Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ezel

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
121
Segítségkérés / Idõjárás
« Dátum: 2011. Július 13. - 21:44:40 »
Akkor szerintem zárhatod a témát, mert megkaptad a válaszokat.

122
SA-MP: Szerverfejlesztés / AquaPark
« Dátum: 2011. Július 13. - 21:31:47 »
Ez nagyon nagyon nagyon nagyon jó :D Lu$ta szerintem a legjobb mapper:D

123
SA-MP: Szerverfejlesztés / Los santos tengeri island
« Dátum: 2011. Július 13. - 21:28:59 »
Hát jó volna igen elolvasni elõször.Amúgy nem rosz :)

124
Törölt RP Szerverek / ClaymoreRPG
« Dátum: 2011. Július 13. - 21:25:12 »
Remélem nem valami copy lesz :D

125
Segítségkérés / Töltõdõ csík
« Dátum: 2011. Július 13. - 21:24:18 »
[pawn]new Timer;
public Object(playerid)
{
SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 1 );
ShowProgressBarForPlayer(playerid,loading);
GetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
Timer = SetTimerEx(\"Object2\", 300, true,\"e\",playerid); //Az meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public Object2(playerid)
{
switch ( GetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\" ) )
{
    case 1: { SetProgressBarValue(loading[playerid],10), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 2 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 2: { SetProgressBarValue(loading[playerid],20), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 3 );UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid); }
    case 3: { SetProgressBarValue(loading[playerid],30), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 4 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 4: { SetProgressBarValue(loading[playerid],40), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 5 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 5: { SetProgressBarValue(loading[playerid],50), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 6 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 6: { SetProgressBarValue(loading[playerid],60), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 7 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 7: { SetProgressBarValue(loading[playerid],70), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 8 );UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid); }
    case 8: { SetProgressBarValue(loading[playerid],80), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 9 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 9: { SetProgressBarValue(loading[playerid],90), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 10 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
   case 10:
   {
      SetPlayerHealth(playerid, health);
      SetProgressBarValue(loading,100);
      UpdateProgressBar(loading[playerid],playerid);
      SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 0 );
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
      PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
      HideProgressBarForPlayer(playerid,loading[playerid]);
                        KillTimer(Timer);
   }
}
return 1;
}[/pawn]
Tess ittvan de ha segítettem és tényleg megy akkor :D +

126
Társalgó / Xjx.hu
« Dátum: 2011. Július 13. - 20:51:48 »
Szerintem ez egy jó hosting...

127
Archívum / Hungarian Gaming Federation Host
« Dátum: 2011. Július 13. - 20:48:42 »
Romániából is lehet rendelni?:)) Sry Erdélyi vok

128
Általános / Milyen néven játszotok?
« Dátum: 2011. Július 13. - 20:45:23 »
Alap:Core (xD)
RP: Ezel_Bayraktar

129
Általános / RP szerverek kibeszélése,általában
« Dátum: 2011. Július 13. - 20:44:15 »
:):):) Az még nem hal ki..

130
Általános / See kontra Cry avagy ki copyzott kiröl?
« Dátum: 2011. Július 13. - 20:43:47 »
A see röl copyzták szentem..

131
Archívum / VeronaVille RPG
« Dátum: 2011. Július 13. - 20:20:26 »
:) az jó

132
Törölt RP Szerverek / [HUN]NestRPG
« Dátum: 2011. Július 13. - 20:19:19 »
Én azt tudom mondani sok szerver nyílik az nem is gond de az egész rpg, és majdnem az egész copy.. ez a gond!!

133
Törölt RP Szerverek / HUN Angel Pine v0.2 | SunWell
« Dátum: 2011. Július 13. - 20:17:45 »
:) mi is egyszer azt a várost akartuk bescriptelni de osztán váltottunk, mert Angel Pine-hoz nincsenek közel kicsi falucskák :))

134
Törölt RP Szerverek / ClaymoreRPG
« Dátum: 2011. Július 13. - 20:15:31 »
Sok sikert hozzá.

135
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay
« Dátum: 2011. Július 13. - 20:13:24 »
Azt írja most se jó

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal