Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ezel

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12
136
Segítségkérés / Töltõdõ csík
« Dátum: 2011. július 13. - 20:11:10 »
Vagyis megakad a 0 % nál nem mozdul meg?Mert ha igen tudom mi a baja.

137
Archívum / VeronaVille RPG
« Dátum: 2011. július 13. - 13:26:57 »
Hát van amikor nem müködik rendesen de általában mükszik.

138
Segítségkérés / Unknown.
« Dátum: 2011. július 13. - 13:19:46 »
Ez kell, hogy müködjön én leteszteltem ha nekem megy akkor neked is megy.
itt a link:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=32509

139
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Arany tojás vagy mi ??? HELP!
« Dátum: 2011. július 13. - 13:14:38 »
Én ezt nemértem , 1 képet tudnál adni róla?[/quote]
Én se értem.Képet ha tudsz mutass róla és hátha tudunk akkor segíteni.

140
Archívum / [HUN]Boost Roleplay.
« Dátum: 2011. július 13. - 07:04:26 »
Õk tudják ha nem vigyáznak akkor...

141
Segítségkérés / Probléma
« Dátum: 2011. július 13. - 06:56:39 »
Szerintem is az lesz a baja...

142
Segítségkérés / segítség
« Dátum: 2011. július 13. - 06:54:52 »
Az egész modot kell magyarosítani... Meg nyitod a pwn fájlt és ott amit látsz mindent ha teljesen le akarod magyarosítani.

143
Segítségkérés / //RP Szerver//Új Mód//Scripter//
« Dátum: 2011. július 13. - 06:53:19 »
De most Tomy kinek van kedve ingyen dolgozni?A mai világba senki nem segít ingyen senkinek.

144
Szkript kérések / intro
« Dátum: 2011. július 12. - 14:38:11 »
Szerintem ezt senki nem csinálja meg.Inkább töltsd le a GTA rp modot és.. meny az onplayertext-hez és ott megtalálod SetPlayerCameraPost és SetPlayerCameraLookAt-al kell megcsinálni ilyent keress.

145
RP/RPG kérések / DtRPG Segítség kérés
« Dátum: 2011. július 12. - 14:36:11 »
Nem értem akkor már kezdjetek másik moddal de most komolyan elmondták, hogy tele van buggal.

146
Én átraktam 2 magra de miután kilépek és vissza megint 1magon lesz.. Mondjuk az enyém elvisszi az 1 is :) 3.0GHZ x 2

147
Segítségkérés / Töltõdõ csík
« Dátum: 2011. július 12. - 10:13:38 »
Szívesen nem gond:) Amúgy azért nem töltödik a csík mert te elve mikor megjelenik arra tetted, hogy 100%-on legyen én gondoltam megcsinálom csak azt hittem te akarod úgy hagyni még írtam is :)
Ha nem tudsz vmit szolj

148
Segítségkérés / Idõjárás
« Dátum: 2011. július 12. - 09:46:33 »
Hát egyszerre csak 1 idõjárást lehet.Az egy dolog, hogy vannak olyan idõjárások pl van olyan mikor esik az esõ és köd is van.

149
RP/RPG kérések / Leaderes Munka,RP Chat
« Dátum: 2011. július 12. - 09:36:50 »
Nem kell a vita én azt ajánlom neked amíg nem vagy mindennel tisztában addig ne kezdj RPG moddal.

150
Segítségkérés / Töltõdõ csík
« Dátum: 2011. július 12. - 09:14:00 »
Ez nagyon tele van hibával nagyon, nagyon , nagyon megnézem mindjárt..
U.I:Mikor kiírja az emberkének, hogy Objectek betöltése akkor már a progress bar 100%-on van.
Na 2perc és hozom normálisan.
[pawn]new Float:health;
new Float:armour;
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);
new Bar:tele = CreateProgressBar(50.0, 300.0,114.50, 6.50,0xFF0000FF, 100.0);//Azt a két \"_\" kijavítottam egy koordinátára.
public Object(playerid)
{
SetProgressBarValue(tele[playerid], 100.0);//
UpdateProgressBar(tele[playerid], playerid);
ShowProgressBarForPlayer(playerid, tele[playerid]);
GetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 3000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
DestroyProgressBar(tele[playerid]);
return 1;
}
[/pawn]
Nem probáltam ki de szerintem most jó..
Ha segítettem mehet a +:)

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal