Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1411
Segítségkérés / csak az rcon adminokat listázza...« Dátum: 2011. november 18. - 18:50:43 »
A zcmd-s parancsokat azért nem érzékeli mert Unknown Command kiírásra kerül.
Minden parancs végére return 1 -et írj. Az a parancs amelyiket próbáltad nem return 1; el térhet vissza. 1412
Segítségkérés / csak az rcon adminokat listázza...« Dátum: 2011. november 18. - 18:10:16 »
Nem kell itt sz**akodni simán használhatsz strcmp-s parancsokat zcmd mellett.
Beírod a módba #include <zcmd> És az OnPlayerCommandText_et átírod/kicseréled OnPlayerCommandReceived-re, ez alá írod az strcmp-s parancsokat kívülre meg a ZCMD parancsokat COMMAND: CMD: stb.. 1413
Segítségkérés / csak az rcon adminokat listázza...« Dátum: 2011. november 18. - 17:54:54 »
Ebbe tedd bele azt a részt ahol beállításra kerül a pAdmin változó értéke.
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid) { pAdmin[playerid] = 0; return 1; }[/pawn] Ezeknek a változóknak az értékük nem megy át egyik filterscriptbõl a másikra, ha összefüggést akarsz az összes használt filtercript és mód között használj PVar funkciókat. 1414
Segítségkérés / hogy lehet olyat csinálni ami a SP be is van azok a piros mezök amibe be kell me« Dátum: 2011. november 18. - 17:19:23 »
Létre kell hoznod egy változót a számára plusz-ba.
Mikor megjelenítesz egy checkpointot egy játékosnak akkor a külön létrehozott változónak is adsz egy értéket. Így a plusz-ként létrehozott változóval tudod ellenõrizni melyik cp aktív a játékosnak. [pawn] // Ezek lesznek a különbözõ cp-k jelölései/értékei enum { NO_AKTIV, AKTIV_CP1, AKTIV_CP2 } // Ez lesz a változó játékosonként. new IsAktivCP[MAX_PLAYERS]; //Minden DisableCheckPoint-hoz és OnPlayerConnecthez. IsAktivCP[playerid] = NO_AKTIV; //Ahol megjeleníted a Checkpoint-ot a játékosnak: SetPlayerCheckPoint(playerid,.. IsaktivCP[playerid] = AKTIV_CP1; //Majd OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) alá: switch(IsaktivCP[playerid]) { case AKTIV_CP1: {SendC ...} case AKTIV_CP2: {SendC ...} } [/pawn] 1415
Segítségkérés / csak az rcon adminokat listázza...« Dátum: 2011. november 18. - 17:08:10 »Idézetet írta: dexi date=1321616284\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13493\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic pAdmin[playerid] = 0;Amit feljebb postoltam pont ezt csinálja, most már csak az a kérdés hogy hogy van létre hozva ez? [pawn]TEAM_ADMIN[/pawn] 1416
Segítségkérés / csak az rcon adminokat listázza...« Dátum: 2011. november 18. - 11:33:28 »
Ez az rcon adminokat is kiírja, ha bejelentkezel rcon adminként akkor természetes hogy kiírja a játékos nevedet is, függetlenül attól hogy te nem tartozol a TEAM_ADMIN csapatba.
Írd le pontosabban mit szeretnél. Idézetet írta: dexi date=1321569419\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13493\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic nemszeretne menni... ahogy belépek /adminok és kiír mint admin..(connectnél bevan rakva hogy ne legyek benne a TEAM_ADMIN-ba..)Ezt a részt meg hogy érted, mi az hogy bevan rakva hogy ne legyen TEAM_ADMIN? (mi szerepel ott és van-e reg/log rendszer ahol szintén megkaphatod ezt a jelzést?). 1417
Segítségkérés / csak az rcon adminokat listázza...« Dátum: 2011. november 17. - 23:26:07 »
Próbáld ki ezt:
[pawn]CMD:adminok(playerid, params[]) { new bool:first, aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE,\"Online adminok a szerveren:\"); for(new i = 0, gmp = GetMaxPlayers(); i < gmp; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(IsPlayerAdmin(i) || pAdmin == TEAM_ADMIN) { first = true; GetPlayerName(i, aname, sizeof(aname)); format(string, sizeof(string), \"%s Admin %s [iD: %d]\", (IsPlayerAdmin(i))?(\"*2\")\"*1\"), aname, i); SendClientMessage(playerid, YELLOW, string); } } } if(!first) SendClientMessage(playerid, YELLOW, \"Nincs Online admin a szerveren.\"); return 1; }[/pawn] 1418
Segítségkérés / Hiba a scriptemben, de miért?« Dátum: 2011. november 17. - 22:52:03 »Idézetet írta: .:Secur:. date=1321561673\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13445\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic 1. CreateObject-be van rakva!Esetleg kipróbálnád úgy ahogy átírtam az egészet és nem kritizálnál lehet többre jutnál, nem csak annyi benne a változás amit te észrevettél. Ha CreateObjectbe rakod az objecteket akkor meg használd a MoveObject funkciót és ne a MoveDynamicObjectet. 1420
Segítségkérés / Hiba a scriptemben, de miért?« Dátum: 2011. november 17. - 16:24:39 »
Hiába ír neked az ember bármit is?
[pawn]#include <a_samp> #include <streamer> new o[2]; forward objectleesik1(); forward objectleesik2(); public OnFilterScriptInit() { o[0]=CreateDynamicObject(3458,2705.39990234,483.20001221,0.00000000,0.00000000,0.00000000,82.00000000); o[1]=CreateDynamicObject(3458,2710.50000000,482.50000000,0.00000000,0.00000000,0.00000000,81.99645996); //stb... return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/indul\", cmdtext, true) == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Objectek mozgatása elindítva\"); SetTimer(\"objectleesik1\", 2500, false); return 1; } if(strcmp(\"/vissza\", cmdtext, true) == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Objectek visszaállítása.\"); MoveDynamicObject(o[0], 2705.39990234,483.20001221,0.00000000, 10); MoveDynamicObject(o[1], 2710.50000000,482.50000000,0.00000000, 10); return 1; } return 0; } public objectleesik1() { new Float: x, Float: y, Float:z; GetDynamicObjectPos(o[0], x, y, z); MoveDynamicObject(o[0], x, y, z-20, 6); SetTimer(\"objectleesik2\", 1300, false); } public objectleesik2() { new Float: x, Float: y, Float:z; GetDynamicObjectPos(o[1], x, y, z); MoveDynamicObject(o[1], x, y, z-20, 6); SetTimer(\"objectleesik3\", 1300, false); }[/pawn] 1421
Segítségkérés / Hiba a scriptemben, de miért?« Dátum: 2011. november 16. - 19:57:30 »
Talán azért mert alap objectek id sorszáma nem egyezhet a dynamic objectekével.
Mivel a dyanmic objectek száma elég sok lehet, míg a samp objecteké 0.3d esetében 1000 maximum. Ezért object függvényeket nem kell keverni egymással. Ha dynamic objectrõl van szó akkor azokat az eljárásokat kell használni amik a streamer.inc-ben szerepelnek. (nem kell keverni az alap samp object függvényeivel.) Másik része a dolognak hogy a CreateDynamicObject az a CreatePlayerObject native funkcióval hozza létre az objecteket ezért azoknak az objecteknek adatainak lekérdezése a CreatePlayerObjectPos eljárással kérdezhetõ le. Vedd úgy ezeket a függvényeket hogy párosítva vannak. CreatePlayer Create és CreateDynamic (streamer plugin). [pawn]CreatePlayerObject(... GetPlayerObjectPos(...[/pawn] [pawn]CreateDynamicObject(... GetDynamicObjectPos(...[/pawn] [pawn]CreateObject(.. GetObjectPos(...[/pawn] 1422
Segítségkérés / Hiba a scriptemben, de miért?« Dátum: 2011. november 16. - 18:47:11 »
Próbáld GetDynamicObjectPos -al.
1423
Általános / Korlátlan SAMP?« Dátum: 2011. november 16. - 13:00:09 »
Érthetõ így is de akármilyen streamert használsz az csakis állandó törléssel és létrehozással tudja fenn tartani az összes jármû látszatát.
És mi lenne ha úgy gondolkoznál mikor csatlakozik a játékos akkor lenne létrehozva számára a saját jármûve amint elhagyja a szervert akkor meg törlésre kerülne. (a jármûve adatai továbbra is tárolva maradnak a regisztrációs adataiban hogy a következõ csatlakozásnál újra létre lehessen hozni). És amúgy se lesz 2000 állandó játékosod, nincs is ennyi samp játékos. 1424
Általános / Korlátlan SAMP?« Dátum: 2011. november 15. - 23:08:49 »Idézetet írta: VS date=1321313716\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13209\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Akkor most megoldható, hogy a jármûvek is nagyobb számban lehessenek jelen a szerveren?Megoldható, de minek? 2000 jármûvet lehet betenni egy szerverre a max játékosok száma 500 ez 4 db jármû fejenként, egy játékos egyszerre csak egyet tud vezetni/használni. Hacsak 20 játékos van fenn a szerveren 100 darab jármû jut fejenként és még nem írtam az átmenetekrõl (majd most)egy játékos egy jármû, ha 19 játékos 19 jármûvet használ, akkor a 20. játékos 1981 jármû közül választhat. Ennyi nem elég neked? 1425
Leírások/Útmutatók / [Leírás]float utasítások« Dátum: 2011. november 15. - 23:00:32 »\" post=\"193943\" timestamp=\"1321387023\"] |