Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 136
1171
Archívum / Február - Helyzetjelentés
« Dátum: 2012. február 28. - 00:01:24 »
Üdv Sheet.
Mondjuk tényleg így van, odaírják \"adjatok warn-t leszarom\", komolyan az kellene mint hivatalos fórumon, pár rossz megnyilvánulás azt banned, nem szarakodni itt figyelmeztetések kiosztásával, ami igazából idõ és energia pazarlása abból a célból, hátha civilizáltabb hozzászólásokat produkálnak a jövõben.


Kíváncsi lennék az ilyen tagokra mint moderátori tevékenységi körben végzett tevékenységük után, mennyien küldenék el az ... .  :D

1172
SA-MP: Szerverfejlesztés / Skin Váltó (Dialog) V1.1
« Dátum: 2012. február 26. - 23:10:51 »
Idézetet írta: DrAkE date=1330292877\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17571\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Helyett: (csak példaként)
 

if(dialogid == skincseredialog)
{
if((strval(inputtext) >= 0) && (strval(inputtext) <= 299)) return SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext)); //visszatérünk a skin választáshoz, így a kód nem fut tovább
else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Ez a skin id nem található válassz másikat!\"); //visszatérünk a szöveggel, így a kód nem fut tovább
} else return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Ez a skin id nem található válassz másikat!\"); //visszatérünk az üzenettel, így nem fut tovább

 

Rossz példát írtál.
Feleslegesen szerepel kétszer az üzenet és pont emiatt a másik dialogok megjelenítésekor ezt az üzenetet kapom attól függ hogy éppen melyik fsbe illesztem be.
@spearox
Ha mind a kettõ button lehetõséget használod (\"Vált\", \"Kilép\") akkor OnDialogResponse alatt a meghívott dialogidnél használnod kell az if(response) részt is. (ez a lekérés válassza el hogy éppen melyik menüpontra lett kattintva)

1173
Segítségkérés / Death Mach Zóna spawn hiba
« Dátum: 2012. február 26. - 22:49:34 »
Én annyit fûznék hozzá hogy az OnPlayerSpawn visszahívás úgy ahogy van rossz, nem lehet leállítani a többi visszahívást.
(normális esetben ha pl.. return 0; a visszatérési érték, akkor a még meg nem hívott többi OnPlayerSpawn nem kerül meghívásra, mint a többi visszahívásoknál.
Ha több filterscriptben használod és a módban is, akkor akadhatnak gondok.
Ígéret már volt a javításra de még kell egy fél év mire lesz belõle valami.
Javaslat: old meg egyetlen egy OnPlayerSpawn visszahívással az összes számodra fontos dolgot a legelsõ filterscriptben, a többiben ne alkalmazd az OnPlayerSpawn visszahívást.

1174
Segítségkérés / ID lekérése egy telefonszámból
« Dátum: 2012. február 26. - 16:52:26 »


Ez ugyanaz amit írtam csak beletéve a hülyeség/meggondolatlanság.  :angel:
 
Ha van fenn a szerveren 30 játékos és a 30-dik játékosnak kell az ID-je telefonszám alapján,
akkor a te verziódnál 30-szor olvassa ki a fájlból a \"Tulaj\" nevét, ami egy fájl esetében (\"RolePlay_A/Telefonszámok/%d.ini\") mindig ugyanazt az adatot tartalmazza ezért felesleges, és leterhelõ a szervernek. (nem történik fájlmódosítás míg lefut a lekérdezés, ezért nem kell ~30-szor kiolvastatni az adatot (játékos számtól és véletlentõl függ hányszor kerül kiolvasásra az említett \"Tulaj\" adat))
 
       for(new PlayerID = 0; PlayerID < MAX_PLAYERS; PlayerID++)
    {
      if( IsPlayerConnected(PlayerID) )
      {
           if( !strcmp(pName(PlayerID), dini_Get(File, \"Tulaj\"), true) )
           {
[/quote]

1175
Archívum / A Fórum Támogatása
« Dátum: 2012. február 26. - 16:33:31 »
Idézetet írta: ChuckNorris date=1330268196\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10536\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Aki azt hiszi, hogy a pénz zsebbe megy, az húdenagyon téved.
Ha lesz egy olyan keret, amibõl a fórumot már komolyabb idõre be tudjuk biztosítani akkor ez a dolog meg fog szûnni.
 
Így van, de miért kellene megszüntetni?
Aki támogatja, az azért támogatja mert megteheti, gondolom elégedett az itteni dolgokkal, és nap mint nap eltölt egy kis idõt fórumozgatással.
Attól hogy megfelelõ összeg összegyûlik az nem jelenti azt hogy, sosem fogy el, lehetne költeni belõle  pl.: fizetõs fórum motorra, új témákra stb..


Ha elkészül az sms támogatás és a szuper szolgáltatók nem a felét nyúlják le a küldött összegnek, akkor lehet én is küldök egy keveset,
mivel én is megnézem a fórumot szinte minden nap, fórum aláírásomban reklámozhatom a bérelt szerverem, témát nyithatok neki, stb..



Persze ez semmi egyeseknek mégis itt eszi a **** õket nap mint nap.
Nem a befolyt összegbõl fogják megvenni az új ferrari-t, azt elhihetitek.
De azért gondolom pár sms szavazást elküldött az a pár illetõ mondjuk megaszarra vagy vv-re, na mindegy.
Ha nem támogatod akkor ne hangoztasd, ezzel csak magadat járatod le. (Többes szám)
 



Ez vicces, mivel épp Ti mondtátok, hogy a fórumnak nincsenek anyagi gondjai.  :laugh:
 
[/quote]
Na igen, ha vészes anyagi gondok lennének akkor nem tudtál volna írni ide.

1176
Segítségkérés / ID lekérése egy telefonszámból
« Dátum: 2012. február 26. - 01:04:10 »
Mivel fogalmam sincs hogy pontosan, mit is szeretnél ezért írtam egy változatot az elgondolásom alapján:
[pawn]stock
GetPlayerIDFromPhoneNumb( numb )
{
new
   str[128];
format(str, sizeof(str), \"RolePlay_A/Telefonszámok/%d.ini\", numb);
if(dini_Exists(str))
{
   format(str, sizeof(str), \"%s\", dini_Get(str, \"Tulaj\"));
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if(IsPlayerConnected(i))
      {
         if(!strcmp(pName(i), str))
         {
            printf(\"Neve: %s | ID: %d\", pName(i), i);
            return i;
         }
      }
   }
}
return INVALID_PLAYER_ID;
}[/pawn]

1177
Segítségkérés / Filterscriptben nem mûködik az OnPlayerConnect függvény
« Dátum: 2012. február 24. - 20:13:58 »
Idézetet írta: Zinthos date=1330109945\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17462\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lehet hülyeséget mondok, de nincs véletlenül a gm-ben 0-ás visszatérés az OnPlayerConnect végén? (return 0)
 
Ha az hívódik meg utoljára akkor mit számít ott a visszatérés?  :angel:
Filterscriptekben ha beleírja az ellenõrzõ sorokat és le is teszteli vele, akkor okosabb lesz talán.  :-\\

1178
Segítségkérés / Filterscriptben nem mûködik az OnPlayerConnect függvény
« Dátum: 2012. február 24. - 19:33:23 »
Érdekes tapasztalat.
A legelsõnek visszahívásra kerülõ OnPlayerConnect a legelsõnek betöltött filterscriptben történik utána a második harmadik és így tovább, majd legvégül a gamemódban lévõ OnPlayerConnect hívódik meg.
Írj közvetlen OnPlayerConnect alá print sorokat
pl.: print(\"OPC 1 Filterscript\");  másik fsben  print(\"OPC 2 Filterscript\"); ...
majd módba print(\"OPC gamemod\");
Indítsd el a samp szervert, menny fel rá, majd nézd meg a server_log.txt fájlt, így letudod ellenõrizni hogy meghívódnak-e vagy sem.

1179
Segítségkérés / BBE, szerver resi
« Dátum: 2012. február 23. - 19:43:45 »
Idézetet írta: Benceee date=1330020227\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17418\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ki kéne próbálni,hogy pl. egy GF-el is hasonlóképpen van-e, ha nem, akkor pedig próbálj meg betenni egy crashdetect plugint.
 
Felrakom a crashdetectet.
[19:15:41] [crashdetect]: Unknown error (see previous errors)
Okosak letünk.
 
[/quote]
A szkripteket és másképp kell konvertálni, hozzá kell adni debug információkat.
Hozz létre egy pawn.cfg fájlt a pawncc.exe mellett és írd bele -d2 vagy -d3, majd konvertáld újra szkriptjeid.
Utána nézd meg milyen hiba üzenetet jelez a crashdetect plugin.

1180
Segítségkérés / Visszatérés az elõzõ funkcióra
« Dátum: 2012. február 23. - 17:41:44 »
Nem, nem úgy kell lennie, mivel akkor kell folytatnia a ciklust ha már létezik olyan fájl.
Kicsit késõbb létrehozom a szükséges dolgokat hogy tesztelni tudjam.
Edit:
Ahogy elkezdtem írni a teszt szkriptet észrevettem:
[pawn]format(file, sizeof(file), \"/Adatbazis/Karakterek/Telefonszamok/%s.ini\", telefonszam);[/pawn]
Írd át %s erre %d, és úgy próbáld ki.
[pawn]format(file, sizeof(file), \"/Adatbazis/Karakterek/Telefonszamok/%d.ini\", telefonszam);[/pawn]
Edit2:
Igen ez volt a gond, az elõbb említett hiba végett crashelt. Javítom a fenti példát.

1181
Segítségkérés / Visszatérés az elõzõ funkcióra
« Dátum: 2012. február 22. - 23:16:34 »
Nem teszteltem csak átírtam kicsit:
[pawn]   if(penz >= 400)
{
   JatekosInfo[playerid][OkosTelefon] = 1;
   new
      file[256],
      telefonszam;
   GivePlayerMoney(playerid, -450);
   do
   {
      telefonszam = random(8999) + 1000;
      format(file, sizeof(file), \"/Adatbazis/Karakterek/Telefonszamok/%d.ini\", telefonszam); // Javítás: %s lecserélve %d-re
   }
   while(fexist(file))
   JatekosInfo[playerid][Telefon] = telefonszam;
   dini_Create(file);
}[/pawn]
Majd leteszteled, ha gondolod.

1182
Beszélgetés / Számoljunk el 10.000-ig!
« Dátum: 2012. február 21. - 17:33:53 »

   2      4      2   

1183
Törölt RP Szerverek / [HUN]Malibu\'s Role Play
« Dátum: 2012. február 20. - 19:39:18 »
Idézetet írta: Ð í e s e £ date=1329736995\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14883\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A mód nem veszett el,ellenben az SQL táblákkal,amiket újra elkészítenék,ha lenne idõm!De nincs :(
 
Most ez vicc megint, ha töltöttél le mentést mysql-rõl (phpmyadmin) \"Exportálás\" menüpont, akkor azt a fájlt egyszerûen az \"Importálás\" menüpontra kattintva betallózod és feltöltöd.
Ezen feltöltés minden adat táblát létrehoz, ami szerepel az .sql fájlban, és beleírja az adatokat,
hogyha már van adat tábla akkor csak beleírja az adatokat,
ha az adattáblán van adat akkor hibaüzenettel jelez hogy a tábla nem üres,
stb..

1184
Segítségkérés / Random szám bug
« Dátum: 2012. február 20. - 19:30:36 »
Idézetet írta: tudvari date=1329759939\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17304\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok,
[pawn]new telefonszam = (random(1001)+8999);
           JatekosInfo[playerid][Telefon] = telefonszam;[/pawn]
e szerint a Telefon értékét 1000 és 9999 közötti számra állítja át,de valamiért 0 marad.
Mi lehet a hiba?
Ja és azt hogy lehetne megcsinálni,hogy megnézze a mappában az összes fájl Telefon sorát és a lehetséges számok közül kiválasztja azokat amik már vannak,és azt nem adhatja meg?
 
E szerint a \"telefonszam\" változó értéke 8998 (<) és (>)10000 közötti érték lesz, tehát 8999-tõl 9999-ig tart.

1185
Törölt RP Szerverek / [HUN]Malibu\'s Role Play
« Dátum: 2012. február 19. - 23:02:05 »
Idézetet írta: Ð í e s e £ date=1329676806\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14883\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Teljes adatvesztést sikerûlt kreálnia,az FPS-SYSTEM-nek,köszönjük nekik! ( :tantrum:  :thumbsdown:  :sly: )
Módra,rendszerekre,licit MSN-en.
[email protected]
[email protected]
 
Ezt a részt én se értem, saját bérelt szerveremre alig járnak fel mégis készítek biztonsági mentést legalább hetente, így alig egy óra hossza alatt akár másik hostnál is el lehet indítani a szervert maximálisan egy heti adatvesztéssel. (adatvesztés idõ pontja és legutolsó mentés közt eltelt idõ)
Na mindegy, ezt sose fogom megérteni, meg szerintem más se.

Oldalak: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal