Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Hun_Norberto

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
106
GTA San Andreas / SAFP
« Dátum: 2012. december 08. - 14:26:24 »
Idézetet írta: Csabesz date=1354725646\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A VC-MP 0.1c és a SA-MP 0.2.2/0.2x forráskódjából már csak össze lehetne hozni egy alapot, amit aztán már könnyebb lesz átdolgozni. :D
 
Fogalmad sincs hogy hogy zajlik egy ilyen elkészítése mi? Mert ilyen hozzászólással azt jelzed, hogy szerinted nem lehet nehezebb egy szerver elkészítésénél.  :D
 
[/quote]
Hát nem irtam, hogy nagyon könnyû lesz, csak, hogy könnyebb. :)
 

Amúgy meg még mindig feleslegesnek tartom... itt a SA-MP és az MTA is.. aki extrát akar megy MTA-zni, aki csak játszani annak meg SA-MP.
 
[/quote]
De az MTA sem tud mindent (a SAFP pedig fog, elméletileg), meg az MTA folyton crash-el, meg lassú...
Na meg...
 

nekem mta-val az a bajom, hogy gépfüggõ, szóval anyám gépével - amiben 800 mhz-es a processzor - elértem a 35-40 fps-t samp-ban, de le lett butítva némi textúra. Ezzel a géppel elértem a 70-75-80-at sampon, de mta-ban 15-20 fps, nem tölti be rendesen az objecteket és szaggat.. Szóval meg oldhatnák, hogy ne kelljen gazdagnak lenni ahhoz, hogy játszhassunk.
 
[/quote]





Amúgy ebbõl a projectbõl nekem a legfontosabb 
 
nagyon várom a kétszemélyes single-t, vagy akár több, csak azért is mert nem kell videózáshoz embereket keresni a háttérbe, mint gta4-ben sem.[/quote]
 
[/quote]
Igazából még ötletem sincs, hogyan lehetne megoldani, majd ahhoz kellene segitség, de (sajnos) még messze vagyunk tõle. Most a jogi részét próbálnám intézni, de még odáig sem jutottam, hogy utánanézzek... (otthon nincs net, itt pedig nem lehetek sokáig, csak hétvégén)
 

Amúgy szerintem SA-MP-bõl elindulhatnánk úgy, hogy, 0.2.X szerver, és 0.2.5 kliens, nem?:D
 
[/quote]
Elõször én is ezt akartam, (lásd: poszt) de azért, hogy teljesen tiszta program legyen, inkább újat kezdtem. De attól még szerintem részeket lehetne másolgatni. :P

107
GTA San Andreas / SAFP
« Dátum: 2012. december 05. - 17:06:38 »
Idézetet írta: P3ti date=1354551240\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali! Ha még tart a project és nincs meg az alap:
 

Mert abban éppen most gyakorlok, fõleg a socketek terén:DD
 
Hát az addig oké, hogy megírod a kliens/szerver hálózati részét csak utána még, reverse engeering, memory hacking, SCM, AMX(már ha Pawnt akarsz) és satöbbi satöbbi. Ha elkészültetek sok dologgal, komoly a dolog akkor tudnék néhány dologban segíteni ha érdekel. :) Amúgy a SA-MP a régi VC-MPbõl készült. Sok évvel ezelõtt a VCMP csapat kipublikálta a 0.1c verzió forráskódját amit felhasználhattok alapnak. http://www.mediafire.com/?oyizy3om2yt (azt hiszem Visual C++ 6 kell hozzá, meg valami régi RakNet de ott van a readme, esetleg ha nem megy a beüzemelés segíthetek abban is) RakNetet használ, Pawn nincs benne (azt letöltött SAMP forráskódból megnézhetitek), a szerver + a kliens tökéletes alap. Szóval csak át kell portolni a VCMPt SAra. Én is akartam már készíteni multiplayert de nem valami egyszerû dolog. Ha nektek sikerül le a kalappal. ^^ Örülök ha segíthettem.
Üdv,
P3ti.
 
[/quote]
Apropó, van egy érdekes ötletem a \'free hosting\' megoldására. Csak nem tudom, hogy kiirjam-e. Bár itt rendes emberek vannak, más meg nem tudom, nézi-e a fórumot. :P
Én úgy tervezem, hogy lehetne egyaránt használni Pawn-t, Lua-t, PHP-t.
A VC-MP 0.1c és a SA-MP 0.2.2/0.2x forráskódjából már csak össze lehetne hozni egy alapot, amit aztán már könnyebb lesz átdolgozni. :D

108
Pluginok és Programok / [PASCAL] Rajzolóprogram
« Dátum: 2012. december 05. - 17:00:38 »
Idézetet írta: Fl0rian date=1354544930\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30570\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hsz.-ban írhatnátok ötleteket.. mert fejlesztenem kell magam. :D
 
Különbözõ alakokkal rajzolás, pl. 4 X kereszt alakban.

109
Pluginok és Programok / Legyen Ön is milliomos!
« Dátum: 2012. december 05. - 16:57:57 »
Idézetet írta: divkn date=1354486859\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30558\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Videó konvertálás közben nem sok mindent tudtam csinálni, ezért készítettem egy LÖIM ( Legyen Ön is milliomos ) programot batch nyelven.
Összesen 15 kérdés van és a tét 40 000 000 Ft. A játékhoz csatoltam hanganyagokat is ami feldobja a játék hangulatát.
Ezeket a hangokat hangrögzítõvel ( sndrec32.exe ) játssza le. A játék lényege gondolom egyértelmû.
Itt egy kép róla.
[hs width=300 height=150]http://kepfeltoltes.hu/121202/screen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Játék letöltése
 
Jó lett. :D De hogyan csináltad az ékezeteket? (milyen programmal? én pl. Notepad++-ban nem tudok)

110
Segítség / Saját skin készítése
« Dátum: 2012. november 28. - 14:50:21 »
Idézetet írta: Johnies00 date=1353906129\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30252\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Van egy gta3.img fájl a játék mappájában, abból kiexportálod a megfelelõ skin txd fájlját egy programmal (pl Alci\'s IMG Editor), majd megnyitod TXD Workshoppal, ebbõl kiexportálod a képeket és photoshoppal/paintel megfelelõen szerkeszted. (Nem épp egyszerû..:D)

Majd mindent vissza.. a képeket importálod a TXD fájlba, a txd fájlt importálod a gta3.img -be és kész.

 
És ezután ha multiban játszol, minden olyan skinû játékost olyannak látsz. Õk pedig, ha nem csinálják meg ugyanezt, akkor az eredetit fogják látni rajtad is.

111
GTA San Andreas / SAFP
« Dátum: 2012. november 23. - 19:26:01 »
Idézetet írta: lackos888 date=1353695011\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát, valamiben csak tudok segíteni, C nem sokkal lehet másabb mint C++.  :D
 
Felõlem lehet C++ is.

112
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP Forráskód
« Dátum: 2012. november 22. - 13:10:43 »
Idézetet írta: JaCk date=1353574598\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7610\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
License? What is this?
Ez van bele irva. :D
Am , hogy jonnek ra ,hogy ha fejlesztek felrakom a netre de a nevem nem tuntetem fel
 
Ha komoly ügyet csinálnak belõle, akkor a rendõrség lenyomozza az IP-d alapján, hogy hol tartózkodtál, és elõbb-utóbb kideritik, hogy te voltál.

113
Pluginok és Programok / Gravity 1.0
« Dátum: 2012. október 29. - 21:27:55 »
Idézetet írta: Hun_Norberto date=1344689386\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25970\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[dload]
 
Ezt eddig észre sem vettem, de látom nem sok helyen van még (http://code.sampforum.hu/downloads/)

114
Módok / Project Oblivion 2010 HQ
« Dátum: 2012. október 29. - 20:58:18 »
Idézetet írta: doboka98 date=1350493189\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5355\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt kurta csinálta? :O
 
Ez az, ez nincs egyértelmûen leirva.

115
Pluginok és Programok / SA-MP Szerver Állapot Figyelõ / Monitor
« Dátum: 2012. október 17. - 15:09:12 »
Idézetet írta: Szilard00 date=1350406451\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28628\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megjegyzés: lehet, hogy valakinek el van csúszva, nálam pont jó. Ha el lenne csúszva, szóljatok.
 
Ha megnyomom a lekérdezés gombot, leugrik a szöveg a jobb alsó sarokból.

116
Segítség / Sebesség szabályzó
« Dátum: 2012. október 13. - 12:07:00 »
Idézetet írta: ςκyΙιηε date=1350059640\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28504\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ja vidit, de ez izé SAMP Nem SP be akarok.
Amm és nem megy.
 
Valami SetPlayerVelocity-s kóddal meg lehetne oldani szerintem. OnPlayerUpdate-ben folyamatosan ellenõrizné a sebességet, és ha eléri azt az értéket, akkor nem engedi tovább gyorsulni.
E: Feltéve ha saját szerverrõl van szó.

117
Pluginok és Programok / Gravity 1.0
« Dátum: 2012. október 09. - 16:15:05 »
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1349719283\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25970\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha ezt meg lehet csinálni, akkor a SendDeathMessageForPlayer-t is? :D
 
Bizonyára igen, hajrá. :P :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 09. - 16:16:27 )

Szerintem a forráskód alapján meg lehetne azt is. Megnézem, hátha az én tudásommal meg lehet oldani.
E: Ami igen kevés. Szóval ne számitsatok rá, hogy meg tudom, de szólok ha véletlen mégis.

118
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szerver újraindítás
« Dátum: 2012. október 07. - 17:17:13 »
Jó ötlet, csak a gmx nem újrainditja a gamemode-ot, hanem a következõre vált, csak leggyakrabban egyet használunk, és ezért inditja újra.
De mivel kifejezetten újrainditásra nincs mód, ezért jó ez. :D

119
Segítség / Notepad
« Dátum: 2012. október 07. - 10:51:33 »
TXD-t Notepad-dal sehogy nem tudod megnyitni, az egy textúrafájl.
a CFG-t pedig úgy, hogy rákattintasz, és aztán kiválasztod a listából a Jegyzettömböt.

120
Módolás / Egy kis segítség kéne.
« Dátum: 2012. október 06. - 18:05:38 »
Van valami program, ami meg tudja nyitni. Keress rá interneten, hogy TXD Viewer, vagy ilyesmi.

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal