Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DaVe

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10
121
Pluginok és Programok / Rcon console
« Dátum: 2012. február 21. - 06:43:51 »
Egy egyszerû jegyzettömbbel

122
Pluginok és Programok / Rcon console
« Dátum: 2012. február 20. - 20:48:27 »
könyörgöm ne használd ezt a mozgó szöveget...
A hiba lehet azért mert:
-nem jó ip-t / portot adtál meg
-nem jó jelszót adtál meg
Egyeltalán rcon.exe elindul? Mit ír a program?

123
Segítségkérés / Random szám bug
« Dátum: 2012. február 20. - 20:45:43 »
ez 1000 és 9999 közötti számot ad

124
Segítségkérés / Random szám bug
« Dátum: 2012. február 20. - 19:47:00 »
a kódnak alapvetõen mûködnie kéne viszont nem az általad meghatározott számok közé fog esni mint azt már leírták elõttem.
Használd az alábbi makrót és az eredmény a megadott paraméterek közé fog esni
 

#define randomex(%1,%2) (random(%2-%1)+%1);

125
Pluginok és Programok / Rcon console
« Dátum: 2012. február 20. - 18:54:27 »
amikor elindítod a letöltött fájlt az megnyit egy dos ablakot. Az nem csinál semmi mást csak összegyûjti a szervered adatait és azok alapján elindítj az rcon.exe fájlt ami a már megnyitott dos ablakban fog futni. Azért zöld a szöveg mert ezt így álította be a készítõ. Ha megnyitod jegyzettömbbel a letöltött fájlt akkor akár te is át tudod állítani

126
Pluginok és Programok / Ped Editor
« Dátum: 2012. február 20. - 15:12:42 »
C# vagy c++, az szinte biztos, hogy mfc projekt

127
Pluginok és Programok / Rcon console
« Dátum: 2012. február 19. - 20:55:08 »
Idézetet írta: Zola date=1329679660\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10786\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
megmondanád, hogy miért Windows\\cmd? mert nem szeretném elrontani a gépet(átirni a windows netip-t) azzal, hogy beírm oda a szerverem IP-jét (megnyitom kéri: Server IP:_ [Ez normális? irjam be?]Ebben az nem tetszik, hogy CMD\\Windows:Mert az nem RCON.exe...hanem windows konfigurátor (cmd=command
 
A cmd.exe futtatja a batch fájlokat (a_name.bat jelen esetben). Nem kell félni nem ront el semmit, de ha belenézel szövegszerkesztõvel te is láthatod, hogy csak elindítja rcon.exe-t az általad megadott adatokkal

128
Leírások/Útmutatók / Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Dátum: 2012. február 18. - 17:29:52 »
\" post=\"226459\" timestamp=\"1329573236\"]
Én a betámadáskor nem arra gondoltam mikor te kipróbáltad, hanem egy hacker küldött 2ször is npc-ket fel. Ez elleni védekezés könyü, mint mondtam ha valamelyik szerveren alapból nincs npc, akkor beírja ezt [pawn]if(IsPlayerNPC(playerid)){Ban(playerid);}[/pawn]
Az OnPlayerConnect alá.
Amelyik szerveren meg van npc, lekéri a nevét, és ha olyan npc jön fel, amelyneknem az a neve, akkor BAN.
És így fölösleges lenne ez a dolog, de megkell mongyam hasznos a te kódod is.
 
[/quote]
Tudom, hogy nem arra gondoltál viszont ha azután sem védekeztél ellene, hogy szóltam róla az nem az én hibám
Egyébként a név ellenõrzés macerás lehet egy olyan szerveren mondjuk ahol nem egy bizonyos sémát követnek a nevek ezért is egyszerûbb az IP cím ellenõrzése.
 

SA-MP Team helyébe sírnék, hogy ilyen röhejes módon kijátszották a \"védelmi\" vonalakat.(Ha egyáltalán van...(kv. RakNet ami köztudottan sz*r :D )
 
[/quote]
Kedves kalcornak írtam üzenetet még múlt héten de nem igazán izgatta...

129
Leírások/Útmutatók / Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Dátum: 2012. február 18. - 09:47:40 »
GangSteR] neked külön szóltam még a témák nyitása elõtt, hogy hogyan lehet betámadni a szervered. Ha ez után sem tettél lépéseket ellene akkor az a támadás bizony már csak a te hibádból jöhetett létre.

130
Leírások/Útmutatók / Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Dátum: 2012. február 17. - 23:57:02 »
Akkor a miniszkript nincs megfelelõ helyen. Ha az eredeti samp_npc.exe fájlt használod akkor tedd az npcmodes mappába, ha a módosítottat akkor a gyökérkönyvtárba
(feltételezem saját szervereden teszteled, de ha nem akkor elképzelhetõ hogy a szerver dobja le õket)

131
Leírások/Útmutatók / Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Dátum: 2012. február 17. - 23:09:38 »
server.cfg-ben maxnpc legyen nagyobb mint 0

132
Leírások/Útmutatók / Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Dátum: 2012. február 17. - 22:41:05 »
Vagy használod az általam adott forrás kódot.
(Ha nem áll rendelkezésre fejlesztõi környezet akkor tessék itt van lefordítva)
http://solidfiles.com/d/76b7f66747/
Vagy parancsosort indítasz:
cd *samp_npc.exe mappája*    (/D *meghajtó neve*  ha nem C.\\-n van)
start samp_npc.exe -h *ip* -p *port* -n *név* -m *npc miniszkript* -z *szerver jelszava*

133
Bemutatkozás / DaVe
« Dátum: 2012. február 17. - 22:21:58 »
Üdv,

Ugyan már több mint egy éve a fórum tagja vagyok eddig aktivitásom - mint az a hozzászólásaim mennyiségébõl is látszik -


ütötte a nullát, ám most úgy döntöttem ezen változtatok.


Gondolom azt már a felhasználónevembõl leszûrtétek, hogy Dávidnak hívnak. \'96-ban születtem, év vesztes vagyok, így most


9. osztályba járok. Az átlagom a korábbi évekhez képest mostanában megromlott de még így


is jó tanulónak mondhatom magam, ami fõleg az angol és informatika jegyeimen látszik aminek õszintén szólva örülök, hisz


ezek nélkülözhetetlenek a jövõmet illetõleg (legalábbis a mostani elképzelésem szerint). Angolból nem rég sikeresen le is


tettem egy felsõfokú akkreditált nyelvvizsgát, viszont német nyelvtudásom sajnos enyhén szólva is hagy némi kívánni valót maga után :)



SA:MP
Körülbelül 5 éve találtam rá a játékra, pontosan már nem emlékszem hogy történt és nagyon megtetszett a hangulata. Akkor
még különbözõ neveken játszottam és hamarosan beleuntam és legalább 2 évig elõ sem vettem. 2009 lehetett amikor újra
feltelepítettem de ekkor a játék maga már nem tudott annyira lekötni mint azelõtt ám a szkriptelés annál inkább így hamar el
is kezdtem egy saját szerver felépítésébe.


PAWN/Szkriptelés
Mikor elhatároztam hogy belefogok a dologba intenzív önképzésbe kezdtem mindössze a hivatalos wiki oldalra és fórumra
támaszkodva.A nyelv alapjait sikerült nagyjából két hónap alatt elsajátítanom, ekkor már szinte mindent megtudtam
valósítani amit szerettem volna (Ezt mindössze azért írom le mivel úgy látom manapság az \"újoncok\" csak írnak egy témát a
kérdések fórum részbe és el van intézve...). A szerver elkészülésére azonban nem került sor, pénz és idõ hiány miatt, ám a
szkriptelés nem adtam fel.Tovább léptem egy szinten és elkezdtem olvasgatni a nyelv hivatalos leírását (PAWN Language
Guide) ami rendesen összekavart bennem dolgokat de szerencsére hamarosan elkezdett minden kristályosodni. Személyes
ügyekbõl kifolyólag ekkor egy ideig nem foglalkoztam tovább a nyelv tanulásával, majd fél év után újra belefogtam. Hónapok
teltek el, jelentõs munkákat nem készítettem el, fõleg a másik fórum kezdõin segítettem, ha mégis írtam egy-egy munkát azt
mégsem publikáltam.Késõbb több szerveren is dolgoztam, ebbõl kettõ RP szerver ( bár be kell vallanom életemben egyszer
játszottam, azért ne vágjátok a fejemhez, értem az RP lényegét és ha nem is szeretem, meg tudok írni úgy egy módot, hogy
ez ne látszódjon ). Ez a rész így is elég hosszú lett, úgy hogy itt most félbe is vágnám :)


Programozás
A PAWN nyelvvel párhuzamosan elkezdtem más programozás nyelveket is tanulgatni, beleértve a következõket: C/C++/C# -
ehhez kevésbé értek/PHP/MySQL/Java(script) - szintén nem az erõsségem
A C nyelvcsaládokkal illetve PHP nyelvvel a mai napig foglalkozom, hobbi szinten weboldalakat és apró programokat (esetleg
pluginokat samp szerverhez) készítek habár a design nem igazán az én területem (és akkor még enyhén fogalmaztam :) ).
Nem rég felkeltette a figyelmemet a \"reverse engineering\" nevezetû tevékenység, ami a programok visszafejtését rejti.
Kis játszadozás után végül fényt is derítettem a samp_npc.exe kihasználhatóságára a szerverek ellen.
Az errõl írt cikkem itt található: http://sampforum.hu/index.php?topic=21311.0
Nos, azt hiszem mindent elmondtam magamról amit szerettem volna :)
DaVe

134
Leírások/Útmutatók / Külsõ NPC csatlakoztatása | védekezés ellene
« Dátum: 2012. február 17. - 22:18:59 »

Üdv,
Az elmúlt két hét folyamán két dologra jöttem rá a samp_npc.exe nevû fájl kapcsán. Elõször is, hogy fel lehet küldeni az NPC-ket más szerverekre is (nem tudom hogy ez köztudott dolog-e, nekem újdonság volt :) ), a másik pedig, hogy a szerverekhez hasonlóan be tud tölteni pluginokat.
Egyenlõre viszont két problémám is akadt.Elõször is nem mûködik megfelelõen a teszthez írt plugint. Abban biztos vagyok hogy a program betölti viszont nem hívódik meg a belépési pont, sõt egyik funkció sem (ha csak rendes DLL-t írok akkor valószínüleg meghívódik az alapértelmezett belépési pont de azt még nem próbáltam). A másik problémám pedig, hogy egyenlõre fogalmam nincs hogy tudnám hasznosítani ezeket a dolgokat :)
Az oka hogy mindezt megosztom veletek nagyon egyszerû.Tudomásom szerint eddig még nem igazán próbálkozott ilyennel senki viszont ha mégis rájönne valaki azzal akár árthat is bizonyos szervereknek (nevet nem mondok mert félek kihasználnák de lecrasheltek az egyik tesztem során a játékosok többször is) így nem árt védekezni az ilyenek ellen (ha nem is crashelnek le a játékosok akkor is elég sok slotot le tudnak venni a botok)
Elõször is akkor a védekezéshez használható kód:
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid));
{
new ip[16];
GetPlayerIP(playerid,ip,16);
if(strcmp(ip,\"127.0.0.1\") != 0) Kick(playerid);
}
}

 
Az indításhoz használt paraméterek:
 
-h *ip* -p *port* -n *név* -m *npc miniszkript* -z *szerver jelszava*

 
Az indításhoz használt kódom:
 

// samp-npc.cpp : Defines the entry point for the console application.
//
#include \"stdafx.h\"
#include <Windows.h>
#include <iostream>
using namespace std;
int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[])
{
char * ip = new char[16];
int port = 0;
char * pw = new char[16];
int bots = 0;
cout << \"IP: \";
cin >> ip;
cout << \"\\nPORT: \";
cin >> port;
cout << \"\\nPW(\'changeme\' ha nincs): \";
cin >> pw;
if(strcmp(pw,\"changeme\") == 0) pw = \"\";
cout << \"BOTS: \";
cin >> bots;
cout << \"\\nSTART = F12\";
while(!GetAsyncKeyState(VK_F12)) {}
for(int i = 0; i < bots; i++)
{
char params[51];
sprintf(params,\"\\nBOT: -h %s -p %d -n bot_%d -m npc_bare -z %s\",ip,port,i+60,pw);
printf(params);
ShellExecute(NULL,\"open\",\"samp-npc.exe\",params,0,false);
}
cout << \"\\nSTOP = F12 (ha csak kilepsz akkor fenn maradnak a folyamatok)\";
Sleep(500);
while(!GetAsyncKeyState(VK_F12)) {}
system(\"taskkill /IM samp-npc.exe /F\");
return 0;
}

 
A tesztekhez használt NPC szkriptem:
 

#include <a_npc>
#pragma library test //amxtest.dll
main()
{
}
public OnRecordingPlaybackEnd() {}
public OnNPCConnect(myplayerid)
{
SetTimer(\"RandomMsg\",10000,true);
}
forward RandomMsg();
public RandomMsg()
{
if(random(100) < 50) return 1;
new msg[][128] =
{
    \"Hello there!\",
    \"I\'m a talking zombie. Yay!\",
    \"Brainzzzz\",
\"Arrrrghh\",
\"Wait, am I a zombie?\",
\"Oh god, what a mess!\",
\"Nananananana, BATMAN!\"
};
SendChat(msg[random(sizeof(msg))]);
return 1;
}

 
Mûködésképtelen plugin:
 
#include \"..\\SDK\\amx\\amx.h\"
#include \"..\\SDK\\plugincommon.h\"
#include <fstream>
typedef void (*logprintf_t)(char* format, ...);
 
logprintf_t logprintf;
extern void *pAMXFunctions;
cell AMX_NATIVE_CALL amxtest(AMX* amx, cell* params)
{
FILE * fileptr;
fileptr = fopen(\"asd.txt\",\"a\");
fprintf(fileptr,\"amxtest()\");
fclose(fileptr);
    logprintf(\"This was printed from the Test plugin! Yay!\");
    return 1;
}
PLUGIN_EXPORT unsigned int PLUGIN_CALL Supports()
{
    return SUPPORTS_VERSION | SUPPORTS_AMX_NATIVES;
}
/*
Pawn Implemeter\'s Guide szerint így kéne de sajnos így sem mûködött
int amx_amxtestInit(AMX *amx)
{
FILE * fileptr;
fileptr = fopen(\"asd.txt\",\"a\");
fprintf(fileptr,\"amx_amxtestInit()\");
fclose(fileptr);
AMX_NATIVE_INFO amxtest_Natives[] =
{
{\"amxtest\", amxtest},
{0, 0}
};
return amx_Register(amx, amxtest_Natives, -1);
}
int amx_amxtestCleanup(AMX *amx)
{
FILE * fileptr;
fileptr = fopen(\"asd.txt\",\"a\");
fprintf(fileptr,\"amx_amxtestCleannup()\");
fclose(fileptr);
return AMX_ERR_NONE;
}
*/
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL Load(void **ppData)
{
    pAMXFunctions = ppData[PLUGIN_DATA_AMX_EXPORTS];
    logprintf = (logprintf_t) ppData[PLUGIN_DATA_LOGPRINTF];
    logprintf(\" * Test plugin was loaded.\");
FILE * fileptr;
fileptr = fopen(\"asd.txt\",\"a\");
fprintf(fileptr,\"Load()\");
fclose(fileptr);
    return true;
}
PLUGIN_EXPORT void PLUGIN_CALL Unload()
{
    logprintf(\" * Test plugin was unloaded.\");
FILE * fileptr;
fileptr = fopen(\"asd.txt\",\"a\");
fprintf(fileptr,\"Unload()\");
fclose(fileptr);
}
AMX_NATIVE_INFO PluginNatives[] =
{
    {\"amxtest\", amxtest},
    {0, 0}
};
PLUGIN_EXPORT int PLUGIN_CALL AmxLoad( AMX *amx )
{
FILE * fileptr;
fileptr = fopen(\"asd.txt\",\"a\");
fprintf(fileptr,\"AmxLoad()\");
fclose(fileptr);
    return amx_Register(amx, PluginNatives, -1);
}
 
PLUGIN_EXPORT int PLUGIN_CALL AmxUnload( AMX *amx )
{
FILE * fileptr;
fileptr = fopen(\"asd.txt\",\"a\");
fprintf(fileptr,\"AmxUnload()\");
fclose(fileptr);
    return AMX_ERR_NONE;
}

 
Hogy megkönnyítsem a tesztelést kicsit belepiszkáltam a samp_npc.exe fájlba, így nem az npcmodes illetve npcmodes/recordings mappákból tölti be a fájlokat hanem közvetlenül a gyökérkönyvtárból. A módosított fájl itt megtalálható: http://solidfiles.com/d/ffff7ca505/
Tesztelve a következõ szervereken:
Fay RPG (egy sem csatlakozott)
See RPG reloaded (max 35 bot csatlakozott de nem spawnoltak (legalábbis nem találkoztam velük),hogy írtak-e a chatbe nem tudom de parancsot tudtak használni, admin/játékosok észre se vették, szerver nem dobálta le õket)
Rough Laugh (max 3 bot csatlakozott és le is spawnoltak, chatbe tudtak írni/parancsot tudtak használni,játékosok nem crasheltek viszont már idegesítette õket a chat floodolása :) )
Egy szerver aminek nem mondom el a nevét (kb 50 bot csatlakozott/le spawnolt,chatbe tudtak írni/parancsot tudtak használni, a szerver elkezdte õket szép sorban ledobálni és úgy az 5. kicknél lecrashelt mindenki)
 
[/quote]
U.I.: See RPG vezetõségét azóta már tudtommal értesítették a dologról és tettek ellene.

135
Segítségkérés / Jármûtípus kiírás
« Dátum: 2012. február 17. - 20:54:03 »
OnPlayerEnterVehicle alatt azért nem célszerû mert az akkor hívódik meg amikor a játékos entert(vagy amire a beszállás állítva van) nyom és nem akkor amikor ténylegesen beszállt a jármûbe

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal