Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 121
1036
Szkript kérések / ,,örök" este...
« Dátum: 2013. február 27. - 15:17:13 »
milyen mappát? a szerver mappát? nekem az tele van saját cuccokkal csak 2 percre betöltöttem a módodat meg csináltam neki 1 saját server.cfg-t és utána töröltem is :)

1037
Segítségkérés / Szerver Újraindulás
« Dátum: 2013. február 27. - 15:15:28 »
gondolom 15 :)
 
new string[16];

 
helyett
 
new string[MAX_PLAYER_NAME];

1038
Segítségkérés / Random összeg
« Dátum: 2013. február 27. - 13:58:18 »
    if(!strcmp(\"/boltrob\",cmdtext))
    {
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,253.4171,-56.2130,1.5703)) { return SendClientMessage(playerid,0xFF2222FF,\"Itt nem tudod használni ezt a parancsot !\"); }
       new money = 1000+random(1501),str[40];
        format(str,sizeof(str),\"Kiraboltad a boltot és kaptál %d$-t.\",money);
         SendClientMessage(playerid,0x22FF22,str);
          PlayerInfo[playerid][pMoney] += money;
return 1;
    }

 
Gondoltam RP szeróra lesz és azért írtam PlayerInfo-val...de ha  máshogy van akkor javítsd :)
 
pMoney[playerid] += money;

1039
Szkript kérések / ,,örök" este...
« Dátum: 2013. február 27. - 13:40:46 »
http://hun-rp.com/script/miky.rar
ezt próbáltad? ha igen és nem ment és a többi se megy akkor próbáld ki scriptek nélkül mert nekem FS-ek nélkül ment ! lehet van egy scripted ami állítja az idõt és azt szívod...

1040
Szkript kérések / ,,örök" este...
« Dátum: 2013. február 27. - 05:05:14 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1361808461\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnGameModeInit alá:
 
SetWorldTime(23);

 
vagy OnPlayerSpawn alá:
 
SetPlayerTime(playerid,23,0);

 

na ilyet se sûrûn hogy magamat kell idézzem :D
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    ...
    SetWorldTime(23);//Hogy már akkor este legyen
    return 1;
}

 
Amikor a játékos Spawnol
  Átállítja az idõt 23 órára ( nem csak a játékosét hanem mindenkiét ! )
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetWorldTime
 
Sets the world time to a specific hour.[/quote]
a szerver idejét állítja be
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerTime
 
Sets the clock of the player to a specific value. This also changes the daytime (night/day etc.)[/quote]
a játékos idejét állítja be
de azért majdnem jó :P:D

1041
Szkript kérések / ,,örök" este...
« Dátum: 2013. február 26. - 20:19:57 »
Idézetet írta: Miky date=1361904887\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
remélem nem ütközik semmien szabályba xd lécci ne copyzzatok
 
mióta ilyen módról álmodom :D add nekem :D
\"width=500http://hun-rp.com/script/miky_este.png[/img]
nekem mûködött itt a bizonyíték :P
és itt a kód:
http://hun-rp.com/script/miky.rar
próbáld ki nálad is megy e :) ja és javítottam pár dolgot benne mert hibásak voltak...

1042
Szkript kérések / ,,örök" este...
« Dátum: 2013. február 26. - 15:56:41 »
Idézetet írta: Miky date=1361888213\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34149\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
köszi  :) mingy kipróbálom :D
ricsié nem megy... :/
na jó ezt nem vágom...xd
ezt megcsinálnátok?
 
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetTimerEx(\"time\",10000,\"i\",playerid);//Elindul a timer amikor kapcsolodik
    SetWorldTime(23);//Hogy már akkor este legyen
        return 1;
forward time(playerid);
public time(playerid)
{
   SetWorldTime(23);//Megint visszadobja az idõt
   SetTimerEx(\"time\",10000,0,\"i\",playerid);//újraindul a folyamat és ez így fog folytatódni szépen lassan :D
 
//enyém
    SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, \"Üdvözöllek a ....... szerveren!\");
    GameTextForPlayer(playerid,\"~b~Jo Jatekot! ^^\",1000,3);
    new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(string,sizeof string,\"%s csatlakozott a szerverhez! Üdvözöljük\",pName);
    SendClientMessageToAll(0x74E80099,string);
   
return 1;
}
 

 
ezt valahogy egybe ? xd  köszi :D (látszik még naon kezdõ vok :D)
 
1. R! ( a nevem Ricsi és nem \'ricsi\', kösz :) )
2. melyiket próbáltad és biztos jól csináltad? mert nálam mûködött :)
nem lehet hogy van egy kódod ami felülírja és azért nem mûködik? :)

1043
Segítségkérés / Admin duty
« Dátum: 2013. február 26. - 15:53:28 »
Idézetet írta: ZyZu date=1361890103\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34212\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

if(Adminszolgalat[playerid] == true ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Nem használható csak adminszolgálatban!\");

 


if(Adminszolgalat[playerid] == true)

 
ez nem az amikor szolgálatban van? :)

1044
Segítségkérés / Térkép ikon!
« Dátum: 2013. február 26. - 09:41:37 »
Idézetet írta: Rupert date=1361862213\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34085\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
CreateDynamicMapIcon

 

Ahhoz tudtommal kell streamer, nem?
 
[/quote]
hát az attól függ :D ha a streamer függvényét szeretné használni akkor igen de létrehozhat olyan függvényt ami sorba adja a mapicon id-kat a játékosoknak :) de az biztos hogy nem alap sa-mp függvény !
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865
Plugin esetén innen tölthetõ le...

1045
Leírások/Útmutatók / [Leírás]Hogyan csináljunk pwn fáljból amx fáljt?
« Dátum: 2013. február 26. - 08:00:12 »
Idézetet írta: .Adamcha. date=1361825009\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34174\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Felül kicenzúráztad hogy bus.pwn de alul nem xD
de ennek a leírásnak tényleg semmi értelme nincsen aki ennyit nem tud kiop ni a kisujjából az ne is kezdjen szkriptelésbe.
 
biztos te is voltál kezdõ és te is elkezdted valahol...ezt is valahonnan meg kell tanulniuk :)

1046
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2013. február 25. - 18:47:00 »
ne állj a változás útjába :D jön az új infó fogadd be :P
a konokság nem régimódi :D tanulni mindig lehet :) de ha elmondod az érveidet talán én tanulok valamit azt, hogy miért is érné meg mind2 helyen resetelni az adatokat :) kíváncsi vagyok a titkára hátha van valami amire én nem gondoltam és pont ez kell ahhoz hogy jobbá tegyem a kódjaimat :)

1047
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2013. február 25. - 18:25:01 »
Idézetet írta: cappsy date=1361812747\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34164\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
A csatlakozásnál miért kell 0 ra állítani??
Hogy tudja használni a parancsokat
és miért kell kilépésnél is 0-ra állítani? :)
elég 1x és azért jobb kilépésnél mert akkor az 1. csatlakozásnál nem fut le feleslegesen a kód
és a kezdõk sokszor rosszul használják a ciklusokat és bele számolhat olyan játékost a DM-be aki már offline :) + inkább ne akkor lassítsuk a játékost amikor jönne játszani :D ha egy RP módnál van ( ne legyen sok ) 300 változó/tömb cella amit resetel a szerver az már felesleges hátráltatás ha a játékos jönne játszani akkor ne töltsön neki annyit a szerver :)
 
new count;
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(dm) { count++; }
}

 
30 slotos szervernél lefut 0-tól 29-ig a ciklus és minden olyan ID-t beleszámol akinél a DM 1...persze ezt is ki lehet védeni és lehetpség szerint ki is kell...
persze meg van annak is az elõnye hogy csatlakozásnál reseteljük az adatokat :)
 
[/quote]
hm....
Én így tanultam így használom :)
 
[/quote]
akkor csak gondolj bele logikusan 2x fut le mondhatni egymás után a kód :) van értelme? de te tudod én nem szólok bele, én meg sehogy nem tanultam és helyzettõl függõen használom :D de én minél gyorsabb kódot szeretnék :) minden felesleges részt mellõzök :)

1048
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:,,örök" este...
« Dátum: 2013. február 25. - 18:18:55 »
Idézetet írta: cappsy date=1361812290\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34199\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

mind1 :)
 
hát nem egészen mert a timer csak feleslegesen lassítja a szervert :)
 
[/quote]
Ne törd össze az álmaim :(
ennyit még kibír :)
Igazad van csak már nem fogott úgy az agyam és megoldottam parasztosabban
 
[/quote]
nem töröm össze de szerintem neked is jó ha tanulsz valami újat nem? :D :P
inkább itt szóljanak hogy nem jó a kód minthogy a saját szervered 30000 timer-el játszhatatlanná tedd :)
tanulni nem szégyen :P én is voltam kezdõ :) jó lett volna ha valaki kijavított volna engem is :D akkor nem írtam volna meg annyi hülyeséget a módomba :D

1049
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2013. február 25. - 18:15:54 »
A csatlakozásnál miért kell 0 ra állítani??
Hogy tudja használni a parancsokat
[/quote]
és miért kell kilépésnél is 0-ra állítani? :)
elég 1x és azért jobb kilépésnél mert akkor az 1. csatlakozásnál nem fut le feleslegesen a kód
és a kezdõk sokszor rosszul használják a ciklusokat és bele számolhat olyan játékost a DM-be aki már offline :) + inkább ne akkor lassítsuk a játékost amikor jönne játszani :D ha egy RP módnál van ( ne legyen sok ) 300 változó/tömb cella amit resetel a szerver az már felesleges hátráltatás ha a játékos jönne játszani akkor ne töltsön neki annyit a szerver :)
 
new count;
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)
{
if(dm) { count++; }
}

 
30 slotos szervernél lefut 0-tól 29-ig a ciklus és minden olyan ID-t beleszámol akinél a DM 1...persze ezt is ki lehet védeni és lehetpség szerint ki is kell...
persze meg van annak is az elõnye hogy csatlakozásnál reseteljük az adatokat :)

1050
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2013. február 25. - 18:05:51 »
3 megoldás ajánlott:
az egyikek leírta cappsy amikor eltárolod 1 változóban hogy bent van a dm-ben...de ezt kifejtem bõvebben és magyarázom is mindjárt...de kezdjük a másik kettõvel mert azok rövidebbek :D


1. megoldás:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerInterior
 
if(GetPlayerInterior(playerid) != 0) { return 1; }

 
HA a játékos interiorja NEM 0 akkor nem fut le az alatta levõ kód !
Ennél csak annyi a gond hogy pl van a bank interior ami 0-s int-en van és ott már tudja használni...


2. megoldás:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint
Ez arra jó ha bizonyos távolságnál messzebb van a játékos egy megadott ponttól akkor hamis értékkel tér vissza...
 
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,100.0,X,Y,Z) { return 1; }

 
HA a játékos X Y Z pozíciótól 100 méternél messzebb van nem tudja használni a parancsot ! Ez zónához kötött parancs ha kiveszed a !-et akkor fordított szóval a zónában nem tudja majd használni...


3. megoldás V1:
Egy változóban eltárolod hogy a játékos bent van e a DM zónában:
Tömb amiben tárolod a játékosok adatait:
 
new bool:dm[MAX_PLAYERS];

 
DM-be csatlakozásnál / DM elhagyásnál érték változtatás:
 
dm[playerid] = true;

 

dm[playerid] = false;

 
Amikor fellép/lelép törlöd a játékos adatot ! ( elég 1x törölni ! )
 
dm[playerid] = false;

 
Ellenõrzés, hogy a zónában van e, ha nincs a zónában ne fusson tovább a parancs:
 
if(!dm[playerid]) { return 1; }

 
Ez 1 zónára vonatkozik ha több zónád van akkor nem ajánlott több változót használni mert az kicsit megdobná a forráskód méretét és minden feltétel ellenõrzésnél többször kell ellenõriznie szóval még kicsit lassabb is lesz a kód...
Több zóna esetén:
3. megoldás V2:
Létrehozol 1 tömböt amiben tárolod a játékos zóna ID-ját...
 
new zone[MAX_PLAYERS];

 
Ajánlott a zóna ID-kat konstans-al használni hogy egyszerûsítsd a dolgod...
 
#define ZONE_NONE
#define ZONE_DM1
#define ZONE_DM2
#define ZONE_DERBY
#define ZONE_RACE

 
Zóna értékét változtatod minden zóna belépésnél / kilépésnél...
 
zone[playerid] = ZONE_NONE;

 

zone[playerid] = ZONE_DM1;

 
Amikor elhagyja a játékos a szervert akkor ZONE_NONE-ra állítod !
Feltétel:
 
if(zone[playerid] == ZONE_DM1)

 

if(zone[playerid] == ZONE_DERBY || zone[playerid] == ZONE_RACE)

 
És ha akarod nem csak pozíciót hanem Virtuális Világot állítasz be egyes zónákhoz és akár ezt is használhatod Zóna azonosításnak csak akkor figyelj milyen scripteket alkalmazol a módod mellett !
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerVirtualWorld
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerVirtualWorld

Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal