Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - takehun

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
136
Segítségkérés / Nem mûködõ parancs :S
« Dátum: 2013. január 01. - 17:30:34 »
GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,ammo);

 
Szerintem nincs 46370-es fegyver ID.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Weapons
46-os az ejtõernyõ.
Gondolom amit akartál az ez:
 
GivePlayerWeapon(playerid,46,10); //10 darab ejtõernyõ

137
Szkript kérések / Kamera,skin és spawn hely készítés
« Dátum: 2013. január 01. - 17:12:22 »
Alap LVDM módban benne van minden csak ki kell bogarászni:
Kamera:
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
iSpawnSet[playerid] = 0;
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
return 1;
}
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,14); //ha nem akarod, hogy házban legyen a skinválasztó menü, töröld ki ezt a sort
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234); //menüben a skin pozíciója [X,Y,Z]
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0); //merre nézzen, \'forogjon\' a skin [fokban]
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234); //kamera pozíciója [X,Y,Z]
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234); //merre nézzen a kamera [X,Y,Z]
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        //ide kerül amit spawnolásnál akarsz a játékossal csinálni
return 1;
}

 
Spawn hely + Skin:
 
public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(145, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 32, 1000, 24, 300, 27, 2000); //létrehozzuk a skin -t + spawn helyet
        //          skinID,     X,         Y,        Z,     forgás,  F1,  F1T, F2, F2T, F3, F3T
        return 1;
}

 
F1 = fegyver1 ---> játékosnál lévõ elsõ fegyver id-je
F1T = fegyver1töltény ---> elsõ fegyver töltényének száma

138
Segítségkérés / Parancs egy adott zónában
« Dátum: 2013. január 01. - 16:48:23 »
CMD:meghal(playerid, params[])
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,2477.0083,2377.7097,18.0108)) //ha az adott körön belül van, 2.0 a kör nagysága
    {
SetPlayerHealth(playerid,0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Meghaltál\");
    }
    else
    {
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy a zónában.\");
    }
    return 1;
}

139
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. december 31. - 09:31:38 »
Láttam róla valahol egy videót, de már nem tudom hol. (51 körzet kerítésébõl szedett ki 2 ajtót)
Esetleg itt van wiki:   http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemoveBuildingForPlayer

140
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Sorompóp
« Dátum: 2012. december 31. - 02:51:54 »
Menthetetlen...  :shurg:

141
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mappolást vállalok!
« Dátum: 2012. december 31. - 02:43:17 »
Röhej...  :yucky:
Képen látható tárgyak:  8 neon-zöld sövény, 6 kapu, 1 kilátótorony, 1 út, 1 bejárat.
Profi...

142
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. december 30. - 23:01:15 »
Külön MTA -t szoktam használni a régi objectek szerkesztéséhez, illetve az új objectekhez, hogy ne bugoljon be.
(program files-ba más néven van a kettõ)
-leszeded a legfrissebb 1.3.1 -es MTA verziót:  http://multitheftauto.googlecode.com/files/mtasa-1.3.1.exe
-letöltöd az alábbi map csomagot: http://uploading.com/files/m6m9dc7m/Map%2BEditor.rar/
-csomagold ki, majd másold be ide a 2 mappát:  C:\\Program Files\\MTA San Andreas 1.3\\server\\mods\\deathmatch\\resources\\[editor]
Inditás után kicsit tölteni fog a program, de végül ott lesznek az új objectek a listában.

143
Segítségkérés / Dialogba kiírás
« Dátum: 2012. december 30. - 17:11:53 »
Tegnap volt hasonló kérdés:  (változó dialogba)
http://sampforum.hu/index.php?topic=36117.0

144
Segítségkérés / Változó számjegy + Ennek megadása DIALOG_INPUT -ba.
« Dátum: 2012. december 30. - 17:05:12 »
Köszönöm mester!   ^-^  :shifty:
Még annyit, hogy a CMD:lekerdez -nél ki kell törölni a   szam = random(9999)+1;  -t de ez magától értetõdõ.

145
Segítségkérés / Body.inc
« Dátum: 2012. december 30. - 16:52:38 »
Találtam egy ilyet:  (letöltéshez katt.:  \"Pobierz\")
http://chomikuj.pl/michal00772/SAMP/include/bodyparts,975752320.inc

146
Segítségkérés / Sorompóp
« Dátum: 2012. december 30. - 16:26:22 »
Ez kell neked:
 

1. Következõ include kell hozzá:  (katt a \"Pobierz\" feliratra és töltsd le.)
http://chomikuj.pl/michal00772/SAMP/include/G_ObjectsRot,975749276.inc
2. Ha letöltötted, másold be a szerver mappád pawno/include részébe.
3. Ez után nyiss egy új pawnot, és másold be ezt:
 
#include <a_samp>
#include <G_ObjectsRot>
#include <zcmd>
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
new sorompo1;
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
    print(\"========= Sorompó ======= Code =========\");
    print(\"--------------------------------------\\n\");
    sorompo1 = CreateObject(968, 1069.8994,1359.0000,10.5000, 0.000000,90.0000,270.0000); //létrehozzuk a sorompót
    //ide írhatod a többi sorompót
    //meg ide
    //..stb
    return 1;
}
CMD:nyit(playerid,params[])
{
    RotateObject(sorompo1,0.0000,0.0000,270.0000,300,1.0); //felnyitjuk
    SetObjectRotationSpeed(sorompo1,80.0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"> Sorompó felnyitása <\");
    SetTimer(\"lecsukodas\",6000, false); //6 mp múlva lecsukódik magától
    return 1;
}
/*
CMD:zar(playerid,params[])
{
    RotateObject(sorompo1,0.0000,90.0000,270.0000,300,1.0);
    SetObjectRotationSpeed(sorompo1,80.0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"> Sorompó lecsukása <\");
    return 1;
}*/
 
forward lecsukodas(playerid); //automata lecsukódás
public lecsukodas(playerid)
{
    RotateObject(sorompo1,0.0000,90.0000,270.0000,300,1.0); //lecsukjuk
    SetObjectRotationSpeed(sorompo1,80.0);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"> Sorompó lecsukása <\");
}
public OnObjectRotated(objectid)
{
    return 1;
}
public OnObjectStopRotate(objectid)
{
    return 1;
}
public OnObjectStopBucle(objectid)
{
    return 1;
}

 
ZCMD-ben írtam mivel ebben sokkal egyszerûbb.
Ha nem akarod az automata lecsukódást, akkor vedd ki a 2db   /*   */  jelet a CMD:zar -nál és tegyél  //  -t a forward részhez.

147
Segítségkérés / Változó számjegy + Ennek megadása DIALOG_INPUT -ba.
« Dátum: 2012. december 30. - 15:21:03 »
1. Üdv, próbáltam összehozni olyat, hogy ha a játékos beírja /lekerdez akkor kiad egy random 4 jegyû számot mely óránként változik a szerón.
Egyelõre csak azt tudtam kivitelezni, hogy magának hozza létre mikor beírja,
de hogyan lehetne \'központilag\' mindenkinek generálni? (mint pl. a lottó sorsolós script)
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define DIALOG_SZAM 11
new szam;
CMD:lekerdez(playerid, params[])
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.5,2477.0083,2377.7097,18.0108))
    {
 new uzenet[256];
 szam = random(9999)+1;
 format(uzenet,256,\"Aktuális számok:  %i\",szam);
 SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,uzenet);
    }
    return 1;
}

 
2. Ezt amit generálna mindenkinek óránként a szeró, hogyan lehetne ellenõrizni INPUT-ba, tehát ha beírom a jót, akkor azt írja, hogy \"elfogadva\".
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_SZAM)
    {
        if(response)
        {
            if(!strcmp(inputtext, \"1111\", false, 4)) //ide kellene valami formatted text a változóval nem?
            {
                SendClientMessage(playerid, 0x33FF33AA, \"A kód helyes! <> {FFFF00}Zár kinyitva.\");
            } else {
                SendClientMessage(playerid,0xEB000FFF, \"A kód helytelen! <> {FFFF00}Próbálkozz újra.\");
            }
        }
    }
    return 1;
}

148
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. december 28. - 09:45:18 »
Azért, mert külön MTA verzió & map csomag kell az új objectek megjelenítéséhez. (mint pl. az elõbb említett traffipaxhoz)
Szekrény object meg 14782 elvileg, de itt az összes:   http://gamerxserver.com/forum/index.php?topic=336.0

149
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. december 28. - 09:39:26 »
Üdv, olyan gondom lenne, hogy adott egy dialog MSGBOX, sok szöveggel, TAB elrendezéssel. Nekem normálisan, rendezetten jelenik meg
szerón a szöveg, viszont más playernek több sor is elcsúszik. Mitõl lehet ez, hogy nálam jó náluk meg nem?  :no:
Köszöntem!

150
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hegyi szórakozó hely
« Dátum: 2012. december 27. - 14:24:25 »
30 perc kevés egy normális objectezéshez. Sokkal precízebben kell ezt...
Amúgy az ötlet jó!

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal