Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - PeterBlue
16
« Dátum: 2015. április 04. - 22:23:11 »
Semmit, ugyanolyan állapotban marad a chat, mint eddig volt. Ha egy random parancsot írok be, ami nem létezik, pl.: /jetgwj33tl337, arra sem reagál semmit, mintha hiányozna az egész Onplayercommandtext rész.
17
« Dátum: 2015. április 03. - 20:21:16 »
A szerver mappájában is bennvan a zcmd.inc?
18
« Dátum: 2015. április 03. - 19:21:34 »
Az a baj, hogy semmi nincs most ami zcmd-t használna, a filterscript betöltése nélkül is ugyanúgy létezik a probléma. Jelenleg végső elkeseredésemben elkezdtem egy új játékmódot.
19
« Dátum: 2015. március 30. - 17:27:44 »
Egyből a közepébe: Eddig működtek a parancsok, most pedig nem. Nem tudom, mit csináltam, hogy ez lett. KB azóta csinálja, mióta kipróbáltam a PPC_Housing rendszert, de akkor még működtek. Utána beraktam a modba egy suffnituning angol /do parancsot, de az szkriptelésileg egy lópéló volt, úgyhogy teljességgel kiszedtem. Hibát nem észlel, a többi funkció mind működik(Onplayertext, onplayerupdate, stb..). EDIT: A filterscriptes parancsom sem működik EDIT2: A filterscript már működik, az más hibából származott
20
« Dátum: 2015. március 21. - 19:02:59 »
Nem kattintható, ezáltal nem zárja be.
21
« Dátum: 2015. március 21. - 16:31:05 »
Van egy bezáró textdrawom(Egy másik textdrawot és magát zárja be), de bárhogy próbálkozok, nem működik. Próbáltam váltani a PlayerText: és a Text: között, de sehogy nem jövök rá... //Önkormányzat adatbázis - Steven Blue #include <a_samp> new Text:onkorihatter; new Text:onkoribezaro; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Onkormanyzat adatbazis betoltve\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); onkoribezaro = TextDrawCreate(240.0,30.0,\"~r~X\"); onkorihatter = TextDrawCreate(30.0,30.0,\" ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~ ~n~\"); TextDrawUseBox(onkorihatter, 1); TextDrawBoxColor(onkorihatter, 0x4DAFE4FF); TextDrawTextSize(onkorihatter, 610.0, 450); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid) { TextDrawHideForPlayer(playerid, onkorihatter); } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/adatbázis\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 1777, -1677, 14)) { TextDrawShowForPlayer(playerid,onkorihatter); TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:onkoribezaro); TextDrawSetSelectable(Text:onkoribezaro, 1); SelectTextDraw(playerid, 0x00FF00FF); } else { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"{FF0000}Nem vagy adatbázis közelében!\"); } return 1; } return 0; } public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid) { if(clickedid == onkoribezaro) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:onkoribezaro); TextDrawHideForPlayer(playerid, onkorihatter); CancelSelectTextDraw(playerid); } return 1; }
22
« Dátum: 2015. március 14. - 17:16:33 »
Működik, köszi!
23
« Dátum: 2015. március 14. - 16:42:06 »
A timer indítja 2 mp késleltetéssel forward EngineStart(vehicleid); public EngineStart(vehicleid) { new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid, 1, 1, alarm, doors, bonnet, boot, 0); Motor[vehicleid] = on; new Float:x,Float:y,Float:z; GetVehiclePos(vehicleid,x,y,z); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,5,x,y,z)) { SendClientMessage(i,COLOR_WHITE,\"*A közelben beindult egy jármű motorja*\"); Starting[vehicleid] = 0; } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10,x,y,z)) { SendClientMessage(i,COLOR_GREY,\"*A távolban beindult egy jármű motorja*\"); } } forward EngineStop(vehicleid); public EngineStop(vehicleid) { new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid, 0, 0, alarm, doors, bonnet, boot, 0); Motor[vehicleid] = off; new Float:x,Float:y,Float:z; GetVehiclePos(vehicleid,x,y,z); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,5,x,y,z)) { SendClientMessage(i,COLOR_WHITE,\"*A közelben leállt egy jármű motorja*\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10,x,y,z)) { SendClientMessage(i,COLOR_GREY,\"*A távolban leállt egy jármű motorja*\"); } }
24
« Dátum: 2015. március 14. - 16:13:26 »
Van egy /motor parancsom ami a motort kapcsolja ki és be. A baj az, hogy bármilyen kocsiba is ülök be, a motor nem indul el és nem áll le. A kocsiidk jól vannak beírva, nincsenek elcsúszva.1-30 kocsi megvan, /dl is jelzi. if(!strcmp(cmdtext, \"/motor\", true)) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)//Ha a vezető írja be { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);//Lekéri a kocsi idjét amiben ül if(Motor[vehicleid] == off) { new kocsimotorid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(pInfo[playerid][VehicleKey1] == kocsimotorid) if(pInfo[playerid][VehicleKey2] == kocsimotorid) { SetTimerEx(\"EngineStart\",2000,false,\"ii\",vehicleid);// Elindítja. } if(kocsimotorid == 9)//Ha SFPD-s kocsiban ül if(kocsimotorid == 10)//Ha SFPD-s kocsiban ül if(kocsimotorid == 11)//Ha SFPD-s kocsiban ül if(kocsimotorid == 12)//Ha SFPD-s kocsiban ül if(kocsimotorid == 13)//Ha SFPD-s kocsiban ül if(kocsimotorid == 14)//Ha SFPD-s kocsiban ül { if(pInfo[playerid][LeaderJob] == 1)//És rendőr { SetTimerEx(\"EngineStart\",2000,false,\"ii\",vehicleid);// Elindítja. } } if(kocsimotorid == 15)// Ha mentőben ül if(kocsimotorid == 16) if(kocsimotorid == 17) { if(pInfo[playerid][LeaderJob] == 2)//És mentős { SetTimerEx(\"EngineStart\",2000,false,\"ii\",vehicleid);// Akkor elindítja } } if(kocsimotorid == 18)// Ha tűzoltókocsiban ül if(kocsimotorid == 19) if(kocsimotorid == 20) { if(pInfo[playerid][LeaderJob] == 3)//És tűzoltó { SetTimerEx(\"EngineStart\",2000,false,\"ii\",vehicleid);// Akkor elindítja } } if(kocsimotorid == 1)// Ha OTAL kocsiban ül if(kocsimotorid == 2) if(kocsimotorid == 3) if(kocsimotorid == 4) if(kocsimotorid == 5) if(kocsimotorid == 6) if(kocsimotorid == 7) if(kocsimotorid == { if(pInfo[playerid][LeaderJob] == 4)//És OTALos { SetTimerEx(\"EngineStart\",2000,false,\"ii\",vehicleid);// Akkor elindítja } } if(kocsimotorid == 21)// Ha terrorista kocsiban ül if(kocsimotorid == 22) if(kocsimotorid == 23) if(kocsimotorid == 24) if(kocsimotorid == 25) if(kocsimotorid == 26) if(kocsimotorid == 27) if(kocsimotorid == 28) if(kocsimotorid == 29) if(kocsimotorid == 30) { if(pInfo[playerid][LeaderJob] == 5)//És terrorista { SetTimerEx(\"EngineStart\",2000,false,\"ii\",vehicleid);// Akkor elindítja } } } else if (Motor[vehicleid] == on) { EngineStop(vehicleid); } else { if (Motor[vehicleid] == on) { EngineStop(vehicleid); } else { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ehhez a járműhöz nincs kulcsod!\"); } } } return 1; }
25
« Dátum: 2015. február 18. - 14:21:31 »
Definiálni kéne a random cp-k pozícióját(?)
26
« Dátum: 2015. február 18. - 14:16:59 »
OnDialogResponse alatt megkeresed a dialogodat, és ha a case 0 a Ballas például, akkor a case 0 így nézzen ki: case 0: { new Text:textid = TextDrawCreate(20.0, 100.0, \"~p~Ballas\"); TextDrawShowForPlayer(playerid, textid); }
27
« Dátum: 2015. február 17. - 18:38:18 »
Régen sokat játszottam rajta, jó is volt, minden, aztán valahogy sikerült kitörölnötök a karakteremet, utána abbahagytam és azóta fel sem néztem, még azt sem tudom vannak-e még rajta.
28
« Dátum: 2015. február 17. - 18:36:57 »
Tetszik a szerver, jól kidolgoztátok! Bár néhány játékossal voltak gondjaim...
29
« Dátum: 2015. február 17. - 18:28:29 »
A téglablokkot keresem, kicsit kisebb mint az ember. Nem találom az ID-jét a listában. Gyakran használják mappolásokhoz.
30
« Dátum: 2015. február 16. - 20:02:28 »
Ja, én is gamemodot írok, csak az a baj, hogy én alapból egyhuzamban az első egy hétben megcsináltam 70%-osra, most meg maradt az a 30 %, amire rohadtul nem tudok időt szánni.
|