Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1051
Archívum / Kódkezelési lehetõségek« Dátum: 2012. április 30. - 18:16:01 »
Ok rendben, csak én nem tettem elé a kettõs kereszt jelet ezért nem vettem észre hogy színezi.
Én régóta Notepad++- t használok, sokkal elõnyösebb funkciói vannak mint a sima pawno-nak, és nálam a native és a Float: is színezve vannak és megszoktam hogy azok is kék színben virítanak. 1052
Segítségkérés / Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?« Dátum: 2012. április 30. - 15:16:28 »new //OnGameModeInit alá public 1053
Archívum / Kódkezelési lehetõségek« Dátum: 2012. április 30. - 13:08:16 »
pawn code tag kék színnel ellátott foglalt szavai közül hiányzik a:
1054
Segítségkérés / Akkor adjunk neki fegyvert ha megadott helyre megy hogyan?« Dátum: 2012. április 30. - 12:58:31 »
Incognito Streamer pluginját esetleg használod-e?
Ha igen abban létre lehet hozni különbözõ területeket akár gömb kör négyzet vagy sokszög alakú területet, és vissza hívásai is vannak, ha belép oda valaki és kilép onnan.
Az összes native funkció ezt a célt szolgálja, létrehozni egy adott területet különbözõ alakúakat, ellenõrizni van-e benn játékos hány darab area van tudjon mozogni a játékos vagy sem stb. Ezek meg a visszahívásaik:
Értelem szerûen (enter) ha belép (leave) ha elhagyja a megadott területet a játékos. 1055
Segítségkérés / Kocsi jobbrább tétele« Dátum: 2012. április 27. - 22:02:41 »
Így már sokkal világosabb a dolog és a pont az a megoldás amit elsõnek javasoltam.
De megpróbálhatod úgyis hogy nem figyelsz a szög értékekre hogy kisebb-e mint 0 vagy nagyobb-e mint 360 fok. A samp belsõleg kezeli ezeket, ki próbálhatod SetVehicleZAngle(vehicleid, 520.00); majd lekérdezed a szög adatot. Edit: De ebben az utolsóban lehet hogy tévedek mert pontos szög adat kelhet floatsin és floatcos szögfüggvényekhez. Edit: Ugyanaz amit írtál csak kicsit átláthatóbb. new Float:zangle; Akkor a jobbra irány az óramutató járásával ellentétes irányba lenne 90 fokkal? Hát ezt majd meglesem, most fogalmam sincs hogy jobbra vagy balra vannak-e a fok beosztások sa-mp -ben. 1056
Segítségkérés / Kocsi jobbrább tétele« Dátum: 2012. április 27. - 20:02:07 »
A trigonometria nekem se az erõsségem de azt se tudom mi akar lenni ami a képen van.
Valami életszerû példa rá talán? Most azt írod hogy a jármûvet már megfelelõ pozícióba állítja és a játékost kellene a kocsi jobb oldalára tenni? Elsõ kérdésben meg azt vettem ki hogy a jármûveket kell jobbra tenni. Újra átolvastam és ezt vettem ki belõle: Valami olyasmit szeretnél hogy halad egy gépjármû egy sávban és hirtelen át dobná a másik sávba, ami tõle jobbra helyezkedik el? Ha azt mondod hogy neked sikerült az a \"not like that\" akkor csak az elfordulási szöggel van a probléma. Az igazság az hogy nincs ötletem hogy mire is jó ez az egész. :angel: 1057
Segítségkérés / Kocsi jobbrább tétele« Dátum: 2012. április 27. - 17:30:04 »
Próbáld ezt átalakítani jármûvekhez:
// ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ [ GetXYInFrontOfPlayer ] ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ // Created by Y_Less Ez vissza adja elég pontosan egy jármû vagy egy játékos elõtti pozíció-t. A jobb és bal oldali irányt meg a szög (angle) 90 vagy 270 fokkal történõ növelésével tudnád behatárolni. Ha feltételezed hogy a 0 fok irányába nézel akkor az óramutató járásával megegyezõ irányba 90 fokra van a jobb oldal és 270 fokkal növelve van a bal oldal, 180 fokkal a hátrafelé. Kísérletezz. 1058
Leírások/Útmutatók / [Leírás]strtok (használata)« Dátum: 2012. április 24. - 17:17:22 »
Köszönöm, említett helyesírási hiba javítva és a hangulatjel gond is.
Az strtok + (strval, floatstr) egyetlen egy integer vagy float típusú plusz paraméternél gyorsabb mint a sscanf plugin. pl.: 1059
Leírások/Útmutatók / [Leírás]strtok (használata)« Dátum: 2012. április 23. - 23:16:16 »
Kösz.
Javítva. Edit: És még pár elírás is javítva. ::| 1060
Leírások/Útmutatók / [Leírás]strtok (használata)« Dátum: 2012. április 23. - 16:56:39 »Idézetet írta: kurta999 date=1335183343\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20541\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szép leírás, nagyon könnyen meg lehet érteni.Kösz, igyekeztem érthetõre írni, amúgy én is sscanf-et használok, csak van pár publikált filterscript amibe nem akartam azt használni. (felesleges egy két parancsért egy plugin (sscanf.dll/so), ha meg lehet oldani másképp) Így 90 százalék az esély arra, hogy még 3-4 év múlva is mûködõképes a publikált script amiben csak strtok van használva sscanf plugin helyett. 1061
Segítségkérés / Strtok« Dátum: 2012. április 22. - 19:42:49 »
Írtam az strtok használatáról egy kis szösszenetet, ha gondolod olvasd el, hátha az én leírásom alapján könnyebben megérted használatát.
http://sampforum.hu/index.php?topic=24788.msg261637#msg261637 1062
Leírások/Útmutatók / [Leírás]strtok (használata)« Dátum: 2012. április 22. - 19:40:39 »
Tudom létezik több száz leírás de írok egyet én is.
Az strtok nem más mint egy karakterlánc feldarabolására használatos eljárás. A kód: stock strtok(const string[], &index) Használata eléggé egyszerû: (fontos megjegyezni hogy ezen verzió maximálisan 20 karakternyi karakterláncokra darabolja a bevitt adatainkat. (new result[20];) Példaként egy parancsot használnék, legyen a parancsunk a: /nem fogod használni 1 percet sem ezt a parancsot Ha mi ezt beírnánk játék közben akkor ez visszahívásként megjelenne nekünk az OnPlayerCommandText cmdtext[] változójában.
Miután játék közben beírtuk a parancsot, a fenti kód sorozat az azonosító számunkat(playerid) a játékosnevünket(PlayerName) és a beírt parancsunkat(cmdtext[]) kiírja konzolba és menti a server_log.txt fájlba, a következõképp: (0 Zsolesszka) - /nem fogod használni 1 percet sem ezt a parancsot Innen láthatjuk hogy a használt parancsot a cmdtext[] változó tárolja számunkra. Nekünk ezt fel kell darabolni hogy feltudjuk használni minden egyes paraméterét külön, konzolban egymás alá kifogjuk íratni a parancsunk elemeit, erre használhatjuk az strtok függvényt de erre a célra több eljárás is létezik, a legismertebb és a legtöbbet használt Y_Less sscanf pluginja által biztosított sscanf( ) eljárás. Azt tudjuk már hogy a cmdtext[] változó tárolja a parancsot. Ezt kell nekünk strcmp-vel le ellenõriztetnünk. Amirõl még nem ejtettem szót az az hogy az strtok az a space karakter mentén darabolja parancsukat. Ezt persze meg is lehet változtatni, de alap esetben és legtöbbet a space-t használjuk még ebben a leírásban is a szavak elválasztására használom. :laugh: Az strcmp-hez szokás legelsõnek feldaraboltatni strtok-kal minden bejövõ adatot amit a (cmdtext[]) tárol, mert ha nem tennénk, akkor a következõ ellenõrzést hajtaná végre, ami hamis eredményhez vezethet. strcmp(cmdtext, \"/nem\", true) A cmdtext tartalmát behelyettesítettem az strcmp-be és így láthatjuk hogy az összehasonlítás nem megfelelõ számunkra. Mert csak a legelsõ résszel kellene össze hasonlítást végeztetnünk. public Az strtok vissza tért nekünk a \"/nem\" karakterekkel és elmentette az (str[20];) változóba, miközben a (cmdtext[]) még mindíg tárolja számunkra a komplett parancsunkat. Így már az strcmp egyezést fog találni és megfelelõ eredményt ad vissza ami a program futását megfelelõ írányba engedi tovább. Az idx változó pedig tárolja a space karakterek pozicióját számunkra. (az str változónak 20-as értéket adtam meg, mert felesleges nagyobb a példában, mert az strtok is 20 karakternyi értékkel tér vissza (new result[20];). A parancsunk többi paraméterét az strtok többszöri használatával tudjuk feldaraboltatni, amit egy komplett példával szemléltetnék. public Ebbõl láthatjuk hogy az idx változónk a space karakterek pozicióját tárolja. A pawn nyelv 0-tól számol sok mindent, ezért a per jelünk (/) a nulladik karakter. /nem(4)fogod(10)használni(20)1(22)percet(29)sem(33)ezt(37)a(39)parancsot(49) Remélem így már kicsit érthetõbb lesz pár személynek, az strtok használata. 1063
Segítségkérés / RUMTIME ERROR!!!!« Dátum: 2012. április 21. - 21:32:34 »Az runtime és nem rumtime. Futási(run) idõben(time) keletkezett hiba. (\"futás közbeni hiba\") A rum-ot a kocsmában mérik, vagy boltban lehet megvenni. 1064
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / IG Bug reporter ( Fálj alapú )« Dátum: 2012. április 19. - 18:43:19 »
Fail: http://sampforum.hu/index.php?topic=13658.msg157308#msg157308
Letöltöttem és mit látok benne? /* Kitiltás járna érte de 20 % figyelmeztetés kapsz. 1065
Archívum / [HUN] nHistory RolePlay - Egy új történet« Dátum: 2012. április 16. - 15:14:31 »Idézetet írta: Nocoxil date=1334516345\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18503\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/305693_344418012282541_100001430360472_976616_652618390_n.jpg[/img]:laugh: :laugh: Hát milyen admin mód van, hogy saját magát is kitudja tiltani (ban) az ember? |