Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Andris2120

Oldalak: 1 ... 7 8 [9]
121
Pályakészítõ / [MAP] Colosseum
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 21:54:35 »
nem értem de ha kihívás lenne akkor jöhet :D mármint a roleplayre mapolást értem, azt nem tudom hogy mirõl :D

122
Pályakészítõ / [MAP] Colosseum
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 21:47:36 »
Közösen még nem csináltam semmit senkivel. Én benne vagyok csak nem tudom hogy kell többen:$
Egyébként érdekelne a dolog de akkor valami nagyon nagyot kell kitalálni :P valami lehetetlent megvalósítani :D

123
Pályakészítõ / [MAP] Forest & Arena
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 21:46:47 »
objectek száma: 62
készítõ: én, Andris/Deno[KS]
készítési idõ: 40-50 perc
nekem a forest egy Last Man Standing event alapjának készült az aréna pedig egyértelmûen párbajokhoz
videó:
 

124
Pályakészítõ / [MAP] Colosseum
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 21:40:17 »
mind a kettõtöknek köszönöm :) a negatív is jó
mellesleg azért vibrál mert sajnos az egészet négyszögekbõl építettem (a tetõt meg a közepét kivéve) és pont ugyanabban a szintben vannak de gondolom ezt nem kell magyarázni :D

125
Pályakészítõ / [MAP] Colosseum
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 20:41:19 »
Volt egy kis szabadidõm és untam magam...hát ezt hoztam össze mivel épp a napokban néztem meg A gladiátor c. filmet (újra),  az inspirált :D amugy a filmet ajánlom :D
objectek: kb. 25db
készítési idõ: 20 perc
készítõ: én, Andris/Deno[KS]
videó:
 

letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/468b8ac2a0/
ui: ha tudnátok ajánlani(esetleg letöltõ linkkel együtt) valami jó videó felvevõt annak örülnék ugyanis amivel itt dolgoztam az csak próba verzió (max. 45mp)

126
Database / Andris (Deno[KS])
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 17:12:02 »
sebaj

127
Database / Andris (Deno[KS])
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 17:00:43 »
persze oké   :thumbsup:

128
Segítségkérés / Dialog kérdés (más)
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 16:58:14 »
nem ez a baj...így is olyan :unsure:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 09. - 18:48:40 )

más ötlet?

129
Database / Andris (Deno[KS])
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 16:37:01 »
PM/PÜ-ben :D

130
Database / Andris (Deno[KS])
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 14:41:58 »
Remek! Esetleg akkor skype vagy majd valahogy megoldjuk ;) és köszönöm

131
Segítségkérés / Dialog kérdés (más)
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 14:32:43 »
Tudom, van már egy ilyen téma de ez teljesen más...
az volna a problémám hogy van egyszer egy ilyen dialogom:
 
{
if (pickupid==wshop)
    {
    ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"What is it that you want?\", \"Desert Eagle (750$) \\nAK47 (2250$) \\nM4(2500$) \\nGolf Club (50$) \\nSawn-off Shotgun (1800$) \\nTec9 (1500$)\", \"Purchase\", \"Cancel\");
}

 
Response pedig:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)// They pressed the first button.
{
switch(dialogid, 1)// If you only have one dialog, then this isn\'t required, but it\'s neater for when you implement more dialogs.
        {
case 1:// Our dialog!
           {
              switch(listitem)// Checking which listitem was selected
           {
               case 0:// The Desert Eagle
               {
                   if(GetPlayerMoney(playerid) < 750) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"You don\'t have enough cash.\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -750);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500);
               }
               case 1: // The AK47
               {
                   if(GetPlayerMoney(playerid) < 2250) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"You don\'t have enough cash.\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -2250);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 30, 750);
               }
               case 2: // The M4
               {
                   if(GetPlayerMoney(playerid) < 2500) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"You don\'t have enough cash.\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -2500);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 31, 750);
      }
         case 3: // The Golf Club
               {
                   if(GetPlayerMoney(playerid) < 50) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"You don\'t have enough cash.\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -50);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 2, 0);
               }
               case 4: // The Sawn-off
               {
                   if(GetPlayerMoney(playerid) < 1800) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"You don\'t have enough cash.\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1800);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 26, 400);
               }
               case 5: // The Tec9
               {
                   if(GetPlayerMoney(playerid) < 1500) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"You don\'t have enough cash.\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1500);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 32, 800);
               }
   }
           }
}
}
return 1;
}

 
Ezek a game mode-ban vannak benne
Írnék egy FS-t eventek készítéséhez
és miközben készül, tesztelem...
Hát írtam oda is egy dialogot, látható, más id-vel
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/event\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 99, DIALOG_STYLE_LIST, \"Which event do you want to create?\",\"FOREST DM\", \"Start\", \"Abort\");
return 1;
}
return 0;
}

 
erre a response:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)// They pressed the first button.
    {
    switch(dialogid == 99)// If you only have one dialog, then this isn\'t required, but it\'s neater for when you implement more dialogs.
{
      case 1:// Our dialog!
          {
                 switch(listitem)// Checking which listitem was selected
              {
                  case 0:// The FOREST DM
                  {
            SendClientMessage(playerid, 0xAAFFCC33, \"Starting event...\");
            SendClientMessageToAll(0xAAFFCC33, \"An event has started, use /join to join\");
                  }
      }
   }
}
}
return 1;
}

 
a probléma hogy amikor rányomnék a FOREST DM-re egy Desert Eagle-t ad(pénzért) ami mint látható a game mode-ban van nem a filterscriptben....
Ennek a problémának a megoldásához kérnék segítséget....

132
Database / Andris (Deno[KS])
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 12:12:17 »
Sziasztok!
szerintem én vagyok a következõ újonc :D
Imádok mapokat készíteni, néhány szerveren láthatóak is a munkáim.  pl: [samp]95.143.38.20:7777[/samp]
Scriptelésben van egy-két dolog amit nem értek vagy nem megy ezért ha valakinek akad kedve átnézni amit csinálok hogy jól csináltam-e annak örülnék... :thumbsup:
Itt is publikálom majd a mapokat amit csináltam/csinálok hátha hasznotokra válik ha meg még nem elég jók akkor az építõ jellegû kritikát várom szeretettel. :D
Mióta mapolsz? 1 év, talán 2
Hogy kezdted a mapolást? Ismerõsöm szerverére csináltam pár dolgot
Mennyire tudsz mapolni? Azt mondják egész jól. Véleményem szerinte még van hova fejlõdni :D
Kedvenc Objecktjeid ?(Ha vannak) Nincsenek nagyon :P
Mit mapolsz szívesen? mindennel szeretek dolgozni
Szoktál publikálni mapokat? itt még egyet se publikáltam de majd fogok ahogy máshol már sok mappal tettem :D
Szerverekre szoktál mapolni? (Ha igen hova?) Igen,  San Andreas-Team Death Match szerverre készült már néhány map
Melyik mta verziót használod map készítésre ? 1.3 de tervezem az 1.0.4 használatba vételét
Van mapper akire felnézel? Van, Lu$ta :D

133
Leírások/Útmutatók / Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 11:41:33 »
remélem már átláthatóbb ;)

134
Leírások/Útmutatók / Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 00:22:00 »

SZIASZTOK!
Amit ma rátok szabadítok az valami olyasmi amit talán sokan nem ismertek.
Engem mindig foglalkoztatott a kérdés hogy hogyan lehet gomb nyomásra ki-be menni házakból vagy akár kapukat kinyitni.
LÉNYEG tehát a következõ:
Az elsõ dolog amire szükségünk lesz hogy a következõ kódot az #include(-ok) alá tesszük...
 
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))

                    EZ nem szorul magyarázatra szerintem  :D
nem tudom, alapból benne van-e a callback de amennyiben nincs, ezt írjátok ahova jól esik bár én azt javaslom hogy a végére :P
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}

 
Következõ Lépés... (CSAK OLYAN GOMBOT HASZNÁLHATSZ AMI A JÁTÉKBAN BENNE VAN (pl: KEY_WALK     vagy     KEY_ENTER     vagy    KEY_LOOK_BEHIND      stb....))                [Én a KEY_WALK gombot használom]
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
        if (PRESSED(KEY_WALK))
        {
                     if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -2455.6279,-135.7820,26.1304))
            {
                       SetPlayerPos(playerid, -2444.1000976563,-221.3000030517,25.39999961853);
      }
        }
}
return 1;
}

 
Most pedig lebontva magyarázok ^^
1)
if (PRESSED(KEY_WALK))

     melyik gomb lenyomására történjen amit írtunk(jelen esetben a teleportálás)
2)
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -2455.6279,-135.7820,26.1304)) 

       if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, sugár amin belül mûködni fog a \"command\", x, y, z))
3)
SetPlayerPos(playerid, -2444.1000976563,-221.3000030517,25.39999961853);

     [ha jó helyen vagy]  SetPlayerPos(playerid, x, y, z); ez változtatja majd a helyzeted
4)
return 1;

 visszatérés 1-el, igaz állítással
Én eddig csak egy szerveren láttam ilyet ugyhogy remélem helyettesít 1-2 commandot  nálatok is, kicsit egyszerûbbé téve dolgokat:thumbsup:   
ha valamit elcsesztem csak szoljatok bátran és kijavítom ha kérdés van írjatok üzenetet

Oldalak: 1 ... 7 8 [9]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal