Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 121
Pályakészítõ / [MAP] Colosseum« Dátum: 2012. augusztus 09. - 21:54:35 »
nem értem de ha kihívás lenne akkor jöhet
![]() ![]() 122
Pályakészítõ / [MAP] Colosseum« Dátum: 2012. augusztus 09. - 21:47:36 »
Közösen még nem csináltam semmit senkivel. Én benne vagyok csak nem tudom hogy kell többen:$
Egyébként érdekelne a dolog de akkor valami nagyon nagyot kell kitalálni ![]() ![]() 123
Pályakészítõ / [MAP] Forest & Arena« Dátum: 2012. augusztus 09. - 21:46:47 »
objectek száma: 62
készítõ: én, Andris/Deno[KS] készítési idõ: 40-50 perc nekem a forest egy Last Man Standing event alapjának készült az aréna pedig egyértelmûen párbajokhoz videó: 124
Pályakészítõ / [MAP] Colosseum« Dátum: 2012. augusztus 09. - 21:40:17 »
mind a kettõtöknek köszönöm
![]() mellesleg azért vibrál mert sajnos az egészet négyszögekbõl építettem (a tetõt meg a közepét kivéve) és pont ugyanabban a szintben vannak de gondolom ezt nem kell magyarázni ![]() 125
Pályakészítõ / [MAP] Colosseum« Dátum: 2012. augusztus 09. - 20:41:19 »
Volt egy kis szabadidõm és untam magam...hát ezt hoztam össze mivel épp a napokban néztem meg A gladiátor c. filmet (újra), az inspirált
![]() ![]() objectek: kb. 25db készítési idõ: 20 perc készítõ: én, Andris/Deno[KS] videó: letöltés: http://www.solidfiles.com/d/468b8ac2a0/ ui: ha tudnátok ajánlani(esetleg letöltõ linkkel együtt) valami jó videó felvevõt annak örülnék ugyanis amivel itt dolgoztam az csak próba verzió (max. 45mp) 128
Segítségkérés / Dialog kérdés (más)« Dátum: 2012. augusztus 09. - 16:58:14 »
nem ez a baj...így is olyan :unsure:
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 09. - 18:48:40 ) más ötlet? 130
Database / Andris (Deno[KS])« Dátum: 2012. augusztus 09. - 14:41:58 »
Remek! Esetleg akkor skype vagy majd valahogy megoldjuk
![]() 131
Segítségkérés / Dialog kérdés (más)« Dátum: 2012. augusztus 09. - 14:32:43 »
Tudom, van már egy ilyen téma de ez teljesen más...
az volna a problémám hogy van egyszer egy ilyen dialogom: { Response pedig: public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) Ezek a game mode-ban vannak benne Írnék egy FS-t eventek készítéséhez és miközben készül, tesztelem... Hát írtam oda is egy dialogot, látható, más id-vel public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) erre a response: public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) a probléma hogy amikor rányomnék a FOREST DM-re egy Desert Eagle-t ad(pénzért) ami mint látható a game mode-ban van nem a filterscriptben.... Ennek a problémának a megoldásához kérnék segítséget.... 132
Database / Andris (Deno[KS])« Dátum: 2012. augusztus 09. - 12:12:17 »
Sziasztok!
szerintem én vagyok a következõ újonc ![]() Imádok mapokat készíteni, néhány szerveren láthatóak is a munkáim. pl: [samp]95.143.38.20:7777[/samp] Scriptelésben van egy-két dolog amit nem értek vagy nem megy ezért ha valakinek akad kedve átnézni amit csinálok hogy jól csináltam-e annak örülnék... :thumbsup: Itt is publikálom majd a mapokat amit csináltam/csinálok hátha hasznotokra válik ha meg még nem elég jók akkor az építõ jellegû kritikát várom szeretettel. ![]() Mióta mapolsz? 1 év, talán 2 Hogy kezdted a mapolást? Ismerõsöm szerverére csináltam pár dolgot Mennyire tudsz mapolni? Azt mondják egész jól. Véleményem szerinte még van hova fejlõdni ![]() Kedvenc Objecktjeid ?(Ha vannak) Nincsenek nagyon ![]() Mit mapolsz szívesen? mindennel szeretek dolgozni Szoktál publikálni mapokat? itt még egyet se publikáltam de majd fogok ahogy máshol már sok mappal tettem ![]() Szerverekre szoktál mapolni? (Ha igen hova?) Igen, San Andreas-Team Death Match szerverre készült már néhány map Melyik mta verziót használod map készítésre ? 1.3 de tervezem az 1.0.4 használatba vételét Van mapper akire felnézel? Van, Lu$ta ![]() 133
Leírások/Útmutatók / Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D« Dátum: 2012. augusztus 09. - 11:41:33 »
remélem már átláthatóbb
![]() 134
Leírások/Útmutatók / Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D« Dátum: 2012. augusztus 09. - 00:22:00 »SZIASZTOK! Amit ma rátok szabadítok az valami olyasmi amit talán sokan nem ismertek. Engem mindig foglalkoztatott a kérdés hogy hogyan lehet gomb nyomásra ki-be menni házakból vagy akár kapukat kinyitni. LÉNYEG tehát a következõ: Az elsõ dolog amire szükségünk lesz hogy a következõ kódot az #include(-ok) alá tesszük... #define PRESSED(%0) \\ EZ nem szorul magyarázatra szerintem ![]() nem tudom, alapból benne van-e a callback de amennyiben nincs, ezt írjátok ahova jól esik bár én azt javaslom hogy a végére ![]() public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) Következõ Lépés... (CSAK OLYAN GOMBOT HASZNÁLHATSZ AMI A JÁTÉKBAN BENNE VAN (pl: KEY_WALK vagy KEY_ENTER vagy KEY_LOOK_BEHIND stb....)) [Én a KEY_WALK gombot használom] public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) Most pedig lebontva magyarázok ^^ 1) if (PRESSED(KEY_WALK)) melyik gomb lenyomására történjen amit írtunk(jelen esetben a teleportálás) 2) if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -2455.6279,-135.7820,26.1304)) if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, sugár amin belül mûködni fog a \"command\", x, y, z)) 3) SetPlayerPos(playerid, -2444.1000976563,-221.3000030517,25.39999961853); [ha jó helyen vagy] SetPlayerPos(playerid, x, y, z); ez változtatja majd a helyzeted 4) return 1; visszatérés 1-el, igaz állítással Én eddig csak egy szerveren láttam ilyet ugyhogy remélem helyettesít 1-2 commandot nálatok is, kicsit egyszerûbbé téve dolgokat:thumbsup: ha valamit elcsesztem csak szoljatok bátran és kijavítom ha kérdés van írjatok üzenetet |