Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [LOL]Adam_HUN

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
16
Munkaerő keresése / "Scripter Oktatás"
« Dátum: 2014. május 02. - 20:19:38 »
Sziasztok! Én vagyok, [LOL]Adam_HUN. Én egy mapper vagyok, van is pár munkám itt, a fórumon, és még remélhetõleg lesz is :) ! Meg szeretnék tanulni scriptelni. Mivel játékmódot, filterscriptet is szeretnék itt publikálni, vagy a saját szerverembe belerakni, ezért keresek egy pro scriptert, aki segítene megtanulni. Esetleg még közös munkánk is lehetne. Persze Mapper pályafutásomnak korántsem lesz vége, csak a scriptelés is eléggé fontos lenne. Jelentkezni lehet itt, a fórumon, vagy pedig skypeon, Skype: adamkahun . Ha Facebookod van, akkor szólj és ott megbeszéljük :D

17
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / -
« Dátum: 2014. május 02. - 19:23:45 »
szép lett, de igaza van ZSOLT-nak, amíg nincs kész, csak a béta verzió, addig kivehetted volna a funkció nélküli dolgokat  :yes:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 02. - 19:39:32 )

Én így javaslom
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <sscanf>
#include <Dini>
#include <ocmd>
#include <zcmd>
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_DARKRED 0x660000AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_BRIGHTRED 0xFF0000AA
#define COLOR_INDIGO 0x4B00B0AA
#define COLOR_VIOLET 0x9955DEEE
#define COLOR_LIGHTRED 0xFF99AADD
#define COLOR_SEAGREEN 0x00EEADDF
#define COLOR_GRAYWHITE 0xEEEEFFC4
#define COLOR_LIGHTNEUTRALBLUE 0xabcdef66
#define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56
#define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349
#define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01
#define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33
#define COLOR_LEMON 0xDDDD2357
#define COLOR_MEDIUMBLUE 0x63AFF00A
#define COLOR_NEUTRAL 0xABCDEF97
#define COLOR_BLACK 0x00000000
#define COLOR_NEUTRALGREEN 0x81CFAB00
#define COLOR_DARKGREEN 0x12900BBF
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x24FF0AB9
#define COLOR_DARKBLUE 0x300FFAAB
#define COLOR_BLUEGREEN 0x46BBAA00
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_DARKRED 0x660000AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_PURPLE 0x800080AA
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_RED1 0xFF0000AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BROWN 0x993300AA
#define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI 0x999900AA
#define COLOR_LIME 0x99FF00AA
#define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF
#define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF
#define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF
#define DIALOG_REGISZTRACIO 1
#define DIALOG_BEJELENTKEZES 2
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" ................. :)\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
new Szamlalo;
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
    new jarmu1 = AddStaticVehicle(416,2073.468750,-1466.496093,23.387844,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu1, \"DaZ-301\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu1);
   
    new jarmu2 = AddStaticVehicle(416,2067.191650,-1466.477294,22.346532,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu2, \"DaZ-302\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu2);
   
    new jarmu3 = AddStaticVehicle(416,2061.178466,-1466.496459,21.262739,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu3, \"DaZ-303\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu3);
   
    new jarmu4 = AddStaticVehicle(416,2055.021972,-1466.489135,20.152076,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu4, \"DaZ-304\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu4);
   
    new jarmu5 = AddStaticVehicle(416,2049.235839,-1466.374755,19.100887,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu5, \"DaZ-305\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu5);
   
    new jarmu6 = AddStaticVehicle(416,2042.870727,-1466.260986,17.951349,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu6, \"DaZ-306\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu6);
   
    new jarmu7 = AddStaticVehicle(416,2037.463623,-1466.232055,16.973567,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu7, \"DaZ-307\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu7);
   
    new jarmu8 = AddStaticVehicle(416,2031.234497,-1466.332397,15.851901,180.0,1,3);
SetVehicleNumberPlate(jarmu8, \"DaZ-308\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu8);
   
    new jarmu9 = AddStaticVehicle(416,2025.119140,-1466.223999,14.748760,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu9, \"DaZ-309\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu9);
   
    new jarmu10 = AddStaticVehicle(416,2018.616210,-1466.447631,13.715760,180.0,1,3);
    SetVehicleNumberPlate(jarmu10, \"DaZ-310\");
    printf(\"Jármû %i betöltve !\", jarmu10);
   
    new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
    GetVehiclePos(3,vehx,vehy,vehz);
    printf(\"xddd %f\",vehx);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
ocmd:kocsiid(playerid,params[])
{
new text;
if(sscanf(params,\"d\",text))return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"/pn id\");
new szoveg123[512];
new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
GetVehiclePos(text,vehx,vehy,vehz);
format(szoveg123,sizeof(szoveg123),\",%f,%f,%f,180.0,1,3\",vehx,vehy,vehz);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, szoveg123);
printf(szoveg123);
  return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
new file[128];
format(file, sizeof(file), \"\\\\felhasznalok\\\\%s.ini\", nev(playerid));
new Skin = dini_Int(file, \"Skin\");
  new posX = dini_Int(file, \"X\");
    new posY = dini_Int(file, \"Y\");
    new posZ = dini_Int(file, \"Z\");
    SetSpawnInfo( playerid, 0, Skin, posX, posY, posZ, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new file[128], jatekosnev[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, jatekosnev, sizeof(jatekosnev));
    format(file, sizeof(file), \"\\\\felhasznalok\\\\%s.ini\", nev(playerid));
    if(!dini_Exists(file))
{
print(\"Nem létezik\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"A regisztrációhoz kérlek add\\n meg a jelszavad.\", \"Tovább\", \"Mégsem\");
} else {
print(\"Létezik\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be\", \"Tovább\", \"Mégsem\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
KillTimer(Szamlalo);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_REGISZTRACIO)
    {
        if(!response)
        {
  SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kickelve lettél\");
        }
        else
        {
            new file[128]; //jatekosnev[MAX_PLAYER_NAME];
            format(file, sizeof(file), \"\\\\felhasznalok\\\\%s.ini\", nev(playerid));
      if(!dini_Exists(file))
   {
     dini_Create(file);
   dini_Set(file, \"Jelszo\", inputtext);
   new szoveg123[512];
            format(szoveg123,sizeof(szoveg123),\"Sikeres regisztráció. Köszöntelek rendszerünkben %s ! Jelszavad:%s\",nev(playerid),inputtext);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\");
            SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,szoveg123);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~\");
          ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be\", \"Tovább\", \"Mégsem\");
   } else {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"A megadott felhasználói név már létezik, kérlek válassz másikat !\");
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"A regisztrációhoz kérlek add\\n meg a jelszavad.\", \"Tovább\", \"Mégsem\");
   }
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kérlek addj meg egy felhasználói nevet.\");
   }
        }
        return 1;
    }
if(dialogid == DIALOG_BEJELENTKEZES)
    {
        if(!response)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kickelve lettél.\");
        }
        else
        {
            new PW[64];
            new file[128];//jatekosnev[MAX_PLAYER_NAME];
            format(file, sizeof(file), \"\\\\felhasznalok\\\\%s.ini\", nev(playerid));
            format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(file, \"Pasword\"));
            if(!strcmp(inputtext, PW, false))
            {
            SpawnPlayer(playerid);
   SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen bejelentkeztél!\");
   Szamlalo = SetTimerEx(\"automentes\", 5000, true, \"i\", playerid);
            }else{
            SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hibás jelszó\");
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be\", \"Tovább\", \"Mégsem\");
            }
        }
        return 1;
    }
return 0;
}
 
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
stock nev(playerid)
{
        new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, Neve, sizeof(Neve));
        return Neve;
}
forward automentes(playerid);
public automentes(playerid)
{
            new file[128];
            format(file, sizeof(file), \"\\\\felhasznalok\\\\%s.ini\", nev(playerid));
   new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
   dini_FloatSet(file, \"X\", x);
   dini_FloatSet(file, \"Y\", y);
   dini_FloatSet(file, \"Z\", z);
   dini_IntSet(file, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
}

18
SA-MP: Szerverfejlesztés / Whetstone Kamionos Depó BY:[LOL]Adam_HUN
« Dátum: 2014. május 02. - 11:11:25 »
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1398975279\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48004\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Faja kis mapp  :)
 
Köszi  :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 02. - 11:12:48 )


Fenyves mellett pálmafák?  ::|
 
[/quote]
Igen. Most tettem volna még több fenyõfát oda? kicsit unalmaslenne úgy :)

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / Single Player stilusú pénz rendszer
« Dátum: 2014. május 01. - 18:08:44 »
Grat, szép lett, nagyon ötletes, mert így valósághûbb lesz tõle a játék  :thumbsup:

20
SA-MP: Szerverfejlesztés / Whetstone Kamionos Depó BY:[LOL]Adam_HUN
« Dátum: 2014. május 01. - 18:05:03 »
Információ
Sziasztok! Ez az én Whetstone Kamionos Raktár depó feldíszítésére szolgáló mapom. Ez lényegesen jobbra sikerült, mint a \"Lakótelep az elhagyatott reptéren\" címû mapom. Ebbe nem hibázgattam, megcsináltam mindent pontosra. Csak 70 objectet tartalmaz. Koordináta: -1561.974609375, -2719.0493164063, 48.534996032715. A mapom lényege nem az, hogy valami hatalmas map legyen, hanem hogy szép és megfelelõ legyen pl.: egy kamionos szerverre ( mert ez egyébként fõleg arra ideális ), vagy akár egy RPG szerverre is. Készítési idõ kb egy óra. A kódot már átkonvertáltam, hogy jó legyen SA-MP-ba is! Csak a szokásos módon bele kell írni a játékmódodba.
Képek és letöltési link
Ezek a képek a mapról:
\"w1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Az átkonvertált map ezen a linken tölthetõ le: http://data.hu/get/7659529/whetstone-diszites-map.rar  :)

21
SA-MP: Szerverfejlesztés / Whetstone Kamionos Depó BY:[LOL]Adam_HUN
« Dátum: 2014. május 01. - 18:00:11 »
Információ
Sziasztok! Ez az én Whetstone Kamionos Raktár depó feldíszítésére szolgáló mapom. Ez lényegesen jobbra sikerült, mint a \"Lakótelep az elhagyatott reptéren\" címû mapom. Ebbe nem hibázgattam, megcsináltam mindent pontosra. Csak 70 objectet tartalmaz. Koordináta: -1561.974609375, -2719.0493164063, 48.534996032715. A mapom lényege nem az, hogy valami hatalmas map legyen, hanem hogy szép és megfelelõ legyen pl.: egy kamionos szerverre ( mert ez egyébként fõleg arra ideális ), vagy akár egy RPG szerverre is. Készítési idõ kb egy óra. A kódot már átkonvertáltam, hogy jó legyen SA-MP-ba is! Csak a szokásos módon bele kell írni a játékmódodba.
Képek és letöltési link
Ezek a képek a mapról:
\"w1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Az átkonvertált map ezen a linken tölthetõ le: http://data.hu/get/7659529/whetstone-diszites-map.rar  :)

22
Módolás / Whetstone Kamionos Depó BY:[LOL]Adam_HUN
« Dátum: 2014. május 01. - 17:57:17 »
Információ
Sziasztok! Ez az én Whetstone Kamionos Raktár depó feldíszítésére szolgáló mapom. Ez lényegesen jobbra sikerült, mint a \"Lakótelep az elhagyatott reptéren\" címû mapom. Ebbe nem hibázgattam, megcsináltam mindent pontosra. Csak 70 objectet tartalmaz. Koordináta: -1561.974609375, -2719.0493164063, 48.534996032715. A mapom lényege nem az, hogy valami hatalmas map legyen, hanem hogy szép és megfelelõ legyen pl.: egy kamionos szerverre ( mert ez egyébként fõleg arra ideális ), vagy akár egy RPG szerverre is. Készítési idõ kb egy óra. A kódot már átkonvertáltam, hogy jó legyen SA-MP-ba is! Csak a szokásos módon bele kell írni a játékmódodba.
Képek és letöltési link
Ezek a képek a mapról:
\"w1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
\"w5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Az átkonvertált map ezen a linken tölthetõ le: http://data.hu/get/7659529/whetstone-diszites-map.rar  :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. május 01. - 18:02:38 )

Megkérem valamelyik Globális/Sima Moderátort, vagy Adminisztrátort, hogy törölje ezt a témát, mert véletlenül rossz helyre nyitottam. Elnézést a kellemetlenségért.

23
Jó lett, grat. De ez 1-2 hétig tartott?  :)

24
SA-MP: Szerverfejlesztés / Admin Gun
« Dátum: 2014. április 26. - 10:55:02 »
Jó kis scirpt :D

25
SA-MP: Szerverfejlesztés / Vip rendszer
« Dátum: 2014. április 26. - 09:05:31 »
Mondjuk az a két hiba eléggé zavaró,de azért grat

26
SA-MP: Szerverfejlesztés / Left 4 Dead San Andreas (2012) + dinamikus képek
« Dátum: 2014. április 26. - 09:03:09 »
Ki tennéd PAWN Code-ban, mert nekem nem jó a solidfiles, vagy esetleg feltöltenéd máshova?

27
SA-MP: Szerverfejlesztés / Chat-en [Admin] és [VIP] elõtag név elé.
« Dátum: 2014. április 25. - 20:20:25 »
Helo! Nekem van egy ladmin adminrendszerem, akkor most ezt a kódot hova írjam?

28
Leírások/Útmutatók / [Leírás]Pawno hibák leírása illetve javítása!
« Dátum: 2014. április 24. - 21:35:36 »
Helo, na ezzel a leírással rájöttem, hogy miért Errorozgat a modom  ;)

29
Helo, szép kis leírás!  :) Én biztos, hogy nem fogok scriptelni, mert nekem kicsit magas :mistrust:

30
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Hillside Crib | By: razr
« Dátum: 2014. április 23. - 21:26:21 »
Grat! Jó lett, alapos, nem csak úgy lett összedobva :thumbsup: . Egyébként a leírásban milyen pénzösszegre gondoltál?

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal