Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1426
Segítségkérés / MySQL« Dátum: 2011. november 15. - 20:06:17 »
Igaz én se olvastam végig a kérdést csak a legvégét.
Írta hogy feltelepítette a wampservert ebbõl kiindulva házi szerveren próbálkozik, ezért localhost-ot vagy 127.0.0.1 kell írnia. [pawn]#define MYSQL_HOST \"localhost\"[/pawn] 1427
Segítségkérés / MySQL« Dátum: 2011. november 15. - 17:16:12 »A MySQL mondta: 1428
Segítségkérés / Csapatölés büntetése« Dátum: 2011. november 14. - 22:34:40 »Idézetet írta: Zsolesszka date=1321305972\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13403\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Még mindig nem tudni hogy most az összes TEAM-nek tilos a teamkill vagy csak párnak?Nem tudom, tesztelni kell, akkor majd kiderül. 1429
Segítségkérés / Csapatölés büntetése« Dátum: 2011. november 14. - 22:26:12 »
Még mindig nem tudni hogy most az összes TEAM-nek tilos a teamkill vagy csak párnak?
[mod]Amúgy ne nyiss ennyi témát inkább folytass egy korábbit ha ugyanezzel a dologgal foglalkozik. Összevonva.[/mod] 1430
Segítségkérés / [Edit]Miért ír hibát a parancsra?« Dátum: 2011. november 14. - 22:09:01 »
Nagyon macerásak az ilyen parancsok készítése mert ennek a parancsnak a használata minden olyan jármûvet megjavít ami a közelében van, a parancs használójának.
Ezért általában olyan parancsokat írnak ami akkor használható ha az adott jármûben tartózkodik egy játékos, vagy a parancsot beíró játékos. 1431
Segítségkérés / [Edit]Miért ír hibát a parancsra?« Dátum: 2011. november 14. - 21:42:25 »
Nagyon szuper egy kis kód csak közel 2000 szer fogja kiírni a chatbe \"Túl messze vagy a jármûtõl!\" persze annyival kevesebbszer amennyi jármûhöz közel áll.
Na igen és minek is kell 2000 szer lekérdezni rcon admin-e a parancsot használó játékos? 1432
Segítségkérés / Dialogos rendszerek sebezhetõsége ellen« Dátum: 2011. november 14. - 20:14:50 »
Ezt találtam hirtelen ami itt volt a fórumon törlésre került talán.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=283790 1433
Segítségkérés / Tömb méret« Dátum: 2011. november 13. - 15:12:54 »
Legbeváltabb módszer hogy létrehozol egy versenynek egy változót ami a maximális CP-k számával azonos méretû.
[pawn] #define MAX_RACE_CHECKPOINT 32 //Itt meghatározod mennyi lehet a maximális checkpoint. new Float:RacePos[MAX_RACE_CHECKPOINT][3]; //Itt csak 3 adat x, y, z[/pawn] Majd ezt a változót használod fel minden egyes verseny kezdetekor az aktuális verseny checkpointjainak tárolására. Persze használhatsz enum adat felépítést is elõnye hogy bármilyen típusú adatot tárolhatsz benne, nincs lekorlátozva egy adat típusra. [pawn] enum Race_Enum { Float:race_x, Float:race_y, Float:race_z, race_bonus }; new RacePos[MAX_RACE_CHECKPOINT][Race_Enum]; [/pawn] 1434
Segítségkérés / Tömb méret« Dátum: 2011. november 13. - 12:12:21 »
Amekkora a legnagyobb elsõ dimenzió mérete ugyanakkorának kell lennie a többinek is.
Tehát adattal kitöltve inicializálva kell lennie. Megpróbálok most egy rövid példát írni: [pawn] new tobbdimenzio[2][3][4] = { { // inicializálás kezdete az egésznek // elsõ tömb tobbdimenzio[0] { {1,2,3,4}, // tobbdimenzio[0][0] {1,2,3,4}, // tobbdimenzio[0][1] {0,0,0,0} // tobbdimenzio[0][2]// Ezt is ki kell tölteni akkor is ha nem tartalmaz számodra értékes adatot mivel meghatároztad /vagy a fordító meghatározza a tömb legkisebb méretét, mely az adathalmaz legnagyobb méretével egyenlõ. }, //második tömb tobbdimenzio[1] { {1,2,3,4}, // tobbdimenzio[1][0] --> tobbdimenzio[1][0][0] = 1; tobbdimenzio[1][0][1] = 2; tobbdimenzio[1][0][2] = 3; tobbdimenzio[1][0][3] = 4; {5,6,7,8}, // tobbdimenzio[1][1] --> tobbdimenzio[1][1][0] = 5; tobbdimenzio[1][1][1] = 6; tobbdimenzio[1][1][2] = 7; tobbdimenzio[1][1][3] = 8; {9,10,11,12} // tobbdimenzio[1][2] --> tobbdimenzio[1][2][0] =9; tobbdimenzio[1][2][1] = 10; tobbdimenzio[1][2][2] = 11; tobbdimenzio[1][2][3] = 12; } }; [/pawn] Másképp írva minden egyes cellának meg kell határoznod az értékét ha nulla akkor is. Még másképp írva, hatalmas memória pazarlás az ilyen megoldások használata. 1435
Archívum / Újítás lista!« Dátum: 2011. november 12. - 18:48:05 »A spoiler ikon kép nincs minden sablonba bemásolva.
1436
SA-MP: Szerverfejlesztés / OnPlayerClickMap 0.3d RC9 GangZone létrehozása« Dátum: 2011. november 12. - 18:23:13 »
Ezzel az új visszahívással egyszerûbbé lehet tenni egy GangZone létrehozását.
Eddig jutottam vele, természetesen jelenlegi állapotában csak szerver fejlesztõknek ajánlott. [pawn] new Zone, bool:clickzone, Float:clickzonexy[2][2]; public OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ) { clickzone = true - clickzone; if(Zone) { GangZoneDestroy(Zone); printf(\"GangZoneDestroy(%d);\", Zone); Zone = 0;} clickzonexy[clickzone][0] = fX; clickzonexy[clickzone][1] = fY; Zone = GangZoneCreate(clickzonexy[0][0], clickzonexy[0][1], clickzonexy[1][0], clickzonexy[1][1]); printf(\"GangZoneCreate(%f, %f, %f, %f);\", clickzonexy[0][0], clickzonexy[0][1], clickzonexy[1][0], clickzonexy[1][1]); GangZoneShowForPlayer(playerid, Zone, 0xFFFF0096); /* new str[128]; format(str, sizeof str, \"OnPlayerClickMap( playerid: %d, fX:%f, fY:%f, fZ:%f)\", playerid, fX, fY, fZ); SendClientMessage(playerid, -1, str); print(str);*/ return 1; } [/pawn] Ezt a kódrészletet kell beilleszteni módunkba, majd fel kell menni a szerverre nyomunk egy ESC billentyût, kiválasztjuk a térképet (MAP), majd az egér mutatóval és bal egér gombbal kattintunk kétszer (a térképen), majd egy másik pontra is kétszer, és létrehozásra kerül a GangZone. (persze folyamatosan lehet kattintgatni csak ne felejtsük el idejében a számunkra fontos zónák adatait kimásolni a server_log.txt fájlból) Kicsit unatkoztam és összedobtam ezt a kis kódot, de kedv hiányában nem fejlesztem tovább, számomra így is ellátja feladatát. Remélem másnak is segíteni fog. 1437
Leírások/Útmutatók / [Leírás]float utasítások« Dátum: 2011. november 10. - 18:01:31 »
Itt nem a plusz jelrõl van szó, valamit nem jól értelmeztél olvasd el újra:
Idézetet írta: Zsolesszka date=1320941285\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13245\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ha nem egész értékekrõl írsz egy leírást akkor a benne szereplõ példák is lehetnének olyanok. 1438
Leírások/Útmutatók / [Leírás]float utasítások« Dátum: 2011. november 10. - 17:08:05 »
Ha nem egész értékekrõl írsz egy leírást akkor a benne szereplõ példák is lehetnének olyanok.
Pl.: [pawn]new Float:Number1 = 2.12, Float:Number2 = 3.321; new Float:Sum; Sum = floatadd(Number1, Number2); [/pawn] Itt létre hoztuk a Sum-ot, aminek az értéke 5 egész 441 ezred lett, mivel összeadtuk a Number1+Number2 ami \" (2.12 + 3.321) = 5.441 \". 1439
Segítségkérés / samp f10 ez hatás« Dátum: 2011. november 09. - 23:36:29 »
2 * F7 és úgymarad.
Parancsra nem lehet megírni pawn-ban, jelenleg. 1440
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer zippyshare« Dátum: 2011. november 09. - 18:37:28 »
Próbáld ki ezt:
http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1469352&postcount=1 Youtube-ról játszik le zenéket. |