-t kell berakni, az ár-kategóriától és jutalomtól függõ változókkal.. :D természetesen olyankor a válasz üzenetet meg kell változtatni: \"Támogatás, és jutalmak jóváíródnak a következõ szerverre történõ belépésedkor..\"-ra.. például  8) de leírtam többek között ezt is ^^

22
Leírások/Útmutatók / Saját EDSMS rendszer készítés.
« Dátum: 2014. május 03. - 21:59:08 »
BnK, örülök hogy segítettem  ;D
el van nézve, srácok  :angel:

23
Leírások/Útmutatók / Saját EDSMS rendszer készítés.
« Dátum: 2014. május 03. - 13:10:33 »
Sziasztok!
 


Ebben a topikban, azt fogom leírni, hogyan készíthetünk magunknak egy saját (pl) támogatás rendszert. Ez igen hasznos, ha olyan hostnál vagyunk ahol nincs ilyen  :thumbsup: Jómagam az
SmS Global[/urt]-t ajánlom, mivel egyszerû, gyors.
 
 

Amire szükségünk van, az egyszerûbb verzióhoz:
-[PÉLDÁUL] Egy SMS Global account

-Némi ész

 

Kezdjünk is bele.




Regisztráljuk magunkat a szolgáltatónál.

Ezek után, hozzunk létre egy úgynevezett \"prefixet\". Ennek magyar fordítása: Elõtag. Ez azt határozza meg, hogy mit kelljen küldeni az SMS-ben. Tehát ha a prefixünk (továbbiakban pref.) \"HSC\" akkor a megadott telefonszámra majd a \"HSC <azonosító>\" tartalmú SMS-t kell küldeni.



 



Rögtön jön a kérdés: \"Mi az az <azonosító>?\"






Egy szám, kód, vagy szó, amivel azonosítani tudjuk majd a lekérés során (lentebb!), hogy kinek kell jóváírni az összeget. Jómagam, SA:MP-nál a \"nicknevet\" ajánom, amivel regisztrálunk a szerverre. Miért? Mert így nem kell felesleges számkódokkal szenvednünk.


MAJDNEM KIHAGYTAM: Az azonosító, csak a MySQL-es résznél fontos, mivel itt a fizetõ ID-jével azonosítunk. A MySQL-nél pedig egy \"darabolást\" csinálunk a \"$_GET[\'uzenet\']\"-tel, sé a 2. tagot kiemelve az <azonosító>-val írunk jóvá.


Magyarul: a HSC Bloody44 - bõl csinálunk egy Bloody44-et, és tároljuk \'$gamername\'-változóban.


A Pref. létrehozásakor kért \"URL\" sorba ne írjatok egyelõre SEMMIT! Az a rész most kezdõdik. (A bonyolultabb..)


Hogy az SMS rendszerünk mûködjön, szükség van egy külsõs (nem a GlobalSMS) által irányított, úgynevezett \"SMS Manager System\" magyarul \"SMS feldolgozó\" rendszerre.


Ez nem más, mint egy jól megírt PHP fájl.

 






<?php
//EZ A PHP FÁJLUNK EGYIK (biztonságilag) LEGFONTOSABB RÉSZE!!!!
//Ennek lényege; ha a lekérés (elérés) nem az SMS szolgáltatónk hostjáról érkezik, \"megöli\" azaz nem //engedi tovább. Magyarul: Ha te felmész a \"www.éntárhelyem.hu/sms.php\"-ra, vagy megpróbálsz //lekérést indítani a \"www.éntárhelyem.hu/sms.php?teszt=1\"-el, akkor egy \"Talán majd máskor összejön\" //üzenetet kapsz  :)
if(!in_array($_SERVER[\'REMOTE_ADDR\'],array(\'/*ide a szolgáltató IPcíme*/\'))) {
die(\"<h2>Talán máskor összejön!</h2>\");
}
if(isset($_GET[\'urlteszt\'])) die(\"ok|Teszt\"); //Ha az SMS (lekérés) a honlap beépített \'teszt\' panelérõl jön, //nem engedi tovább (megöli) a csatlakozást, \"ok|Teszt\" értékkel visszatérve.
ini_set(\'display_errors\', 0);
/* Ez nem kell az alapvetõ feldolgozáshoz!
DEFINE(\'SQL_HOST\', \'---\');
DEFINE(\'SQL_USER\', \'---\');
DEFINE(\'SQL_PASS\', \'---\');
$sqlServ = mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_PASS);
*/
//SMS Adatainak lekédezése
$id = $_GET[\'id\']; //Egyéni \'vásárlói\' ID az azonosításhoz
$uzenet = $_GET[\'text\']; //Az sms üzenete
$telefonszam = $_GET[\'tel\']; //Küldõ telefonszáma
$fogado = $_GET[\'fogado\']; //Sms fogadója
$prefix= $_GET[\'prefix\']; //Prefix (fentebb említve)
$teszt = $_GET[\'teszt\'];  //Ha TESZT SMS, 1-értékkel tér vissza.
//------------------------------Most következik az email küldéses rész...----------------------------------
$to      = \'-/IDE AZ EMAILCÍMET AHOVA KÜLDJE/-\';
$subject = \'SMS Támogatás érkezett.\'; //Az EMAIL tárgya
$message = \"SMS Támogatás érkezett, \'$prefix\'-elõtaggal, erre a számra: $fogado\\nFeladó telefonszáma: $telefonszam\\nSMS Azonosító: $id\\nJátékos azonosító: $azonosito[1]\\nAz SMS teljes tartalma: $uzenet\\n\\nAz SMS-ára: \'$ar\'ft volt, amibõl te \'$nyereseg\'ft-ot kapsz!\\n\\n\\n (C)SMS FELDOLGOZÓ RENDSZERT KÉSZÍTETTE: ReMoTe (Bloody44)\";
//Üzenet tartalma
$headers = \'From: [email protected]\' . \"\\r\\n\" .  //Honnan lett küldve
   \'Reply-To: [email protected]\' . \"\\r\\n\" . //Válasz küldése
   \'X-Mailer: PHP/\' . phpversion(); //Üzenetküldõ szolgáltatás
//-----------------------------Visszatérések... ------------------------------------------------
//                      (Az ECHO után írt szöveg, a válasz SMS tartalma.)
if(@mail($to, $subject, $message, $headers)) //üzenet küldése, és visszatérés. Ha az üzenet(et)
{                                        //Sikeresen elküldve
   echo \'ok|Köszönjük a támogatásod! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, akik majd jóváírják a jutalmakat! Üdvözlettel a XYZ csapata. (C)SmS Sent By: Bloody SMS Manager System.\';
} else {                            //Nem sikerült elküldeni valamiért.
   echo \'error|Hiba történt az értesítés küldése küzben! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, és add meg neki a vásárlásod id-jét: $id (C)SmS Sent By: Bloody SMS Manager System.\';
}
?>

 


Röviden a PHP fájl ennyi. Ennek lényege az SMS-ünk \"feldarabolása\", elemzése, kezelése. Másoljuk ki, és mentsük el \"*példa*.PHP\" néven! FONTOS, HOGY \'.PHP\'-ra végzõdjön!


Ezt a PHP-fájlt töltsük fel az online Webhostunkra (pl ahol a játékszerverünk fut), és az elérési címét (valahogy így néz majd ki:
www.webtárhelyem.szolgáltató.hu/*példa*.php).

Most irány vissza az SMS Szolgáltató, Pref. módosítás. Adjuk meg az \"URL:\" részhez az elõbb említett címet. Ezen az URL-en fogja majd a szolgáltató keresni a lekérõ \'rendszert\'.


Gyakorlatilag ennyi. Kész is, a támogatási \'rendszerünk\'. Ha valaki küld az SMS szolgáltató által kiszabott áron- egy SMST, a szintén kiszabott telefonszámra az általunk megadott prefixel, (HSC) egy SMS-t, akkor kapunk róla egy emailt a PHP-ban megadott címre, melynek tartalma valahogy így néz majd ki:




$message = \'SMS Támogatás érkezett. A támogató ID-je: 7842346 prefix: HSC az SMS ára: 203. (C)SMS FELDOLGOZÓ RENDSZER KÉSZÍTÕJE: ReMoTe (Bloody44)\';

 


Kép:
 



\"width=500
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t34.0-12/10331662_741839152502904_1734744891_n.jpg?oh=18142fa290e977d0c41f73337beb2613&oe=53681946&__gda__=1399325273_323e698bcd3b1d29746d5fa7705819b8[/img]
 

Ezek után már csak annyi a dolgunk, hogy a szolgáltatónál kikérjük az ID-hez tartozó adatokat, és egyeztetünk a támogatást küldõ személlyel, majd odaadjuk a megérdemelt jutalmat.


Remélem tudtam segíteni.


Ha valakinek automatizált rendszerre van szüksége, az is lehetséges.


Ezt nem írom le olyan részletesen, csak a lényegét.


Ugyan ezen a PHP-n alapul, annyi változással hogy lekéri az SMS árát, majd az árhoz tartozó általunk megadott dolgokat \"hajtja végre\".


Magyarul: Annyi a dolgunk, ha annak aki 203ft-ért küld támogatást 5.000.000$t és 2-es admint szeretnénk adni a szerveren;




if ($ar == 203)
{$penz = +5000000; $adminszint= +2;}

 

hogy így állítjuk be az \"if\" elágazásunkat.


Ha ezzel megvagyunk, az összes árral tegyük ezt meg. (AZ ÁRAKAT LEHET VÁLTOZTATNI, HOSTINGTÓL FÜGGÕEN)


Következõ lépésben, töröljük az emailküldéses részt (EZT)







$to      = \'-/IDE AZ EMAILCÍMET AHOVA KÜDLJE/-\';
$subject = \'SMS Támogatás érkezett.\';
$message = \'SMS Támogatás érkezett. A támogató ID-je: $id prefix: $prefix az SMS ára: $price. (C)SMS FELDOLGOZÓ RENDSZER KÉSZÍTÕJE: ReMoTe (Bloody44)\';
$headers = \'From: [email protected]\' . \"\\r\\n\" .
   \'Reply-To: [email protected]\' . \"\\r\\n\" .
   \'X-Mailer: PHP/\' . phpversion();
mail($to, $subject, $message, $headers);
if(@mail($to, $subject, $message, $headers))
{
   echo \'ok|Köszönjük a támogatásod! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, akik majd jóváírják a jutalmakat! Üdvözlettel a RoughLaugh csapata. (C)SmS Sent By: ReMoTe SMS Manager System.\';
} else {
   echo \'error|Hiba történt az értesítés küldése küzben! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, és add meg neki a vásárlásod id-jét: $id (C)SmS Sent By: ReMoTe SMS Manager System.\';
}


 




és cseréljük ki MySQL csatlakozásra. Ezt nem fogom megírni, mivel nincs kedvem  ;D


A lényegét ennek is elmondom azonban: A fentebbi elágazásban, változókban mentettük a \'jutalmakat\'. Ezen jutalmakat kell jóváírnunk a MySQL adatbázisunkba.


FONTOS: Ne felejtsük el, hogy a jogosult jutalmazott nevét az smsben (phpban $uzenet-ben) tárolt <azonosító> tartalmazza!

Tehát ha azt írjuk, hogy küldjék a 06-90-000-00-00-s számra a HSC <játékosnév> üzenetet a támogatáshoz, akkor a fentebb írt módon DARABOLNUNK KELL az $uzenet-változót az elválasztásnál! (Google a barátod..)


Például ha van egy \"karakterek\" táblánk, akkor annak a \"pénz\" rovatához adjuk hozzá a fentebb definiált \"$penz = +5.000.00\" változót, az \"adminszint\" részéhez pedig a fentebb \"adminszint = +1\"-et.


Tipp: Abba a táblába íratjuk jóvá a jutalmakat, amibe (pl egy SeeRPG-s modban) a játékosok adatait tároljuk, így a szerverre való csatlakozáskor, nincs szükség külön egy másik MySQL-es részre, mivel alapból lekéri a szerver a játékos adatait.


Ha valami nem világos, írjatok és segítek  :thumbsup:

24
Általános / Csak erõs idegzetûeknek: The Killer HUN RP szervere :D
« Dátum: 2014. április 25. - 20:56:54 »
Idézetet írta: James_Raynor date=1398451229\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47891\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Revolver betölt. Fejhez emel, elsüt... egy apró fém lövedék kigördül a csõbõl és... egyik fülemen be, a másikon ki.
 
Egyet értek, a ragozástól eltekintve. Mert nem a fülemen, hanem a FÜLÉN:D

25
Általános / Rendõrök a bûnözõk "ellen"? RP szerver (ötlet)
« Dátum: 2014. április 25. - 20:23:47 »
Mivel semmi közöm nem is volt :) életemben nem hostoltam vagy foglalkoztam RP szerverekkel, de ma már mindenhol azok vannak..

26
Általános / Csak erõs idegzetûeknek: The Killer HUN RP szervere :D
« Dátum: 2014. április 25. - 20:16:45 »
Sziasztok:)
 


ma gyanútlanul bolyongtam a neten, mikor ugyanis: egy poszt érkezett GTA csoportba. A posztban ez állt:
 
 

\"- samp szerverem nagyon jó kis szerver gyertek sokkan admin tgf on \"

 
Na, amit már maga az IP is elárul: \'7777\' a port... 99% hogy házi szerver, és n00b az üzemeltetõje.
 

Mondom.. nézzük meg.. mi is ez.. mivel a postban SEMMIT nem írtak róla, bemásoltam SA:MP kliensbe, és ez fogadott:
 

HostName: [HUN]The Killer[HUN]
Address:  -
Players:  0 / 20
Ping:     607
[/color]
Mode:     Cave RPG v3.00
Map:      Los Santos

 


Hmm.. 0 játékos, 600 ping. OKKÉÉ..
 



\"
Mode: Cave RPG v3.00\" .. Google->SA:MP fórum -> Cave City RolePlay készíto: Farkas_Daniel & Jager_Tamas[/shadow]
 
 

Rendben.. utána olvastam a modnak, nem is rossz..

Jöhet az \"IpLookup\" magyarul IP lekövetés.


Eredménye:

 

IP: -
Decimal: -
Hostname: -
ISP: Olah es Tarsa Kereskedelmi es Szolgaltato Kft
OLÁH ÉS TÁRSA KFT XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 


Már ekkor a padlón fekve fetrengtem a röhögéstõl, majd rákerestem..
Oláh & Társa, Internet és TV szolgáltató.
 
 

Ebbõl kiderült az is, hogy a srác Kaposvár és környékérõl üzemeltet, a \'FaPC\' hostingnál, valószínûleg (az Olá\' és társa kft által kiszabott) 3-5ezer forint környékén havonta :D
 
 



Weblapnak mi van megadva?!
Természetees! A facebook profilunk címét kell begépelnünk! Hátha jelöl valaki!  :facepalm:
Ez is megvolt, jöhet a facebook profiljának az átnézése.
Utolsó 90 megosztott poszt: \"Gyertek a SAMP szerveremre **ip**\"
Majd egybõl szembe vág: Pajkó Roland (Dj Rolez)
Dj Rolez?! Hallgassuk meg a srácot, és nevessünk  :whistle:
elsõ google találat: \"Dj Rolez (Indokolatlan Zombi mix) by Vékony Roland is licensed under a Creative Commons Licence. \"
Ezen is megbukott.Hova jutott a világ?  ;D lehet hogy csak szerintem fura, és ti azt mondjátok: \'Egy srác aki max 11 éves, élete elsõ szerverével.\' nem akarok ítélkezni, de hogyha valaki a \'Dj Rolez\' nevet használja a facebook profiljában, és nem Vékony Roland a neve, akkor ott már bajok vannak :D

27
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõrség
« Dátum: 2014. április 25. - 15:04:46 »
õszintén? a külseje nem jött be   :no:
viszont a belseje szép-kidolgozott munka. grat hozzá  :thumbsup:
+

28
Szkript kérések / Pénz betétele a kocsiba
« Dátum: 2014. április 23. - 19:25:57 »
Valahogy így képzeltem el..
a baj csak ott van, hogy hová mentsem el hogy mennyi pénzt rakott be az illetõ a kocsiba.. illetve.. ott, hogy azt hogyan lehet kivenni..
tehát.. megvan maga a pénzelvevõs sztori. jelen pillanatban annyit csinál, hogy ha áll a közeledben egy kocsi akkor elveszi az összes pénzed xD
nem tudom hogy milyen változóval kellene lementeni a kocsiban tárolt pénzt, melyet majd késpbb (a /kivesz) parancsnál elõ lehet hívni ÚGY, hogy ne keveredjen a többi autóval.. tehát ha az X autóban van Y pénz, és te a Z autó mellett állsz, ne adja oda az X autóban tárolt pénz összeget..
kicsit bonyolultabb, és nincs kedvem, se idõm ehhez..  :smokin:
 
   if (strcmp(\"/berak\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
new Float:kocsiX, Float:kocsiY, Float:kocsiZ;
for(new a = 0; a < MAX_VEHICLES; a++)
{
   GetVehiclePos(a, kocsiX, kocsiY, kocsiZ);
   GetVehicleModel(a);
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(a, 1.0, kocsiX+5, kocsiY, kocsiZ))
   {
      new penze = GetPlayerMoney(playerid);
      GivePlayerMoney(playerid, -penze);
 
   }
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs a közeledben egy autó sem!\");
}
}

29
Általános / Rendõrök a bûnözõk "ellen"? RP szerver (ötlet)
« Dátum: 2014. április 17. - 16:01:05 »
Sziasztok!
mivel rohadt sokan szeretik az RP szervereket, viszont én személy szerint unalmasnak tartom, arra gondoltam: Mi lenne, ha egy CNR (Rendõrök a Bûnözõk ellen) szervert dobnék/nánk össze?
A lényeg az, hogy mindezt a való élethez a LEGINKÁBB hasonlóan kialakítva:) gondolok itt a sérülésekre, és egyebekre.
ötleteket és pozitívumokat / negatívumokat várok :D
ti hogyan képzelnétek ezt el?

30
Munkaerő keresése / Vissza a SA:MP hoz. Scriptert keresel?:D
« Dátum: 2014. április 17. - 11:53:34 »
Bocsi:) téma bõvítve!

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal